@ naomi: leuk die echo!! Fijn dat ook alles helemaal goed was Lekker genieten nu! Gaaf hoor, 2e hummel op komst @ muppet: hoe is het gegaan op het kdv en de helm? Hoop dat het nu goed blijft gaan en ze er weer snel vanaf is. @ sweet: leuk die sesamstraat dvd. Ik zet zoon er wel eens achter, maar na 2 tellen is het wel leuk geweest..... Behalve liedjes, die interesseren hem wel. Helaas hier ook geen babytv . Heb er meer goede verhalen over gehoord. Hier trouwens Elmo's song favo op de laptop Vooral als ik héél vals mee ga zingen Hoop dat J zijn tand snel door is!!! Lukte het wel een beetje, detinox erop smeren? @ leeuw: heftig hoor, een operatie. Veel sterkte voor jullie! @ moosey: allebei weer wat gezelliger en wakkerder? Slechte moeder ben je hoor, achter de tv Groot gelijk! Moet kunnen toch, op zn tijd? Leuk die foto's! En die tandjes al, wauw! Hier wil groente en fruit nog steeds niet. Bied het wel elke keer aan, maar hij moet er niks van weten. Ach ja, komt ooit wel. Broodkorst heb ik hem wél laatst mee betrapt in zijn mond Ook vandaag eens een babykoekje gegeven en hij had wel door dat die naar zn mond moest. Niet datie er wat van gegeten heeft, maar toch.... Maak me er iig niet meer druk om, scheelt een hoop Verder enorm genieten van dat kleine reusje. Vooral schaterlachen, té lief!
Vanavond voor Jayden zijn laatste fles kreeg een wandeling met hond gemaakt door het park. Zagen we dat er twee luchtballonen klaar gemaakt werden om de lucht in te gaan (ze hadden immers mooi weer, nu begint het bewolkt te worden). Eerst hond uitlaten (speeltje in het water gooien en al). Toen we terug naar huis gingen waren de luchtballonnen nog niet de lucht in. Dus wij kijken. Jayden keek zijn ogen uit. Hij vond het wel heel intressant. Ook toen de ballonnen eenmaal in de lucht gingen, keek hij wel omhoog. Leuk om te zien hoe geintresseert hij is in dat.
Juudje, Dentinox vind ik echt rot om te smeren! Het schijnt op een wattenstaafje ofzo te moeten? Maar dat zuigt natuurlijk alles weg, dus wat voor zin heeft dat? Doe 1 druppel op mijn vinger en wrijf het dan over zijn tanden. Gaat beter. Het lijkt hier wel te helpen. Al heeft hij het maar 1 dagje gebruikt; Vandaag niks meer aan de hand, maar nog steeds geen tand Wij geven Jayden brood in stukken. Geven het hem niet zelf maar geven hem met vork (soms wilt hij mee helpen en dat laten wij dan gewoon toe). Echt afhappen doet hij dus niet, behalve van de vork. Koekje wilt hij tegenwoordig ook niet meer afhappen, die moet ik dan in stukjes geven. Terwijl hij het wel gedaan heeft, dat afhappen. Dus waarom ineens nu niet meer? Misschien dat het hier is vanwege zijn boventanden die misschien pijn doen ofzo? Weet niet, doe ook maar een gok. Jammer zeg, dat het bijvoeden nog niet echt lukt!
Moosey het gaat gelukkig weer wat met hem. Af en toe word hij nog wel hard huilend wakker dus volgens mij herinnerd hij zich echt iets daarvan. Zo erg om te zien Zijn gelukkig alweer wat rustiger maar je bent nu weer heel erg op je hoede.
@leeuw: niet leuk van die operatie! Sterkte! @moosey wat een gave foto's @ow ik zag ook weer een schattige foto van S voorbij komen. @juud: hier vooral veel frustraties bij die koekjes. Op een gegeven moment echt heel hard krijsen. Het gaat niet snel genoeg. @sweet: een wattenstaafje lijkt mij daar ook niet zo geschikt voor. Hier nog geen tanden overigens. Voel ze ook nog niet echt hoog zitten.
wij gebruiken wel een wattenstaafje voor de dentinox en vind dat prima werk! @moosey: leuke fotos!! @OW: zielig zeg hopelijk is hij er snel helemaal vanaf!!
goedemorgen allemaal er is al weer heel wat bijgeschreven zeg de afgelopen dagen. Kan niet meer op iedereen reageren maar wil naomie even feliciteren met de goede echo, altijd een hele opluchting. Las ook dat er een kindje geopereerd moet worden, sterkte hiermee, lijkt mij erg moeilijk. Hier wel goede dagen gehad. Eten en drinken wil alleen nu niet echt lukken. Krijg er met moeite 500 cc melk in, hebben jullie dat probleem ook??? Eerste tandje was hier met ruim 6 maanden, verder nog niets op komst. fijne dag allemaal veel liefs Suzanne
Supernurse het drinken herken ik enorm. pfffff zo frustrerend. Al vermoedde de ka dat het door eerst zijn blaastontsteking en daarna zijn urinewegontsteking kwam.
@ supernurse: zoon drinkt hier momenteel ook niet al zn flessen leeg, al drinkt hij nog wel voldoende. Merk hier wel dat zoon door begint te krijgen dat hij ons kan 'bespelen'. Wellicht dus gewoon even op zn beloop laten en kijken wat hij dan doet? Werkt hier iig het beste (moet er wel bij zeggen: had dat een paar maanden geleden ook niet gedaan, maar onze ukkies worden dusdanig groot, dat ze zelf ook meer kunnen aangeven.) Weet ook niet wat hij meer eet/drinkt op een dag? Als de bijvoeding op een gegeven moment goed loopt, gaan ze ook flessen laten staan. Mocht dat het geval zijn, kan je altijd de bijvoeding nog een beetje terug schroeven. Hier nu 2 ondertanden (2e komt net door) en voel ook dat er een boventand aan zit te komen. Voel ook 2 puntjes wat meer aan de voorzijde van het tandvlees bij, tja, het lijken de hoektanden. Meer die dat hebben?
Hier heeft S heeeeel erg dat hij niet in de box wil liggen en nu ook niet op zijn speelkleed op de grond. Kan er natuurlijk nog mee te maken hebben met zijn opname. Maar ik dacht gisteren eens kijken of hij stopt met huilen als hij doorheeft dat hij daar moet blijven liggen. Maar na 10 minuten ( ondertussen paar keer naar hem toegelopen en proberen af te leiden) nam ik een heel hard huilend( tranen volop) en snikkend kindje op de arm Was niet zo'n succes dus.
OW: als hij bij je is, dan is het weer goed? (op het nasnikken na?) Wellicht verlatingsangst. En zo'n opname doet natuurlijk ook wat met een kind. Is S een beetje een knuffelaar? ANders zou ik zeggen: lekker veel knuffelen
Hey, ben beetje te druk om te reageren maar wilde ff snel vertellen dat jort echt supersnel gaat! Hij ging gisteren zelf zitten! Nog geen 8 maanden! Vindt hem echt superknap! Moosey, wat een heerlijk ventje zag ik voorbij komen!
Lauwie wauw wat knap van je ventje zeg!!!! Gaat veel te snel eigenlijk heh. Juudje ja dan is hij direct stil. Ik had ook al het vermoeden van verlatingsangst, maar kreeg van meerdere in de omgeving te horen dat ik hem te veel verwen terwijl hij echt niet de hele tijd op de schoot mag of dergelijke. Als we de kamer uitlopen is het ook brullen ocharme
Ow, ik zou hem gewoon lekker knuffelen! En kiekeboe spelen, leert ie dat je nog bestaat als je weg gaat. Als het niet over gaat, kun je altijd nog wat 'minder verwennen'. Hij heeft ook nogal wat meegemaakt!