JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kan daar echt niet tegen brrrrrrr.

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ow pff heftig hoor. hopen dat M het in de praktijk brengt.

Naomi gefeliciteerd!!!!
    Moeilijk hoor overlijden/op sterven. Maar je blijft een mens he.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: thx!!

ja klopt en ik moet ook niet perse.... heb ook geen belangrijke functie dus ik voel me absoluut niet verplicht.
    ik verwacht dat het snel gedaan zal zijn.... maar ja we wachten maar af! ik moet vanavond werken, geen idee of ik er nog heen zou moeten dat zal ik zo horen!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ja meiden ons huis staat nu eindelijk officieel te koop!!!!!
    het staat op internet nu nog een bord op het raam en dan is het compleet :)

5. sweetchocolate

Jayden heeft broccoli gegeten! En hij lust het ook nog. Dat terwijl hij het de laatste keer heeft uitgespuugd. Lees: keren. Nu bloemkool nog. Tot nu toe lust hij alles.

Ik kwam vandaag thuis. Jayden helemaal blij mij te zien. Loop ik de gang op, waar hij mij dus niet kan zien, huilen dat hij deed! Kwam ik weer in beeld mega vrolijk en wist niet hoe snel hij bij mij kon zitten. haha

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    waar zijn jullie allemaal???

lekker dagje vandaag. zijn naar de dierentuin geweest. voor jort voor het eerst. vind het nog wel lastig inschatten wat hij wel en niet snapt. als we nu 'klap eens in je handjes' zingen, dan klapt hij in zijn handjes. (lief he?) dus hij begrijpt wel iets. maar ik weet niet of hij snapt wat hij in de dierentuin zag. wat denken jullie?

denk dat het sprongetje hier weer voorbij is. slapen overdag gaat weer wat beter en hij kan ineens weer zó veel!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier denk ik ook een sprongetje gehad, heb er weinig van gemerkt eigenlijk maar ze schud nee als wij nee zeggen, als ik klap eens in de handjes zing klapt ze in haar handjes en vervolgens handjes op haar hoofdje haha echt zoooo schattig :D

hij zal de dieren vast wel zien, maar in hoeverre hij het herkent of snapt weet ik niet eigenlijk...

hier is het echt noodweer!! hele avond flinke onweer en regen gehad, alles stond blank en hagelstenen van 2 cm groot!!
    het is nu eindelijk een beetje rustig aan het worden!

8. sweetchocolate

Ik hoorde Jayden mama zeggen terwijl hij keihard huilt. M is beneden met hem. Het is mijn uitslaapdag maar dat gaat hem niet worden.

Noodweer: ENG!!!!! Het kwam via Vianen en je zag het zo op ons afkomen. Keihard waaien, super veel regen en flitste continu. Ik was bang voor een windhoos maar die bleef weg. Jayden is er zelfs van wakker geworden.

Ik ga Jayden troosten.

9. sweetchocolate

Mama brengt rust. Ik heb Jayden naar bed gedaan. Jayden krijgt alleen in noodgevallen een speen. En dit was er zo eentje. Jayden wou eerst geen speen maar bij tweede poging wel. En hij slaapt. Nu ik nog. Maar lig al half uur wakker. En kan gewoon niet slapen. Zucht.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier nog geen handenklappen of nee schudden of zwaaien hoor :) Hij is wel druk bezig met optrekken en op zijn knieeen zitten. Oh en (heel knap) gisteren mocht ik hem 4 (!!!) happen yoghurt voeren voordat hij de lepel afpakte. Een record! :D

Wij gaan best vaak met uk naar de dierentuin (hebben abo) en zijn ook dit weekend geweest. Hij is dol op visjes, vooral gekleurde. Verder vindt hij vooral de andere kindjes in de dierentuin erg leuk haha.

11. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hier ook nog geen klap eens in je handjes hoor Juju ;) hij vindt het wel bar interessant als ik het voordoe, maar nadoen? hooo maar!
    Meneer schreeuwt en gilt veel, maar zegt ook nog geen woordjes. Vooral heel actief met kruipen, zitten, dingen ontdekken etc.

@naomi; ik hoop dat jullie huis snel verkocht zal zijn.
    @juju: hier ook lekker yoghurt. Alles gaat er eigenlijk in. Hij wil ook veel zelf doen net als jouw mannetje. Maar dan zit het soms overal.
    @sweet: hier ook gewoon nog zijn speentje. Wel alleen als hij gaat slapen. Verder niet. Op het kdv heeft hij hem ook aan het einde van de middag als hij wat moe begint te worden. Nou ja: daar heb ik dan maar vrede mee. Ik ga hem pas afbouwen als hij iets ouder is. Dat lijkt mij makkelijker. Zolang hij er niet de hele dag mee rond 'loopt' vind ik het prima.
    @lauwie: ik denk wel dat ze het heel interessant vinden al die verschillende beesten. Maar ik denk dat die kleintjes zoiets hebben van. Oh het beweegt en ziet er leuk uit. D. vindt onze katten ook heel interessant, maar hij heeft geen benul wat hij er mee moet. Hij trekt aan staarten en oren. Dus we moeten hem goed in de gaten houden.

Wat een weer gister avond. Ik heb een 'saai' weekend. Vriend draait dit weekend nachtdiensten. Blegh niets aan. Hele avond weg en ook nog eens overdag slapen. Straks moet hij nog een wedstrijd spelen, dus dan gaan we maar even kijken. Alhoewel het weer niet echt super is. Het waait en ziet er uit alsof het nog kan gaan regenen ook.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gisteren was het eerste yoghurt moment waar geen douche- en verkleedbeurt op volgde haha. Hij doet niet aan lepels, period. Had dikke Franse kwark voor hem gehaald, met gewone yoghurt hoef ik echt niet aan te komen, dit blijft tenminste nog een beetje op de lepel plakken.

13. sweetchocolate

Jayden in de loopwagen = hond niet meer veilig.

Zo Oei ik groei kijken:)

14. Emme

Emme Niet meer actief

En als je hem de yoghurt helpt drinken uit een beker, Juju? Misschien gaat dat beter? Werkte hier altijd als een tierelier als de oudste geen zin had om van een lepel te eten...

Knap hoor trouwens, al die klappende kindjes. Dat kan J echt nog niet. Hij begint nu wel duidelijk andere geluidjes te maken. Soms lijkt het op mama en papa, gisteren op kip ;). Erg schattig, in ieder geval.

Naomi, succes met de verkoop van jullie huis! Hoop voor jullie dat het allemaal een beetje snel gaat.

Verder alleen een snelle zwaai. Twee heerlijk slapende kindjes, dus even tijd om wat aan het huishouden te doen, dan kunnen we vanmiddag weer op pad.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toch een loopwagen? Dacht dat jullie de ruimte niet hadden. Arme hond :D

16. sweetchocolate

Ja, schoonouders hadden hem meegenomen onder het mom van "hij gebruikt het hier (bij hun thuis) zo weinig...

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Emme ja een beker is vooral erg leuk om in te blazen haha.

18. sweetchocolate

Whaha, Juju, S's hele gezicht zit dan zeker onderr?

19. sweetchocolate

Jayden op zijn papa's 'hobbelhond' (hobbelhond komt uit ongeveer 1984/1985).

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet nu hebben we hetzelfde loopstoeltje:D

S is ook helemaal weg van yoghurt als hij niks wil eten dan krijg ik er 9 van de 10 keer wel yoghurt in.
    Maar ja te veel mag ook weer niet ;)

klappende kindjes wat knap zeg.
    nee hoor hier nog niks:p

Deel Deze Pagina