Helaas ik ben het niet geworden Had het wel verwacht. Mn gebrek aan ervaring nekt me elke keer. Ontzwangeren: Hier nog volop mee bezig. Ik verlies zoveel haar dat je er een pruik van kan maken!
ze kan nu niet meer rollen, ze moet nu heel veel kracht zetten dan zou het opzich wel lukken, voordat ze dat kan is ze vast 2 maand verder ofzo.. ben wel met haar aan het oefenen. denk ook wel dat ze er straks mee kan rollen kruipen lopen enzo, alleen het kost meer tijd. vorige week rolde ze nog door de kamer, en een lol dat ze toen had, prachtig gezicht. ik moet maar ff geduld hebben dan kan ze het weer. Muppet jammer zeg dat je het niet bent geworden! hoe kan je nou ervaring krijgen als ze je niet eens de kans geven ontzwangeren: mijn "poetsbuien" zijn eindelijk bijna weg! en dan begint dat straks weer van voor af aan oh ennehm... de theezakjes worden eindelijk weer wat voller
@muppet: balen zeg!!! is de welbekende smoes: je hebt te weinig ervaring.... @leeuw: ja het zal wat langer tijd nodig hebben maar ik ben ervan overtuigd dat het haar wel gaat lukken! is alleen een extra hindernis dat is balen! is ze er niet gefrustreerd onder dat ze niet meer kan rollen ed.??
ja vooral de 1e 2 dagen huilde ze veel, dat is nu al een stuk beter gelukkig, nu nog wel als ze bij een speeltje niet kan, daarvoor rolde ze om en was ze er. in de knieholte's is het wel knalrood, we smeren er een dikke laag sudocreme op. morgen heeft ze de broek alweer een week
Jeetje Leeuw, alweer bijna een week! Gaat snel zeg. Nog een week en dan weer een echo toch? Balen Muppet! Maar ja, je had het dan ook wel enigsinds verwacht. Hier leuk presentje van mijn werk gekregen. Zakje Merci crocant! Ter dank aan de inzet tijdens de drukte. (Iedereen kreeg hem van de kassa die afgelopen weken had gewerkt). Lekker! Jayden was om 18:15 al doodmoe. Slecht geslapen overdag. Gevolg: Geen spinazie gegeten. Ineens sloeg de vermoeidheid toe. Echt heel appart. Hij slaapt alweer een uurtje, twijfel of ik hem nog wat geef. Hij moet zo wie zo wel de fles hebben. Maar ja, ze geven hem ook én yoghurt én koekje op KDV, ja, hallo hey. Morgen doorgeven maar even geen yoghurt en alleen koekje. Yoghurt is ook niet echt nodig.
Sweet wat leuk zeg van je werk Gaat het nu beter daar? Jeetje Leeuw alweer 1 week . Muppet heh nee wat jammer dat jij het niet geworden bent Hier ff iets minder aanwezig zit momenteel niet zo lekker in mijn vel en de sfeer hier thuis is ook niet optimaal.
@Leeuw: Tot wanneer moet ze het broekje dragen (of heb ik daar weer eens overheen gelezen )? @Muppet: Balen zeg, vooral als je er een goed gevoel over had! Heb je nog meer lopen of iets op het oog?! @Sweet: Raar dat ze zo hun eigen plan trekken op het kdv! Bij de onze is het net andersom. Ze hadden staan dat Diede om 11:00 zijn fles mag, maar hij begon om 9:00 al te huilen. Toen hebben ze het nog weten te rekken tot 10:00 en hem de fles gegeven. Ik wist echt niet dat ze dat zo hadden staan, want wij geven hem gewoon de fles wanneer hij er om vraagt! Maar het is nu opgelost. Zij gaan ook oefenen met brood, dan heb ik die stress niet hihi! Maar raar dat ze hun eigen ding doen bij die van jullie. @OW: Hoe komt het??! Niet leuk om te horen. Toch niet tussen je man en jou? Ik ben volgens mij ook wel ontzwangerd. Had nog best lang melkproductie en had ook snel rugpijn, maar dat is nu weg. Merk ook dat ik Diede beter los kan laten en ga daarom vanaf half september 3 ipv 2 dagen werken. Niet dat ik nou zo heel graag werk, maar het zijn dure tijden ! Moet trouwens wel zeggen dat ik vandaag een goed gesprek met mijn baas heb gehad en ik als het goed is een januari een vast contract krijg en projectleider word!
sweet, nog anderhalve week dan word er een foto gemaakt, best spannend. leuk dat je een presentje kreeg (en lekker) ow ik hoop dat het snel weer beter gaat, hoop dat het niks ernstigs is
Moosey ik ben momenteel ongi dus mag nu nog niet mee doen. dank je wel voor het vragen. Leeuw dank je wel! Beetje veel onbegrip van de andere kant hier thuis.
Moosey super!!! Jeetje leuk! Gefeliciteerd! OW pfff dat is balen. Hoe kan je die mannen wat tot hun verstand brengen? Lastig. Vergeten te melden IK BEN DOOR MIJN PROEFTIJD HEEN!!! Officiele gesprek komt nog maar moet gek lopen zei leidinggevende als ik niet mag blijven.
Ow weer een dikke knuffel voor jou! Laat je niet gek maken he meid! Moos: nee ik heb niets op het ook verder. Ik vind het ook zo moeilijk om te weten waar ik wil werken. Maar jij gefeliciteerd! Dat is mooi nieuws! Sweet jij ook gefeliciteerd! Dat moet een lekker gevoel zijn. Heb je het al wat beter naar je zin ook?
@ moosey gef. met je vaste contract! @leeuw: mijn collega'tje heeft 3 kindjes en alledrie hebben ze een spreidbroek en/ of kussen gehad. Bij de eerste was ze ook erg bang dat het nog lang zou duren voordat ze kon lopen. Maar bij haar kindje ging de spreidbroek af en ze kon gewoon lopen. Ze was zo verbaasd! Komt vast allemaal goed met R. Maar ik begrijp dat je er van baalt als je deze verhalen leest.
ik geloof ook wel dat het goedkomt gelukkig het zal alleen wat langer duren allemaal. vanmorgen bij de spreidbroekmaker (hoe heet zon man) geweest, hij heeft het broekje iets aangepast omdat R blaren in dr knieholtes heeft. de weerberichten van de laatste tijd kloppen niet echt, het zou gister warmer zijn als vandaag, het is net andersom
@Leeuw: Ik hoop dat dat gaat helpen tegen die blaren. Wel fijn om te weten dat het haar nergens in beperkt. Weten jullie een GRATIS babysite? Ik wil een site maken met alle gegevens en foto's van Diede voor mijn familie en vrienden, maar al die sites melden dat ze gratis zijn en dan kosten ze toch stiekem geld. Zo irritant! Net als kidzsite.nl Ik heb mij aangemeld maar kan nergens iets invullen! Moet je volgens mij eerst VIP worden en dat kost geld. GRRRRRRRRRRRRRR :x
Bedankt voor je reactie, maar volgens mij kost die ook geld want ik zie iets over de eerst 200 foto's gratis (en daarna waarschijnlijk dus betalen!). En daar zit ik zo aan . Maar goed, misschien vind ik er eentje die heel goedkoop is. 10 euro per jaar ofzo overleef ik nog wel , vind het alleen onzin om te moeten betalen voor een site!