JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

muppet: das mooi k*t. zoals we hier zouden zeggen. het is al beroerd dat ze hem op moet en dan ook nog met zoveel problemen.

ow: hoe is het nu?

Sweet lekker dat vakantie top was.

Meiden die bv hebben gegeven en nu gaan afbouwen heeel veel succes , zal wel heel anders voelen aan de borst of uit de fles (ik heb 2 wk gegeven, met heeeeeeel veel problemen, dus heb maar 1 x echt genoten van het intiem zijn omdat hij maar 1 x zelf heeft gepakt)

naomi: haha gaaf he.

Hier een meisje wat de eerst echte kruip bewegingen heeft gedaan VOORUIT. We verwachten dat ze morgen/overmorgen echt gaat kruipen. Alleen gaat ze steeds mogli'en tussendoor(op haar voetjes en handjes staan ). Ze wil nl. niets liever als lopen en trekt zich ook op aan ons of klimt omhoog aan ons.

hier vanavond het huis veranderd, er staat weer een bed in, voor woensdag. nu een gewone 1 pers. met elect. lattenbodem van marktplaats af. ik ben de thuiszorg bedden zoooooo zat. dus nnu lekker een eigen/gewone.

Martin gaat nu redelijk goed , als de dag gewoon verloopt is het goed. Moeten kan hij nu slecht hebben.maar goed da's logisch en ontwijken we ook zoveel mogenlijk.

2. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Knap dat ze nu vooruit gaat!
    Mag ik vragen wat er met Martin is? Dat heb ik destijds gemist. :)

Wat ontzettend sneu voor Tess! Hopelijk blijven jullie niet bezig met bijstellen... succes ermee!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik hoop het ook niet nee. Om 13.00 moeten we terug dus ben benieuwd.

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @juju: ik ben een volgende voeding er af gaan halen op het moment dat ik geen stuwing meer had tot aan de volgende voeding. Dat alles gewoon soepel aanvoelde zeg maar.

@mimi: hier exact hetzelfde. Eerst op de knieen, vervolgens gaat hij nog even op zijn tenen staan en dan hupsen naar voren. Hij springt met zijn knietjes zeg maar naar voren. Soms iets te hard en klapt hij met zijn hoofd tegen de grond haha. Gisteren en vandaag is hij ook met zijn knieen echt naar voren gaan schuiven en het lukt hem nu om ieneminie stukjes naar voren te komen. Erg leuk!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Shit shit shit! Waarschijnlijk zijn het exceem ( hoe schrijf je dat ook alweer?) plekken bij Tess. Dat moet eerst rust krijgen nu en dan kunnen we opnieuw beginnen. En als het zo blijft gaan elke keer dan heeft ze straks niets aan die helm en houd ze een scheef hoofd.

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    jeetje muppet daar wordt je ook niet vrolijk van....

hopelijk verdwijnt het exzeem snel en mag ze toch de helm weer terug op!

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ja dat mag ze sowieso maar als het er dan meteen weer zit dan heeft ze er zo weinig aan.

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Heeft hier iemand belang bij een zomer pyama maatje 80? Mijn schoonouders zijn "slim" (of gewoon echt dom) om een pyama (zomer) maat 80 te kopen onder het mom van "voorraad".

Graag via PB melden. Ik kom hier niet veel meer.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: waarom kom je hier niet veel meer???

lekker slim van je schoonouders hahaha

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ben ook dom, geen idee dat er zomer en winter pyama's bestonden..

11. Tese

Tese Niet meer actief

Haha ach heb je weer wat geleerd toch?

12. sweetchocolate

#4472 sweetchocolate, 22 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2011
    @ Naomi: Ik ben veel te druk tegenwoordig. Kind is meer en meer wakker (wat ik natuurlijk veel leuker vind dan achter de laptop te zitten dan:p Do i need to say more about this?) (hij slaapt 4 uur overdag). Ik werk weer. Vanaf morgen begint voor mij het volleyballen weer (yes, yes, yes einde zomerstop:)). En ik probeer om ook wat andere dingen te doen 's avonds dan niet achter de laptop te zitten. En aangezien jullie tegenwoordig zoveel beppen hier is het soms met moeite bij de te houden hier. Hahaha

@ Juju: haha, als je deze pyama ziet en een andere pyama van Jayden weet je dat er echt wel verschil tussen zit hoor:p (ja, er zit verschil tussen. Zomer pyama heeft korte mouwen en broekpijpen. Winterpyama heeft alles lang) Weer wat geleerd:p

Dames, wie kan mijn vriend tot zijn BOTTE verstand uitleggen WAAROM ik een kind, dat niet meer in de auto slaapt, 's avonds geen autorit van totaal 90 minuten laat maken? Ben ik dan echt zo moeilijk te begrijpen?! Spreek ik Russisch, Frans, Italiaans of iets? Scheelt, zijn herseninhoud heeft hij niet van een vreemde dus... Als ik alleen hetzelfde wil doen bij hem (vriend wou vanavond weg met zoonlief, 90 minuten uit zijn slaap halen voor 1.5 uur. Heeft zoonlief mazzel; Vorige keer moest en zou mijn vriend met donder en geweld "romantisch op het strand een glaasje wijn drinken". Lees: 2 uur auto totaal (heen en terug), dus 2 uur uit zijn slaap. Komen we op het strand, waaide hard en vond meneer het "niet mooi genoeg om romantisch een glaasje wijn te drinken" en zijn dus na 5 minuten weg gegaan. Woest was ik.

Het rare vind ik dan weer wel, zodra ik zeg goh, zal ik jou ook eens 45 minuten uit je slaap houden, terwijl je het echt nodig hebt, saaie dingen doen (een auto is saai voor zo'n kind lijkt mij), als je geluk hebt slaap je 1.5 uur (want ja, alle mensen willen je zien, vasthouden aanraken etc terwijl je knettermoe bent). Dus je slaapt maar 1 uur. Daarna wordt je weer wakker gemaakt, ga je 45 minuten weer saai in die rot auto zitten terwijl je niet kan slapen in de auto. Nou nee, dat vond hij dan weer niet leuk. Nee, duh, als het om zijn eigen gaat vind hij het niet leuk. Maar verplaatsen in een ander kan mijn vriend absoluut niet.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh pyama's met korte mouwen en broeken daar doe ik niet aan, daar zie ik het nut niet van in. Maar op de groei zijn die idd niet zo handig ;)

14. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

AL weer lang gelden dat ik mee kletste. We zijn nu lekker een weekje weg in eigen land ;) even helemaal niets! Nou ja, wel leuke dingen doen, zoals naar de dierentuin en stadjes bekijken. Heb vluchtig de pagina's doorgekeken....

@foto's: wat zijn DIede en S. van OW toch mooie kindjes, echt lief!

@naomi: dat is al een aardig buikje, leuk hoor!

@Sweet: mannen......R. slaapt juist elke keer als ze in de auto zit, haha. We moeten oppassen dat ze niet alleen in de auto slaapt, maar ook als ze naar bed moet. Maar ik begrijp je frustratie hoor, wij hebben afgepsroken haar 's avonds rond paptijd en bedtijd gewoon thuis te hebben, zodat ze niet weer wakker hoeft te worden.

@bijvoeding: R. heeft vandaag een heel potje appel-peer op. Ook de groente/aardappel/vlees voeding wil ze proeven, maar eet ze nog niet echt op. Komt wel, dus we blijven aanbieden.

@ontwikkeling: R. staat! Ik schrok me rot, ik stond cake te bakken en R. was in de box achter me lekker aan het spelen. Ik hoor haar wel zuchten en kreunen, dus ik kijk om, heeft ze zich aan de spijlen omhoog getrokken tot staan! Natuurlijk wankel, met haar kontje naar achteren, maar ze stond :D Nu wil ze ook steeds staan als ze op schoot zit. Slimme meid...hahaha

@tandjes: komen nu door aan de onderkant, zo schattig staat dat :)

Over twee weekjes moeten we weer naar Asmterdam, weet iet of ik had verteld dat ze dit keer geen chemo hoeft? De grootte van de tumortjes kan met alleen laser behandeld worden. Dus duimen dat ze niet gegroeid zijn, zodat we in elk geval een maand zonder kuur kunnen.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

humpie: martin heeft een burnout.

sweet: tja sommige mensen...(mannen vooral) hebben daar errrg veel moeite mee..

16. sweetchocolate

Masrtje ja zei je ja. Succes met R! Hoop dat het laseren helpt. Als dit werkt en alle tumoren zijn weg moet ze dan nog een extra chemo?

17. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Oké, Mimi! Sterkte ermee!

Maartje; geniet van jullie weekje weg en wat knap dat ze zich al optrok! Ik duim mee dat ze niet gegroeid zijn!

Wat een weer vandaag... beetje triest.

Morgen bij de Aldi trouwens dvd's van BabyTV! Paar euro per DVD. Wij hebben het op tv opgezegd (scheelt weer geld) en kunnen het met onze nieuwe tv nu via netTV kijken (via youtube), maar daar staan alle talen door elkaar heen (hoewel ze niet veel spreken bij babyTV natuurlijk), maar ik ga morgen wel even een kijkje nemen bij de Aldi.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He ben net bij de Aldi geweest *grommetje*
    Wel de halve Wibra leeggekocht in maatje 80, alles 25% eraf!

19. sweetchocolate

Aldi, jammer hebben we niet echt in de buurt (geloof ik).

Wibra? 25% korting?! Mooi, ga toch (overdekt) winkelen met een vriendin. Kan ik gelijk de Wibra in duiken voor maat 74:)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heb net even mijn lijstje ziekenhuis opnames neergezet in de lounge bij dat topic.. pff als je het zo ziet staan.. brr.

Deel Deze Pagina