@ow: ik hoop net zo hard voor je mee!! @mimi: wat onwijs kl*te...meer woorden heb ik er even niet voor! Sterkte meis. @2e beeb: mijn vriend wilde minstens 9 maanden wachten. Denk dat wij rond de jaarwisseling er weer voor gaan. Nog meer meiden???
@leeuw: owwwww ook spannend dan voor jou @mimi: klote dat je zo een slechte dag hebt!! hier vannacht amper geslapen, ik was nog helemaal hyper en nu weer
@leeuw: he verdorie balen haha. Ik ga denk ik helemaal niet met de pil beginnen. Gaat nog om circa 3 tot 5 maanden. Geef nu 2 maanden geen volledige bv meer. Nu 1.5 week helemaal geen bv meer. Nog niet eens ongesteld geweest. Dus dat is wel relaxt. @naomi: logisch dat je lekker hyper bent. Zou ik ook zijn! Weet niet of je me vraag nog gelezen had. Maar ik ben benieuwd wat je nu met je studie doet. Niet beginnen of evengoed starten? Uit je verhaal te lezen was het een beetje onverwachts zwanger toch? Gebruikten jullie geen anticonceptie? Of er gewoon doorheen? Ben even nieuwsgierig
@marise: wij gebruikte geen anticonceptie moest de condooms nog bestellen en toen 1 x onveilig gedaan en gelijk raak haha. de opleiding gaat gewoon door, ik zal er een paar weekjes uitliggen maar dat zal geen probleem zijn denk ik! worden wel pittige jaren denk ik maar heb het er voor over
Naomi wat geweldig gefeliciteerd meissie!!! HEt kriebelt bij mij ook maar helaas, mag ik niet meer, tenminste.. ik wil binnekort even toch met de arts praten wat voor mogelijkheden er zijn enz.. maar daarbij me vent wil niet meer.. najah verder over me vriend... tja.... die vent die op vakantie is, en waarbij me vriend op de honden moet passen is waarscheinlijk vandaag of morgen weer thuis, en dan zou me vriend ookw eer gewoon bij mij zijn en slapen, maar als ie dat dus niet doet, dan weet ik dat ik woensdag een tas klaarheb staan, en als ik groenlicht rkijg dat het kan van me maatschappelijkwerkster dan gaat dat ook zeker gebeuren, en anders moeten we even kijken waar ik terrecht kan.. maar k hoop vurig dat het niet zover komt, ik hou ontzettend veel van mn vriend Willen jullie voor me duimen dat dit goed komt? Asjullieblieft?
Leeuw: Spannend!!!! Waren jullie in ronde 1 al zwanger? OW: he, balen! Volgende poging hopenlijk meer geluk. Miracle: Ik snap je om heel eerlijk te zijn niet echt. Moet je groenlicht van je maatschappelijk werkster krijgen om je vriend uit je huis te zetten? Ik snap dat niet echt. Het is toch JOUW keuze en niet de keuze van de maatschappelijk werkster of wel dan??? Heeft zij een relatie met hem ofzo? Hier: Weeeeeekkkeeennnndddd!!!!!!!!!!!!!! 2e wonder: Nou nee, bedankt. Mijn hormonen zijn nu net weer op normaal niveau.(mocht het gebeuren is het wel welkom hoor). Vanaf volgend jaar maar weer ergens.
@OW: Nee maar ik ga bij hem weg, maar zij helpt mij met een andere plek zoeken, snapje? en ik heb nog geen bevestiging gehad van haar dat er plek was en dat ik terrecht kan als het de spuigaten uitloopt. Het huis is van osn allebei, maar mn vriend is hoofd huurder, en als hij weet dat ik dus bij hem weg ga, dan moet ik er zowiezo uit... das namelijk elke keer zo geweest.. dus vandaar dat ik met maatschappelijk werkster eerst een vervangende plek zoek, voor ik definitief de knoopdoorhak, snap je het nu een beetje?
@miracle: thx meid. pfff vind je verhaal erg heftig! echt erg als je vriend zoiets flikt.... @OW: balen meid *dikke knuffel* hier vandaag het aan schoonouders en schoonbroer en vriend verteld en ze waren allemaal erg enthousiast mijn broertje hebben we het ook verteld maar reageerde zoals normaal lekker puberig en zei oke. feliciteerde niet helemaal niks..... nou ja laat het maar langs me heen gaan hij pubert nu eenmaal. ga nu lekker naar mn zus om het te vertellen heb haar net aan de telefoon gehad maar mn mond gehouden want wil het niet via de telefoon doen.
naomi, jeetje 1x onveilig en gelijk zwanger! ow, balen zeg, hopelijk volgende keer meer geluk Sweet, nee, ik was in de 6e ronde zwanger, en ga er ook vanuit dat het nu ook niet direkt raak zal zijn. miracle, wat een rotsituatie zeg
@OW: jeetje zijn die behandelingen zo duur??? gelukkig is is het wel allemaal waard maar ik snap je wel! @leeuw: hahaa ja inderdaad @sweet: mijn broertje is 18 een echt puber puber hihihihih
mijn zus was trouwens even van slag af maar vond het geweldig voor ons ze was niet jaloers zoals ik verwacht had (gelukkig)
wat leuk zeg dat je het aan je familie hebt verteld. gister begon mijn zus te vragen wanneer we voor een 2e gingen, maar niks gezegd