JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Naomi wat?! Vertel hoe doen jullie dat? Liddl? Aldi? Wel lekker joh dat alle vaste lasten van 1 salaris betaald kunnen worden.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    mijn man verdient veel ahahah. zo een 2200,- per maand bruto

boodschappen doen wij bij de jumbo en dan altijd de goedkoopste dingen (laagste prijsgarantie!)
    luiers halen wij bij de kruidvat, billendoekjes als ze in de aanbieding zijn, KV van de etos.
    en wij kopen zelden nieuwe kleren of schoenen:p
    en als we kleding/schoenen kopen is dat in de uitverkoop het liefste en geen merken hihi.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    niemand snapt trouwens hoe we dat doen hahaah maar wij kunnen met gemak 800 euro per maand sparen dus dat is heerlijk!

4. sweetchocolate

Wij doen echt iets fout dan. Vriend krijgt 1900netto inclusief forse reiskosten vergoeding. Hebben best hoge hypotheek maar lossen wel 80% af over 27.5 jaar. Daarbij komt kinderopvang en hondenopvang. En natuurlijk alle andere vaste lasten. En we rijden 2 auto's en sparen nu zo'n 400 euro per maand inclusief kleding, onderhoud auto's, onze spaarrekening en studie kosten voor Jayden.

Etos heeft luiers in de aanbieding! Iemand ervaring met etos luiers vanaf 7 kilo? Heb ze in het verleden gebruikt maar vond ze stug. Heb nu de baby dry van pampers (aanbieding van makro). maar die luiers zijn over zo'n 15 dagen op. En de billendoekjes bij Etos 12 pakjes voor 10 euries. Mooi want mijn kruidat 12 pak billendoekjes ben ik met laatste pak begonnen.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: haha ja niemand snapt hoe wij het doen en wij zelf ook niet echt:p:p kinderopvang hebben wij sowieso niet en hondenopvang ook niet. honden eten is hier 68 euro voor 1,5 maand (vers vlees)
    wij hebben vorige week 2e auto erbij gekocht maar die is heeeeel goedkoop, 2000,- in aanschaf verzekering kost bijna niets (80%korting ivm 2e auto) en wegenbelasting valt ook mee ondanks het een station is.

ja die doekjes van de etos hebben wij ook gekocht! de luiers van etos vind ik persoonlijk niets, vind ze veel te stug zoals jij zelf al zei.

6. sweetchocolate

Hondenvoer kost hier iets van 50 euro per maand (brokken). Dat scheelt echt dat je geen opvang hebt voor de hond. Toen ik nog in de zorg werkte ging hond ook niet naar de opvang. Nu ook maar 1 dagje. Voordat Jayden kwam 4 dagen.

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja hondenopvang is erg duur!!
    als het hier echt een keertje nodig is kan ik hem vaak wel bij mijn ouders kwijt dus dat scheelt ;)
    kwa eten scheelt het dus wel wat! want jij betaalt 75 per 1,5 maand dan en wij 68... is toch weer 7 euro verschil! en jullie hadden ook een grote hond toch?

8. sweetchocolate

Ja klopt. Jullie ook toch?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ;) dus dat scheelt niets kwa hoeveelheid voer

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje naomi zullen we ff ruilen dan hihihi.
    Nee zoveel kunnen wij niet sparen hoor en vooral nu met de aanpassingen van het huis niet.

Ik ben net met S voor zijn laatste spuit geweest ( gelukkig!)
    Dit keer was het een vriendelijke bacterie tegenover de vorige keer een onvriendelijke ( zeer gevaarlijke) bacterie.
    Hij moet nu dus mondeling gewoon de AB blijven krijgen en daarna een lichtere AB ter voorkoming.
    De beste oplossing is iig dat hij besneden word idd.
    De kans word dan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele malen kleiner als nu.
    Dat hij zo slecht eet / drinkt had de arts een vermoeden dat het hierdoor allemaal kwam.
    Hij heeft volgens hem al weken eerst een blaasontsteking gehad en nu dus daardoor een urinewegontsteking.
    Hij heeft ook een buisje van de blaas naar de nier versmald ( aan de slechte kans dus , zijn vergroot nierkelkje) en daardoor duurt het langer eer dat urine naar buiten loopt.
    Iig ga ik dus morgen een afspraak maken voor bij de uroloog om hem dan binnenkort te laten besnijden.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En dan een foto van mijn topper!
    Zo'n pijn hebben en dan toch nog kunnen lachen!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: gelukkig laatste spuit gehad!! en jeetje zielig mannetje wat zal hij al weken pijn gehad hebben :(
    hopelijk werkt het besnijden en krijgt hij het niet nog een keer!

super leuke foto!! knap dat hij nog zo vrolijk is!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja vind ik ook erg knap van hem.
    Ben echt trots op hem!

14. sweetchocolate

Wat een super mooie foto! Zo op het eerste oog als leek zou ik bijna vragen of je wel zeker weet dat hij pijn heeft;) Zo vrolijk dat hij is joh! Om echt trots op te zijn.

@ Naomi, vandaag bij de Utrechtse bazaar geweest. Hebben voor hond zo'n apporteer ding gehaald voor in het water. Hier het resultaat. Ligt nu bekaf.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja heh sweet vind ik ook:D
    Ik ben echt heeeeel trots op hem.

Wat geweldig dat jullie hond zo apporteerd

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    wat leuk sweet dat hij zo apporteert!!!!

de mijne doet dat maar half, die blijft in het water dobberen namelijk hhaha.

17. sweetchocolate

Haha. Toen ze nog pup was hadden wij ook nooit durven dromen dat ze dit deed. Water? Bah daar word ik nat van dacht ze altijd.

Ze is gesterreliseerd (of hoe schrijf je dat?). Reutjes worden er slanker door, maar teefjes hebben dus minder voeding nodig en dat wisten we niet. Ze is nu iets te dik dus moeten meer met haar gaan bewegen.

18. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ow, heb blijft jullie ook niet bespaard he, hopelijk gaat het nu weer beter met hem.

miracle, ik snap het verhaal ook niet meer....

boodschappengeld: wij pinnen iedere maand 300 euro en dat gebruiken we voor de boodschappen

19. Tese

Tese Niet meer actief

Ow lekker heftig weer bij jullie zeg! Arme vent.

Meiden gaan jullie voor me duimen dat de helm van Tess nu wel goed zit en dat het wennen goed gaat? M'n man is net langsgeweest om de helm aan te passen dus ik hoop dat het nu goed gaat. Ik heb ook wat onder de leden dus kan niet veel hebben vandaag.

20. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ik hoop dat de helm nu goed zit!

Jijzelf beterschap!

Deel Deze Pagina