JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een hoop bij elkaar gekletst zeg:D

Wat een prachtige kindjes mimi .
    En S van Juju wat een heerlijk ventje en met zijn bloemkool:D

Over slecht eten pffff.
    Ik word er echt overspannen van:p:D
    Hier moet ik S de fles in de slaap geven of wachten tot hij zooooooo'n dorst/ honger heeft dat hij wil.
    Dat was dus tot gistermiddag 3 uur!
    Hij heeft vaker dagen dat hij dus helemaal niks wil, geen fles, groente , fruit niks:(
    Nou dan word je wel erg nerveus.
    En op een gegeven moment in je eigen dan, behoorlijk boos:p

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meiden bedankt voor jullie steun:) ik heb sinds vandaag een hele lichte bloeding gehad maar een paar druppels en t was heel licht roze ik ben nogsteeds misselijk met vlagen.. Als ik nu zwanger ben heb ik een probleem en moet ik een hele moeilijke keuze maken.. Ik moet een abortus laten doen dan, want anders zou ik zelf kunnen overlijden tijdens de zwangerschap al.. Ik ga dinsdag rtesten ik laat jullie weten wat de uitslag is!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Shannon kan zitten!!!!!! rustig 5 a 10 min. achter elkaar!!!
    ze probeer took vanaf haar handen/knieeen zelf te gaan zitten. 1 been over de ander en kontje draaien, ze heeft alleen niet genoeg kracht om dan haar bovenlijf omhoog te duwen.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mimi: super!!!!! leuk is dat he :D

hier ook 1 die altijd zit, liggen vind ze nu niets meer.
    als ik haar help om te komen zitten trekt ze zich gelijk op tot staan en lol dat ze dan heeft hahaha. ze staat nog lekker te wiebelen maar ach.

@miracle: hoop voor je dat je niet zwanger bent dan blijft die keuze je bespaart! hier dinsdag de echo :D

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Miracle ik hoop dat je niet zwanger bent. Komt dat door de problemen van begin dit jaar?

Naomi spannend!!!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: haahah ja ik ben echt aan het aftellen.....
    morgen nog 4 daagjes!

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Schiet op dus. haha.

Jemig wat waren die katten bezig zeg vannacht. Ruzie maken. Niet normaal.

Gister heeft jayden op het kdv warm gegeten. Hij heeft goed gegeten. Alleen weer vroeg wakker. Gelukkig te sussen met speen.

Morgen lekker naar de camping. Even nachtje weg.

8. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Ik hoop ook niet dat ik zwanger ben want ik wil eigelijk niet eens over die keuze nadenken:(
    mimi: wauw dat shannon kan zitten is geweldig:d kan niet wachten tot gwen dat kan:d

9. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mimi: wow, zitten! R. probeert he took wel, maar wil liever staan, haha. Ze houdt dat erg lang vol als je haar op schoot laat staan :) Wat een knappe kindjes he!?

@Sweet: oh vechtende katten, dat is vervelend. Hier ook wel eens van de beneden buren, klinkt ne tals huilende kinderen...

@Miracle: ik duim voor een negatieve test.

@ego: met R. gaat het goed. Ze drinkt weer zoals het hoort na de kuur. Ze ligt nu weer lekker te slapen, na een onrustige ochtend.

@OW: eten is hier ook een ding....flesjes gaan wel goed. Maar hapjes groenten en fruit draait ze haar hoofd gewoon voor weg. Ik ben nu aan he tproberen om haar ook wat anders te leren drinken. Het blijft bij proberen want echt enthousiast is ze niet.

10. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mimi wat goed zeg dat sharon al kan zitten

naomi, spannend, nog 4 dagen, dat zulen wel 4 lange dagen worden ben ik bang

sweet, veel plezier op de camping

maartje, gelukkig is de kuur weer voorbij, sterkte hoor, lijkt me zwaar steeds ziekenhuis in en uit

ego: r heeft dr 2e tandje:D

11. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @naomi spannend!!!!!

@sweet rot geluid he die katten brrr. F hier vandaag al om 3 uur wakker en maar bwabwabwa en andere geluiden produceren. Nou ja beter als huilen zullen we maar zeggen

@maartje fijn dat het zo goed gaat met R

@Leeuw, Oeh een 2de tandje, duurt ook niet zo lang bij F kan hem al voelen zitten.

@ego wat ik allemaal in 1 week bij leer? Ik kan nu heel veel brabbelen en vooral bwabwabwa is nu in trek
    Ik kan nu zelf zitten. En ik heb er een tandje door. PFffff

12. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
  13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @leeuw: ahha ja dat zal wel! ben echt aan het aftellen, het is maar goed dat ik buiten zondag de avonden moet werken dan gaan die in ieder geval lekker snel ;) verder zo lang mogelijk uitslapen zodat die tijd ook al om is hahahaha. gelukkig heeft isabel daar ook geen problemen mee ;)

@sweet: veel plezier op de camping!

@eyes: hihih leuke foto!!

ik heb hier een klein stampertje op de grond liggen hihi.
    isabel ligt lekker te draaien en te doen maar blijft altijd maar met der voetjes op de grond schoppen (lijkt mij nogal pijnlijk maar ja)
    je hoort echt de hele tijd: boink boink boink boink haha

14. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @naomi, tja mooie was telkens als ik foto maak gaat hij raar zitten. Leg ik mijn telefoon weg gaat hij rechtop zitten. Nou ja maakt niet uit haha

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihih het zijn en blijven kinderen haha die staan zelden fatsoenlijk op de foto:p

16. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @naomi soms wel jammer he :D. Och F zit nu bij mijn vriend op schoot en zegt dadada *smelt* Wij gaan op pad naar de kringloop winkels :D tot later

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wauw, wat kunnen er al veel kindjes zitten!!
    Hier is er de laatste weken niet echt verbetering in gekomen heb ik het idee! Hij heeft ook zo'n lang lijf om in balans te houden haha!

@Miracle: Poeh, hoop dat de test negatief is.

Hier eigenlijk al een hele tijd geen last gehad van sprongetjes (afkloppen :D).
    Eigenlijk gaat het perfect. Hij slaapt goed en hij eet goed en is de hele dag vrolijk. Hopen dat het zo blijft.
    Ik merk dat ik de laatste weken weer een beetje terug op aarde ben en ook oog heb voor andere dingen dan baby's haha!
    Mijn vriend en ik willen ook weer wat dingen samen gaan doen want dat wilde ik eerst echt niet!
    Van de week zei hij trouwens heel lief dat hij zo trots op mij is dat ik zo'n zorgzame en goede mama ben.
    Heb een hele mooie ring van hem gekregen. Ik had nog een ''werpsieraad'' tegoed :D:D
    We hebben trouwens nog steeds nooit ruzie of een woordenwisseling gehad. Dacht dat het misschien met de baby wel zou komen, maar zelfs de afgelopen maanden niet!
    Maar goed, dat komt omdat hij zo lief is. Ik ben een heethoofd haha!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: hahahaaha herkenbaar, hier ook een heethoofd en manlief is heel rustig. als we het even niet eens zijn met elkaar is dat 5 minuten en dan is alles weer goed haha.
    manlief stresst nogal snel en reageert dat af op mij en daar kan ik absoluut niet tegen haha. dan zegt ie altijd heel snel sorry was niet tegen jou bedoeld en dan is het weer oke haha.

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Met mijn ex had ik elke week ruzie, maar dat was hetzelfde type als ik!
    Ik kan mij er nu niks meer bij voorstellen om ruzie te hebben!
    We kennen elkaar bijna 10 jaar en af en toe is er inderdaad weleens een misverstand ofzo, maar als we dan dreigen boos te worden moeten we heel hard lachen haha!
    En dan hoor je van mensen dat het niet gezond is om nooit ruzie te hebben. Vind ik zo'n onzin! Wij hebben gewoon altijd lol. Daarom hebben we ook zo'n blije smurf als kind haha ;)

Vind het trouwens echt superspannend dat je bijna je echo hebt!!

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik ook :p:p hoop echt dat hij goed is.
    maar mijn test kon ook niet donkerder van de week dus zal wel goed zitten ;)

mijn ex was ook hetzelfde als mij, en inderdaad altij ruzie!

hier ook een blij kindje, maar niet zoals diede haha

Deel Deze Pagina