Zo ik zal jullie even bijkletsen... Vanochtend belde mn man op dat hij onderweg was naar huis. Hij was eruit. Hij houd van me en mist me als hij niet bij mij is. Hij is er ook achter dat hij nog vreselijk moet wennen aan de nieuwe situatie met Tess erbij. Hij kan er absoluut niet tegen als ze huilt. Hij heeft zowiezo weinig met baby's. Dat wist ik al. Des ondanks houd hij vreselijk veel van dr hoor en is echt gek met dr. Hij heeft ook veel aan zn hoofd omdat zn vader kanker heeft en niet meer te genezen is. Ook hebben we sinds we samen wonen (nu 7 jaar) nog geen rustig jaar gehad. Eerst het vreemdgaan en scheiden van zn broer, daarna mijn moeder die kanker kreeg en overleed. Toen ben ik zwanger geworden van Sem en tegelijkertijd werd mn vader ziek waardoor ik 60 uur per week werkte (werkte bij mn vader). Toen Sem geboren was kregen we te horen dat mn vader kanker had en overleed 2 maanden later. Het bedrijf van mn vader hebben we verkocht maar bracht een jaar lang een hoop ellende met zich mee wat mn man grotendeels opgelost heeft maar daar kwam heel veel stress bij. Toen werd ik overspannen en toen ik een beetje opkrabbelde hoorden we dat zijn vader kanker heeft en niet meer beter word en ik werd ook per ongeluk zwanger. Al met al denk ik dat hij er een beetje doorheen begint te raken wat ook niet zo gek is. Hij wil meer tijd met zn 2tjes doorbrengen. Dat gaan we ook doen. Hij voelde zich meteen al wat beter al moeten we er wel aan werken dat we echt wat meer oog voor elkaar gaan krijgen.
@muppet: super om te lezen dat je man nog wel echt van je houd! als ik het zo lees vind ik het niet gek dat hij er door heen zit!! jeetje wat hebben jullie vreselijk veel mee gemaakt in die jaren zeg! fijn dat het nu uitgesproken is en jullie weten wat jullie te doen staat, lekker dingen met zn 2 gaan doen en aandacht voor elkaar hebben! suc6!! makkelijk is het niet he zulke situaties maar jullie komen hier samen wel door heen dat weet ik zeker
muppet, wat een heftige en zware jaren! maar wat super om te horen dat je man van je houdt en er ook voor wil gaan! je bent vast enorm opgelucht!
juju, bij h&m heb je ze niet op internet. bij on hangen ze in de winkel bij de zwangerschapskleding bij de t-shirts en de panty's
Ja ben zeker opgelucht. We zijn vandaag ook lekker met de kids naar de dierentuin gegeaan en daarna hebben we ze naar mn schoonouders gebracht. Toen zijn we zelf even gaan uiteten. Sorry dat ik verder even nergens op reageer, dat komt morgen welweer (hoewel, morgen 2 kids thuis..) Nu ben ik moe haha
o jullie zijn ook heerlijk een dagje met zijn viertjes en samen op stap geweest, wat leuk! ben echt superblij voor je!
waren dit weekend metde auto weg geweest en jort past al helemaal niet meer in de verkleiner van de maxicosi!
@ muppet: wat fijn dat jullie wat meer tijd gaan doorbrengen samen. Hopelijk brengt dit jaar wat meer geluk voor jullie met zich mee. @ lauwie: nu al niet meer? Ze groeien inderdaad wel snel,haha.. Sowieso vind ik dat de tijd om vliegt!!
wenrichtwan, nee bizar he? het was ook niet net niet meer. maar hij is natuurlijk ook wel groot voor zijn leeftijd. twan nog maar 2 weken zie ik. is hij nog echt een kleine baby of is dat al voorbij?
Muppet: jeetje wat hebben jullie veel meegemaakt zeg!! Logisch dat het dan eventjes teveel word allemaal. Wel mooi om te horen idd dat ie nog van je houd, en je mist als ie niet bij je is! @Juju: ja me tepels zijn echt heel gevoelig nu, door al dat aanleggen en voeden.. Ego: we zijn eruit meiden.. hoe jammer ik het ook vind, na vanavond ben ik er echt over uit.. We stappen over naar flesvoeding, alleen weet ik dus niet hoe we dat moeten aanpakken, nu geef ik nog beiden, eerst borst, en dan vul ik nog aan met fles. maar volgensmij mag je niet zomaar stoppen met BV toch? Ik heb goed gesproken met me vriend, en die schrok hoe ik er bij zat toen ie thuis kwam, en toen ie zei dat ik dan serieus echt moest nadenekn over flesvoeding brak ik helemaal ook omdat ie meteen zij dat ie dan ook meer kan betekenen, nu doe ik het voeden alleen omdat ie niet veel kan doen dan. Maar met flesvoeding kunnen we elkaar aflossen, dan kan ik een keertje snachts blijven liggen en dan geeft hij haar een flesje. Nu moet ik maar even uitvogelen hoe het overstappen nou precies werkt
meiden mijn rug blijft moeilijk. morgen maar weer huisarts en weer de molen in.. kijken of ze iets voor me kunnen betekenen. (heb al 2 hernia operaties gehad) nu veel meer last van nek i.p.v. onderrug.. Shannon heeft echt laast van haar ontlasting(sinds thuiskomst 4 x zelf gepoept, de rest om de dag a 3 dagen met termometer, extra water,rroibosthee door fles, olie door fles e.d. helpen niets. venkelthee nog probeerbaar.., morgen aan kinderarts vragen of om naar moeizame ontlasting/krampen een idee is. m 14.15 een afspraak. elif.. het word makkelijker hoor, maar inderdaad het is meestal niet zomaar over. bij colin kwam de omslag dat hij brood ging me eten.. daarvoor was het al wat makkelijker als in het begin omdat je erin groeit en ze zelf steeds groter worden dus makkelijker in een wippertje/ zitzak kunnen.. komt goed hoor, Wat bij ons werkte qua fles als je daar straks evt, aan to bent is avent fles met difrax brede 1,2,3 speen erin.. dit past!! ook al zullen veel mensen je raar aankijken als je dat vraagt. Colin kreeg voeding met nutriton ( 1 schep voeding en 1 schep nutriton op 30 cc voeding) en dat kon op een gegeven moment naar 3 schepjes nutriton op een 200cc fles. Let wel op nutriton is nu wel veranderd qua hoeveelheden die je nodig hebt en bij elk kind is dat anders.. Maar ik bedoel te zeggen, hierdoor is de voeding zo dik dat het absoluut niet door een gewone speen past, zelfs met 1 a 2 schepjes nutriton heb je waarschijnlijk een pap speen nodig. Colin dronk meestal op stand 3 (grootste gat) en soms op 2.
miracle: fijn da je de knoop voor jezelf door gehakt hebt, geeft vast rust. Tja hoe qua afbouwen e.d. dat weet ik niet.. Muppet: wat een jaren hebben jullie achter de rug.. neem de ijd samen en succes..
@mimi: ja tis moeilijk om het los te laten, vind het ook jammer dat dit dan zo moet he.. maar om mezelf de rust te gunnen die ik nodig heb moet het nou eenmaal wel! ik ga nu weer mn bedje opzoeken, ik was wakker gemaakt door mn vriend die weer thuis was gekomen erg leuk not!
@Nutriton Jenz krijgt flesjes van 110cc met daarin 2 schepjes Nutriton en 's nachts doen ze er maar 1 schepje in. Jenz doet met 2 schepjes 2x zo lang over zijn flesje, wat in zijn geval goed is. Hij deed nl nog geen 10 min. over zijn fles. 's Nachts drinkt hij slapend zijn fles, dus 1 schepje erin, anders zit je 3 kwartier tot een uur met de fles. Ow ja, de Nutriton echt op het laatste moment erin doen, want anders heb je echt betonvoeding.
Mimi bedankt voor je goede raad. Nutriton kan ik hem niet geven, hij konniet meer poepen ervan. Nu krijgt hij op advies van de ka olvarit, ik weet het , het is voor+4 maanden maar hij verzekerde me dat het geen kwaad kon. En tot nu toe niks gemerkt. Seyhan is oook zo jengelig aanhankelijk sinds vannacht, niks is goed alleen bij mij zijn.
elif, gaat het niet beter met de olvarit? jort wil altijd bij mij zijn mimi, wat vervelend dat shannon zo moeilijk poept
iris, ik heb een rekbare doek en hij zit er rechtop in. kommahouding vind ik minder. het helpt trouwens niet dat hij graag eerst gaat 'staan' en zich daarna pas door zijn benen laat zakken. waar koop je geweven doeken? hoe is het vandaag met de waterpokken?
goedemorgen dames! @Elif: succes met de Olvarit. Ik hoop voor jou en Seyhan dat het helpt en hij zich snel beter voelt! @Mimi: sterkte met je rug! @Miracle: wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en je vriend zo meelevend en begripvol was. Nu kun je hopelijk snel wat meer rust vinden. Volgens mij kun je op internet wel vinden hoe je het beste de borstvoeding af kunt bouwen. Als je in een keer stop zul je denk ik stuwing krijgen?! @Muppet: Jeetje meid, wat een ellende de afgelopen jaren. Hopelijk komen jij en je man eruit en kunnen jullie elkaar goed steunen in alles. Blijf vooral goed praten en aandacht aan elkaar besteden! @Lauwie: haha, nu al uit de stoelverkleiner gegroeid Roosmarijn zakt nog steeds weg, zelfs met de verkleiner. Hoe lang en zwaar is Jort? @ego: ik ben jarig vandaag Er komt niet heel veel visite, en wat er komt zal waarschijnlijk vanavond komen. Lekker rustige dag dus. Roosmarijn en ik zijn beide in het nieuw, mijn moeder heeft ons getrakteerd op nieuwe kleren. Roosmarijn een superschattig rood geruit jurkje van de Prenatal en ik een rood vest en zwart shirt. Mijn man is nu taart halen, jammie!
@maartje: gefeliciteerd met je verjaardag hier vandaag een kind waarbij niets goed is! in bed niet, bij mij liggen niet, eten niet, in de box/wippertje niet..... ze ligt alleen maar te krijsen