JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ow: dat zie je vaak he. Als je denkt dat het niets wordt, gaat het super goed!
    @juju: gaat hij niet kokhalzen bij die slierten? Die van ons wel en vervolgens hoesten en dan zit ik helemaal onder ;)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha nee geen gekokhals, eigenlijk helemaal nog niet gehad behalve bij de eerste keer brocolli.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh dat is idd kortbij 30 minuutjes en we zijn er vaak te vinden:D
    Als je dingen voor in huis nodig hebt echt eens bij Bauhaus ( würselen deelgemeente van Aachen) langsgaan!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S is vandaag bij de KA geweest.
    8150 gram en 69,5 cm ;)
    De Ka was heel erg tevreden.

Juju ik kan er idd ook zo van genieten:D

Marise ja gek heh denk je het word niks eten ze of het niks is!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een geweldig gewicht en lengte OW. Hier vandaag ook gewogen en gemeten: 8170 gram bij 69.5 cm (haha, ligt wel héél dicht bij elkaar he)

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ooh ik ben ook zo benieuwd hoe zwaar en lang onze kerel is. Helaas moet ik wachten tot de 28e. Dan is hij alweer een week 6 maanden oud.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahah ja Juju idd :D
    ongelooflijk zeg hihihih.

Zijn vandaag naar onze bank geweest waar we een lening al hadden lopen of we een gedeelte konden heropnemen.
    En dat mocht dus kunnen we aan onze aanbouw gaan beginnen.
    M wil er nu graag mee starten dat hij evt in de winter of voorjaar helemaal klaar is.
    Als we evt straks een 2e wondertje zouden mogen verwachten:)
    En heb een hele mooie keuken bij de ikea gezien.

8. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ehm, ik ben een beetje laat maar mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben op 10 januari bevallen van mijn dochtertje (voor mij de 1e, voor mijn vriend de 3e). Het is een vrolijk meisje. Vorige week heeft ze in het zkh gelegen met hoge koorts en vreemde vlekjes op haar lichaampje. Gelukkig is ze nu weer opgeknapt en drinkt ze nu haar flesjes weer leeg en eet ze redelijk van haar fruit- en groentehap.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Welkom Jute!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oef wat ligt de fles- en borstvoedingsdiscussie toch gevoelig soms. Is het me zo maar gelukt om mensen te kwetsen of te irriteren zonder dat dat mijn bedoeling is :(

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Jute: Welkom!

@OW: Groeit goed!! Super!

@Juju: Echt leuk dat het eten zo goed gaat!
    Hoezo denk je dat je mensen hebt gekwetst?!
    Ik voel mij nooit aangesproken als iemand iets zegt over bv of fv zegt.
    Ik heb bv geprobeerd en dat lukte niet. Je hebt vrouwen die het tot bloedens toe proberen maar ik koos voor mezelf. En kolven heb ik 2,5 maand volgehouden. Ik had er daarna echt geen zin meer in om dat 5x per dag te doen. En misschien kies ik dan wat snel voor mezelf maar een kind heeft ook niks aan een chagrijnige moeder :)!
    Ik heb ook wel een mening over bv en fv want ik ben pro bv maar ook weer niet zo overdreven als sommige vrouwen zijn.
    Het is vaak dat vrouwen zich aangevallen voelen als er een opmerking wordt gemaakt, zowel de vrouwen die bv geven als degenen die fv geven.

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Juju: Ik lees nu dat je het je niet eens afvraagd of je iemand hebt gekwetst, maar dát je iemand hebt gekwetst....
    Kan het mij haast niet voorstellen!

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry meiden!!!!!!!!!!!
    ik kreeg geen reactie meer van dit topic, en dacht wat is het toch stil zal hem eens opnieuw opzoeken.
    is dus niet de bedoeling geweest ;)

hier gaat het allemaal nog goed, isabel heeft 2 dagen koorts gehad van het weekend en had erg veel pijn (tandje) we hebben 2 nachten lang max. 5 uur geslapen over de hele nacht, ik was dus helemaal kapot!

morgenavond gaan we naar een ander huisje kijken :D we hebben samen al hele plannen gemaakt haha. ik hoop dat het wat gaat worden, het voldoet volgens de beschrijving aan onze voorwaarden hihi. een zolder, grotere tuin en schuur!

over 2 weken krijgen we kraambezoek!!! vind het echt schandalig en van mij hoeven ze eigenlijk ook niet meer te komen, isabel is tegen die tijd al 7 maanden! mn man heeft ze aan de telefoon gehad dus dat is hun geluk geweest.

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Ik kreeg ook geen meldingen meer!
    Is haar tandje er nu door? Is dat haar eerste?
    Leuk zeg, een ander huis! Hebben jullie nu een huurhuis?
    Ik zou willen dat wij een huurwoning hadden, want dan konden we nu meteen kopen zonder eerst te moeten verkopen!
    Ik moet ook nog steeds kraamvisite krijgen van twee collega´s maar goed, die hebben Diede al een keertje op de werkvloer gezien.
    Steeds als ze zeggen dat ze nog moeten komen dan zeg ik dat ze dan maar op zijn eerste verjaardag moeten komen :D.
    Is het een kennis van jullie of familie?!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    familie van mijn man ;) heb er totaal niets mee en ja ze kunnen inderdaad beter alvast voor de 1e verjaardag komen dat is dichterbij haha.

we hebben nu ook een koophuis, hebben het nog niet te koop staan willen dit eerst even afwachten.
    Huis te koop: Flintdijk 251 4706 JZ Roosendaal - Foto's [funda] dit is het huis.
    ziet er prima uit, alleen de keuken is aan vervanging toe.
    mijn zus heeft een half jaar geleden hetzelfde huis bekeken hihi, hebben uiteindelijk een ander huis (uitgebouwd) gekocht.

isabel heeft al 2 tandjes ;) beneden, deze komt van boven maar is helaas nog niet door!

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat een mooi huis!
    En die tuin!
    Helemaal niet duur of is Roosendaal niet zo duur?
    Tilburg heeft ook best lage huizenprijzen.
    Helaas willen wij weer in een dorp wonen waar het best duur is :(.
    Wordt nog even zoeken dus!
    Maar willen jullie eerst je eigen huis verkopen of hoeft dat niet per se?

Jeetje, wat hebben er hier al veel kindjes zo vroeg veel tandjes!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi isabel haar 1e tandje was begin juni er al door ;) en half juni nummer 2.

ik vind de prijzen hier vrij hoog liggen, dit huis is toevallig vrij goedkoop. ja die tuin is prachtig he :D

ja we willen eerst ons eigen huis verkocht hebben, we kunnen geen 2 huizen betalen. maar we zijn vrij kritisch wat huizen betreft want we willen er liever niets meer aan hoeven verbouwen. we hebben ons eigen huis 1,5 jaar geleden compleet verbouwd dus dat zou een duur grapje worden. als het morgenavond bevalt zullen we ons eigen huis te koop gaan zetten en kijken of we dat huis kunnen kopen onder voorwaarde dat ons eigen huis eerst verkocht word.

18. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ja, je hebt zo`n verkoopgarantie inderdaad!
    Misschien kan ik dat ook weleens aankaarten bij de makelaar van het huis dat wij op het oog hebben.
    Die mensen hebben hun huis al 2 jaar te koop staan en willen het nu zelfs gaan verhuren. We moeten het huis nog gaan bezichtigen.
    Wat is de reden dat jullie willen verhuizen?

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaaf Naomi!

Moosey ja een opmerking die compleet uit zijn verband is gerukt :( Alsof het ook maar in mij op zou komen om te oordelen over iemands keuze (als die er al was) :( Maar goed heb het inmiddels uitgelegd gelukkig, dat scheelt.
    Heb het idee dat ik met mijn banner toch een beetje als eng wordt gezien in de topics over voeding. Terwijl ik heel normaal ben hoor en geen maffia-neigingen heb ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zou makkelijk zijn dan he! 2 jaar jeetje dat is al lang!
    het huis wat wij willen staat ook al minimaal een jaar te koop, zijn ook al gezakt in prijs.

wij willen verhuizen omdat we nu gewoon chronisch ruimte tekort hebben haha.
    we hebben geen zolder, geen echte berging, geen achterom en de tuin is inimini:p
    reden genoeg om te verhuizen denk ik hihi. een grotere woonkamer zou ook prettig zijn, we willen graag een aparte speelhoek voor isabel want ze ligt nu elke keer midden in de kamer want meer plek is er niet.

Deel Deze Pagina