JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Muppet: Gaat het dan wel goed komen? Ik bedoel. Tess is dan wel ouder dan 6 maanden.

@ 2 kinderen op 1 slaapkamer: Niet handig. En zeker niet met baby zijnde of als ze tieners worden. Bij jongs af aan: Ze houden elkaar wakker. Bij tienerleeftijd: In die leeftijd, herkende ik van mijzelf, wilde ik heel graag privacy. Hoe zeer ik mijn zusje ook mocht. Ik wou echt niet hebben dat ze iedere keer op mijn kamer kwam. Ze had een laadje op mijn kamer. Ze had kleine kamer. En wou dus laadje/kastje bij mij hebben. Dus om het minste of geringste ging ze mijn kamer in. Vond ik niet leuk!

@ Baby op de kamer: Wij hebben het eerste week gehad. Maar het is inderdaad erg lief. Wil het nu zelf alleen niet meer. Vooral niet als ze groter worden. Stel he, jij en je vriend/man zijn laat maar zeggen bezig. En je kind wordt wakker! Kijk, nu zal je kind nu nog weinig begrijpen, maar toch. Fijn zal ik het niet vinden...

@ Achteruit kruipen: :D Zal er grappig uitzien. J lijkt het soms ook wat te doen.

@ I don't know who. Hoe was het bij de HA? Vanwege de ontlasting. Wat zei de HA?

Ow, er komt actie in de zaak. Hoor heel veel vrachtwagens en al. Zullen dan eindelijk die KUT dranghekken weg gaan zodat ik me niet zo opgesloten hoef te gaan voelen?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    eyes, ben je al bij de ha geweest?

marise, leuk dat je toch bij ons blijft

luxe probleem: het zou toch makkelijk moeten kunnen met 3 slaapkamers zou je denken, maar ik zie altijd overal beren...

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leeuw was niet om je uit te lachen heh meis.

Maar ik had gewoon zoiets tja wij vrouwen met onze luxe probleempjes. hihhi

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey wat een geweldige foto van Diede.
    Hier word S alleen maar bozer en meer gefrustreerd.
    Wel idd met die beentjes op en neer:p

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooooh nog een nachtje slapen:D
    EN dan tot 19:30 wachten pffff hihi

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    gelukkig voelde ik me ook niet uitgelachen;)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee ik dacht daarna oei misschien heb ik het verkeerd verwoord:)
    Maar nu heb ik het dus echt verkeerd verwoord:(;)

8. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Ja ik ben bij de ha geweest maar heb nu pas tijd om te reageren. Blijkt dat F erg gevoelig is voor de warmte. Hij plast nu wel weer maar niet erg veel. Wat betreft eten en drinken moest hem maar geven waar hij wel zin in had. Dus aangezien hij nog wel fruit wil gewoon 2x fruit aanbieden. Voel me in ieder geval veel meer gerust gesteld ze heeft F ook nog even helemaal na gekeken en behalve wat verhoging, wat door de warmte komt heeft hij verder niets.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Gelukkig heeft hij niks, én ben je gerustgesteld.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Fijn Eyes!

Sweet ga jij naar de winkel als J thuis is? Denk niet dat ik dat zou durven. Neem hem dan liever mee als hij wakker is en anders wacht ik altijd. Heb hier ook winkels op 30 sec afstand maar voel me al niet gerust als ik even iets in de auto leg ofzo :)
    Dranghekken weg? En nog vinyl wezen kijken?

Tja ik denk dat als je gewend bent om je kamer te delen dat het dan ook wel meevalt met hoe erg het is. Ken genoeg kinderen die dat doen en de pubertijd is nog zo ver weg.. Nou goed het speelt hier verder ook niet.

Kruipen: eigenlijk niet zo aan de orde hier. Wel armen benen en koppie in de lucht en een soort van droogzwemmen (en blij kijken ;)) en staan doet hij ook heel graag (kijkt hij heel trots). We hoeven hem alleen maar recht te houden want anders valt hij pardoes om.
    Ga deze week wat fruit halen en dan kijken wat dit weekend rijp is. En dat wordt dan het eerste hapje :D

11. Tese

Tese Niet meer actief

Haha ja dat droogzwemmen doet Tess ook! Ziet er zo grappig uit en maar spartelen met die beentjes.

Tess krijgt ook alles vers en ben blij dat ze het lekker vind! Ze eet ook al echt 200 Gr. Fruit en 200 Gr. Groente. Heerlijk als kinderen zo goed eten. Mijn zoontje wilde tot aan de 7 maanden alleen maar potjes en vanaf toen alleen vers. Dit is toch ook goedkoper dan potjes.

12. sweetchocolate

#3132 sweetchocolate, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2011
    Juju, ja, ik laat hem wel achter. Maar wel als alles uit is; Geen wasmachine of iets aan. Zelfs geen computer.

Ja, dranghekken. Om de sensatiezoekers op afstand te houden zodat alle hulpverlenende instanties normaal hun werk konden doen;)

Geslaagd voor Vinyl:D De hond is echt gewoon ziek. Arm beestje. Spugen en overgeven.

Eyes: Pfff, gelukkig. Ja, met die hitte is fruit toch wel het lekkerste.

Hier: Buggy gekocht (koolstra, kan je helemaal plat doen en is super makkelijk mee te nemen en is erg compact). Ik had iemand aan de telefoon en toen ik op hing vroeg M welke ik wou. Zwart, blauw of grijs. Nou, grijs. M koos hetzelfde:D We zitten op één lijn wat dat bereft. En vinyl gekocht.

Verder heeft ook J last van de hitte. Dacht eerst zijn darmen die op aan het spelen waren, aangezien hij ook uitslag in zijn gezicht had (KMA test gehad vandaag). Uitslag is weggetrokken. Ventilator aan op zijn kamer aan en hij slaapt. Denk dat het vanaf 4 juli (telefonisch consult met de KA) wordt afbouwen met de pepti. En daar zullen wij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn:D

Vanmiddag mijn oma en schoonmoeder gesproken. Vraag me af hoe moeilijk het is om J's naam goed uit te spreken. Is het dan zo moeilijk????? In het ziekenhuis vanmorgen ook al. Ik krijg echt bijna wurgneigingen hoor. Kan er weinig aan doen. Volgens mij is het gewoon geen intresse hebben in hoe men J's naam moet uitspreken.

Ik hoop dat J zo bijdehand gaat worden als zijn vader. Dan corrigeert hij mijn oma en schoonmoeder wel. En anders leer ik hem wel aan dat hij moet corrigeren. Ik heb echt wurgneigingen als ik hoor hoe zijn naam wordt uitgesproken. En dan zegt mijn oma "ja dan moeten jullie maar niet zo'n moeilijke naam kiezen" waarop ik antwoord dat ik geen typische Hollandse namen wil (en M ook niet)

Jemig, wat zal ik blij zijn als die rot koffieshop weg is. Net weer een mongool de hoek om zeilen. Gebeurd zo vaak. En om deze reden wil ik mijn kinderen niet op laten groeien in deze wijk. Of de drugstoeristen moeten opgeruimd worden. M is er heen om te vragen of het normaal is wat die mongool deed. Hoop alleen niet dat die mongool een mes trekt.

13. sweetchocolate

Pfff, J heeft een sprong. Huilen huilen huilen als hij in bed wordt gelegd. Maar zodra ik hem op pak, bam, stil. En dat terwijl hij moe was. Had net echt zo iets, ik laat je maar huilen. Alles al gedaan, getroost, luier gekeken, geknuffelt, gespeeld (eten niet gegeven, hij had namelijk nog maar net daarvoor gegeten).
    En nu is hij stil:) De aanhouder wint.

Onze hond is nog steeds ziek. Niks meer in huis gedaan, maar niet eten, niet drinken. Ligt hier heel zielig op haar kleed.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Weet je zeker dat het een sprong is? Misschien heeft J gewoon last van de warmte. Of van het testen (ook het testen zelf lijkt me belastend voor zo'n ukje). Of gewoon een baaldag :)

Fijn dat jullie vinyl gevonden hebben, wat voor kleur wordt het? Enne heeft je vriend het overleefd ;)

Ego: vannacht geen voedingen gegeven, wel twee keer eruit geweest voor een speen. Hij heeft geen honger, ik hoop op deze manier de nachtveoding eraf te kunnen halen. NIet zozeer voor nu maar voor over een maand of 1,5/2 wanneer ik af wil bouwen naar poedermelk. Ben benieuwd hoe vannacht gaat.
    Ga nu lekker babyzwemmen, vindt hij geweldig ;)

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Dat is wel heftig zeg met die brand!
    Misschien heeft J. inderdaad wel last van de hitte. Diede had ook een beetje uitslag.

@OW: Spannend! Alvast veel succes!!

@Eyes: Gelukkig!!

@Leeuw: Wij hebben ook niet genoeg aan 3 slaapkamers. Tenminste, als het zou moeten wel maar als het niet per se hoeft...!

@Juju: Hier is het ook droogzwemmen en blij kijken haha!
    Bijna zijn eerste hapje! Ben erg benieuwd! En natuurlijk een foto hier plaatsen :)!

@Muppet: Een goede eter inderdaad! Diede zou het wel op kunnen maar ik heb de 2 hapjes toch maar weer teruggeschroefd naar eentje omdat hij nog steeds 5 flessen drinkt. Had het idee dat het anders wat te veel zou worden op een dag.
    Maar gisteren heeft hij voor het eerst 4 flessen op!

16. sweetchocolate

Weet niet wat het is. Warmte kan, maar er staat een ventilator (goed, het is nog wel 24 graden in zijn kamer hoor. Ligt nu enkel in zijn romper een een dun lakentje over hem heen (hij wilt echt altijd iets over hem heen en slaapzak vind ik nu echt veel te warm)). Maar als ik het warm heb, wil ik echt niet vastgehouden worden hoor.

Vanwege de test, kan ook, maar waarom had hij het dan gister morgen voor de test ook dan?

Een baaldag, bedoel je daarmee baaldagen?

Niet aanvallend bedoelt hoor:)

ow, heerlijk, geen nachtvoeding meer. Lekker he? Alleen jammer van de speen. Maar ja. Je brengt mij op ideeen. Heerlijk, babyzwemmen. Geniet ervan:)

17. sweetchocolate

Hmm, volgens mij had ik J toch echt op zijn rug gelegd vanmorgen in bed. Kom ik boven om bij hem te kijken, ligt hij op zijn buik verticaal opgepropt in bed. YOEHOE, J gaat rollen:D Nu ook van rug naar buik. Deed al zo af en toe van buik naar rug. Weer een mijlpaal bereikt. J slaapt nog steeds. Gevalletje oververmoeit gewoon?

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier daarnet toch zoooooooooo ontzettend kwaad geworden!
    Mijn man is vanmorgen 2 a 3 meter van zijn ladder gevallen recht op zijn rug/ ribben.
    Kon ff geen adem krijgen en wat zegt hij nu net :Ach ik ga strakjes naar de spoed.
    Ik was zoooooooooooooo kwaad.
    Je gaat nu.
    Ja maar het gaat wel weer.
    Heb gezegd dat ik nog wel wat klappen erbij wilde geven dan ging het niet meer.
    Nu komt hij dan toch eigenwijs mannetje!@

19. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Gevalletje het is veel te warm om bezig te zijn denk ik. Hier slaapt meneer sinds gisteren ook weer goed. Hij ligt alleen in een tshirt en sokken. T was gisteravond 30 graden op z'n kamer. Had eerst een romper aan en ik keek nog even bij hem. Zweet op z'n hoofd. Dus alleen een t shirt. Oud ding al die nieuwe zijn zulke dikke stof katoen. Dis is echt van dat hele dunne.

Hij heeft wat vlekken op z'n buik en puntjes rood op z'n armn. Zal de warmte wel zijn.

Ti's nu 27 graden op z'n kamer pfff weer alleen in tshirtje, die jongen kan wel smoren daar...

Xc

20. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Oja en een luier om natuurlijk haha, anders kan ik de hele kamer schoonmaken met z'n tuinslangentje

Deel Deze Pagina