JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihih nee dat is wel zo slim ;)

mijn schoonzus en schoonbroer moeten het nog te horen krijgen en mijn oma dan nog, de rest mogen het ws rond de 10 weken weten.

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

lol ik zie net dat mn vorige bericht voor Sweetchocolate was hihi SORRYY!!:$
    poehpoeh.. ik kan niet slapen:s ik zit iedere keer maar te draaien.. het lukt me al de hele week niet.. maar ook omdat ik niet weet wat me vriend uitspookt.. dat houd me te erg bezig:s pfffff.. hij zei dat ie morgen (zondag) rond 17:00 weer thuis is, en blijft.. nou ik zal het zien:S ik zei al nou ik spreek geen tijd mt je af want het zal wel weer later worden of helemaal niet... toen werd ie boos om mijn reactie:S tja sorry.. maar ik kan de laatste dagen niet meer normaal reageren op wat ie zegt, omdat ik deze hele situatie beu ben... kan niet wachten tot het woensdag is!!:)

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miracle: pff probeer toch even te slapen meissie!! je humeur zal er niet beter op worden als je ook nog niet slaapt....
    ik snap dat het moeilijk is in deze situatie maar het is wel fijn als je gewoon helder kunt blijven nadenken.suc6!!

hier alweer uit bed, moet om half 8 bij de 1e cliënt zijn....
    gelukkig heb ik er maar 5!

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Goede morgen dames!

Ik zit in dubio en word er gek van; ene kant wil ik wel met gaan voor tweede wonder als J loopt andere kant wil ik wachten omdat ik vrij veel last had van mijn hormonen. En zie heel erg tegen de bevalling op (met J liep ik een totaal reptuur op. Goed ik weet dat een vrouw 99% er niet zonder kleerscheuren vanaf komt maar een totaal reptuur is een lange weg tot herstel. En met een tweede nog langer. )

Maar goed eis van M was dat we in een ander huis zouden wonen als we voor een tweede gaan. Maar ja M wilt zoveel. Werd gisteravond in bed ook helemaal gek van hem. Zat maar tegen mij aan te rijden terwijl ik knetter moe was. Jammer dat hij daar geen respect voor heeft en het niet begrijpt dat ik moe kan zijn. Ik ben dus deel van de nacht op de bank gaan slapen omdat ik echt knettergek van hem werd.

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3785 Juudje81, 31 jul 2011
    Laatst bewerkt: 31 jul 2011
    Zo, jullie zijn soms echt moeilijk bij te houden ;)

Allereerst: Naomi van harte gefeliciteerd!!!! Ont-zet-tend leuk! Leuk ook dat jullie het gelijk aan de familie vertellen. Isabel zal er nog niet veel van begrijpen ;) Hele fijne zwangerschap toe gewenst en op naar de eerste echo! :D

@ OW: jammer dat het niet gelukt is :( Op naar de volgende poging en dan gewoon wél raak ;) *duim, duim, duim*

@ miracle: heftig hoor. Heel veel sterkte, is niet niks.

@ sweet: take your time. Snap je dilemma hoor, door het babynieuws hier begint het hier toch ook wel te kriebelen. Maar gevoel versus verstand.... verstandelijk weet ik dat het hier ook nog niet verstandig is om voor een 2e te gaan. Wil dat zoon eigenlijk een stuk zelfstandiger is eerst.
    Het heeft allemaal z'n voors en tegens, nu of later. Je hebt gezien je leeftijd iig nog de tijd. Ik denk dat naarmate de tijd verstrijkt, je ook wel er achter zal komen wat voor jullie goed is.
    En irri als mannen zo doen..... hoop dat ej wel een beetje hebt kunnen slapen op de bank....

Hier gisteren de 2e tand ontdekt, gaat ineens snel! 1e tand zit onderin en is al goed door, 2e tnad komt bovenin door. Lijkt de hoektand, maar of dat ook zo is..... dcaht al een paar dagen dat er een tand door zat te komen, maar kon hem elke keer niet ontdekken. Gisteren echt tandenpoep en ontdekte nu het doorgekomen puntje bovenin. Zit wat meer voorop z'n tandvlees, tja, daar had ik nog niet gevoeld ;)

6. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Thx meiden,
    ik pak mn rust over de gehele dag nu wel, als ik snachts veel moeite heb, stort ik toch smiddags wel in, en als Gwen slaapt slaap ik dus ook eventjes, en dan lukt het gelukkig wel.
    Nu is Gwen een weekendje bij oma, en komt vanavond weer thuis, ik heb eventjes lekker aan een stuk door kunnen slapen, en dat doet me wel goed merk ik.
    Ik word veel uitgeruster wakker:)

Over kriebels voor een 2de: hier begint het ook te komen, maar ik ga me er nu niet aan wagen, en zeker niet met mn huidige vriend...
    Zowiezo moet ik er dan heel goed met het ziekenhuis over praten of het echt niet kan en mag, of wel met extra toezicht, want de zwangerschap van Gwen ging ook heel goed zonder problemen doorgekomen:)
    alleen zit het de aankomende tijd toch niet in hoor:)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    200 euro kost het "materiaal" ;)

8. sweetchocolate

Juudje dat is waar. Ben pas bijna 25 dus dat scheelt. Ja klopt door het nieuwe babynieuws van Naomi kriebelt het. Reageer thuis verder. Ben op verjaardag van mijn zwager.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ik ben ook nog maar 24 hoor ;) en nog als ik straks beval van nummer 2!!!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Oooooooh Naomi dus jij krijgt er wel 6! ;)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha nee hoor geen 6 ;) kwa leeftijd zou het best kunnen hihi.

maar 3 willen we er zeker :D

12. sweetchocolate

Ik zei ook altijd dat ik er 3 wou maar daar ben ik al snel na de geboorte van Jayden van terug gekomen. 2 maximaal

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww nee hier 3 en misschien als het allemaal lukt en mogelijk is misschien wel 4 :p
    we komen beide ook uit een gezin van 6 dus dat scheelt, we zijn het gewend!

14. sweetchocolate

Klopt dan zijn jullie het gewend. haha

Hier: morgen gaat mijn mirena er uit. Heb dat kreng 8 weken waarvan ik 2 weken zonder maandverband heb gekunt. Vanmorgen vond ik een enorme bruine plek afscheiding en heb ik mega pijn rond volgens mij mijn eierstokken. Van die steken alsof ze met 100 messen erin steken. Sorry maar wil ooit zwanger raken en ben heel erg bang dat mijn eierstokken beschadigd raken door de spiraal. Als dat zo is he dan is mijn huisarts nog niet jarig.

Ik heb alleen maar ellende met de mirena. Rot ding. Welke anti conceptie ik dan ga gebruiken weet ik niet. Er komt geen spiraal meer in mijn lijf. Ook geen koperespiraal ofzo.

AU MIJN BUIK BEN GEWOON KOTSMISSELIJK DOOR DE PIJN

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: bah balen dat je er zo een last van hebt!!!!
    hier geen anticonceptie voorlopig:p en strakkies gewoon condooms, want ik wil geen hormonen meer in mijn lijf ;)

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    je hoort wel vaker dat soort verhalen door de mirena, voor de 1 is het een uitkomst en de ander bloed constant. vervelend hoor

nog 19 pillen slikken en dan is het weer zover, spannend!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owww spannend leeuw :D:D hopelijk is het snel raak!!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier net alle babydozen weer aangevraagd!!

na de echo de kraamzorg maar eens regelen :D

19. sweetchocolate

Leeuw spannend!

Naomi weer zelfde kraamzorgbureau?

Net vriend en ik besloten dat ik geen hormonen meer ga slikken; door pil heen zwanger geraakt en nuvaring vind ik echt niet prettig. En een andere spiraal komt mijn lijf niet in! Hell no!!!!
    Vriend stelde voor om "voor het zingen de kerk uit gaan" nou dan kan hij beter handwerk boven wc gebruiken want dan heb ik er geen hol aan. Dus het worden rubbers. Tja moeten toch iets.

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    sweet wat kan jij leuk praten hihi:p

Deel Deze Pagina