Diede moest trouwens heel erg overgeven vandaag. Alles kwam er uit. Hij keek even vies en toen was het weer goed. Ik kreeg hem gelukkig snel weer aan het lachen. Vanmorgen had hij 39,2 maar zijn 5de en 6de tandje komen door. Hij is ook al 2 dagen aan het mopperen. Pfff, langer dan 5 dagen pauze hebben we niet lijkt wel !
subke, lekker ventje! goed bezig, die jayden! moosey, leuke foto's weer! hoe gaat het met het kindje van je broer? ik ben nog ziek, longontsteking . vandaag feestje van de oudste. hadden we al een keer uitgesteld, maar ik was er nu eigenlijk ook nog niet fit genoeg voor.
Moosey wat een stoere foto's! Lauwie beterschap! Sweet gaat hard zeg Jayden! Ego: mijn borsten krimpen En.. uk zit opeens maar op drie melkvoedingen (ochtend middag en avond) per dag! Nu 2 dagen zo, kijken of het zo blijft..
Lauwie jeetje let maar goed op jezelf! Heel veel beterschap hoor. Moosey wat een leuke foto's zeg hihih.
En juju hihihih je borsten zijn aan het krimpen Moest wel lachen om je uitspraak hihi. Vind je het niet raar afbouwen nu?
dank juju en ow! ow, ik doe zo rustig als kan, maar dat is best moeilijk met 2 kinderen. had ook een longontsteking vlak na de bevalling. niet fijn! hoop dat de ab snel gaat werken. juju, dat gaat snel met afbouwen! hier meestal nog 6: 's ochtends, 1 of 2 overdag, 17.30, 19.30 en dan 's nachts nog 1 of 2 keer. jort drinkt 's avonds echt idioot veel: eerst dus om 17.30 ca 200 cc, dan om 19u/19.30u eerst bv en dan nog 240 cc met rijstebloem. en als ie niet genoeg bv krijgt (bijv omdat ik om 17.30 de borst gegeven heb) dan heeft ie niet genoeg aan 240 cc. en dan echt niet gaan slapen als ie niet meer krijgt. maar goed, hij heeft ook een behoorlijk gewicht op peil te houden. hoop dat ie snel meer gaat eten en minder melk nodig heeft.
OW: Nee ik heb vrede met het afbouwen. Ik geef nu nog 2 voedingen zelf (ochtend en avond) en geniet daar heel veel van. Ik laat die pas vallen als ik er geen zin meer in heb. De voedingen overdag krijgt hij borstvoeding uit de vriezer. Ik heb nog een paar liter voeding er in liggen. Lauwie ja ik vind het wel snel. Hij krijgt nu: 6:00-8:00: borstvoeding (leg ik hem naast me, hij slaapt wat en drinkt tussendoor naar behoefte een paar keer bij me) Daarna boterham. Slaapje, dan fruit, rond 12:30 fles borstvoeding (175 ml) en daarna boterham. Soms nog soepstengel of rijstewafel. Dan kreeg hij rond 16:00/17:00 uur een melkvoeding maar die laat hij dus nu al twee dagen vallen. Om 18:00 uur gaan we avondeten, rond 19:30 drink hij zijn laatste voeding bij mij. Ik vind het heel raar hoor dat hij hier genoeg aan heeft.. we rapleyen volledig en hij eet met passie maar nog niet erg veel. Wel heeft hij wat last van zijn darmpjes. Morgen ga ik lekker zijn darmen masseren en hem pruimen en olijfolie voeren
juju, als ie de fles van 16u niet wil en hij wordt 's nachts niet wakker dan zal hij er inderdaad wel genoeg aan hebben. succes met zijn darmpjes! jort verbruikt ook veel energie overdag. dit is zijn nieuwste hobby. echt de hele dag! hij kan ook een hand loslaten!
Lauwie, wat knap zeg van Jort! Wat is hij snel zeg. Super. Volgens mij is het een tijdje geleden dat ik een foto heb gespammt. Deze zijn van vanmorgen (hey leuk, 2 foto's tegelijk kunnen uploaden). Vandaag om 10:25 Oei ik groei op RTL4.
Wauw Lauwie wat knap zeg! Sweet het wordt al een echte vent zo! Het baby gaat er langzaam vanaf dames..
Leuke foto's Lauwie en Sweetchocolate! Ik was vast van plan om hier weer eens wat vaker te komen, maar er kwam meteen een onverwacht tripje naar Nederland tussendoor en dus liep het even anders. Hopelijk gaat het vanaf nu het meelezen/-schrijven weer wat beter... Zal me weer even kort voorstellen, wel zo gezellig . Ik ben Emme, 33 jaar, woon in Dubai en heb twee zoontjes: Lars (L) van 2 en Jort (J). J is geboren op 17 januari en was met 7 maanden 72 cm en 8,5 kg. Behalve het slapen gaat het erg goed met hem. Het is een ontzettend vrolijk mannetje, dat het liefst de hele dag lacht en alles wil wat z'n grote broer ook doet. Motorisch is hij snel, maar woordjes zeggen of zwaaien/klappen kan hij bijvoorbeeld nog niet. Dat vindt hij ook helemaal niet interessant, als hij maar kan bewegen!
Wauw Emme en lauwie wat knap zeg van ze en zo'n mooie ventjes zeg! Sweet ook zo'n mooi kereltje en hij zit zo goed S is momenteel het liefste bezig met indiaantje te spelen de hele tijd met zijn handje voor mond om dan oh oh oh oh eruit te krijgen haha.
Emme wel leuk dat je weer komt meeschrijven. Vraag me eigenlijk af hoe de uitspraak van de kindjes hun naam lukt in Dubai
Gaat eigenlijk prima, alleen moet ik bij J vaak even zeggen dat zijn naam niet met 'dj' begint. Lief trouwens, die indianengeluidjes van S!