Ff spammen, zo lief zo heeft ze maar 1x gezeten, helemaal zelf kwam ze naar voren en niet veel later lag ze op dr buik
@Miracle: wat een knap kindje heb je! Ik hoop dat je plannen door kunnen gaan als dat echt is wat je wilt. Ga je dan bij je vriend weg? @OW; spannend, zeker nog eens na NOD testen natuurlijk @Sweet: zo'n KDV lijkt me super lastig.....zij moeten voor veel klindjes zorgen en vergissen of vergeten gebeurt dan sneller denk ik. Duidelijk zijn in j ewensen en op een rustige manier aankaarten wat je niet bevalt helpt misschien?
@miracle: super leuke foto!! als ze zoveel pijn heeft kun je ook een pcm zetpil geven he doe ik ook vaak als isabel huilerig en hangerig is en dan is ze binnen mum van tijd weer de vrolijke tante dames ik denk dat ik maar even een testje ga kopen..... ben halverwege juni ongi geworden en verwachte dus half juli weer ongi te worden maar tot op heden niets. gisteren een miniscuul klein drupje op papiertje.... het zou kunnen dat alles gewoon nog niet in zn ritme is hoor maar ik wil van die onzekerheid af haha.
Maartje leidster had bakje laten vallen. Naomi o spannend! Wat als je zwanger blijkt te zijn? Bedoel, jullie willen het graag maar je opleiding. Pfff mijn schoonmoeder was nog geen 5 minuten bij ons binnen en ergerde me al kapot aan haar. Jemig wat is dat een vreselijk dom figuur
@sweet: tja dan zal daar een onderbreking in komen.... we zouden het inderdaad geweldig vinden maar eigenlijk komt het niet echt uit nu.... ik verwacht ook geen zwangerschap hoor, mn cyclus zal nog gewoon niet regelmatig zijn.
pfffff zit hier te huilen en shaken als een gek, vind het zoooooo gaaf maar hoe moet het met school dan straks...
Gefeliciteerd!!! Wat leuk!!! Maar doe maar rustig. Nu weet je je even geen raad maar jullie komen er wel uit hoor dat is altijd zo.
thx heb mn man ook al gebeld en besloten dat als mn werk het goed vind ik zo lang mogelijk naar school ga en ook zo snel mogelijk weer terug ga, zonder te werken natuurlijk! mn man is ook superblij! en ik begin ook weer wat op adem te komen nu hihi was toch ff schrikken
wat een leuk nieuws zeg! ben je de eerste van de 2011 januari mama's? hier gaat het goed, klein eigenwijsje in mijn buik die niet wil laten zien wat het geslacht is.....hihihi
hihih leuk nu al eigenwijs ja ik denk dat ik inderdaad de 1e ben het was ook niet helemaal de bedoeling maar we zijn zo giga blij haha