JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @muppet: he bah wat vervelend!!! hopelijk komen jullie er samen toch nog uit.... als het jullie samen niet goed lukt is een relatietherapeut misschien nog een goed alternatief??
    suc6 meid, rot situatie zo met net een kleine erbij!

@moosey: haha ik zeg altijd poepen en scheten:p en leuk dat ze dat vind als ze een poepbroek heeft haha. Isabel maakt geen pers geluid dat is *knetterdeknetter* en de broek zit vol hihi. het is ook zo dun als water, echte spuitluiers:p mensen schrikken altijd als ze haar vast hebben en ze poept zo hard haha, het is altijd net alsof het door de luier heen gaat zo een kracht zit er achter.

het bedje van isabel moet ik ook al minder kort opmaken hoor, want ze is al 5 cm gegroeid haha ;)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juudje: ja over een paar weken zit je met dezelfde problemen en leuke dingen als ons ;) klets maar gewoon mee hihi wij weten hoe jij het mee maakt, want dat hebben wij al gehad :)

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag!

Even heel kort...

@maartje: Fijn dat de bloedtransfusie goed gegaan is!

@muppet: Oh bah :( Hoop dat jullie er samen toch uitkomen!

Ria Blom: Heb tijdens zwangerschap van IrisBkind boek cadeau gekregen van iemand. Vond het erg nuttig... vooral om te weten hoe ik het NIET wil aanpakken. Maar goed, ik ben van mening dat babies huilen omdat ze hun mama nodig hebben (ook al is het "maar" omdat ze vastgehouden willen worden) en niet omdat het manipulerende monstertjes zijn... Soit. Absoluut géén fan van het Blom-mens hier.

lekkere trek: Guilty as charged ;) Heb de hele dag door zin in allerlei lekkers, maar doe wel m'n best om er niet heel de tijd aan toe te geven. Qua gewicht valt het reuze mee, was op einde zwangerschap 85 kilo en dat is nu nog 72. Nog 6 te gaan en ik zit op m'n startgewicht.

EGO:
    Gisteren leuk verjaardagscadeau gekregen: IrisBkind heeft waterpokken. En hij heeft er best veel last van, is nu een zielig hoopje peuter. Ligt op de bank met heel veel jeuk en 39.7 graden koorts. Normaal moeten waterpokken wel meevallen qua ziek zijn, maar dat is bij ons dus niet het geval. Hij eet ook bijna niks en wil niet veel drinken (wat ie dus wel moet ivm koorts). Maar lang leve de BV, hij mag nu weer meer bij me drinken (normaal 2 keer per dag), zodat ie toch én vocht én voedingsstoffen binnen krijgt. Hoop van harte dat kleine meid het niet krijgt, maar die kans is natuurlijk best groot :( (Ook wel een echt leuk cadeau gekregen: 2 nieuwe trollbeads :D )

Soit. Terug naar de ziekenboeg nu ;)

Fijn weekend allemaal!

Hmmm, moet echt eens op zoek naar een nieuwe banner zie ik... ;)

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @irisb: bah waterpokken!! beterschap met je zoontje!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Beleid is vandaag bepaald. :) Vanaf vandaag krijgt Jenz 1x per dag Nexium en in alle voeding Nutriton. Dinsdag evalueren ze opnieuw om te kijken of dit voldoende is. Verder wordt er niets gewijzigd qua voeding e.d. omdat ze 1 ding tegelijk willen veranderen. In ieder geval is de diagnose nu definitief dat hij last van reflux heeft. Nu kunnen we alleen hopen en duimen dat hij nu rustiger gaat worden.

@Muppet Heb je verhaal niet helemaal gelezen, maar alleen het laatste stukje. Dat is wel pittig zeg, zeker met net een kleintje erbij. Ik hoop dat jullie er toch nog samen uit kunnen komen.

@Moosey Mooie foto's van Diede voorbij zien komen.

@IrisB Beterschap voor de kleine jongen.

@Sweet Wat heeft Jayden lang geslapen :$, ben gewoon jaloers. :D

Mmmm, verder even niet onthouden. Probeer echt niet expres niet op iedereen te reageren hoor, maar mijn energie gaat momenteel volledig naar Jenz toe en het heen en weer reizen. Nu ook weer even snel bijtanken en eten en dan weer naar de kleine man toe.

Fijn weekend allemaal verder!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wen: hopelijk slaat het aan bij Jenz en is hij snel een vrolijk ventje waar nergens geen last van heeft! hij (en jullie) heeft wel genoeg gehad voor de komende jaren nu!
    logisch dat je niet overal op reageerd ;) lukt mij ook niet en ik heb toch niet te klagen met mn meisje!

Isabel ligt nu te kraaien in de box van de pret haha echt heel leuk :D ze is helemaal weg van haar woezel en pip mobile en kan er geen genoeg van krijgen:p

nog 1 uurtje en dan richting mn zus.... daar isabel nog even eten geven zodat ze vol zit als wij vertrekken! pffff blijf het moeilijk vinden hoor, ze is in zulke goede handen maar ik kan haar echt niet missen *schaam*

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Muppet: Jeetje meis, wat een K. situatie! En dat met een kleintje van 4 weken erbij:( Hoop dat jullie snel uit die "sleur" komen en dat hij weer van de juiste manier van je gaat houden.

@ Naomi: Leuk is die woezel en pip mobile he? Wij hebben hem ook. Jayden werd er vorige week ook een keer rustig van toen hij zijn baal moment had en ik niks goed deed.

@ Wen: Hopen dat het nu gaat werken. Eerst het één eer de volgende stappen genomen worden.

@ Ego: Ik weet niet meer wie het zei, over het Oei ik groei boek. Over het sprongetje (die donderwolk). Volgens mij heeft Jayden daar nu al last van. Heeft denk ik op de dag misschien 2 uurtjes geslapen. Hij is moe. Dat kun je zien én horen. Maar in bed wilt hij niet slapen vandaag. Maarten heeft hem maar op zijn buik genomen en probeert hem nu maar met zijn pink in slaap te krijgen. Hopen dat het werkt.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh ja ik ben het liefst ook bij onze baby ;) Merk wel dat als mijn vriend thuis is ik het prettig vind om er even alleen op uit te gaan. Vandaag 3 uur weg geweest en lekker geshopt voor onze man :D Kleertjes uit de uitverkoop bij de H&M (grote maatjes) en een mobile voor in de box en voorleesboekjes. Leuk leuk :D
    Ik vind het super om te zien hoe hij steeds meer gaat reageren op de omgeving. Kan rustig zichzelf een uur in de box vermaken door te kijken naar een grote knuffelgiraf. En maar kraaien en er tegen aan 'kletsen', zie je af en toe een beentje de lucht in gaan van enthousiastme *smelt*. Zucht wat is je eigen kind toch leuk ;)

Mossey: ja mooi he die gekke pershoofden die ze kunne trekken bij de 'grote boodschap.' Terwijl er weinig te persen valt met die spuitpoep van hem.. ;)

wenrichtwan gefeliciteerd met de geboorte van Twan!

Muppet sterkte meid ik hoop dat jullie er samen nog uitkomen :( Hoe gaat het nu verder?

Juudje gewoon je eigen verhalen neerzetten! Zitten hier allemaal experts om je te helpen ;)

IrisB: Ja die banner kan écht niet meer ;) Lekkere ziekenboeg thuis dus.. hopelijk snel beter of in ieder geval minder last voor IrisBkind.

Wen: Hopelijk slaat het aan bij Jenz en krijgt hij minder pijn!

Ria Blom: ja ik weet het niet, heb er een dubbel gevoel bij. De eerste 3 maanden is het hier in ieder geval nog niet aan de orde. Nu alleen maar knuffelen.

Sprongetje: Oeh ik zal mijn Oei ik groei boek er eens bijpakken dan. Kijken wat voor sprongetje we kunnen verwachten. Baby is wel erg huilerig vandaag dus misschien komt het daardoor. (Mag hij dan wel in de draagdoek of kan hij dan niet 'groeien' haha *sorry erg flauw*)

Eetbuien: Jep, hier ook aanwezig, die laatste 3 kilo's blijven ook maar plakken *gek hoor ;)*

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh trouwens, ik reageer ook niet op iedereen en sterker nog: ik lees niet eens alles terug. Vind ik niet te doen met een kleine. Is niet persoonlijk, ik verwacht ook niet altijd reactie op mijn eigen stukjes (en soms mis ik ze ook natuurlijk als ik niet alles teruglees haha, behalve als ik een vraag stel uiteraard ;))

10. sweetchocolate

JuJu, kan jij je bevindingen van het Oei ik groei boek ff plaatsen? Ik heb er geen en zit met hetzelfde "probleem". Hier ook een huilerig kind waar geen land mee te bezeilen is behalve op onze arm liggen en de pink terwijl hij doodmoe is:(

En btw, ik heb ook niet altijd de tijd om alles terug te lezen hoor. Zo'n kleintje eist gewoon wat aandacht, die ik hem met alle liefde geef. Alleen soms moet hij toch écht gaan slapen. Zoals nu.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Bedankt voor de steun meiden. Ik jank de ogen uit mn kop en wil het liefst iemand om me heen nu. Maar ik ga het niet vertellen aan iemand tot er iets definitief is. Maar heb een sterk voorgevoel dat dit het einde van mn huwelijk is....

12. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb het oei ik groeiboek ook nog van sem en het klopte altijd! Dus ja ik denk inderdaad dat de kindjes in een sprongetje komen nu. Heel vervelend om mee om te gaan maar ze leren altijd een hoop in zo'n periode...

@Wen: Ben blij dat er goed actie ondernomen word voor Jenz!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Muppet ben direct komen lezen naar wat je man zei.
    Ik schrik er erg van.
    Kan het niet gewoon een dipje zijn??:(
    Hele dikke knuffel!

14. Tese

Tese Niet meer actief

Nou mn man heeft de afgelopen 10 jaar wel 5 keer een dipje gehad, maar dit keer is hij koel gevoelloos en hard. Ik vind het zo raar. Van de ene op de andere dag terwijl hij zegt dit al maanden te voelen. Ik heb er geen goed gevoel bij en ik dacht dat we zo gelukkig waren... Weet echt niet wat ik moet doen. :(

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Pfff Muppet, wat een klote situatie zeg! Leef met je mee en hoop dat het allemaal goed gaat komen meis! Is het niet dat hij het vervelend vindt dat jij meer met de kids bezig bent dan met hem? Je hoort wel vaker dat mannen zich verwaarloost voelen als er een kleine bijkomt. Ik weet het ook niet hoor, maar je weet het nooit. Pfff, echt ik moet er niet aan denken joh, vindt het echt vreselijk voor je!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vind het zo erg voor je!
    :(
    Wou dat ik iets voor je kon doen.
    Als hij dit al voelde had hij dit wel al kunnen laten merken aan je bah:(

17. Tese

Tese Niet meer actief

Thanks meiden ben ook echt radeloos. Daar zit je dan met een kind van 2 en van 4 weken...

Ga m'n meid even een fles geven.

18. sweetchocolate

Idd, daar zit je dan met 2 kids:( Hoe nu verder? 't Is ook niks dat de kleintjes op moeten groeien dat papa en mama uit elkaar zijn en ze dus heen en weer worden gesleept. De ene week bij mama, de andere week bij papa. Merkte aan mijn neefjes (toen 4 en 2) dat ze hierdoor druk en onrustig werden door het hele gedoe. Mijn nichtje (toen half jaar) heeft er weinig van mee gekregen in die bewuste periode. Zij weet niet beter.

Hoop van harte niet dat jullie en jullie kids dit gaat overkomen!!!

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom alleen even langs om Muppet heel veel sterkte te wensen!
    Wat een vreselijke situatie nu! Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit en niet meer weet hoe het verder moet! Hopelijk komt je man tot inzicht dat hij jullie niet kan missen!!!!
    Heel veel sterkte!

Verder heb ik op dit moment even niet de puf en de tijd om verder te reageren! Dat komt volgende week wel weer!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    muppet, wat erg! ook als het weer goed komt, verpest hij zo wel een bijzondere tijd. kan me voorstellen dat er vanalles door je heen gaat. hele dikke knuffel voor jou!

maartje, jammer dat het zo'n lange dag was, maar fijn dat ze er zo van opgeknapt is.

ria blom: ik vind t niks. gewoon een vrouw met wat ideeen die nooit wetenschappelijk zijn onderzocht, maar wel ook door cb's worden verkondigd. wat wel wetenschappelijk onderzocht is is hechting. ik laat mijn kindjes niet huilen zolang ze niet begrijpen dat ik nog besta als ik er niet ben.

alleen vermaken in de box: dat duurt hier niet zo lang. jort is een heel rustig mannetje als hij maar bij ons is. soms onhandig, maar ik knuffel graag met hem. heb toch al het idee dat ik 2 weken in het zh gemist heb

vraagje aan de mama's met een draagdoek: er staat dat je ook in de draagdoek kunt voeden. lukt jullie dat? zo ja, hoe dan?

Deel Deze Pagina