jeetje dat is snel, kan ik wel jaloers op worden. Hielke slaapt met ruim 7 maanden nog niet door maar goed bij BV is dit wel logisch en hij is het nu een beetje gewend om te gaan huilen als hij wakker is geworden, heeft dan absoluut geen dorst, heb ik al eens getest
Alles op zijn tijd Supernurse. Hier nu ook wat rampnachten maar ik heb besloten niet meer aan nachtvoedingen te doen, die heeft hij ook niet nodig alleen hij wíl het wel (want het is zo gezellig). Ik voel me wel gemeen maar weet dat hij niet huilt om de honger. Ooit moet het klaar zijn.. (snifje) Overigens had hij de rampnachten al voordat ik besloot te stoppen hoor. Op een nacht had ik 3x gevoed en toen dacht ik het is mooi geweest.
hey meiden! ben weer terug van vakantie! ben nog aan het teruglezen, maar ben zo trots op mijn kleine ventje dat ik het vast ff wil vertellen: hij kruipt op zijn knietjes en komt nu echt meerdere 'stappen' achter elkaar vooruit! tijgeren slaat hij over. en hij klapt in zijn handjes! hij is in de vakantie zo groot geworden!
lauwie wat leuk om jou hier ook tegen te komen en wat goed zeg dat hij kruipt!! Hebben jullie verder een leuke vakantie gehad?? Juju hier hetzelfde hoor, ben ook gestopt met nachtvoedingen. Troost hem nog wel als hij erg huilt maar praat niet met hem en doe het ligt ook niet aan.
supernurse, wat gezellig dat je hier nu ook kletst! vakantie was gezellig en leuk om zoveel tijd met zijn viertjes te zijn! de nachten waren alleen net zo slecht als thuis dus ik ben nog steeds moe. en vanochtend toen ik weer moest werken werd ot om 9.15 wakker en jort om 9.30! nu duimen dat hij dat vaker gaat doen hoe gaat het met hielke?
@naomi: wat een leuk buikkie al zeg jeetje!! @Supernurse: welkom meis klets maar raak zou ik zeggen!! Ego: Gwen slaapt ineens heel veel, en is als ze wakker is snel huilerig, zou dit te maken kunnen hebben met een tandje? ik voel nog niets, maar er is wel een wit plekje rechts boven... Verder zag ik iemand zeggen dat haar kindje tijgert.. wat is dat???:O Gwen is nu bijna 7 maanden, en rolt van buik naar rug, en van rug naar buik.. ze zit nog niet op handen en knieen..:O
Wbt slapen: meneer heeft overdag maar 1 uur geslapen. Heeft om 18.45 uur laatste voeding gehad. We gaan nu maar eens de voeding van 22.00 laten zitten en kijken of hij dan ook door slaapt. Ben benieuwd. Juju: S weegt met 7 maanden hetzelfde als D. En is ook even lang. Grappig
Ja ik heb geen reusje Tijgeren = met buik op de grond zichtzelf vooruit bewegend. Ik hoor ook plof (handjes op vloer), uhhh (kreuntje) en shhh (buikje die over de vloer schuift) Wat knap dat Jort al echt kruipt!!!
juju ik lees je reactie en ik was even in de war. D. woog dus met 6 maanden en 1 week hetzelfde als S met 7 maanden. Dus ze wegen niet hetzelfde als je qua leeftijd kijkt. Dat dacht ik dus eerst wel
he meiden , morgen geen ingreep vanwege de medicijnen voor mijn keelontsteking, mag pas weer een week na antibiotica kuur en dus voor de 24 ste afgesproken. sorry voor de ego, ga nu proberen martin te vragen of hij mee wil naar boven die is in slaap gevallen op de bank, maar zo te horen slaapt hij erg diep. iemand nog 3 a 7 uur over ?? ik krijg mijn huishouden niet bijgebeent. bleh. maar goed eerst die keelonsteking er maar eens uit, heb killing hoofdpijn ervan ben erg blij met mijn eigen giga pijnstillers, wou niet weten wat ik anders gevoeld zou hebben. Dan een poging doen ondanks mijn rug om een beetje bij te komen met de dagelijkse dingen. martin heeft vandaag heel lief een klein stofzuigertje door de beneden verdieping gegooit. Zo nu zelf ook slapen, doe morgen ochtend vroeg de kat van mijn ouders wel (buitenkat) en heeft gisteravond om 23,00 hele bak vol gehad droogvoer en ook natvoer dat heeft ze gelijk op gegeten, dus zal wel niet leeg zijn nog, ben er vanochtend ook geweest en toen heeft ze ook aandacht gehad.
Stelletje ouwehoeren! Haha. Ik ga niet overal op reageren maar wil Mimi een knuf geven. Je hebt wel alles tegelijk hè meid! Wauw Lauwie! Wat goed van jort! Tess wiebelt alleen nog heen en weer op de knietjes. Maar het ziet er wel poepig uit. Volgens mij heb je trouwens dezelfde bank als wij. Morgen krijgt Tess dr helm! We weten in ieder geval dat ze hem snachts niet op mag. Ze draait sinds een week of twee op dr buik in dr slaap. Wel balen aan de ene kant want dan gaat het ook langzamer. Maar goed. We zien wel. Slapen is hier heel verschillend. Over het algemeen slaapt ze van 7 tot 7 maar gisteren wilde ze niet en lag ze te krijsen. Nou dan maar even spelen tot 21 uur. Ook goed. Overdag heeft ze twee slaapjes een van 1.5 uur en een van 2 uur.
Haha ja ik dacht al dat je dat dacht Mijn uk is heel gemiddeld maar als ik op dit forum rondssurf komt hij eerder wat kleiner/lichter over dan gemiddeld. Maar ik vat dat altijd maar samen als "hij is geen reusje" (daarmee trouwens niet bewerend dat andere kindjes dat wel zijn)
Over tijgeren: okee dan weet ik dat ook weer hihi, Gwen die trappelt wel veel met haar voetjes maar komt heel soms met haar kont omhoog en laat zich dan weer vallen alle kindjes rond haar leeftijd die zijn heel snel en zij is nog niet zover, hopen dat ze vooruitgang blijft boeken, want het gaat wel heel goed Voor iedereen die zwanger probeert te raken: succes dames!! Ego: ik ben nu al bijna een week heel moe en misselijk, zou het stress zijn? Ik slik vandaag mn laatste pil van me strip en heb dan een stopweek.. Ondanks de breuk tussen mij ne me vriend, hebben we wel sex gehad nog, ook omdat we beide ons gevoel niet zomaar opzij kunnen zetten.. Het is heel moeilijk maar hij wil nu tijd omna te denken of hij nog verder wil, hij heeft nu al een week gehad om na te dnke maar hij is er nogsteeds niet uit.. Moet ik dan de hoop maar opgeven? Dit breekt me namelijk ook op, ik heb gezegt wat ik verwavhtte en hij wil niet dat ik hem controleer nou heb ik hem gisteren met rust gelaten, alleen vroeg ik na 2 uur wacvhten 1x waar die bleef en dat vond ie al niet leuk.. Wat moet ik nu:s ik weet jet eventjes niet meer heb vanmiddag een gesprek met maatschappelijkwerker..
miracle meid, kies puur uit jezelf met jouw gevoel, wat jouw het meeste rust geeft. met of zonder is jouw keuze, je kleine man hgeeft meer aan een mama die goed in haar vel zit als een mama die steeds twijfelt. Dus maak en keuze en handel er ook naar! sterkte meid. dank jupllie meiden voor de knuffels en sterkte wensen. het gaat hier redelijk goed, gelukkig kunnen wij er erg goed tegen om 24 uur per dag bij elkaar te zijn, dat scheelt erg veel en soms maakt ht mij toch wel makkelijker want hij is gewoon pap natuurlijk en handelt automatisch ook naar wat de kids nodig hebben, dus als er wat is, dan regelt hij het ook. Ik kon gister ook even een half uurtje boodschapje doen toen colin sliep en hij op shannon lette.
hoi allemaal wat een geweldig filmpje van de kruipende jort, heerlijk om te zien. @miracle: ken je nog niet en ken je verhaal niet maar wil je toch even sterkte wensen, lijkt mij een erg moeilijke situatie waar je in zit. Hier weer eens een beroerde nacht gehad. Werd om 2 uur huilend wakker wat over ging in gillen, daarna een uur lang liggen huilen. Troosten etc niets hielp, uiteindelijk na een uur weer gaan slapen. grrr, nog dames die hier tips voor hebben?? zo zal ff snel door het huis en dan weer werken tot vanavond laat. groetjes
Miracle: Huh ik heb het gemist, ik dacht dat het juist weer zo goed ging? Als ik heel eerlijk ben: het is bij mij: ja of nee. Dus als je me niet moet zoals ik ben, of als je moet nadenken of je van me houd, dan is het klaar. Ik word niet graag aan het lijntje gehouden. Kan me ook niet voorstellen dat ik dan nog sex zou hebben met iemand eerlijk gezegd. Maar dat is makkelijk zeggen voor mij, ik zit niet in jouw situatie, ik kan er niet over oordelen en al helemaal niet over adviseren. Sterkte! Mimi het is even zoeken naar een nieuw ritme, het klinkt alsof jullie goed op weg zijn om dat te vinden! Supernurse ohh heel bekend, dat hebben wij 2 weken gehad en vannacht voor het eerst niet. Ik hoop dat uk het volhoudt, en jouw uk inspireert