@naomi hihihi dan is het maar goed dat ik je er aan herinner want dan kun je misschien al gauw je wondertje zien
@naomi Woehoe we wachten in spanning af Vind het zo leuk voor je. Hahaha zou zelf ook wel willen maar weet het nog niet zeker
hihih nou ik vind het geweldig! we wilde er niet te lang tussen laten dus dit is echt perfect ik ga mn paardrijden maar weer stop zetten. maar ik begin nu niet nog een keer opnieuw, bespaart ons gelijk veel geld. nog 3 lessen en dan is het klaar.
@naomi nou ik heb nog een half jaar om er over na te denken aangezien ik een jaar niet zwanger mocht worden ivm keizersnede. TJa en misschien wel handig ja om dat paardrijden eerst stop te zetten.
oww ja dat is balen ja als je een ks gehad hebt! ik kon het trouwens van de week al wat merken aan mn buik, mn 2 rollen worden weer meer 1 hihihih. maar ik wilde het niet geloven mijn moeder komt zo langs, ze wilde niet want had weinig tijd maar heb gezegd dat het maar even was hihi. mn pa is er dan niet bij maar ja jammer die krijgt het dan straks wel te horen
Naomi wanneer ben je uitgerekend? (ben lui heb geen zin om te rekenen haha) Ik kan begrijpen dat je hyperdepiep bent! Dit had je niet zien aankomen! Hoe reageerde je man?
@muppet: ik belde mn man huilend op en heb hem gevraagd even ergens heen te gaan waar hij alleen was hihi. hij was best in de stress en dacht dat er iets ergs was. dit had hij ook echt nooit verwacht maar was echt super blij en stelde me gelijk gerust dat alles wel goed zou komen maar we nu wel echt een ander huis moesten kopen hahaha. hij moest ook bijna huilen volgens mij, beetje moeilijk beoordelen via telefoon. als ik echt 6 weken ben zoals ik denk dat ben ik 22 maart uitgerekend!!!
Wauw Naomi wat een gaaf nieuws, gefeliciteerd! Nu OW nog en dan is het feest compleet (ik moet er echt nog even niet aan denken maar krijg nu opeens toch kriebels gek genoeg) Ego: rampennacht hier en een jengelend kind al de hele dag. pff. en dan ook nog een weekendje weg met schoonfam!
Wauw naomi weet je dat ik het niet eens direct door had bij het test topic. Wauw van harte gefeliciteerd!!!!!
bedankt dames begin het zelf ook steeds meer te geloven hihi. mn moeder reageerde heel goed en vind het geweldig!!!
Hier net roze bruin gespot. Moet zeggen dat het me toch ff rauw op mijn dak valt. En er toch erg verdrietig over ben mijn ventje gaat ook nog voor het eerst bij opa en oma logeren. Pffff