Ja helemaal stoer he, moest zo lachen vanmiddag. Maar hij heeft een hekel aan zon in zijn ogen dus tja moest wel wat. Moet wel een nieuw zonnehoedje kopen van de week want deze past precies. Hoop dat er nog iets moois te koop is want hier verkopen ze bijna alleen maar eenheidsworst
Bekijk bijlage 171418 let niet op de zooi, die moet me vriend al tijden opruimen maar daar komt ie niet aan toe En zien jullie achter F de peertjes al klaar hangen voor F? Dat word smullen
F in ieder geval wel, de honden vinden het wat minder want die racet hij nu achterna ligt mama weer krom van het lachen
@OW Als het wel zo is, dan is wat mij betreft heel welkom hoor. Liever als Jenz wat ouder is, maar mocht het nu zo zijn dan vind ik het niet erg. Denk dat manlief er meer problemen mee heeft, maar daar komt hij ook wel weer overheen. (hoop ik) Hij is er toch zelf bij geweest. Wat een mooie ventje is S. trouwens, hij heeft echt mooie ogen. @eyes Leuke foto's. Wij hebben zo'n ding cadeau gekregen maar eerlijk gezegd nog niet gebruikt. Omdat het slecht zou zijn voor de heupjes, dus kopen liever zometeen een loopauto. Just to be sure. @Naomi Snap je gevoel wel, dat had ik met mijn vmk voor Jenz. Maar ik ga ervan uit dat dit gewoon een blijvertje is hoor. Ik vind het echt superleuk voor je. Ennuh gefeliciteerd met je nieuwe auto. @Leeuw Wow jullie ook al bijna voor de 2e, ik hoop dat jullie snel een brusje mogen krijgen.
@wen tja ik weet dat het niet goed is maar hij zit er ook geen uren in. Ong 15min terwijl ik even een wasje ophang
Ik bedoelde er ook niets mee hoor, moet ieder voor zich weten. Vind het op zich wel jammer, want het zijn geinige dingen. Misschien pak ik hem ook nog wel uit de schuur, zodat Jenz zich 5 min. per dag kan uitleven.
@naomi: mooi buikje al hoor jeetje, dan te bedenken dat ik bij Gwen helemaal bijna geen buik had hihi Over Gwen dr oortjes: die zoutoplossing das wel een goed idee, wie weet wat de HA zegt morgen, maar dnek idd hetzelfde Komt wel goed ik laat het weten.. Ego: ruzie in huis.... jippieeee:s Meneer is net thuis, nog geen dag bij elkaar zeg maar opgetelt.. en is nu alweer met de hond weg... aan het trainen:s hij ging weg toen ik aan het koken was, dus ik vroeg hoelaat ie trug zou zijn, zou niet langer dan 2 uur duren... nou ik zit nu toch al dik 3 uur te wachten en hij is er nogsteeds niet... nou denk ik ook niet dat ie snel thuis zal komen, want ik had hem opgebelt en was een beetje geprikkeld, en wou dattie thuis kwam, en wilde me gevoel blootstellen, waar ik mee zat, en waarom, nou dat intereseerde hem dus niks, omdat ik zeikerig overkwam, nou ik heb zn kleren al ingepakt.... hij zei dat ie klaar met me was en zelf weg ging... nou ben benieuwt, ik weet wel, als hij thuiskomt lig ik al te slapen, ben dood op! Ik ga woensdag met me maatschappelijk werker hierover praten, ik moet nu toch echt die knoop maar eens doorhakken hoe moeilijk ook voor mij en Gwen... het moet, om Gwen in zo een ruzie huis te laten zitten is naturlijk ook niet goed, we ruzieen nooit waar Gwen bij is.. maar dan nog de spanningen voelt ze wel overduidelijk!
@Miracle Jeetje meis, wat een verhaal. Je hebt groot gelijk dat Gwen niet in een huis vol ruzie moet opgroeien, ook al ruziën jullie niet in haar bijzijn. Zo'n kleintje krijgt echt meer mee dan je denkt. Maar je moet ook voor jezelf kiezen, blijkbaar ben jij ook niet gelukkig op deze manier. En als ik het goed begrijp (heb niet je hele verhaal gevolgd) is je vriend niet van plan te veranderen... Moeilijk hoor, ik wens je veel sterkte met het maken van de juiste beslissing voor jou en Gwen.
@Naomi: Mooi hoor, je beginnend buikje! Lekker joh, een auto voor jezelf! Ik heb trouwens gestemd! @Ink: Wat een superleuk meisje! Die staartjes ook, zo lief! En echt knap dat ze al zoveel zegt!! Ik denk dat je inderdaad echt staat te kijken als ze opeens gericht dingen zegt! @Wen: Wat is Jenz toch een lekker ding! Spannend hoor, dat je misschien zwanger bent! Heb je symptomen dan dat je dat denkt?! @Muppet: Eindelijk haha! @OW: Tja, ik blijf het zeggen; die haren, die ogen!! En nu ook: die blik! Haha! @Eyes: Leuke foto!!!! "Kijk mij eens cool zijn" @Miracle: Ik hoop dat je woensdag de juiste beslissing kunt maken. Echt een klotesituatie zeg. Sterkte! Diede begint ook steeds meer door te krijgen. Ik was hem vanmorgen aan het verschonen en hij hoorde dat mijn vriend de wc doorspoelde en ging door het dolle heen. "Papa is ook wakker!" Zo leuk dat hij die link al kan leggen. Ook als hij de sleutels van mijn vriend in de deur hoort, veert hij helemaal op en gaat wèwèwè zeggen. Volgens mij is wèwèwè papa haha! Ook doet hij klap 's in de handjes na (alleen kan hij nog niet echt met geluid klappen ) en geluidjes die ik maak doet hij na. Leuk is dat! Wij gaan om 10:30 naar een huis kijken! Ons eigen huis is nog niet verkocht, maar dit huis is via onze makelaar en misschien kan hij wat betekenen. Mijn vriend is vrij, dus daarna gaan we lekker picknicken en de Loonse en Drunense duinen denk ik. Fijne dag!!
Moosey wat spannend dat jullie naar een huis gaan kijken!! En dat Diede zoveel dingen alweer kan. Zo ongelooflijk hoe snel het gaat heh. Hier is mijn man weer de eerste dag werken na 5 weken. Toch wel wat vreemd eigenlijk. Moosey die filmpjes van Diede op hyves geweldig hihihi.
@OW: Leuk hè hihi?! Ik heb veel tantes en vriendinnen van mijn moeder op Hyves en die zien Diede bijna nooit, dus dan maar zo ! @Maartje: Ik was steeds vergeten jullie veel succes te wensen met de komende behandeling!
Jeetje wat schrijven jullie veel. Sorry als ik iemand vergeet. Wen wat is Jenz toch een leuk lief ventje. Hebben jullie nu pas de provocatietest gehad? Heb je een dubbele blinde gehad of thuis? Nu al mogelijk zwanger?! Leuk! Wel snel ja, maar ja. Als het welkom is... Moosey veel plezier met huisje kijken. De Drunense duinen zijn toch redelijk in de buurt van Werkendam, Sleeuwijk, Woudrichem of zit ik verkeerd? Jij woont toch in Tilburg? Miracle: Wat als HIJ de stap zet om uit huis te gaan? Is het huis dan nog voor hem? Jeetje wat een k sutuatie zeg. Gwen krijgt wel degelijk wat mee. Ookal ruzieën jullie niet in haar bijzijn. De kinderen van mijn oom werden bijvoorbeeld heel druk en deden alles wat niet mag. Mij nichtje (toen nog geen jaar) werd erg onrustig en ging dus veel huilen. Mijn neefje van destijds jaar of 6 zei tegen onze oma "papa en mama gaan scheiden door mij". Inmiddels is de scheiding er door en veel rust in de tent. Mijn nichtje, nu 5, weet niet beter dan dat haar ouders uit elkaar zijn. En mijn neefjes zijn heel veel rustiger geworden. Maar het is voor jullie wel vervelend; jullie hebben samen veel meegemaakt en nu dit. Eyes geloof ik leuke foto's van F in zijn racemonster. Whaha vet grappig dat hij de honden achterna zit. Al zullen de honden daar anders over denken. Hier: gister bij ha geweest. Laat ik het kort houden, mijn spiraal zit er nog en zit perfect. Ha vindt het zonde als ik het eruit laat halen. Pijn was gister morgen redelijk weg en nu helemaal. Als ik bij 4 maanden nog bloed krijg ik de pil ernaast voor een maand. Gister gebbqt met buren. Gezellig. Hebben voor Jayden een vissenkom met vissen gehaald. Bij mijn schoonouders die vissen hebben lag hij helemaal in een deuk bij die beestjes. Dus M vond dat wij ook van die beesten moeten hebben. Vraag me af Jayden ligt ook in een deuk van de kat van mijn zwager, kippen en cavia's... Moeten we die beesten ook in huis halen? Hoop het niet. Ik ga mijn bed uit. Is nu al warm in slaapkamer terwijl rolluik dicht zit.
@Sweet Jenz heeft idd een dubbele blinde test gehad. 16-8 wordt de enveloppe opengemaakt en weten we definitief wanneer hij koemelk heeft gehad. Mmm en dieren in huis halen omdat Jayden het zo leuk vindt, lijkt me geen goed idee. Dan heb je straks je een hele dierentuin thuis. @OW Ik vond het ook vreemd dat manlief weer ging werken nadat hij werkloos was, op de een of andere manier ga je er toch op rekenen dat ze thuis zijn. Dat terwijl ik me prima red hoor alleen, maar het is toch ook wel weer handig als papa er is. @Moosey Spannend hoor bij een huis kijken, ik ben benieuwd. Veel plezier vandaag samen met je vriend en natuurlijk Diede. Leuk he als ze dingen gaan herkennen? Jenz herkent papa e.d. wel, maar voor de rest volgens mij nog niet. Diede is toch wel snel met alles, vind ik. Maar ja zoals ik van de week al via FB zei: Jenz is volgens mij gewoon hartstikke lui. En heb geen kwaaltjes (behalve raar gevoel bij schaambeen), maar die had ik met Jenz ook niet. Is alleen een beetje "fout" gegaan rondom eisprong en toen sex gehad, dus tja dan is er een kansje. Heb gisteren met manlief erover gehad en die zegt hetzelfde als ik gelukkig: Als ik zwanger ben prima dan is het hartstikke welkom, maar als we de keuze nog hebben dan wachten we tot Jenz wat ouder is. Pak van mijn hart dat hij het zo opvat. Jenz heeft gisteren zijn eerste stapjes gezet. Ik had hem onder zijn armen vast en ging toen echt vooruit stappen. Ben bang dat het niet lang meer duurt voordat hij echt loopt. Wie weet loopt hij nog eerder dan hij rechtop zit. Zo Jenz is nu bij de gastouder en ik ga maar eens even lekker aan de schoonmaak. Werd wel eens tijd, is behoorlijk blijven liggen met de "problemen" die we met Jenz hebben gehad. Liefs Wendy en Jenz
MIracle wat een nare situatie zeg.. het lijkt me heel erg als je niet gelukkig bent maar ook niet weg kunt. Sterkte! Moosey wat leuk van Diede! HIer nog geen klappen, hij praat wel maar weet niet wat hij zegt haha. Ik duim voor jullie droomhuis! OW sterkte vandaag weer helemaal alleen thuis (of eigenlijk met zijn tweetjes) Komt vast goed. Sweet hier is uk ook gek van vissen. We hebben abo op de dierentuin en gaan regelmatig even het aquarium bekijken. En natuurlijk in de dierenwinkel/tuincentrum enzo. Maar we hebben zelf twee katten dus visjes thuis lijkt me niet handig Wen dat stappen doet uk hier ook ja. Ik doe het maar niet te vaak want het is vast niet goed voor zijn rug maar hij is zo trots als hij staat en dat stappen vindt hij ook zo stoer. Brood: hoe geven jullie dat? Ik geef hem gewoon een boterham in zijn hand maar hij vindt het vooral leuk om mee te spelen en hij eet er maar weinig van. En spul in zijn mond stoppen werkt hier uberhaupt niet. Enne.. méér foto's van onze prachtige baby's graag dames!!!
@miracle, He bah weer ruzie is echt niet prettig. Wens je veel sterkte en een dikke knuffel. Ik weet zeker dat je de juiste beslissing neemt. @Ow, heb ook altijd het liefst dat mijn vriend thuis is, dan gaat het toch net iets makkelijker. Red mij ook alleen wel maar als je dan net met iets bezig bent begint F vaak te huilen, das wel eens lastig. En als mijn vriend er is is het ook net iets gezelliger in huis. @Moosey, hoop dat het huis jullie bevalt en dat je jullie huis dan snel kunt verkopen. Als ik hier in de stad rondkijk gaan sommige woningen heel snel maar sommigen staat tijden te koop. @Sweet, Hoop dat de pijn nu weg blijft, maar als jij hem eruit wil mag je dat toch zelf beslissen? Tja ik weet het niet hoor want ik heb er geen verstand van. En verder een dierentuin, tja die hebben wij al. We hebben honden vissen vogels kippen. En als F straks een konijntje wil mag dat ook ruimte zat. @Juju, F krijgt het korstje zo in de hand maar met beleg geef ik hem stukje voor stukje want dat probeert hij allemaal in een keer in zijn mond te stoppen (ja een heel broodje past best vind hij) Maarja als je bedenkt dat hij een fopspeen ook in een keer in zijn mond kan stoppen. Hoop dat ik niemand vergeten ben zo wel sorry Ben zelf van ochtend ook naar de ha geweest. Ben de laatste tijd verschrikkelijk moe. Gewoon bekaf, als ik 's ochtends uit bed kom kan ik direct weer heen. Dokter heeft mij even helemaal na gekeken. Bloeddruk was iets laag, gewicht is stabiel (gelukkig al 3 jaartjes zo) Mag weer beginnen met metformine om mijn gewicht stabiel te houden. Verder nog bloedgeprikt. De ha wist ook niet waarom ik zo moe was. Ze zei wel dat ik ook eens aan mezelf moest gaan denken, dat ik toe was aan vakantie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan vind ik. Verder heb ik al tijden 2 vingers aan mijn linkerhand doof. Nu moet ik daarvoor naar de fysio, kunnen die niets doen word het de neuroloog. (ow ja de dokter vroeg van kun je niet zwanger zijn dat je zo moe bent, nou ik dacht het niet. Leek haar wel leuk volgens mij haha)
Moet zeggen dat ik eerst heel erg moest wennen dat hij thuis was Maar nu weer wennen dat hij er niet is idd