Nee Moosey hij huilt ook niet van honger. Nou S is gewoon koppig dan hoor. Met proppen haal ik 350 a 400 ml melk. Met groenten probeert hij mijn man om zijn vinger te draaien Doen alsof hij het niet eet in de hoop voor yoghurt En ik weet zeker dat hij het eet want hij at het iig telkens bij mij. Of hij doet zijn ogen dicht als mijn man met de lepel aankomt zo van: Ik heb het niet gezien Het is zo'n spookje!
@Sweet: Ik bedoel zijn avondeten van gisteren. Daarom had hij zo'n honger vandaag. @OW: Hahaha! Ze kunnen echt al manipuleren en snappen al heel veel! Ik had vanavond de aardappel weggelaten en alleen groente at hij wel gelukkig. Maar hij is meer bezig met de kleine stukjes die op tafel liggen. Pakken en dan tussen zijn vingers bewegen en bekijken Zijn flesjes laat hij nooit staan. Volgens mij heeft hij er het liefst 5 per dag. Drie per dag is soms nog best een strijd.
Mmmmmm ik wil wel wat ruilen qua flesjes AL is een strijd natuurlijk ook niet leuk. Maar ik hoop dat hij binnenkort weer beter drinkt want hij wil ook echt niks anders drinken
Ik zit op een Belgische site te kijken, babyplaza.be of zo iets. Vond (via zoekresultaten van hoeveel melk 8 maanden) een vrij recent bericht (februari/maart, goed, niet helemaal recent meer maar toch). In Belgie wordt gewoon 300 cc PER KEER melk gegeven. Ik val stijl achterover. OW, laat je niet opjutten door die Belgen Jemig, ik schrik hier echt van hoeveel eten ze die kindjes geven zeg per keer. Mijn hemel! Jayden is een vreetzak, maar dit slaat echt alles. Jayden redt het niet eens meer om na zijn broodmaaltijd een fles van 200cc (totale voeding) op te drinken (zitten nu 's middags na het brood eten op 150+5)
@ow: ja spannend he. Als ik zeg nov/dec klinkt het nog ver weg, maar 2/3 maanden niet Kijk er nu al naar uit! wat lastig dat je zo moet stoeien om S te laten eten/drinken. @sweet: als ik een fles met 300cc zou vullen met melk zou D. het ook nog opdrinken maar ik doe het niet natuurlijk! VEEEEL TE veel. @moosey: dat is een leuke jas/vest. Ziet er ook meer uit als een jas! Ik heb nu een winterjas besteld. Die ik over een paar dagen kan ophalen bij de winkel. Ben benieuwd of hij bij D. staat Ik werd vandaag gebeld voor een intervieuw over mijzelf en sport. Ik ben overgestapt van club, daar gaat het over. Hopelijk heeft hij alles een beetje goed verwoord. Er komt ook een foto bij van mij en D. Ben benieuwd.
Sweet hier zegt mijn ka niet 300 ml hoor hahaha. Max idd 210 + 7 schepjes. Maar mijn ka zei ook 500 ml minimaal aan vocht. En richt je niet alleen op de melk in alles zit vocht. Maar ja ik blijf daar toch over piekeren.
nou jort lust wel 300cc 's avonds hoor! heb een filmpje van hem dat hij achter een doos loopt (en zijn zus wil ook graag wat aandacht ) http://www.youtube.com/watch?v=uklHhRNlrr8
Lauwie wat goed zeg van Jort!!! Ongelooflijk hoe snel of hij is. Volgens mij is hij het snelste van alle kindjes hier
ow, dank je! hij is ook de oudste hier he? als ik het zo lees is andere jort nog sneller! maar helemaal eens, hij gaat echt supersnel!
Meiden ff ego , zijn gisteren naar de psych geweest en ik hoop dat het zo'n succes thuis word als daar. We hebben daar allebei kunnen praten en zij had ook al een analyse gemaakt van het vorige gesprek. Schijnbaar is het zowiezo koppels die lang op een kindje wachten daarvan krijgt de vrouw heel vaak pnd, en door de situaties op het zh en daarna met zijn ziek zijn enz was het eigenlijk wel te verwachten. Ze heeft M ook uitgelegd dat hoe beter hij probeert mij te begrijpen en te helpen hoe sneller het beter met mij zal gaan. En hij nam het aan , althans daar heh hihi. Hij had niet door dat het zoooo diepgeworteld zat. Maar hij had heel veel dingen hetzelfde verteld de vorige keer als ik. En hij voelt zich tegenover zijn ouders ook wat schuldig dat ze S niet echt meekrijgen. Maar het was idd het beste idee dat hij alleen naar TR gaat zodat hij daar al zijn tijd voor de familie heeft en er niet weer een ontploffing komt. Hij heeft dus ook beloofd zijn best te doen en mij te steunen waar nodig Ze zei ook tegen hem: Het is niet veel wat ze van je vraagt hoor. Dus probeer haar daarin te steunen.
@OW: fijn dat het gesprek zo goed ging!!! hopelijk snapt hij het nu beter en kan hij je beter helpen! @lauwie: leuk filmpje!! wat doet hij dat al goed zeg hier een buikfoto van vandaag met 10.4 weken mijn buik was vorig jaar ongeveer even groot hahahaha maar toen was ik 24 weken hij begint soms al wel een beetje in de weg te zitten hoor, vooral met bukken enz. maar ach kan er weer aan gaan wennen straks kan ik weer niets meer morgen trouwens een jaar getrouwd time flies!!!!
hihih zullen we weer terug gaan naar dit topic OW de april mamas zullen ook wel denken: wie is dat haha net mail gehad dat een cliënt van ons op sterven ligt.... ligt ze al 3 jaar eigenlijk maar het gaat nu erg slecht en we mogen afscheid gaan nemen als we willen. denk niet dat ik dat doe ik kan het niet droog houden dat weet ik zeker.... ik denk thuis wel aan haar...
tja er overlijden wel vaker cliënten, logisch als je met oudjes werkt maar ik kwam er op zich best vaak.... soms 1x per week maar soms ook 4x!! vind het heel moeilijk want er wordt natuurlijk wel verwacht dat ik professioneel kan blijven en dat gaat met deze hormonen gewoon niet lukken.... ik steek hier gewoon een kaarsje aan voor der! heb ik gedaan wat ik kon.