JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    #4501 Humpie86, 24 aug 2011
    Laatst bewerkt: 24 aug 2011
    Het kan ook per kind verschillen.
    Ik vond het als kind doodeng, mijn ouders waren er niet bang voor. Legden het uit, lekker nuchter en ik voelde me dan ook wel vertrouwd, maar 's nachts kroop ik in hun bed... jarenlang (tot mijn 12e ofzo)! :D

Antares; een jongetje! Gefeliciteerd!

En idd, die van ons is zeker niet mager! We waren zelf ook dikke baby's, maar zijn nu beide slank.

Hier 20.00 fles, 20.15 naar boven, pyjama aan en verschonen, knuffelen en hij slaapt om 20.30.
    Dan om 4.30 even speentje brengen en dan tussen 6.30 en 7.30 wakker. Rond 7.30 eraf. :)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Jah!! We zijn zo blij een gezonde jongen! Een koningskoppel (ik wil dit nu niet nog eens doorgaan..dus houden het bij 2)

En tsjah...blijf wel beetje huiverig voor de bevalling...gezien ons meisje...maar komt wel goed. Ga het er nog eens met de VK over hebben als het ter sprake komt...voor nu mag ik kleertjes uit gaan zoeken. En op zoek naar een wagen voor 2 kids....probleem!!

En andere dingen hahaha, vind het wel leuk!! :D

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Antares wat gaaf een jongetje! Die zijn heel leuk ;)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Volgende week trouwens weer naar het CB (dinsdag) dus ben benieuwd hoeveel hij dan weegt en is gegroeid. Hij moet wat gewicht betreft dan rond de 8,6 kilo zitten anders wordt hij te mager en kwa gewicht tussen de 70 en 72 cm volgens zijn lijntjes. Heb het even uitgezocht want hij wijkt mega af van het (kv-)lijntje van het CB dus daar heb ik niet zoveel aan helaas,

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Antares wat leuk een jongentje proficiat!!
    Die zijn idd zo leuk hihih.
    Maar belangrijkste natuurlijk dat hij gezond is:)

Vandaag was de controlerend arts morgenavond de psych.

Dank je juju voor je compliment:)
    Ik wil er graag iets aan doen dat het niet uit de hand gaat lopen.

De controlerend arts was weer zoals de vorige keer heel ongeïnteresseerd.
    Ze had totaal geen tijd voor me en luisterde helemaal niet:(

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    meiden ik stop hier met schrijven. veel plezier allemaal met jullie kleintjes

7. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Hoezo Leeuw?

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vraag ik mij ook af Leeuw.
    Door de situatie met R nu:(

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    klopt..vind het best wel moeilijk om te lezen hoe goed jullie kindjes het doen zeg maar:(

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Is zeker moeilijk maar meid niet om commentaar te geven ons ventje doet het ook niet zo goed.
    Hij hoeft gelukkig wel geen operatie ( op de besnijdenis na)
    Maar ik zit niet voor niks met een enorme burnout.
    Maar daar gaat het nu niet om.
    Als het idd voor jou te pijnlijk is nu dan kun je beter weer terugkomen idd als je je en R zich weer beter voelt.
    Dikke knuffel

11. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik weet het, had ook beter "de meesten" erbij kunnen zetten. sorry.
    zit er gewoon ff doorheen. dat ziekenhuisgedoe hakt er behoorlijk in.

ben net een emotioneel wrak. maar ja over een paar dagen heeft mn vriend weekend en kunnen we samen heen, dat zal ook wel schelen.
    kom vast wel weer meekletsen, maar voor nu is het even teveel.

12. Humpie86

Humpie86 Actief lid

29 mei 2010
    318
    0
    0
    Ik begrijp het ook wel, zoiets is zo groots, heftig en emotioneel! Kom maar weer terug als je daaraan toe bent en veel succes/sterkte gewenst de komende periode!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    leeuw, veel sterkte! ik begrijp het ook hoor. het is wel niet zo'n moeilijk onderwerp als jij maar ik vind het ook moeilijk om te lezen dat hier ongeveer alle kindjes doorslapen en ik er iedere nacht minstens 1x uitga, maar soms ook wel 7x. ik begon al ziek aan de kraamperiode (opgenomen in het zh met borstontsteking en longontsteking) en daarna was jort 10 dgn opgenomen met rs waardoor hij nu nog steeds ziek is (en dus slecht slaapt). en ik ben helemaal op.
    en dat is dan nu niet meer zo heftig als het bij jou is, dus ik kan het me helemaal voorstellen dat het je teveel is. ik hoop dat je wel steun vindt ergens en dat het snel weer beter gaat zodat je weer zin hebt om mee te komen kletsen!

14. Emme

Emme Niet meer actief

Breekt even in voor Lauwie: 'onze Jort' slaapt ook nog niet door hoor, dus je bent niet de enige! Maar vermoeiend is het wel.

En Leeuw, veel sterkte. (En de rest die het nodig heeft natuurlijk ook. Schreef hier ooit mee, maar dat is alweer een tijdje geleden. Kon niet altijd op zp en dan is het moeilijk volgen.)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leeuw knuffel meid! Ik denk dat als je er zelf doorheen zit je ook alleen maar de positieve dingen ziet. Dat had ik ook in de periode dat onze uk de boel bij elkaar schreeuwde (leken alle kindjes hier net in een zonnige periode te zijn), het feit dat hij nog vrij onregelmatig eet en niet erg veel (en hier in het topic allemaal bouwvakkers) en niet van 19 tot 8 slaapt zoals voor mijn gevoel zo'n beetje alle kinderen op dit forum doen vanaf 6 weken ofzo (grml). Helemaal niet te vergelijken met waar jullie doorheen moeten nu, maar wel om aan te geven dat het gras niet altijd zo groen is als het lijkt, daar aan de andere kant van de PC.

Dikke knuffel voor jou, hopelijk zit je snel weer beter in je vel want ik lees graag bij over hoe het gaat met jou en je prachtige meisje!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh en Emme het gaat nu een stuk langzamer dus waarom haak je niet gewoon weer aan?

17. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ha allemaal,
    Weer ff een berichtje van onze kant.

@Leeuw: sterkte meis, kan me niet voorstellen hoe zwaar je het nu moet hebben. Hopelijk is jullie uk snel weer thuis!

Brittje woog vandaag 7 kilo en is 66 cm. Een klein meisje dus, maar des te bijdehanter :) Ze kletst, zegt papa, mama, opa, oma en een dappere poging tot Jordi (klinkt als owi) Ze staat als ze zich ergens aan vasthoud, kruipt en kijkt "wijs" de wereld in. Heerlijk genieten hier dus. Gelukkig ook weer doorslapen, da's ook wel fijn. Ze kwam weer een tijdje snachts, maar sinds we haar wakker maken rond 22 uur voor een avondvoeding gaat het weer goed.

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Leeuw: ik begrijp (net als veel meiden hier) hoe je je voelt. DOe waar jij je prettig bij voelt en bedenk je dat alle kindjes anders zijn, ziek of niet. De een is sneller met lopen, de ander met doorslapen en de derde met eten. Ik wil je heel veel succes wensen de komende periode met de operatie van je meisje en het vervolg hiervan. We leven asllemaal mee.

@slapen: R. gaat na de fles van 19 uur naar bed, soms 19.30 uur. Ze slaapt dan meestal door tot 07 of 07.30. Een enkele keer oet ik haar om 8 uur echt wakker maken. Nu ligt ze al in bed, heeft om 18 uur de 'laatste' fles gehad, want was erg moe en onrustig.Ben benieuwd of ze het tot morgenvroeg volhoudt.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid ik bedoelde het ook niet slecht hoor:)
    En begrijp je niet verkeerd

Dikke knuffel

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven!

Deel Deze Pagina