JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Was nog helemaal vergeten te reageren op de foto's!
    Echt zo leuk!!
    Ik ben er voor dat iedereen elke week een foto post :D

@Sweet: Mooi huis hoor!! De omgeving is ideaal voor kinderen!
    En vrijstaand. Dat zouden wij ook wel willen maar is vaak in deze omgeving niet te betalen. Voor ons tenminste :)

@OW: Ik vind het ook wel handig dat ik tegenwoordig mijn eisprong voel! Maar had gisteravond echt een paar uur buikkramp.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik herken die buikpijn idd:)

3. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @huizen: WOW! Wij kijken ook voorzichtig uit naar een koophuis, maar wachten met kopen/verhuizen tot we zeker weten dat mijn man een contractverlenging krijgt.

@Buik: hier boller, alsof ik altijd vocht vasthoud (had voor de zwangerschap/bevalling alleen een opgezette buik als ik ongesteld moest worden) Ook navel puilt een beetje uit. En ik kan mijn buik minder rekken, zoals wanner ik op mijn buik lig en naar omhoog kijk (boek lezen of op bed op buik tv kijken)

@bv: afgebouwd tot alleen de ochtendvoeding. Merk dat mijn borsten al slapper worden en ben aan het beslissen wanneer ik de laatste voeding wil geven. Wil er wel bewust bij stil staan en niet morgen denken: gisteren was voor het laatst.

@bijvoeden: R. vindt Rapley leuker en lekkerder dan gepureerd. ALs ze iets zelf vast mag houden dan gaat er veel meer naar binnen en probeert ze ook meer.
    @JuJu: zag op je foto dat jij zo'n slabbe rme tmouwen hebt, is dat handig en laat hij dat goed aan?

@Roosmarijn fietst deze keer super door de weken na de chemo heen. De eerste week hebben we haar twee keer per dag een zetpil tegen de misselijkheid gegeven en 3 keer per dag een paracetamol en ze heeft nergens last van gehad. Wel zijn haar bloedwaardes gedaald, maar daar heeft ze geen last van. :) :)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind die slabber met mouwen (van de ikea) een must bij rapley haha. Moet wel de mouwtjes nog even omslaan.

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik had die ook al 2 gekocht voor als we gaan beginnen met Rapley. Ideaal!
    Bij Prenatal heb je ze ook.

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Diede in zijn badstoeltje :D:

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Maartje: Sorry, ik ben helemaal vergeten te reageren terwijl ik zo meeleef met jullie en Roosmarijn.
    Super dat ze er zo weinig last van heeft!
    Hoe gaat het met jullie?
    Kunnen jullie nu echt helemaal genieten of zijn jullie nog heel erg bezorgd?!
    Want zoals ik het de laatste tijd lees gaat het gelukkig best voorspoedig allemaal!

8. Tese

Tese Niet meer actief

Wat een leuke foto haha! Hij heeft er duidelijk schik van.

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Moosey, wat lijkt Diede op je vriend zeg!

Maartje, gelukkig dat ze er nu weinig last van heeft gehad. Wanneer krijgt ze de volgende?

Ik kap, word gek van het gekakel van mijn vriend en kan me nu niet concentreren door het vele lullen van hem.

Edit: Gelukkig, het gekakel is opgehouden, hij is de strijkbout uitzetten. jemig, dacht dat ik gek werd hier.

Hier: Blij met de rust en geen gekakel aan mijn hoofd. Pfff, typisch geval van zijn ADHD dat naar boven komt. Vraag me af wanneer hij met zijn handen gaat wapperen (doet hij altijd als hij druk in zijn hoofd is)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha zijn er ook foto's waarop Diede NIET zo uitbundig lacht!!! :D

Wat fijn dat het zo goed gaat met Roosmarijn en oko met het afbouwen van je voedingen. Ik zie er erg tegenop om af te moeten bouwen, nog een maandje en dan gaat het echt gebeuren. Denk dat het ook een deel instelling is. Wat zijn idd de plannen voor de toekomst? Hoop dat het snel voorbij is voor jullie kleine meid!

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: De meningen zijn verdeeld :). Ik zal binnenkort eens een babyfoto scannen die ik pas heb gevonden van mij. Dan zie je dat Diede heel erg op mij lijkt vroeger.
    Maar hij heeft zeker ook wat van mijn vriend weg!

@Juju: Uhm, een paar haha!
    Heb by the way het topic even opgezocht waar je zo gefrustreerd van was geraakt ;).
    Wat een gedoe zeg!
    Dat zijn echt van die eindeloze discussies.
    Maar ik vind dat jij het goed had verwoord :)!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey in 1 woord GEWELDIG hihihi!
    Ik geloof dat S dit ook geweldig zou vinden hihi

13. sweetchocolate

Bijvoeden: Hier lijkt J het ook leuker te vinden op de Rapley methode. En anders als hij wel uit potje krijgt moet hij mee helpen, anders wil hij echt niet eten. Denk dat dit de laatste serie potjes is, alleen hebben wij niet veel "vers" in huis (meestal potjes hak groente etc, maar ja, dat schijnen ze weer niet te mogen (hoe doe ik dat dan met bruine bonen? Want daar is Jayden zo enorm gek op!

14. sweetchocolate

Moosey, op je FB pagina staat er één. Gewoon een mengelmoes dus, zo bedoelde ik het:)

Pfff, Grote stuiterbal (mijn vriend) is met de zwartharige stuiterbal (hond) lopen, RUST

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ben dol op foto's van hem, word er zelf helemaal vrolijk van haha.
    Topic: tnx. Bv en fv ligt zó gevoelig, daar word ik helemaal naar van soms. Komt ook omdat er een aantal die hards rondzwerven op dit forum en voor je het weet denken mensen dat je "er ook zo een bent."
    Ik vind dat Diede juist heel erg op jou lijkt, met de oude babyfoto (de eerste) had ik dat niet zo maar als ik jullie nu naar elkaar zie, ja dan écht wel! (allebei lekker vrolijk ;))

Hier blieft meneer niets van een lepel (behalve zijn vitamines) dus dat wordt nog wat straks met yohurt haha ;)
    Volgens mij mag groente uit pot wel maar uit blik niet? Bruine bonen kun je ook droog kopen dan moet je ze thuis nog weken geloof ik. Maar goed je leest het al, niet veel kennis ;) Wij eten veel vers en wanneer niet heb ik altijd nog wel een tomaat liggen (is hij gek op). Gisteren hebben we wortels gegeten en ik houd er dan een paar extra apart, dus vanavond eten wij verse spinazie (denk ik) en dan heeft hij spinazie en wat wortel. Zo vogel ik dat wat uit.
    (Heb wel vaker 2 groentes, soms krijgt hij er 1 van en soms mag hij kiezen. Was wel handig bij het paprika-experiment want dat hoefde hij dus echt niet). Oh en een tip die ik vaak lees: je hebt oko diepvriesgroentes en die mogen ze zeker wél, dus dat kun je ook doen natuurlijk (net zo handig als uit pot/blik).
    Overigens had hij gisteren een slechte eetdag. Hij heeft volgens mij niets binnen gehapt van zijn worteltjes :(

:D:D:D

16. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moosey: die foto! top :D

@allemaal: R. moet de eerste week van augustus weer voor een kuur. Op de dip en extra ziekenhuisopname half juni gaat het iedere keer wel goed als we thuis zijn. met paracetamol en zofran komen we een heel eind.
    R. ontwikkeld zich goed, maar qua lengte en gewicht is ze wel erg klein (64 cm en 5980 gr.)
    De tumor in haar linkeroogje is het meest hardnekkig en elke controle is deze weer terug te zien. De chemo zorgt ervoor dat ie niet te snel groeit en uiteindelijk hopelijk stopt met groeien.

Af en toe maak ik me wel zorgen en we willen heel graag dat het allemaal klaar is. Maar R's vrolijke karakter maakt het allemaal wat makkelijker. Het is een echt doorbijtertje!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een klein kanjertje, die Roosmarijn!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @maartje: jullie hebben echt een super meisje, ze houd zich zo taai ondanks alle behandelingen en gevolgen ervan...
    ik hoop voor haar en jullie dat de tumor nou eindelijk eens stopt met groeien!

@moosey: geweldige foto :D diede lacht echt altijd he haha.

@sweet: hihih leuk 2 stuiterballen in huis!

hier gisteravond dus naar het huis gaan kijken, het was erg leuk :D
    had er een goed gevoel bij en zie mezelf daar wel zitten hihi.
    er moet wel overal geschilderd worden boven, andere vloer in ouderskamer, en de tuin moet afgezet worden anders hebben de buren straks altijd kind en hond in de tuin hihi. de keuken moet er ook echt uit maar apparatuur niet dat is 2 jaar oud dus kunnen we goed gebruiken, dan gelijk de muur bij de keuken er voor de helft af zodat je een soort bar hebt en zo de woonkamer in kan kijken.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ow ja en de ketel is erg oud dus moet vervangen worden hihi. we willen dus nog wel wat van de prijs af hebben!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Naomi! KLinkt goed, die plannen :D

Deel Deze Pagina