Ah mijn papa heeft F net opgehaald, deze mama gaat werken (voor het eerst bij een nieuw iemand voor schoonmaakster) tot later allemaal
Nou sorry waren zo laat thuis gisteren. Uiteindelijk toch naar de EH geweest en hij bleek 2 gebroken ribben te hebben! Het gsprek is heel erg goed gegaan we hebben groen licht!! Was zo leuk de Dr weer terug te zien en hij toonde zoveel interesse. En hij zei nou een heel mooi resultaat heh
Dat is S ook OW!!! Fijn groen licht Wat is nu het vervolg? (en grbroken ribben: maar goed dat je streng bent geweest dus!)
mannen.. 2 gebroken ribben dat is of na een week ofzo kantoorwerk of even wat weken thuis blijven denk? wat fijn dat de arts zo'n intresse had en dat het zo lekker voelt om weer bezig te zijn ermee./.. eyes : werkse en als jij van iets denk dat is prima, is het goed he. het is jouw kleine en jij bepaald wat hij krijgt niet een huisarts of cb. Ik blijf hier bij jullie allemaal op hameren omdat je anders zomenteen in een gat valt, zpdra de eerste 6 a 8 maande voorbij zijn, vinden de meeste dat het geen baby's meer zijn en dat jullie het prima zelf moeten regelen, dus sta rustig eens een uur voor verschillende babyvakken, zoek op i net wat een normaal babymenu is rond 7 maanden en speel daarmee kijk wat jij wel en niet wilt.
@ow geweldig dat jullie groen ligt hebben en s is inderdaad een mooi resultaat. Ai gebroken ribben idd goed dat je hebt aangedrongen. Sterkte voor je man. @mimi ik maak me ook totaal niet druk dat F roosvicee krijgt. Hij krijgt zijn medicijnen namelijk met wat ranja. En toen ik dat tegen de ka zei, zei zij maakt me niet uit hoe als hij het maar krijgt. Verder ach ik kijk gewoon rond wat F mag hebben. Zo krijgt hij ook wel eens een hapje van mijn yoghurt of ander toetje enz. En tot nu toe heeft hij nergens op gereageerd. Verder lekker gewerkt vandaag moet over 2 wkn weer kijken hoe het gaat. Heb namelijk eerder als werkster gewerkt en dat was na 3 keer over.
Bedankt meiden! Mimi manlief zit in de bouw dus er is niks van kantoorwerk of dergelijke. Hij mag voorlopig niet meer het dak op.
ow: dan is hij nu dus even thuis neem ik aan of is het er zoeen die doorgaat totdat hij neervalt? eyes: lekker, hoop dat het goed gaat en dat je mag blijven op dat adresje. inderdaad als je gewoon lekker doet komt het helemaal goed. hier ook hapje van dit, hapje van dat.. haha en die snoetjes zo af en toe..
hihi was flesje aan het klaar maken voor F, en dat duurde hem te lang. Toen ging een van de hondjes maar even troosten Bekijk bijlage 163101
Mimi ik heb hem idd echt moeten afremmen want anders gaat hij gewoon door. Maar dan kunnen die 2 ribben nog verkeerd schieten dat willen we niet. Eyes wat lief een king charles Wij hebben 2 half king charlestjes. En de jonste is ook zo beschermend over S die komt een van ons direct halen als hij huilt
Whahaha, super foto's. Mimi, J is nu 3 dagen echt naar. Maandag begonnen. Vandaag scheen het goed te gaan. Hier: Wat een kut dag zeg. Gadverdamme, geef me nog zo'n dag en ik neem per direct ontslag. Mijn leidinggevende zegt, je moet voldoende geld afstorten. Doe ik dat, komt er een klant die BBQ-s komt terug brengen. Krijg ik me toch een smoelwerk van diezelde persoon joh, dat ik niet zo vaak moet afstorten en blablabla. Maar ja, hallo, moet ik even minimaal 500 euro in mijn kas hebben "omdat er misschien 3 BBQs terug komen, met borg". En zo is er vandaag veel meer voorgevallen. Alsof ik niet voldoende ellende en zorgen hebben (zorgen rondom J, is het KMA of niet?). Ik ga dus serieus op zoek naar een andere baan. Ik laat me gvd niet afbekken, terwijl ze eerst hamert op geld afstorten afstorten afstorten. En dan krijg je ook nog te horen dat mensen zich aan jou irriteren. En waarom? Omdat je ze wilt helpen. Blijkbaar is dat dan gelijk bedweterig. Mensen helpen = bedweterig mensen Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik probeer uit mijn depressie te komen. Nou, werken bij dit werkt zorgt er alleen maar voor dat ik nog deprissiever wordt. Ben nog liever dood dan dat ik voor deze werkgever werk.
Hey allemaal, Weer een tijdje geleden dat ik iets heb laten horen... Lekker druk, met R. en werk, huishouden etc. @Sweet: wat vervelend zeg, dat je zo'n negatief gevoel krijgt bij je werk. Ik hoop dat het zich oplost.....Wil je meteen ontslag nemen, of kijk je het nog even aan? @hitte: R. had er weinig last van, wel sliep ze gisteren wat langer dan normaal 's middags. Lekker in pamper en rompertje met spaghetti-bandjes in de box. @bijvoeding: R. smult van de papfles. Die krijgt ze sinds zondag elke avond rond 19.30 uur. Dan wordt ze wel nog wakker rond 23.00 uur voor een extra slokje BV, maar ik heb het idee dat ze dan meer wil knuffelen dan drinken . Ze lust ook broodkorstjes en babykoekjes: die kan ze vastpakken en lekke rop sabbelen. Maar eten van een lepeltje vindt ze erg moeilijk. Morgenmiddag maar eens een stukje appel uit het vuistje proberen. Komende week moeten we weer naar het ziekenhuis voor een chemokuur. Ze krijgt dezelfde als de vorige maand waar ze zo ziek van is geweest. We zijn er nu enigzins op voorbereid en hebben anti-misselijkheidszetpillen en paracetamol in huis en een herhalingsrecept. @OnsWonder: Wow, groen licht! Wat fijn en heeeeeel veel succes gewenst. Dat he tmaar snel raak mag zijn En beterschap voor je man!
weer even een berichtje vanaf zeeland hihi. @OW: goed dat je aangedrongen hebt! mag hij wel gewoon werken nu dan? en S. is ook een heel goed resultaat hihi. wat gaat er nu precies verder gebeuren bij jullie? super dat je groen licht hebt gehad @eyes: leuke fotos @sweet: he bah het zit je niet mee he! hopelijk vind je snel ander werk en kan je hier stoppen. @marise: fijn dat je toch mee blijft kletsen! @warmte: het is hier de afgelopen 2 dagen ook vreselijk warm geweest. isabel heeft 2 dagen (en nachten) alleen in pamper gelegen. en nog heeft ze overal bultjes van de hitte... het is hier gelukkig flink afgekoeld vannacht, ik heb een hekel aan dat plakweer hihi. het mag best warm zijn maar niet zo @mimi: fijn dat je wajong krijgt! de rest even een zwaai heb niet alles kunnen onthouden wat jullie in die dagen hebben geschreven hihi. isabel rolt sinds vandaag vloeiend van rug naar buik en begint nu ook gelijk te teigeren!! het gaat snel opeens....
OW, sorry meis, was je even vergeten om op je te reageren, sorry. SUPER, GROEN LICHT!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! Wanneer starten jullie? Nee, ik neem nu geen ontslag, aangezien als ik zelf ontslag neem ik geen WW uitkering krijg. Ik wil eerst een baan vinden. Ik trek het niet meer. Heb al zoveel narigheid gehad. En nu weer dat gezeik, weer alleen maar narigheid. Ik ben het spuug maar dan ook spuug zat. Ik wil eens geaccepteert worden, ik wil eens geluk in mijn leven. Maar ja, geluk in mijn leven krijg ik niet en geloof ook niet dat dit binnenkort komt. Zo de eerste brief er maar weer uitwerken.
Oh sweet meid dat maakt toch niks uit!! Dank je wel hoor!!!! Wat erg dat het werk zo tegenvalt Dikke knuffel!
Hey lieve meiden, ik kom ook weer eventjes koekeloeren, ik ben er de afgelope dagen bijna niet, omdat ik heel erg met me gezondheid aan het tobben ben, en ik nu last heb van galstenen.. ik ben maandag naar de eerste hulp geweest, en werd naar huis gestuurt, gisteren terug gekomen, weer naar huis gestuurt, nu moet ik straks bellen voor een afspraak op de poli, om te bespreken wanneer ik geopereerd word.. Ik heb ontzettend veel pijn, echt ondraaglijk en nog sturen ze me gewoon naar huis toe!! De verwachting is dat ik binnen 2 weken geopereerd word, nou om nou 2 weken met pijn te lopen zie ik niet zitten, ik heb diclofinac mee gekregen, maar dat helpt geen flikker.. Ik ben nu elke nacht rond half 5 wakker van de pijn dat is de tijd dat de aanval begint, en het stopt ook niet.. het lijkt net een hele lange uitgestrekte wee:s nahjah ik hou jullie op de hoogte, ik ben gebroken
Wat erg!! Ik heb zelf nierstenen in de Zw gehad. Die koliekpijn is nog erger als de bevalling haast!! Heel veel sterkte en vraag anders km tramadol. Dit hielp enigzins wat bij mij. Xx
@appie: ik heb een extra pijnstiller gehad, en die helpt wel ontzettend goed! Het heet buscopan. Dat helpt gelukkig wel Maar ik moet het wel optijd in nemen anders heb ik gewoon weer last.. Mn vriend mist me nu al, ben pas een dag bij mn vader met Gwen.. en hij belde me net op of ik niet naar huis wou komen morgen, maar daar heb ik geen rust... iedere dag zijn er wel weer vrienden over de vloer, moet ik huishouden doen, voor Gwen zorgen, dat word me nu allemaal veel te veel, en bij mn vader heb ik wel rust, hoef ik ook niet alleen voor Gwen te zorgen hij doet ook een hoop. Ik zit in dubio... ik mis mn ventje wel maar ik weet dat als ik weer terug nu ga naar huis dat het over is met de rust en luiheid die ik nu juist zo nodig heb.. Ik heb eindelijk een nacht sinds maandag heerlijk geslapen van half 12 tot 7 toen werd gwen wakker, fles gegeven en toen ben ik nog even gaan liggen en werd om half 12 wakker, mn vader heeft me ook niet wakker gemaakt omdat hij weet dat ik mn rust nodig heb. Wat moet ik nou meiden ik mis hem wel, maar of het goed is nu voor mij terug te gaan....
Je geeft het in zekere zin al zelf aan; Je wilt rust en die krijg je thuis, bij je vriend niet. Bij je ouderlijk huis, in dit geval je vader, wel! Ik zou zeker nu en zeker een aantal weken ook na de operatie die rust nemen. Je moet echt je rust pakken hoor met zo'n operatie. Kan je vriend niet zo af en toe bij je vader komen? Ik denk als jij naar huis gaat, je alles gaat doen. En dat kan nu even niet en zeker niet na je operatie. Je bent dan weer herstellende, net als na de keizersnede van Gwen. Gelukkig dat je medicatie aan gaan slaan. Inderdaad, goed op tijd nemen. De medicijnen hebben ook tijd nodig om in te werken Sterkte. Hier: Ik vraag me af wie er meer bedweterig is. Mijn collega of ik. Zij werkt 2 weken langer en ze zegt dat ze "o zo goed is door haar levenservaring". Ze is 2 jaar ouder dan ik en heeft ongeveer hetzelfde meegemaakt als ik Toen ik dat vertelde wat ik heb meegemaakt, krabbelde ze ineens terug van "ow, jij hebt ook niet zo'n fijne jeugd gehad" ik zo nee, en dat is super zacht uitgedrukt! En alles speelt nu nog steeds en gaat niet over tot mijn vader is overleden. Toen was ze stil, voor even. Gaat over op ander onderwerp om mij te kleineren. Mijn leidinggevende (die mij laatst een mega uitbrander gaf) nam het voor mij op Toen ineens was ze stil. Maar toen mijn leidinggevende weg ging, begon ze weer. Dus ik zo: Ik ben geen klein kind hoor! Behandel mij niet zo als een klein kind. Als ik vragen heb, moet ik, zoals je al hebt gehoord, naar mijn leidinggevende. Hoop ge-ja-maar. Ik zo, M, je kan wel lopen mekkeren dat je "o zo veel ervaring hebt", maar JIJ werkt er ook nog niet zo lang PLUS ben je leidinggevende? Naar mijn inziens niet. Als I (leidinggevende) wat heeft te vertellen, zegt ze dat zelf aan mij. Heeft zij jouw hulp echt niet bij nodig hoor! I werkt hier inmiddels 13 jaar en zal niet voor niks leidinggevende zijn. Had ze niet van mij verwacht, maar ik was haar zoooooooooo spuug en spuug zat. Jemig hey, ze denkt echt dat ze alles is. Ik heb het idee dat ze mij als een vorm van bedreiging ziet dat ze zulk gedrag vertoont. Verder: J had last van een sprong. Hij kan ineens goed zitten. Zit wel iets voorover nog. Maar valt niet meer om. Ook rolt hij nu echt om (alleen als hij zin heeft) en begint echt goed te brabbelen. En reageert op zijn naam Hij eet ook weer. Liefst zelf. Zit meer buiten zijn mond dan ergens anders dus ik stuur wel mee. Haha, moest vreselijk lachen om hem. Op een moment deed hij het zelf, zat het op zijn wenkbrauw. Ik heb helemaal dubbel gelegen. En J maar verbaasd kijken van "wat is er nou????" Later ging hij ook lachen, om mij. We hebben met z'n tweetjes dubbel gelegen. Hoeraaaaaaa, vieze gore tapijt is eruit en vinyl ligt er al in de woonkamer en hal. Het is super mooi geworden joh. Hadden we veel eerder moeten doen. Verder ook nieuwe salontafel in elkaar gezet. Heerlijk. Kan die oude weg. Schaamde me dood als er visite kwam. Zat heel veel beschadegingen op. Al vanaf begin. Dus nu nieuwe gekocht (hebben meubels geheel vergoed gekregen. Alleen kledingkast, keukenstoelen en bank was goed. Verder hele meubelinrichting (behalve bed) was goed. De rest ziet er op zich wel redelijk goed uit dat het niet vervangen hoeft te worden.