Eyes ik hoop dat je je snel beter voelt meid Pfff Miracle je hoopte tijdens je zwangerschap dat het zou gaan verbetere maar vind het erg te horen dat er nog geen verbetering in zit
Hey meiden, Bedankt voor de lieve berichten en steun!! ik ben net terug met Gwen van de HA, ze heeft een beginnende oorontsteking, en we hebben dus oordruppels mee gekregen naar huis, ze moet 3x per dag 5 druppels hebben in dr rechter oor.. Verder heb ik ook maar meteen een oplossing gevraagt voor een vol neusje, en ik kan vanmiddag zoutoplossing speciaal voor baby's ophalen, krijg na 12 uur pas mn geld binnen, echt balen Ik ben ontzettend moe, dus ik ga nog eventjes liggen, we hebben de hele nacht wakker gelegen omdat Gwen een verstopte neus had, en die maar niet leeg wilde door middel van het pompje wat ik ervoor heb. Dus we zijn allebei gebroken zowel me vent, als ik.. We hebben alles gisteren nog eens goed besproken en hij begreep me gelukkig toch wel, en wilde verder gaan, maar ik ga er geen moeite meer in steken, steeds ja ik doe het, en dan toch anders laten blijken, heb ik geen zin meer in, op naar woensdag!! joepieeeee
@vissen: R. is ook helemaal 'obsessed' door de vissen in ons aquarium. Ze hangt dan (met ondersteuning) met haar buik/borst op de rand van de bank en volgt de vissen echt. @Miracle: spannend zeg, volgens mij heb je zelf al lnag besloten dat je weg wil...volg vooral je gevoel en wat het beste is voor jou en Gwen. Succes morgen met de maatsch. werkster. @Sweet: haha, dat wordt een hele dierentuin bij jullie! @OW; mijn man werkt sinds een paar weken 3 avonddiensten en is dan de ochtenden thuis....was ook even wennen, maar wel leker. Ik vind het heerlijk de avonden lekker niks te doen en de tv voor mezelf te hebben. We maken er maar het beste van. @Moosey: wow, dat Diede al 'praat'. Ik vind hem echt een poepie @staan/lopen: R. gaat heel erg graag staan als je haar onder dr oksels vasthoudt. Lopen of haar voeten verplaatsen doet ze nog niet. Wel hebben we haar bedje een standje naar beneden gezet; voor je het weet klimmen, kruipen, zitten en staan ze! @eten: geven jullie ook wel eens yoghurt? En dan speciale voor baby's of gewone die je zelf ook eet? R. heeft gisteren 3 hapjes Arla yoghurt kwark gehad, maar ik vraag me af of dit niet te zoet is. Ze vond het wel erg lekker.
@Miracle Beterschap voor Gwen. @ego Ik heb mezelf maar uit mijn "lijden" verlost en een testje gedaan. En idd ik ben zwanger. Ik heb een digitale gedaan en er kwam te staan: zwanger 1-2, dus het is echt waar. Ik hoop dat het een blijvertje is, want de angst voor vmk blijft. Ook al heb ik inmiddels een gezond kind. Ik ben er aan de ene kant best blij mee, maar aan de andere kant vind ik het doodeng.
Ik heb inderdaad zelf ook geen zin in een dierentuin hier. We hebben een konijn gehad, die stond buiten (vriend is allergisch maar hij wou toch een konijn). Wie kan alles schoonmaken? Juist, IK. Konijn is aan mijn buurmeisje gegeven (ze was toen iets van 10 jaar en in overleg met haar ouders hebben we dat beestje aan haar gegeven. Beestje leeft nog, mag in de tuin lopen, wordt elke dag geknuffeld, iedere week geborsteld, iedere week hok verschoond. Heeft het bij haar dus perfect!). Eyes, ja, klopt mag het zelf wel beslissen hoor. Zo is het niet, maar op dit moment is er geen andere oplossing. Ja, rubbers, maar we vinden dat zeg maar niet echt fijn. En je HB gehalte? Is die wel goed? Bloedarmoede? Miracle, ja, als hij toch weer iedere keer de boel laat verwateren zeg maar, waarom zou je er dan voor vechten? Huh? Nu pas geld? WW of? Ego: Heerlijk weertje! Duik zo lekker mijn balkonnetje op. Jayden slaapt toch lekker (nadat hij heeft gegymt in bed natuurlijk).
@wen gefeliciteerd!!!!! @sweet, daar is nu ook op geprikt. Verder ook op glucose en schildklier en nog wat dingen maar dat weet ik niet meer. Hoelang duurt het ongeveer voor de uitslag er is weet iemand dat?
@eyes Als je niet bij het zkh geprikt hebt dan duurt het meestal 2-3 dagen voordat het bekend is. In het zkh dezelfde dag nog. Op zich zou schildklier kunnen (had mijn stiefzusje ook), maar ik ben ook nog lang moe/duizelig geweest. Ook overal op geprikt en alles was goed. Kan ook nog bij het "ontzwangeren" horen. Ineens was het bij mij weg, ik hoop dat dat voor jou ook zo is en dat er niets aan de hand is.
Dank jullie wel... Mijn man weet het nog niet definitief, maar heb hem wel een KV test vanmorgen laten zien met een streepje. Niet heel donker nog maar wel duidelijk, zelfs hij vond dat. Maar moet zeggen dat hij best goed reageerde en heel rustig. Zojuist pas de digitale gehad omdat KV ook nog wel eens vals positief aan geeft en wilde gewoon duidelijkheid. Oftewel was gewoon ongeduldig.
Gefeliciteerd! Waarom maak je je zo'n zorgen over de reactie van je man? Hij was er toch ook bij Hopelijk een plakkertje. Wow al twee zwangere dames.. heftig
Wat denken jullie dames wou morgen weer met metformine beginnen. Maar zou ik eerst even gaan testen voor ik begin want je mag het niet tijdens zwangerschap gebruiken. Ene kant lijkt het mij niet nodig omdat de 22ste me laatste menstruatie dag was
@wen: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! super gaaf nou ben ik niet meer de enigste hahaha. wat is je uitgerekende datum?
Vanmiddag naar de kinderboerderij hier in het park geweest. Jayden vond de eenden, de kippen en de geiten erg leuk. Hij is ook nog op de "wip-varken" (variatie van wip kip) geweest en ook dat vond hij wel leuk. De kindjes om hem heen deden hem duidelijk goed. En het was super lekker weer. Nu ligt meneertje uitgetelt in bed te slapen.
Onderweg naar de kinderboerderij nog even in het gras gezeten. Ow wat is dat intressant en kietelt dat plantje en het gras toch aan mijn vingers...