he meiden, In delen bij gelezen. Hier gaat het met shannon super, ze ontwikkeld nu op gelijk niveau. Ze rolt, tijgert en zit op haar handen en knieen te wiebelen en kruipt dan af en toe al een stukje achteruit. Ik moet straks waarschijnlijk aan de antibiotica, want heb een keel die me verschrikkelijk zeer doet en knalrood is, kan amper slikken en klieren zijn heel dik. dus keelontsteking, om 14.10 naar de dokter. Mijn man heeft gisteravond eindelijk toegegeven dat het niet meer gaat met hemzelf, is dus ook thuis en heeft de huisarts al aan de lijn gehad, die zei gelijk burn out. Hij gaat dus zo ook mee, hij ligt nu al vanaf 10.45 te slapen ga hem zo wakker maken. Dus ik probeer mee telezen ,maar 2 kids en een zieke man met mijn lijf is veel. Dus ik weet niet hoeveel ik kan reageren. Wen: gefeliciteerd!!! leeuw: wat vervelend zeg. hopenlijk word het snel makkelijker voor haar en misschien als tip zou ik liever bepanthen smeren als sudo. Sudo bijt als iets open is en bepanthen heelt, sudo geeft alleen een laagje.
Naomi ga zeker kijken voor fly ball. Volgens mij zit er wel eentje in Nieuwegein. Mimi jeetje je man ook thuis. Heftig. Sterkte. Gelukkig ontwikkelt Shannon zich goed. Om trots op te zijn. En dat terwijl ze prematuur is. Knap hoor. Ego: net bij vriendin geweest. Ze heeft weer eigen stekje nadat ze een jaartje thuis heeft gewoond. Leuk huisje. Jayden continu lachen en gek doen. Y Weer iets nieuws van Jayden hij doet zijn armen omhoog of naar voren als hij opgepakt wilt worden. Gister had hij verlatingsangst. Stel je voor dat mama weg loopt. Papa mag weg lopen maar mama niet. Wel lief maar o zo lastig als ik naar de wc moet. Jayden heeft vanmorgen weer uitgeslapen tot 8 uur maar wou gister nauwelijks bij mijn zusje haar verjaardag slapen (heeft 's avonds van 7 tot 8 geslapen en toen wij hij er al uit. ) toen spullen ingepakt en waren om 21:30 thuis. Is uur rijden. Hij lag er niet veel later in. Nog wat leuks: ZIJN OOGJES ZIJN SCHOON EN BLIJVEN SCHOON!!!! Eindelijk. Laatste keer schoongemaakt gister morgen. Vanmorgen gezicht gewassen maar geen vieze prut oogjes gezien. En zijn oogjes zijn nu nog schoon. Eindelijk. Om 1 uur heeft hij lekker fruitshake op. Ligt nu lekker te pitten. Om half 3 moet ik hem wakker maken om naar de kinderarts te gaan.
@mimi: pfff je man ook nog thuis!! het gaat lekker bij jullie... gelukkig doet de kleine meid het heel goed! @sweet: flyball vind ik persoonlijk niet zo leuk, elke keer hetzelfde. mijn hond kende het na een week en vond er toen ook niets meer aan hihi. ik moet hem uit blijven dagen en afwisselen en dat kan niet bij flyball.
Dat is waar. Hier ook een hond die uitdaging nodig heeft. Wouden een jachtcursus doen (Rosa is een jachthond) maar konden niet echt een geschikte vinden.
@sweet: Kynologen Vereniging Nieuwegein hier een hondenschool in nieuwegein die heel veel cursussen geven ook dogfrisbee!!!!!
Thanks! Dacht al dat die het ziuden geven. Ken ze nog toen wij orieenterende waren voor de puppycursus. Jemig wat is mijn vriend weer in een ongeintresseerde bui zeg. Al een tijdje. Het is voor hem alleen ikke ikke ikke. Vraagt niet hoe het met Jayden gaat (wat ik nog wel het ergste vind) vraagt niet hoe het met mij gaat, of ik het leuk had ofzo. Dit terwijl er van mijn kant best wat intresse zit in het leven van mijn vriend. Wat hem zoal bezig houdt. Over huis enzo zegt hij ja we kijken dan en dan een huis. Vragen of ik get wil? Bestaad dat? Kan ik het eten? Na zijn zoveelste ego sms van hem Heb ik maar terug gestuurd dank je met je zoon en je vriendin gaat het goed. Huis van J (mijn vriendin) is erg mooi en was ook erg gezellig om haar weer te zien. J heeft je zoon zelfs vast gehouden. Vriendin is niet zo'n babymens. Weet nog wel dat hij net 3 dagen was. Jayden zat bij haar en Jayden begon te huilen. Vriendin vond dat niet leuk, werd knalrood en heeft hem snel afgegeven aan ons. Hahahaha. naomi mooie buik!
mimi thnx voor de tip, heb ook nog wel een proefverpakking bepathen in huis probeer ik die eens. sterkte!! het zit jullie niet mee zeg naomi wat een buik al!!! op deze foto kan je het niet super goed zien dus ik zeg: meer en andere fotos!
hallo Ik wilde vragen of ik af en toe met jullie mee mag komen kletsen. Ik ben eigenlijk een decembermoeder (zoon is van 31 december) maar merk dat ik niet altijd aansluiting heb omdat de meeste kindjes een stuk ouder zijn. daarnaast is het daar momenteel erg rustig. groetjes Suzanne
wat fijn, lijkt mij ook erg gezellig. Zal mezelf en mijn zoontje wel even kort voorstellen. Ik ben Suzanne 27 jaar en heb 31 december een zoon gekregen Hielke na een zwangerschap van 41.5 weken. Alles gaat nu goed, we hebben wel een moeilijke start gehad. Hielke heeft het KISS syndroom en huilde hierdoor erg veel, bovendien had hij een voorkeurshouding en daardoor een behoorlijke afplatting. Gelukkig hebben we dankzij de kinderfysio, manueel therapeut en een osteopaat de situatie weer onder controle en gaat alles nu goed. Ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven en ben net overgestapt op flesvoeding. groetjes Suzanne
zie zelfs dat je al weer in verwachting bent naomie, gefeliciteerd!! geweldig hoor, zijn er hier al meer weer in verwachting???
@supernurse: gelukkig gaat het nu beter!! willen jullie nog een 2e? hihihi ja inderdaad alweer zwanger van de 2e er is nog iemand zwanger maar dat mag ze zelf zeggen @leeuw: ja ik probeer ong. elke week een buikfoto te maken! het groeit inderdaad erg hard hihi. maar het scheelt heel erg welke kleren ik aan heb hoor! had daar mn zw.schapsbroek aan, en heb nu mn gewone rok aan en dan zie je het al veel minder (geen punt meer in ieder geval!)
Ff snel: las ik in de vluchtigheid iets over kapotte billen? Geen bepanthen of sudo gebruiken! Zo duurt het alleen maar langer voordat het over gaat. Het beste werkt om er maïzena over te doen lekker dik. Dat is echt een wondermiddel.
@naomi: we willen zeker nog een tweede maar we willen nog wel heel even wachten. Mede omdat Hielke nog niet doorslaapt.. @juju als ik je kan helpen zeg je het maar hoor. Ik ben heel rustig begonnen met afbouwen. 1 voeding vervangen voor de fles en zo heel geleidelijk afgebouwd. Heb nu nog 1 voeding per dag.
Supernurse, welkom bij de groep. Ik denk inderdaad dat je hier beter tot je recht komt; Je kleintje is bijna een januari 2011 baby. Die ene dag Jeetje, KISS syndroom. Komen ze daar ooit vanaf? Heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Ego: Terug van de KA. 9.5 kilo en 72 cm!!! Ik snap nu waarom ook zijn broeken korter worden. Dus maar maatje 74 gehaald, alleen die zaten weer te groot nog. Ach, het 68 broekje dat hij nu aan heeft, past ie gewoon. Het wordt alleen ook lastiger om hem aan te trekken over zijn kont Er is bloed bij hem afgenomen. Als daar niks uitkomt moeten we stoppen met de Flixotide. KA begreep niet goed waarom Jayden gestart is met de Flixotide als nog niet eens is bewezen dat hij ergens allergisch voor is geweest. Moeten tot de uitslag van de bloedtesten nog wel doorgaan met de Flixotide. Zit nu soms best te twijfelen aan mijzelf hoor. Bedoel... KMA was het niet, terwijl wij daar ook sterk van overtuigd waren dat hij een KMA had. Volgens mij ben ik te overbezorgd.
@Mimi: Nou, het zit echt niet mee! Wat zei de huisarts? @Naomi: Mooi buikje al! @Sweet: Zo, J. groeit goed! Ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt. @Supernurse: Welkom! Wat een leuke naam, Hielke! Mijn vriend heet Hylke en onze zoon Diede en heeft als tweede naam Hylke.