Ging niet over billen maar over de blaren die r. van leeuw heeft door de spreidbroek. Als het zo blijft leeuw zou ik zeker aan de kinderarts iets vragen. hun kunnen sterker voorschrijven en het word nog betaald ook.
Sweet wat een flinkerd al! Hier al lang in maatje 74 hoor.. heb broekjes liever wat te groot dan kan hij makkelijker bewegen (en idd minder geworstel met de billen/bovenbenen) Ik weet niet of je overbezorgd bent. Ik weet wel dat je vertelde dat Jayden veel huilde en ik denk dat het logisch is dat je daar een verklaring voor zoekt als ouder. Supernurse wat is de reden dat je bent gaan afbouwen? Mimi dat klinkt niet goed zeg Logisch dat je wat minder tijd hebt voor het forum!
He meiden, Muppet het vorige post kwam misschien wat heftig over zo is het niet bedoeld, gewoon om te vertellen waar we het over hadden. Hier: ik heb inderdaad een echt duidelijke keelontsteking, hij wou mijn klioeren voelen en zodra hij zijn handen erop legde trok ik mijn hoofd naar achter zo zeer. Hij zag het al met even kijken. Martin heeft indd een forse burnout, eerst 2 weken niets hoeven (beetje lastig met 2 kids maar we doen ons best) dan naar huisarts kijken of er psycholoog nodig is en na een aantal maanden als hij weer rustig is en zichzelf is heeeeeel rustig weer opbouwen. Bij voorkeur bij andere werkgever.
@Mimi: Heb je nu antibiotica? Beterschap! Sterkte ook voor je man (en voor jou). Niet niks, een burnout. Heeft hij dat al vaker gehad?
ik ben vanmorgen bij de instrumentenmaker geweest en moest doorgaan met: niet geweven gaasjes, die zouden wat minder schuren als gewone gaasjes, als het niet beter word dan naar de huiarts, maar ik ga ervan uit dat het wel goedkomt
we zitten al over de 4000 berichten heen, dan moeten we toch een nieuwe openen? of was het bij de 5000
Hallo Jeetje voel mij hier al erg welkom, dank jullie wel hiervoor!! @sweet: KISS is een verzamelnaam voor problemen met het nekgewrichtje. Het is te behandelen als je er op tijd bij bent. Wel is het zo dat het nekje altijd een zwakke plek blijft. Vaak ontstaat het bij de bevalling. Hielke heeft bij mij lang vastgezeten in het baringskanaal, dit is waarschijnlijk de oorzaak geweest. Wat is je zoon al groot en zwaar zeg, geweldig!! wat voor klachten heeft je zoontje?? Hopelijk komt er niets uit die onderzoeken. En ik denk altijd maar zo beter overbezorgd en een keer te vaak naar de dokter dan 1 keer te weinig met alle gevolgen van dien. @moosey: wat leuk dat je man en zoontje ook beide de naam hylke hebben. Niet echt een naam die vaak voorkomt in brabant lijkt mij. @juju: ik ben door verschillende redenen gestopt met de BV. Doordat Hielke last had van zijn nek kon hij niet goed meer bij mij drinken (alleen liggend op bed). Hierdoor heb ik lange tijd vaak gekolfd en was ik soms beperkt om weg te gaan. Daarnaast is het kolven op mijn werk erg moeizaam en soms vervelend. Ik werk in een ziekenhuis en de zorg gaat door, kan dus niet altijd rustig zitten. Met 6 maanden gestart met bijvoeding, hierdoor liep mijn productie ineens flink terug. Ik heb geprobeerd dit op te krikken maar kon niet meer genoeg kolven voor al zijn voedingen. Toen besloten om maar rustig af te gaan bouwen. Geef momenteel nog 1 voeding per dag, soms nog 2 @mimi: beterschap, keelontsteking is niet leuk Ook heel veel sterkte met je mannetje, burn out lijkt mij erg heftig, zeker met een kleintje erbij. Heb net op marktplaats een moederfiets gekocht, kan niet wachten tot Hielke goed kan zitten en mee kan op de fiets!! Fijne avond allemaal, ik kruip lekker mijn bedje in, mag er morgen weer heel vroeg uit om te werken groetjes Suzanne
Wat een verschil he: links borstvoedingscurve, precie sgemiddeld. Rechts curve CB, daar van mollige baby naar gemiddelde baby en vandaag iets onder gemiddelde (dat gewicht nog niet toegevoegd). Blijft apart. Bekijk bijlage 172958
nog ff een spammetje van mijn zoontje, weten jullie gelijk hoe hij eruit ziet. Foto is 2 weken geleden gemaakt, hij was een beetje bleekjes, was net ziek geweest
wat een snelle reactie, dank je wel ben ook helemaal verliefd op hem, dat begrijpen jullie natuurlijk!!
Leuke foto's!! Jullie gaan trouwens als een speer wat berichten betreft. Niet meer bij te houden! Maar nog gefeliciteerd Naomi met je zwangerschap!
wat een prachtmeid. En wat goed dat ze zelf al kan blijven zitten. Kan Hielke nog niet, die gaat gelijk voorover en op een gegeven moment opzij.
@baco: dank je ja het gaat snel hier @supernurse: zo begon het bij isabel ook hoor en in korte tijd kon ze een paar minuten lang zelf zitten. nu zet ik haar zittend op haar mat, ze valt soms nog wel maar dat vind ze niet erg, en ze knalt niet neer, ze kan zich goed tegenhouden.