Emme, ging hij al voor 7 mnd zelf staan? Wat een ontzettend snelle! Sweet, leuke foto's. Die bel Ow, schattig! Wel een filmpje van maken!
@emme: leuk dat je weer mee komt kletsen en wauw wat een snelle is J!!! super leuke foto! @OW: haahah lachen! @lauwie: gave foto! wat knap van hem zeg @sweet: leuke fotos wat een leuk kereltje is het zeg!! echt alle januaribabys zijn zooo knap ahahahah. hier even rust tussen 2 diensten in! was om half 1 klaar en moet om 6 uur weer beginnen blegh. gelukkig dan vrij tot vrijdagavond! net 98 fotos besteld voor jawel 98 cent ahhaah en dan 3,95 verzendkosten verder gaat het hier prima! morgen alweer 10 weekjes zwanger
Thanks meiden. Jeetje Naomi nog 30 weken te gaan Hoe voel je je? Mei 1984 babys zijn ook mooi (vriend is van mei '84). Pfff hebben maar zo'n zak voor aan de box gekocht. Zijn box werd te vol speelgoed. En dan ligt drie keer zoveel nog boven.
@sweet: hahahah herkenbaar!! hier ook veel te veel speelgoed in de box en dan heb ik al een deel op de grond liggen want ze ligt bijna altijd op de grond... ja nog maar 30 weken hihih. kreeg net zulke buikkramp dat ik even een flashback van de bevalling kreeg pfffff het leken mn weeën wel, ze kwamen en gingen bah bah. maar het gaat erg goed hoor, heel veel groeipijn maar ja. bijna niet meer misselijk, nog wel weinig eetlust en -7,1 kg maar kan het hebben @juju: gelukkig zijn april babys ook leuk want nummer 2 kan in april komen hihih. OMG mijn man heeft me daar toch een stunt gemaakt net!!!!! isabel is erg vervelend, jengelig wat verhoging enz. dus ik zei doe er maar even een pcm zetpil in. komt hij net terug, denkt ie toch dat hij hem in het verkeerde gat heeft gedaan!!!! hij wilde niet echt en schoot toen omhoog en was weg. ik kom niet meer bij van het lachen!! arme isabel hihhi.
Dat weet ik (had ik onthouden) vandaar Hier ligt uk nooit meer in de box. Heb in de kast een mand met speelgoed staan maar hij heeft ook niet héél veel (gelukkig ) vermaakt zich vooral goed met de gordijnen, katten achtervolgen en papiertjes
ja hier ook weinig speelgoed nodig hoor! ze heeft 3/4 speeltjes op de grond liggen de rest ligt lekker in de box, daar zit ze bij mij toch haast nooit in. ze vind het geweldig om met het kralenvliegengordijnte rammelen en de plukjes hondenhaar te achtervolgen en vervolgens te bestuderen hihi.
Hier ook weinig in de box verder hoor. Enkel als hij alleen wordt gelaten met de hond. Maar vanmorgen legde ik hem in de box en moeat al dat speelgoed weg halen. Jayden eet alles wat los en vast zit. Gister hele stronk witlof. Vandaag spruiten. Niet echt dingen waar ik om zat te springen toen ik klein was. Luste ze helemaal niet.
Oh Naomi, we komen hier echt niet meer bij om je zetpil verhaal! Schitterend wat een giller zeg! Arme Isabel....
Hoi meiden, Ik ben na lange tijd weer eventjes online, ik heb geld terug gehad van de verzekering voor mn laptop, maar was maar 460 euro, daar kon ik dus geen neiuwe voor kopen, nou heb ik de laptop van mn ex in gebruik. Ik zal jullie even een update geven zodat verwarring nu uit de lucht gehaalt word: Het ging goed, ja dat klopt... alleen waren er teveel irritatiepunten, hij wilde niet meer verder, ik wilde nog proberen.. Hij ging vreemd (werd althans gezegt) en ging heel veel weg kwam ook niet meer thuis om te slapen of te eten, zag hem dagen niet meer, toen ben ik gaan nadenken, of dit was wat ik wilde zo langer doorgaan.. en dit heb ik doorbroken, ik heb er zelf een einde aan gemaakt, nu is het wel zo dat we als vrienden uit elkaar zijn gegaan omdat we het nu normaal mogelijk willen hebben voor Gwen. Ik ben bezig met dingen uitzoeken om op mezelf te kunnen met maatschappelijk werkster, zodoende dat ik bijna niet meer actief hier ben. Hij kwam 3 dagen geleden met: ja ik wil je nog een kans geven, maar ik wilde er niet over praten, en het werd uitgesteld, vandaag hebben we dan toch gesproken, en heb ik nogmaals duidelijk gemaakt dat ik het vrienden zijn prima vond en verder niets. Hij ging akkoord, en dus zijn we nu vrienden en doen ons eigen ding, hij zorgt nogsteeds niet voor Gwen, hij speelt wel met dr maar daar blijft het bij helaas, en ik denk ook niet dat ie zal veranderen daarin... kortom ik heb een kut periode op het moment, maar ik kom er wel doorheen Verder ontwikkeld Gwen verlatings angst, ik ben 2 weken geleden bij me zus geweest met dr een weekje en sinds ik met haar weer terug ben word ze helemaal gek als ik wegga of als ik even uit beeld ben.. ik weet niet wat ik daaraan moet doen, ze vraagt ook alleen maar naar mij, ze huilt als dr vader dr vast heeft, of iemand anders, ze wil alleen maar mij, dat is echt heel frustrerend, als Gwen wakker is, kan ik niets meer doen Gwen eist alle aandacht op... als ik dr neerzet in de box of op de grond begint ze te krijzen, ze wil alleen maar op mn schoot zitten en met mij bezig zijn.. Hoe gaat het hier verder dames, sorry dat ik zolang niets liet horen, ik ben trouwens ook niet zwanger gelukkig maar ik ga vrijdag wel even langs de huisarts om me te testen op pfeiffer en het erover hebben dat ik toch een echo wil hebben van mn eileiders.. voor alle zekerheid.
Hallo allemaal, Hier weer eens een berichtje van mij. Hier gaat alles momenteel weer redelijk. Jenz is een stuk rustiger en vrolijker sinds hij geen bijvoeding krijgt. Alleen het 's avonds naar bed gaan, blijft een probleem. Meneer wil gewoon niet slapen voordat het goed donker buiten is en moet perse bij mama in slaap vallen. Morgen komt mijn begeleidster en dan zal ik het er met haar eens over hebben om te kijken of zij een oplossing weet. Maar al met al mogen we echt niet klagen, zeker vergeleken met de weken hiervoor. Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en alles was "schoon". Maar goed, dat zeiden ze de vorige keer ook maar de menstruatie die daarna volgde, leek het wel of ik weeën had. Dus ik zie het wel. @foto's Wat een mooie foto's zie ik van jullie kleintjes voorbij komen. @Naomi Alweer 10 weekjes zwanger, wat gaat het hard. En de kleine ook al gevoeld, wat leuk. @Miracle Zou me niet te veel zorgen maken, het kan heel goed zijn dat ze in haar eenkennige fase terecht is gekomen. Kan 2 weken duren maar ook langer. Wel fijn dat jullie de knoop hebben doorgehakt en een punt achter de relatie hebben gezet en nu als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Is voor Gwen wel zo fijn. Sterkte de komende tijd en ik hoop dat snel een eigen plekje met Gwen krijgt, zodat jullie samen een nieuw leven op kunnen bouwen. Liefs Wendy en Jenz
Miracle bedankt voor de opheldering. Hij wou jou een kans geven? Waarvoor? HIJ is degene die vreemd is gegaan! HIJ is degene die dagen niks van zich liet horen! HIJ verzorgd Gwen, zijn bloedeigen dochter, niet! Waarom zou nou uigerekend HIJ JOU een kans willen geven???! Zijn gedrag doet mij denken aan de MTV serie's 16 and pregnant en Teen mom. Grow up boy, je bent vader. Over verlatingsangst. Dat is lastig. Heb er inmiddels wel wat ervaring mee. J heeft het soms dagen wel, maar gister had hij er geen last van en nu ook niet. Wen, gelukkig dat alles schoon is! Auw lijkt me geen prettig gevoel van wee achtige menstruatie. Blij te horen dat Jenz rustiger is geworden zonder de bijvoeding. Zijn jullie al bij de KA geweest met hem? Is het misschien een optie voor Jenz om een verduisteringsgordijn die ook de randjes. van het raambedekt te plaatsen zodat het goed donker is? Of een rolluik? J slaapt met rolluik. Op de camping in juni niet en dat hadden we geweten; zonder rolluik werd hij om 5 uur wakker, met rolluik om 6:30-7:30.
Hoe slecht; jayden voor de tv en kijkt het zandkasteel (via uitzendingen gemist) voor bumba en teletubbies waren we te laat en die komen niet op uitzendingen gemist. Nu kan ik me klaar maken om te lopen met kind en hond. Hoor hem hij ligt dubbel van het lachen
@Sweet Jenz heeft al verduisteringsgordijnen en luxaflex. Allebei dicht, maar helpt helemaal niets. Overdag bijna geen probleem, alleen 's avonds. Hahaha, Jenz ligt soms ook helemaal dubbel om babytv.
Hier ook eerst plek maken voor jort erbij past in de box . Hij zit er juist wat vaker in. Ff rust van zijn zus die nogal van knuffelen houdt! Naomi, waar bestel je zoveel foto's voor zo'n prijsje?? Miracle, meis wat een onwijs heftig jaar heb jij! Een kind krijgen, ziek zijn en uit elkaar met je vriend allemaal in bij elkaar! Petje af voor hoe nuchter en optimistisch je erbij klinkt! Zal ook best pittig blijven, alleenstaande mama zijn! Hoop dat je snel rust vindt en een fijne plek en jij en gwen het samen goed hebben! Dikke knuffel! Hier ook huilen als ik wegloop. Hoort ook bij de sprong! Wen, fijn dat het beter gaat en jenz weer vrolijk is. Jort slaapt overdag ineens slechter. Misschien ook het sprongetje?
@Lauwie Heb ik ook aan gedacht, maar ja dit sprongetje duurt dan inmiddels al 4 weken. Dus die vlieger gaat niet op. Zojuist is mijn begeleider geweest en we zijn het beide over eens dat Jenz gewoon helemaal uit zijn ritme is. Het probleem is dan wel opgelost, maar hij komt niet vanzelf terug in het ritme van slapen. Krijg nu een boekje voor slaaptraining, die ga ik doorlezen samen met mijn man en dan maandag komt ze weer en gaan we kijken hoe we dit kunnen toepassen. Mocht het van de week de spuiggaten uitlopen, dan bel/sms ik haar en komt ze 's avonds een keer langs. Blij dat er weer een oplossing aan zit te komen, want zowel Jenz als wij krijgen zo te weinig rust.
Wen sterkte. Hmmmm als jullie alles al hebben voor het raam en het werkt niet. Hopelijk werkt slaaptraining voor Jenz. Gaan jullie gelijk maandag daarmee starten? Haha Lauwie ja dan heeft Jort ook eens rust Denk dat ik bij een tweede en Jayden is net zo'n knuffelkont als jouw dochter ik de tweede ook vaker erin zet. Hahaha
@miracle: dikke knuf meisje.. is niet niks waar je doorheen moet, maar missch wel 't beste voor Gwen. @Wen: blij dat 't wat beter is met jenz. Hopelijk is 't slaapprobleem ook snel opgelost aan de rest: knappe kerels heb ik zien passeren ff ego: ik moest vandaag mijn masterproef gaan verdedigen en heb te horen gekregen dat ik geslaagd ben Ik ben nu een master in de toegepaste economische wetenschappen klinkt leuk hè