sweet, hier ook een sprongetje, gaat al een tijdje zo, huilen huilen. best vermoeiend af en toe. leuk he dat rollen juju, zal wel mooi zijn als de nachtvoeding eraf kan ons wondertje, jeetje zeg, mannen kunnen ook zo eigenwijs zijn, hopelijk is het niks ernstigs. oke ff klagen hoor, WAT IS HET HEET! R ligt op bed, hoop maar dat ze zo wil slapen, hoor dr huilen
Uk slaapt, zwemmen was super leuk maar hij vindt het wel erg vermoeiend altijd. Tis ook geen weer om wakker te zijn he. Die nachtvoeding: als hij het nodig heeft dan krijgt hij het. Maar ik ga altijd naar hem toe al hij wakker wordt, misschien is dat gewoon niet nodig. Hij slaapt ook wel erg onrustig de laatste tijd (vaak wakker). Ach Sweet je kent je eigen kind het beste natuurlijk Ego: net in de tuin bezig geweest. Ik ben helemaal bezweet. Denk dat ik zo even ga douchen, misschien neem ik ukje wel even mee. Lekker nog even in het water spelen OW is het wel goed met je man? Klinkt als flinke klap!
juju r word ook wel eens wakker snachts, we gaan er dan niet heen, na een half uurtje jammeren valt ze dan weer in slaap.
Klopt, dat ik J het beste ken en via Internet is het soms best lastig om te zien Vies plakkerig weer he, Juju. Bah! Leeuw, onze kindjes zijn precies even oud. Weet alleen jouw uitgerekende datum niet. Hier: Geluk gehad met de auto die ik van schoonmoeder heb gekregen. Voordat ik de auto kreeg is de auto weg geweest voor onderhoud. Onder andere iets met een koppakking. Motorolie is toen bijgevuld, zei mijn schoonvader. Nou, sorry, maar dat de garage dat heeft gedaan geloof ik geen ene hol van. Hij was nu al kats leeg. Alles al vervangen wat er aan vervangen kon worden (naar mijn idee). En nog is ie leeg, na 500 km. Heb er 4 liter motorolie bij moeten gooien! Dat is toch niet normaal? Betaal je een godsvermogen voor om die auto's in onderhoud te hebben, mag je na 500 km 4 liter motorolie erin flikkeren. Belachelijk. Rot garage!
Ik ben kwaad. Berekenen motorolie terwijl ze er niks in doen. Geen olie op de weg te vinden. Ze zijn in ieder geval 5 klanten kwijt die toch vaak bij hen in onderhoud kwamen. Voor een startende garage geen goede reclame
sweet, ik was uitgerekend op 12 jan slechte garage ja, logisch dat ze nu klanten kwijt zijn en wat lekker dat j zolang slaapt. r slaapt laatste tijd een uurtje max, en soms komt ze moe weer uit bed:s ze gaat zometeen maar weer op bed.
he meiden, Nou Shannon was 6780 gram en 64,5 cm. zwaarder als ik dacht, maar nog steeds in de onderste regionen van de "lijstjes" hihi qua mentake ontwikkeling kon ze mee met 9 maanden , lichamelijk blijft ze op sommige punten iets achter nou komt vanzelf, wat ze wil kan ze draaien en goed ook. poes bleek een spier te zijn, de volgende ochtend was het al veel beter, dus in overleg niet heen geweest. Hier gaan we alleen weg als babyfoor hooggevoelig staat doorgeschakeld naar mobiel en blijven we in het dorp, als wij verder gaan gaan Shannon meestal naar de oppas en colin evt. doorgeschakeld op de babyfoon en de telefoon ook naar de oppas. nou wonen wij dus in een dorp en zien de buren direct of we er wel of niet zijn(en hebben dus ook sleutels van ons huis), als er ook niemand van het rijtje is gaan ze bij mijn ouder ste bed. Sweet: kan ook zijn dat ie op de warmte reageert he en daarom gaat huilen, hij snapt niet waarom hij het zo warm heeft en daarom vinden ze optillen evengoed fijn want jij bent veilig. Waarom denk jij dat hij zoveel huilt? marise: fijn dat je ook actief bent. verder hier: sukkel van een arts bij de pijn poli die een plaat voor zijn kop heeft. hij wil me van de pijn afhelpen en punt. Niet de oorzaak bestrijden dan moeten we maar naar een orthopeed, prima maar zeg dat dan i.p.v. dat we eerst 10 min. moeten uitleggen dat ik wil dat er verder gekeken word en niet domweg alleen pijn bestreden word terwijl er misschien wel wat aan de oorzaak van de pijn gedaan kan worden. we gaan dus opzoek naar een goede orthopeed evt. in belgie/duitsland. GOED NIEUWS: ik krijg wajong! toch omdat ik elke keer binnen 5 jaar na operatie, revalidatie of goede tijd qua rug weer 100 % arbeidsongeschikt ben. nu eerst nog gesprek met arbeidsdeskundige van het werkbedrijf over welke banen ik wel kan en wil als mijn rug wat beter is, en daarna vanaf 4 aug. wajong. ik wil kijken of ik evt. al een opleiding kan doen ofzo.
@warmte de kleine man ligt hier alleen in zijn pampertje. Hij ligt op het moment het liefst gewoon op bed. Een voordeel van deze warmte hij heeft vanmiddag voor het eerst met zijn armpjes buiten de pucka geslapen. Nu ligt hij met armpjes buiten de pucka en zonder laken. Ben benieuwt of hij gaat slapen. Hij drinkt nu gelukkig wel waterige roosvicee en een btje van zijn fles. Verder al een potje fruit op. Volgens mij pakt hij het gewoon mediteraans aan hij houd een siesta een eet niet te veel haha
@mimi Fijn dat je kleine meid het zo goed doet. En ook mooi dat je een wa-jong krijgt nu @sweet F jammert ook veel nu maar hier is het echt van de warmte
Eyes; wat voor roosvicee geef je dan? Ik dacht dat je alleen dixap mocht geven. Ook geen idee wat dat is. E krijgt alleen fles en vandaag extra water nadat er na 4 uur nog geen plas luier was. Hij dronk zo 150 water op. Nu weer extra water bij de fles in, al doe ik dat standaard al. Hier nu ook alleen pampertje... E wou vanmiddag alleen op m'n borst slapen, alsof hij en ik het nog niet warm genoeg hadden haha!
mimi, wat fijn dat je een wajong krijgt, dat zal je vast wat rust geven. appie, lief ja op je borst slapen zal wel warm geweest zijn. R kan bij de poppetjes van de boxmobiel, zit eraan te trekken, ziet er wel schattig uit, ik zal hem er binnenkort maar uithalen voordattie stuk is al noodweer gehad?
Mimi, gelukkig dat je Wajong krijgt! En Maartenskliniek? In Woerden zit er ook één, volgens mij zelfde als die in Nijmegen. Woerden is wat dichterbij voor je. Ik dacht zelf dat hij last heeft van een sprong. Hier ook een ventje die alleen in een romper ligt/zit/speelt. Bied ook meerdere keren diksap en/of water aan. Nog geen noodweer gehad. Iemand hier? De eerste dunnere luier is hier een feit. Het was nog niet waterdun, maar toch. Toch is hij nu wel weer lekker vrolijk. Is nu met zijn papa aan het spelen.
Lees net dat het ook nog wel eens zomerdiaree kan zijn. Fijn, zo'n test midden in de tijd wanneer een sprong zou moeten komen én dat het nog eens warm weer is Had dat niet anders gekund? Hoe kan ik nou observeren als er zoveel factoren zijn van het resultaat. Argh, ik word gek hier van al de mogelijke factoren.
Hier een huilerig mannetje gehad maar hij heeft veel geslapen vandaag en wilde veel knuffelen en drinken. Water vindt hij niet wat, van mij blieft hij het niet (als ik er niet ben wel, typisch ) Sweet hoe werkt het dan? Jij moet observeren en het gedrag noteren en dan gaan zijn de resultaten bekijken?
grappig dat hij het wel van jou wil en niet van een ander hihi Onswondertje, hoe is je gesprek gegaan?
Net vergadering achter de rug bij mij thuis, vaatwasser zit weer stampvol. he he wat een hitte. Ik kon er vroeger wel goed tegen, maar nu: dit is echt te warm. Die kleine heeft wel zijn slaapzakje aan maar geen dekentje er over. Hier net flink onweer en wat regen. Maar het is mij alles meegevallen. Ik ga vanaf nu weer proberen mee te lezen en op jullie verhaaltjes te reageren Vind het trouwens leuk om te lezen dat sommigen al zijn begonnen met vaste hapjes en zelfs roosvicee en dat sommigen nog moeten starten met bijvoeding. Hier zijn we met 5 maanden 4.5 maand begonnen met bijvoeding, ondanks de borstvoeding. D. vind het erg lekker en van proeven is geen sprake meer. Alles wordt in rap tempo opgegeten.
he sweet:ik moet echt nog kijken waar ik heen ga. Sprongetje zijn ze meestal max. 4 dagen echt vervelend en dan word het minder in meestal.Dus mijn indruk is dat er toch wat is. Volg het gevoel wat jij als je rustig bent hebt, mama weet het het beste. vergelijk het een beetje met hoe hij was voor de speciale voeding. Roosvice heeft ook een limo die vanaf 4 mnd is. even rustig op je gemak het babyvak ontdekken in de verschillenmde supermarkt. de orginele bijv. mogen ze gewoon hebben is rozenbottel hoofdbestandeel en da's goed voor ze. eyes: da's wel erg lekker dat hij door de warmte nu uitzichzelf de puckababy afbouwd.
@mimi ja idd wel handing dat ie zelf afbouwt. Vond hem zo zielig toen ik hem vanmorgen wakker maakte, hij zit onder warmte bultjes. @roosvicee hij heeft de gewone original. Mocht van de ha kon niet zoveel kwaad en als hij niets eet haast verder kon hij wel wat zoets gebruiken. Dan is alleen maar water ook niet altijd goed