JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja dat klopt muppet :p ik doe het ook niet meer door de staafmixer hahahaah gewoonte denk ik om het zo op te schrijven....

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier kieper ik dus bijna alles bij elkaar, wij eten vrijwel zoutloos zelf en ik kijk niet zo nauw. Allebei onze kids vinden hoe meer smaak hoe lekkerder en colin leeft ook nog steeds.
    Gister heeft ze net als colin penne, knakworst/ham/boontjes/tomatensausje (alles nog in de koelkast staan hihi) en spaggethie kruiden gegeten. Wij aten wat anders later op de avond.

Eergister spinazie a la creme, krieltje, fransstoofpotje(rundvlees en champion heeft ze gekregen, dat heb ik eruit gevist)

Hier moet het echt nog geblenderd, maar dan niet zo lang, ze heeft vanaf het begin moeite gehad met stukjes slikken, dus dat komt vanzelf.

miracle: Ik kan het topic niet vinden waar jij dat geschreven heb dat van die 80 euri per week, wat moet je daar van betalen??

3. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @naomi hoe is het nu?

@ow hoop dat alles goed is.

@eten als F mee eet prak ik alles gewoon. btje boter erdoor soms om smeuig te maken.

4. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @humpie welkom terug van vakantie :D

@muppet, och arme tess kan me voorstellen dat dat niet lekker zat

@mimi, wij koken ook zoutloos. Had laatst spaghetti gemaakt met gehakt gezeefte tomaten en courgette. Voor F een deel eruit gehaald en toen voor ons het honig zakje erdoor gemikt. Nou hij vond het heerlijk

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ow: waar ben je meid, hoooooooop zo niet in het ziekenhuis ofzo!!!

muppet: inderdaad dan eerst maandag maar even terug, dat lijkt me niet de bedoeling.

6. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Boodschapjes doen met mama

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tjee blijft hij al zo goed zitten?? shannon zou nog verdwijnen en vooral omvallen opzij, ze blijft compact en dus wat kleiner haha, ze past als ze zo doorgroeid bijv. nog zeker 5 a 6 maanden in maxi cosi, zonder dat ze er bovenuit komt

8. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @mimi Ja hij blijft redelijk goed zitten is maar 1 keer opzij gegaan maar dat was om het karretje te proeven :D

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha uit eigen beweging opzij, ja karretjes moeten ook geproefd worden natuurlijk.. haha. stoere bink.

10. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Die van ons is nog geen 7 maanden en heeft een hekel aan stukjes in zijn warme hap.
    Stukjes banaan (zelfs ongeprakt) en stukjes brood zijn geen probleem, maar zijn warm eten ziet hij nog graag door de staafmixer gaan, haha! :D

11. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Vlees: kunnen ze daar al goed op kauwen?

Mimi staat bij jonge ouders rubriek in onderwerp gezinsuitbreiding. Maar je moet inmiddels goed zoeken.

Muppet geen wonder dat Tess het op een krijssen zet als het echt zo strak zit;) werk jij nou weer of?

Wij gaan toch geen weekendje weg. Regent te veel en morgen schijnt het nog erger te worden. En volgende week is mijn schoonvader jarig en dan zijn we toch op de camping want hij viert daar zijn verjaardag.

12. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Leuke foto, zo hebben wij laatst ook eentje gemaakt van de eerste keer in de winkelkar!
    Hij keek zijn ogen uit! :D

13. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Oh, van dat helmpje, wat sneu dat het niet goed zat!
    Twee weken geleden is de fysio hier geweest om te meten en J. kwam uit op 104,9 dus hoefde geen helmpje, maar we vonden het wel spannend.
    Hopelijk kunnen ze het maandag goed aanpassen en kan Tess eraan wennen. Wat had Tess voor uitslag en hoe lang denken ze dat ze het helmpje nodig heeft?
    Wat voor een hebben jullie voor haar uitgezocht?

14. sweetchocolate

Vergeten te zeggen leuke foto's. Jayden zit nog niet in de winkelkar. Hij is wakker en gaan het proberen om hem erin te zetten. Jeetje hij is overstuur.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @eyes: het gaat goed hoor ;)

zit alweer halverwege de roze wolk:p heb geen bloedverlies meer gehad maar denk dat ik na dinsdag pas echt gerust ben! dan hopen we het hartje beter te kunnen zijn en dan zal het kindje al veel verder gegroeid moeten zijn!

hier vandaag heel trots op isabel :D
    ze trekt zich aan mijn vingers op tot sta en stond vanmiddag in de box zelfs even zelf!! het was echt maar 3 seconden maar ze bleef goed staan :D

16. sweetchocolate

Verveel me; Vriend ziek, kind ziek en vriend en ik hebben ruzie. Fijne zaterdagavond.

17. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Oh, wat een gedoe; ziek en ruzie. Sterkte!

Wauw, dat ze zich al optrekt, dat is knap! :$

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja alleen aan mijn handen hoor gelukkig nog niet aan de box of bed!

het is een vlugge tante ahahha :p

19. Tese

Tese Niet meer actief

Tess kwam uit op 114 dus dat is zeker een helm. Tegenwoordig mag je er pas 1 als je boven de 110 zit. Ze denken dat ze met 4 maanden klaar is. ben benieuwd.

Sweet ik werk. Oa op een dokterspraktijk als interieurverzorgster. tevens zijn wij nog steeds bezig om een eigen speelparadijs te openen. Maar daar komt veel bij kijken en het hangt nu van een aantal zaken af. (lening, bestemmingsplan) Voor de rest is alles al geregeld.

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

sweet : dat dacht ik al, heb ruim 20 pagina's doorgescrolt maar kon het niet vinden, maar goed maakt niet uit. ik ben gewoonweg benieuwd wat ze dan allemaal koopt, misschien kan ik nog wat tips geven, want 80 euro moet erg goed kunnen als je er echt alleen boodschappen van hoeft te doen. goed elke week 1 bus voeding dan blijft er tussen de 64-72 euro over.

Deel Deze Pagina