@OW: he bah, maar kan ook positief zijn he!! ik verloor gisteren ook 1 drupje roze... ik hoop echt dat je toch zwanger bent, lijkt me leuk om weer samen zwanger te zijn
Ik ga zo m'n ventje ophalen het kdv moet met hem naar de dokter. Bellen ze voor Tess dat ze 39.2 heeft en aan het spugen en krijsen is! Dus heb manlief maar gebeld en die gaat nu Tess halen.
Juju pfff sterkte en veel plezier met weekendje weg. Beetje zin in? Naomi vind het echt leuk voor je. Muppet hoe was je gesprek? Met wie had je? (Achternamen ken ik niet)
@Naomi: WAT???! GEFELICITEERD Ik wist helemaal niet dat jullie bezig waren!!! Was dit de eerste ronde?! Ik dacht dat je juist wilde wachten i.v.m. werk! Echt helemaal geweldig!!!! @OW: Ik duim heel hard mee! Misschien is het toch nog positief... Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je al een terugplaatsing had gehad! Ik dacht dat je alleen groen licht had voor een behandeling. Pfff, ik moet af en toe echt wat beter lezen. Vanavond lees ik de rest, maar mijn hard ging sneller kloppen toen ik het nieuws van Naomi las en moest reageren haha! Echt helemaal geweldig dat we de eerste zwangere hier weer hebben!
@moosey: we waren ook niet bezig we hadden idd besloten nog 2 jaar te wachten ivm de 2jarige opleiding die ik ga volgen. ik vond die keuze echt klote, en nu heeft het lot toch bepaalt dat we een kleintje krijgen hihih. kan het ook nog steeds niet bevatten!
Haha we zijn zelf ook allemaal hyper van jou zwangerschap Naomi Sweet mijn gesprek ging goed! Ik had een gesprek met novara. Ik hoor uiterlijk woensdag wat. Ze moet even nadenken of ze (heeft meer mensen op bezoek gehad) een ervaren kracht wil of mijn onervaren persoontje.
Arme Tess! Ze heeft echt ergens last van. Ze heeft alles tegelijk. Ze spuugt, heeft 39,2 koorts, knalrode wang omdat ze tandjes krijgt en zit in een sprong. het valt niet mee om baby te zijn...
@muppet: aaaah wat sneu voor Tess zeg!! hihihi ja ik merk het, jullie zijn bijna net zo hyper als ik zelf hihi.
Hmm ken haar niet. Sprong? Welke? Beterschap voor Tess! Als je aangenomen wordt he blijven Tess en Sem wel op het kdv in Ijsselstein? Haha Naomi ja leuk he? Dan als OW positief test zijn we helemaal niet meer te houden. Lol
Arme Tess! Herken er veel in van S hoor!! Moosey ik heb ook niet veel gemeld hier over de eerste poging Probeerde me wat kalm te houden. Maar ja op naar September je doet toch mee heh?!?!?!?!? Ik verwacht dat het morgen of zondag losbarst ook al had ik een heel licht roze streepje
@Muppet: Fijn dat het gesprek goed ging. Beterschap voor Tess!! @OW: Waarschijnlijk beginnen we in oktober! Ik wil eerst nog 12 kilo afvallen! Ik blijf voor je duimen!!
Dank je wel lieverd! Hier dacht mijn man al dat we iedere iui een maand ertussen gaan laten dus als bv sept ook niet lukt november pas weer de volgende. Uhm dus niet heh
Hahaha nee ik zei al maar dat is niet de bedoeling zo blijf ik bezig. Zag natuurlijk ( erg dramatisch gedacht na de 1e keer hahah) alweer de hele icsi molen voor me. Maar dat is als het na 6 keer * slik* nog niet gelukt zou zijn.
Naomi: WOOOOAAAAWW gefeliciteerd. tjee dat is een verassing zeg . verder superslechte dag zelfs mijn mams hier gehad van 15.15-19.30 (toen kwam martin thuis) omdat ik het echt niet meer aankon.