Even ego: vanavond eerste hapje en dat was banaan. En meneer is een enthousiast Rapley-talent haha (foto's volgen)
Micirale, ik ben het eigenlijk helemaal eens met sweetchocolade. Kies nu even voor jezelf en laat anders je partner langskomen. Maar kom tot rust. Kijk daarna verder wat je wil. Eerst dit dan het volgende. Wat een heerlijke foto sweet. Fantastisch @hier; e is al vanaf woensdag heel ontspannen en rustig lacht eigenlijk alleen maar. Weinig gehuild, en slaapt veel, z'n 16-18 uren per dag. Wat fijn dat het zo lekker nu gaat. Dinsdag sliep die pas om half 1. Ik was een week vrij niet ingepland, dus die week heeft hij heel veel gehuild. Nu weer paar dagen gewerkt en het weekend moet ik ook. Ik zal haast denken dat ik gewoon aan het werk moet. Maar weer dat die bij ons eigenlijk alleen huilt (ontlading denken we en vertrouwd heid). Maar het voelt niet zo, het voelt dan net of wij het niet goed doen. Als de oppas hier is, kan ze zij ook niet voorstellen dat het een huilbaby is. Voel me dan ook heel onbegrepen en ga vooral twijfelen aan mezelf, ben ik niet relaxed genoeg. Maar d dollar volgt hetzelfde schema wat wij doen. En ik weer dat het hier niet aan ligt en dat ik niet moet twijfelen. Maarja onzekerheid van mezelf. Als ik met e om ga ben ik ook relaxed. Als hij een dag gehuild heeft zit ik er wel eens doorheen maar loop dan even weg, moment voor mezelf en dan is het klaar... Zucht, anyway hoop nu dat deze lijn wat door zet en dat het huilen iets minder wordt, kunnen we dan beginnen om eens een uitje te doen, kijken of dat beter gaat. Liefs en weltrusten
meiden dank jullie wel mn vriend komt niet iedere dag langs maar wel om de dag als het financieel haalbaar is Ik heb vannacht weer een pijnaanval gehad kwam omdat mn vader iets te pittig gekookt had (maar het was heerlijk!!!) @sweet: leuke foto meis hihi
Nou, van mij mogen ze mijn proeftijd stopzetten en mij ontslaan. Ik zit liever in de WW dan dat ik dit werk uitvoer. Ik kom iedere dag jankend van mijn werk en ga er met heel veel tegenzin heen. Gevolg: Zelfs 7 uur werken is veel te lang voor mij. Noami, jeetje wat is de tijd snel gegaan joh!! Gefeliciteerd.
Jammer Sweet dat het niet leuk is. Maar als ze je in je proeftijd wegsturen krijg je geen ww. Want daar is een proeftijd nou eenmaal voor. Kun je het nog even volhouden? Anders toch eens bij dat callcenter proberen? Daar word je meteen aangenomen en kun je meteen beginnen.
Miracle sterkte meis, ik kan me niets bij je pijn voorstellen maar het klinkt als een hel! Juju heb je al foto's! Naomi gaat hard hè! Wij zijn vandaag op opvolgmelk overgestapt. Waar blijft de tijd..... Omdat ik weet dat Tess onze laatste is word ik overal weemoedig van. Snik snotter snif... Vandaag zijn we met Sem naar de Efteling geweest. Dat was geen succes. Overal was hij bang voor en hij had ook al niet zo'n best humeur.
Ze maken het tot een hel voor me dus volhouden is geen optie Heb nog recht op 6 maanden ww en mij is verzekerd dat ik dan wel mijn resterende maanden krijg, maar niks heb opgebouwd. Nou ja, dat maakt mij op zich niet zoveel uit. Ik ben best blij om werk te hebben hoor, maar dit is gewoon een regelrechte hel waar ik in ben beland. Ik ben nog liever de pijp uit zeg maar dan dat ik daar werk (bij wijze van dan he), om maar even de gradatie aan te geven. Had jij daar nog gesolliciteerd/gebeld? Wat was naam van dat callcenter?
Nee ik heb niet gesolliciteerd. Ik vind het loon daar schandalig laag. Het bedrijf heet 4dms. Als je daarheen belt moet je vragen naar Michelle slagter.
Miracle, sterkte! Juju, leuk! Ben benieuwd! Muppet, wat jammer dat hij het niet leuk vond. Best dure grap tegenwoordig! Appie, wat fijn dat het zo goed gaat! Naomi, gefeliciteerd!
Klopt, verdient niet veel. Maar ik ben niet zo heel veel gewend om te krijgen. Ik heb misschien nog wat voor je (stiekem ook beetje voor mij) http://www.bellenalsbijbaan.nl/vacatures/vacature-klantvriendelijke-enqueteurs-voor-9-50p-u-in-nieuwegein-296233-11.html zitten geen targets aan enz. Dus wat relaxter. Als je dan toch af wilt bellen Verdiensten zijn daar stuk beter dan bij de Gepu
Sweet wat jammer dat het werk zo stresserend is. Is niet de bedoeling natuurlijk!! Muppet hmmm ook niet zo'n leuke dag dus in de Efteling Juju wat lief dat S het zo goed deed en lekker vond. Hier ben ik boos op mijn lichaam Volgens mij door de zenuwen komt mijn ongi niet goed door. Had gisteren ongi moeten worden en nu af en toe wat roze/ rood aan een tampon maar het breekt maar niet door
OW hopelijk breekt het snel door! Miracle knuffel. Hier zijn de 6 maanden ook omgevlogen! Bekijk bijlage 164061 Inmiddels heeft meneer banaan, komkommer en meloen op
juju, leuk! krijgt hij er al veel van binnen? ons wondertje, balen! gaan jullie aankomende maand al voor wondertje 2?
Hallo allemaal, Nou eindelijk weer eens een berichtje van mijn kant. Heb bijgelezen en reageer eventjes niet. Uhm ook gezien tijdstip, maar hoorde Jenz nog een beetje spoken dus wacht nog even met naar bed gaan. @ego Hier is het weer rustig na een verschrikkelijke periode. Vrijdag 2 weken terug poepte Jenz ineens bloed. In eerste instantie een spoortje, toch even de ha gebeld. Was geen reden tot zorg, kon ook een wondje vlakbij de anus zijn. 's Middags weer een spoortje bloed, Jenz was verder vrolijk. Zaterdagochtend iets meer bloed bij zijn ontlasting, dus voor de zekerheid HAP gebeld. Toen toevallig door mijn eigen ha teruggebeld en die dacht nog steeds aan een wondje en dat kon wel wachten tot na het weekend. Als het erger werd moesten we terugbellen. Nou 's middags zat het helemaal door zijn ontlasting heen, plus hij was continu aan het huilen. Dus toch weer HAP gebeld en uiteraard moesten we komen. Zij hebben gelijk de ka gebeld en moesten naar de EHBO komen. Gelukkig kende deze ka Jenz al van zijn eerdere opnames. Zij heeft hem onderzocht en omdat hij nog redelijk vrolijk was (uiteraard op dat moment) en zijn lipjes roze waren, mocht hij mee naar huis. We moesten alleen wel zijn eerst volgende ontlasting zsm naar de EHBO brengen. Zondagochtend dus meteen gedaan en daar is het op kweek gezet. Jenz bleef heel veel huilen, sliep slecht, alleen mama was maar goed etc etc. Uiteindelijk donderdag kregen we pas de uitslag: besmettelijke bacterie in zijn darmen, dus aan de antibiotica. Vrijdag en zaterdag waren nog drama, maar daarna kwam eindelijk weer de rust in zijn lichaampje. Nu is hij gelukkig weer het rustige vrolijke ventje van voordat hij ziek werd. Wat moet hij een buikkrampen hebben gehad al die tijd. Dinsdag moeten we weer op controle bij de ka en dan hoop ik ook te horen wanneer hij zijn provocatietest krijgt. Deze moest helaas afgeblazen worden door dit, want hij zou maandags na het EHBO-bezoek opgenomen worden. Dus nu hebben we dan ook besloten om lekker even er tussenuit te gaan na alle ellende van de afgelopen tijd. Vrijdag vertrekken we naar Brabant en komen maandag pas weer thuis. Zo toch weer een lang verhaal geworden. Nu lekker mijn mandje in, want inmiddels hoor ik Jenz ook niet meer. Bekijk bijlage 164188 Liefs Wendy en Jenz