JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Hè bah leeuw, een operatie bij je kleine meid. Sterkte

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @leeuw: he gadverdamme!!!! daar had ik niet op gehoopt :(
    sterkte meid!

ik ga me klaar maken voor vertrek naar de echo :D

3. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Succes bij de echo! Komt je zus bij jou kijken en jij bij haar, of dat niet? Zou leuk zijn als jullie daar toch vrijwel tegelijk zijn! :D

Een operatie is nooit fijn, helemaal niet bij die kleintjes. Maar ze wordt er wel door geholpen en dat is ook fijn. Heel veel succes/sterkte gewenst!

Een vriendin haar baby (8 maanden) heeft bijna haar hele babytijd een spreidbroekje gehad en die mag nu eindelijk 's nachts af. Je bent er lang zoet mee inderdaad.

Leuk om te lezen over al die verschillende leeftijden bij het doorkomen van de tandjes. We wachten af, ik ben benieuwd!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Leeuw jeetje ik schrik wat zielig een operatie:(
    Pfff zo heftig zeg.
    Heel veel sterkte meid voor jou , je vriend en de kleine meid:(

Sweet meid ik zou het niet weten of ze daar meer last van kunnen hebben maar arm mannetje zeg:(

Muppet wat erg dat het helmpje nu zo strak zit zeg:( pff

Lauwie al 7?
    Jeetje hier zitten ze al 2,5 maand klaar maar ze komen niet door.

Naomi heel veel succes dadelijk!

Bedankt voor alle lieve reacties en complimentjes!

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Leeuw: Hè bah, da's niks. Veel sterkte en succes.

@Naomi: Veel plezier!!

Hier een heeele korte nacht gehad. Zijn koorts is gezakt en het tandje is er door, maar nu is hij chaggie door het slaapgebrek. En ik ook haha!
    Heb hem even pedagogisch onverantwoord in zijn wipper voor baby TV gezet :D. Effe wakker worden hoor ;)

6. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ach, mag best toch? Even tv kijken... die van ons kijkt ook meestal even tv 's ochtends als we beneden komen. Kan ik even rustig naar het toilet en zijn fles klaarmaken... ;)

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Leeuw ow nee he toch een operatie?!

Moosey haha pedagogisch onverantwoord. Lol. Jammer dan eerst wakker worden. Wat is dat baby tv? Is het echt geschikt voor babys of meer voor de grotere kinderen? Vroeg namelijk hier wanneer sesamstraat leuk werd voor ze maar dat is pas vanaf 1.5 jaar. Wij hebben geen upc en al (tele2 heeft het niet).
    Duurde het lang voordat zijn tand door was? Is het een boventand?

Naomi hoe was de echo van jou en je schoonzus?

Vanmiddag ga ik zwemmen met Jayden. Voorwaarde was wel dat hij 's ochtends slaapt. En zowaar hij slaapt. Geen enkel probleem gehad om in slaap te komen.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    heeey meiden heb de echo gehad :D

we zagen een heeeeel mooi kloppend hartje! de kleine was al 10.7 mm dus bijna het dubbele als vrijdag!
    ben nu 7.1 weken en uitgerekend op 2 april dus...

wij zijn echt heeeel blij hihihih :D:D:D

zal de fotos even toevoegen!!

9. sweetchocolate

Super joh! Wat een kleim hummeltje zo nog he?:)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahah ja er was nog weinig kind aan om te zien:p

de vk en ik leken een gezichtje te kunnen ontdekken maar of dat ook zo was weten we niet zeker, het is nl nog maar een wormpje hahaha

11. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Dat ziet er goed uit, hopelijk blijft het zo! Wat een klein wondertje! :D

Baby tv is écht geschikt voor baby's, al vanaf de geboorte, haha! Nee, het is leuk voor ze zodra ze er oog voor krijgen; de kleuren, de muziek, hele korte filmpjes met leuke figuurtjes...
    Geen druk gepraat door die figuurtjes, wel geluid en soms een spreker die het verhaal vertelt, maar het zijn in principe vrij rustige filmpjes met kleuren en geluid.
    's Avonds zijn er veel rustgevende filmpjes en slaapliedjes, haha!

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Gefeliciteerd! Wat mooi weer om zo te zien op de echo!

@Humpie: Mag van mij ook best. Ik vind het ook een soort van ontspanning voor baby's.
    Ik zet hem er meestal na een hapje even achter, want anders gaat hij zich heel druk maken en zakt het eten niet goed (en dan heb ik even mijn handen vrij :D).
    Hij herkent echt al bepaalde filmpjes. Hij vindt die van: "Het is een heel fijn huis" heel leuk haha!
    En Tulli.

@Sweet: Veel plezier!!

13. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ja, hier net zo en inderdaad, ze gaan nu dingen herkennen.
    Zelf word ik een beetje gek van 'waar is opa' en dat filmpje met die violen, duurt zo lang en is volgens mij nieuw. De rest is allemaal leuk en aardig.

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    "Waar is opa? Waar heeft hij zich verstopt?!"
    Hahahaha!
    Ik vind die neppe Teletubbies irritant en "Het is mijn verjaardaaaaag! Ik ben zo gelukkig en blij" begint nu ook wel irritant te worden :D

15. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ja, omdat je die kan dromen! :D
    Jorrin vind het allemaal nog wel leuk, haha! Ach, nog even en dan kunnen ze overstappen op andere kinderprogramma's of leuke dvd'tjes.

Het vriendje van J. heeft dus totaal geen concentratie voor de tv, is heel fysiek ingesteld en al 9 maanden, maar vind het nooit niet leuk. Ja, voor 2 tellen, echt letterlijk 2 tellen.
    J. daartentegen heeft er echt veel concentratie voor en kan helemaal geanimeerd kijken en kijkt gewoon om je heen als je ervoor staat. :)

En dat terwijl ik het altijd onzinnig vond om baby's tv te laten kijken of jonge kinderen veel tv te laten kijken, maar nu het eenmaal zover is, zie ik ook voordelen voor jezelf (zolang ze zich ook maar ontwikkelen).

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Ik vond het ook altijd onzinnig en riep dat ik dat nooit zou doen, maar ze leren er ook van.
    En zie tegenwoordig nog maar eens TV's en (spel)computers te vermijden!
    Heb altijd gezegd dat ik wil dat mijn kinderen altijd buiten spelen en misschien in het weekend af en toe computeren, maar dat moet ik ook nog maar zien straks haha!

17. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Je vermijdt het niet inderdaad, maar weet je, met mate is ook een kunst! ;)
    Dus wel de geneugten, maar gewoon beperkt.

18. sweetchocolate

Ik heb Jayden voor Sesamstraat gezet. 5 minuten heeft hij vol intresse zitten kijken, daarna waren zijn voeten toch veeel leuker;).

Had op Youtube kinderliedjes opgezocht en dat vond hij wel wat. Lachen, gek doen. Ben nu een cd aan het downloaden met totaal 48 kinderliedjes. Tja, hij hoort ze ook op het KDV.

Wij zeggen ook dat het niet veel tv kijken wordt en meer buiten spelen. Zowel M als ik zijn er mee groot gebracht. Ik heb alleen 's ochtends voor school tv gekeken, Sesamstraat om 18:15, 18:30 jeugdjournaal en daarna klokhuis. Kan me nog wel herinneren. Ik ging spelen bij mijn (hoe dat toen destijds zo mooi heette) 'hartsvriendin'. Toen kwam "teletubbies" uit. Goed, ik was 10 jaar en dan "teletubbies" kijken... Hmm. Ik was veel liever buiten.

Het zwemmen was heerlijk! Lekker spetteren in het water.

Jayden is een kleine vreetzak. Een hele snee brood met boter en smeerkaas. Daarna nog een 200cc (totale) fles. Pfff, dat kind eet ons arm:p Ik ben blij dat hij op dit moment goed eet.

19. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Liedjes zijn zeker leuk, heb ik hier ook weleens aanstaan.

Fijn dat ie zo goed eet, hier ook een goede eter die we af moeten remmen.

Ik was ook een 'buiten spelen'-kind. Hopelijk Jorrin ook. Manlief maakt straks (als Jorrin daaraan toe is) een speelhuisje-iets en een zandbak. Lijkt me leuk als ze lekker kunnen rondbanjeren.

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hier ook een vreetzakje!

Ik heb vroeger ook altijd buiten gespeeld.
    Iedereen boven de 20 wel denk ik.
    Een zandbak is leuk!! Willen wij ook in onze toekomstige tuin.

Even spammen hoor. Zie hier zijn tandjes :D

Deel Deze Pagina