JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bijna, ze gaat omhoog en beetje opzij en kan zich best ver omhoog duwen maar het lukt haar net niet helemaal.

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    leuk om ze soms te zien stoeien hiermee. Maar goed de aanhouder wint, nog even en dan kunnen ze het.
    slaap lekker allemaal voor straks!!

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Bah, ziek. Ik denk dat het aan de kip van gister lag. Dat die niet goed doorbakken was. Slecht geslapen; redelijk wat naar de wc moeten rennen om op tijd te zijn. Gelukkig slaapt Jayden. Zo mijn vochtgehalte op pijl brengen. Bah en dan moet de hond ook nog uitgelaten worden.

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @supern: mooi ventje hoor! Grote ogen!
    @sweet: beterschap
    @naomi: leuke foto van naomi. Leuk dat ze al kan zitten. Hier dus ook nog opzij vallen enzo ;) Hij zit ook eigenlijk alleen nog maar op schoot.
    @juju: is dat gewoon een gemiddelde curve van bv en een gemiddelde van 'alle' baby's in nederland?
    Ik hoorde dat bv baby's in het begin een enorme spurt maken en daarna geleidelijk doorgaan. Dat lijkt wel te kloppen hier. D. was enorm gegroeit in het begin en afgelopen 2 maanden was er maar een kg bijgekomen.

Hier begint meneer op zijn manier te praten ;) ffff. pppp en baba. Erg leuk om te horen.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Supernurse wat een prachtventje zeg!
    Naomi jouw meid blijft ook een poppetje! :)

Zitten is hier nog niet echt aan de orde, ja op schoot wel en in de stoel, maar op het speelkleed ligt hij liever (te tijgeren ;)) Staan dus wel, tot nog toe alleen in de Tummy en nog niet in bed (gelukkig ;))

Marise ja het CB is het gemiddelde, maar de meeste baby's in Nederland krijgen geloof ik kunstvoeding vandaar het grote verschil met de borstvoedingscurve. Borstbaby's gaan in het begin heel hard en rond 6 maanden steeds geleidelijker. Dat kun je duidelijk zien, hij was bij het CB altijd een dikkert en volgens de BV-curve gewoon gemiddeld :)

Supernurse dat lijkt me idd lastig, wat knap dat je de 6 maanden hebt gehaald! Eet je zoontje al veel bijvoeding? Kolven is in combinatie met mijn werk (ik geef cursussen) erg belastend daarom wil ik de dagvoedingen afbouwen. Welke kunstvoeding geef je?

Sweet beterschap!

OW ik maak me een beetje zorgen over je, is dat terecht?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juju: hihih dank je :D
    het is gewoon een perfect kindje, maar ja dat vind je natuurlijk altijd van je eigen kind hihih.

@marise: dank je :D leuk dat hij al begint te praten! ik kan er hier ook steeds meer uithalen. wat ze al wel weken is dat hmmmmm zeggen hahahaha.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju wat lief van je vraag dank je wel!
    Nou hij had wel gisteren even wat verhoging en kreeg het er toch wel erg benauwd van.
    Na een zetpilletje zakte het wel weer gelukkig.
    Hij heeft ook sinds 1 week weer van die zin dat je denkt ahum.
    Wil niet slapen overdag en als hij slaapt is het een half uur.

Mijn man is ook begonnen met de veranda ( waar straks onze nieuwe keuken moet komen) afgebroken.
    Een rotzooi!
    Hij moest dus gisteren veel kappen , S en ik zijn ff naar mijn ouders gegaan zodat hij daar een beetje kon slapen.

Wel ongelooflijk hoeveel verschil er tussen kindjes zit.
    S wil ook alleen maar staan en zitten.
    Maar tijgeren of evt kruipen neeeeee dat vind hij maar niks op die buik liggen:p

Supernurse welkom wij hebben al eens met elkaar gebabbeld:D
    Mooi ventje trouwens!!!
    Mooie ogen.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik maak S onderhand een indiaantje:p:D
    Ik doe mijn hand voor zijn mondje op en neer en hij zegt Aaaaaaaaaaaah.
    Hahahah dat geluid is geweldig hihihi.
    Hij babbelt ook veel maar er komt nog niks duidelijks uit:p

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW bij jou dus ook al gerommel. Hier momenteel 2 tot 3 keer per nacht wakker en hard huilen. Behoorlijk slopend. Hij slaapt overdag juist weer geweldig (inhalen? ;))

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gelukkig slaapt S dan wel ' s nachts.
    Maar overdag maximaal een half uur.
    En gisteren bij mijn ouders dan ff wel een inhaalslag van 1 uur.

Wel erg vermoeiend idd.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Net nu ik het schrijf, ben fftjes boven gaan kijken het was ineens stil.
    Heeft hij de strijd verloren tegen zijn vermoeidheid.
    De vraag is voor hoelang ;)

12. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

OW, wat een verschil dan qua slapen met Jayden. Jayden slaapt tussen 8 en 19:30 in totaal iets van 5 uur. Althans, thuis.

Pfff, wat was Jayden vermoeiend. Ben ik zelf al niet lekker, ga ik bijna van mijn stokkie. Is Jayden enorm aan het jengelen. Achteraf bleek gewoon dat hij moe was. Slaapt al vanaf 11 uur. Net wat rijstewafels naar binnen gewerkt en nu gaat het met mij al beter. Krijg zelfs al zin in eten.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ja moosey ik heb een 7 daagse kuur voor 3 x per dag, dus dat geeft al aan dat het behoorlijk ontstoken is. het is een antibiotica ook gericht op luchtwegproblemen hij was bang dat het anders niet sterk genoeg was.

Maar in deze heb ik mazzel dat ik al hele sterke pijn stillers heb. hihi als die uitgewerkt raken voel ik hoeveel pijn die keel eigenlijk doet, nu kan ik gewoon eten en drinken, slikken doet wel zeer maar gister met weinig pijnstillers kan ik mijn speeksel niet eens wegslikken.. haha dus ik ben nu even blij met mijn giga pijnstillers.:D

wel een beetje zenuwachtig voor morgen.. voor de provocatie discografie..

Het doel van deze procedure is om vast te stellen of uit te sluiten of bepaalde tussenwervelschijven de bron van uw pijnklachten kunnen zijn. In de regel zullen op meerdere niveau’s naalden, 1 per niveau, in de tussenwervelschijven ingebracht worden.De procedure is veilig maar met een beperkte kans op complicaties, namelijk op het optreden van een infectie in de tusssenwervelschijf, een discitis. De kans hierop is klein en wordt verder beperkt door het toevoegen van een antibioticum aan het ingespoten mengsel.

Er bestaat een geringe kans op het optreden van bloedingen, om deze kans te verminderen zal u in de regel gevraagd worden om het eventueel gebruik van bloedverdunners 5 dagen voor een geplande procedure te staken. Soms kan ook een andere termijn afgesproken worden. In bepaalde gevallen bijvoorbeeld als u een hartklepprothese heeft zal hiervan worden afgezien.
    Het staken van de bloedverdunners zal altijd van te voren door uw behandelend arts met u besproken zijn.

Na de procedure zullen wij u een beperkte tijd laten liggen dit eventueel in een speciaal daarvoor bestemde ruimte. Dit is enkel om het optreden van pijnklachten na de procedure te beperken.

Na de procedure mag u tijdelijk geen voertuig besturen.

Het kan voorkomen dat u enige dagen na de injectie enige toename van uw pijnklachten ondervindt.
    Bij een ongebruikelijke toename van uw pijnklachten of zenuwuitval neemt u contact met ons op.

Het is inderdaad best zwaar om martin met burn out thuis te hebben, omdat ik gewend ben zijn hulp te vragen, maar dat moet nu zo min mogenlijk wat het voor mij dus extra zwaar maakt en ik kom simpelweg gewoon niet door mijn huis heen. met Colin en Shannon die ook allebei aandacht en verzorging nodig hebben.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mimi ik schrik echt van het nieuws van je man:(
    Hoop dat het snel beter gaat.

Sweet hij heeft het ook nodig ,hij wrijft maar in zijn ogen.
    Maar slapen ho maar.
    Hoorde hem alweer wat kreunen dus ben benieuwd ;)

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hier ook een slechte slaper, nu 2 nachten paar x per nacht wakker, maar wat ze heeft??

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hihi hier komt uk de bank langs tijgeren. Helemaal verbaast dat hij mij opeens ziet zitten "Jij óók hier?!"
    Hij komt nu naar me toe (duurt nog wel 10 minuten in dit tempo)

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat lief juju!
    Nee hier echt niet hoor word alleen maar driftig na 5 minuutjes op zijn buik liggen.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ik houd wel van temperament ;)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahahaha nou temperament genoeg hier!
    Loopt helemaal rood aan en schreeuwen;)

Zijn drinken gaat ook weer geweldig pffffffffff.
    Net na veel geschreeuw 100 ml gedronken.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Eet hij soms al veel bijvoeding?

Deel Deze Pagina