Mooie foto's van mooie baby's! Grappig ook hoe 'oud' ze al lijken, voor mijn gevoel veel ouder dan J. Maar ik zal wel in een ontkenningsfase zitten .
Jemig wat een wind hier. Zal jij geen last van hebben Emme. Zo ventilatieroosters woonkamer dichtgooien, wind staat vol op de ramen in de woonkamer.
He bah, dat klinkt niet echt lekker. Nee, hier geen last van. De temperatuur ligt nu eindelijk weer onder de 40 graden. Over een maandje wordt het beter, dus nog even geduld .
Iemand een idee hoelang de 37 weken sprong duurt? Jayden eet en drinkt vanaf gister niks anders dan melk en groente. Cb net gebeld voor advies en zeiden aan blijven bieden maar geen extra melkfles geven. Komt gelukkig niet 's nachts maar slaapt overdag hooguit 2 uur terwijl hij 4 uur overdag sliep. Hij is wel chago als hij alleen wordt gelaten. Box is een ramp. Ligt nu lekker tevreden bij mij te luieren (en mijn telefoon waarmee ik dit typ af te pakken)
@emme: pffffff 40 graden!! dat is ook weer iets te gek hihi. @eyes: leuke foto en wat een mooie ogen!! @sweet: vervelend dat hij zo slecht eet/drinkt en slaapt! hopelijk is de sprong snel over!! ik kan hier helemaal niets merken van een sprongetje, ze leert weleens allerlei dingen sneller en bij maar geen vervelend kind (ja soms vanwege de tanden haha)
Hier ook een zonnestraaltje, behalve 's nachts dan af en toe. Wat apart dat zoveel kindjes afwijken van hun groeicurve.
Tja onze kindjes zijn geen standaard kindjes sweet zoals je weet krijg bijna niks bij S binnen. Fles niet, fruit niet, groente niet. Het is maar prop prop Niet ideaal maar wat moet je dan?? Verder is hij zo lief en vrolijk. Ik ben echt zo trots op hem dat ik hem nu al 2 weken gewoon in bed kan leggen en hij behalve met uitzondering ff zeuren direct in slaap valt. Gisteren had ik hem om 18.45 in bed gelegd om 18.50 ging ik kijken sliep hij al S is heel erg bezig met zijn fijne motoriek. Hij pakt iets in zijn handjes en draait het heel voorzichtig rond en rond zonder het te laten vallen. Heel geconcentreerd. En het van alle kanten bekijken. Of op een van zijn blokjes zit zo'n draaisysteempje zoals vroeger de oude telefoons hadden. Duwt hij zijn vingertje in het gaatje en draait dan rustig rond. Maar tijgeren enz nee hoor meneer vind op zijn buik nog steeds niks
Jaaah, die fijne motoriek! Jayden lag vanmorgen op de grond en hij vond nog een haar van de hond (nadat ik had stof gezogen, hond verhaart heel erg op dit moment). Had Jayden echt die haar te pakken! En hij bladert door boekjes (scheurt het liefst de pagina's eruit). Toen vond hij zijn groeiboek en die heb ikmaar af gepakt. Daar gaan we dus niet mee spelen!
hihihi hier ook de haren van de hond van de grond plukken en er liggen er nogal wat!! als ik net heb gestofzuigt loopt de hond een rondje door de kamer en dan is alles weer harig.... we zijn het ondertussen wel gewend, hebben altijd een harig kindje als ze op de grond speelt haha is gewoon niets an te doen!
haha inderdaad!! makelaar kwam net langs en ze hebben waarschijnlijk al kijkers!!!!!!!!! ons huis staat nog maar 5 dagen te koop hahaha. voor degene die het leuk vinden om binnen te spieken Huis te koop: Norbartlaan 49 4702 AW Roosendaal - Foto's [funda]
Jayden ligt vanaf 12:30 uur op bed. Was moe toen ik hem op bed legde. Eenmaal in bed, ik heb de babyfoon aan beneden. Hoor ik dat meneer druk bezig is. Nu gymt hij wel vaker in bed, maar ben na een half uur gymen maar gaan kijken. Ik had meneer op zijn buik in bed gelegd, en zo lag hij ook toen ik om 12:30 zijn kamer verliet. Kom ik 30 minuten later binnen en wat zie ik... EEN ZITTENDE JAYDEN! Nu ging Jayden paar weken geleden al zitten, maar denk dat dat een toevalstreffer was; Daarna nooit meer gedaan. Tot nu dus. En het is niet de eerste keer net dat hij zelf is gaan zitten. Leg ik hem weer op zijn buik, hoppa, gaat meneer wéér zelf zitten. En een lol dat hij heeft. Hij is zelf zo trots op zichzelf en glundert van oor tot oor. Hij ligt nu volgens mij wel lekker in coma. Moe van als dat zelf gaan zitten denk ik
@sweet: wauw wat super goed van jayden!!!!!!! isabel doet wel pogingen maar het lukt haar nog niet hihi.
Naomi, waarom willen jullie weg? Jullie hebben tenminste een tuin! Die hebben wij niet. Snel hoor, dat er al kijkers zijn Mooi huis hebben jullie trouwens hoor! Over energielabel: Hebben jullie dat moeten laten maken? Van onze makelaar moeten wij het laten doen. zie er het nut niet van in; Als je zo op Funda kijkt en er staat energielabel is deze vaak niet beschikbaar. Waarom zou ik dan 200 euro voor zo'n rot ding uit moeten gaan geven?!
energielabel?? heb geen flauw idee hahaha wij hebben ook niets betaald dus ik weet het echt niet hihi. ja klopt wij hebben wel een kleine tuin maar we vinden het huis te klein worden straks met een 2e kindje. we hebben nu nog 1 kamer over en daar kunnen we nu spullen kwijt maar dat zou babykamer worden dus dan hebben wij helemaal geen plek meer om spullen ergens op te slaan. de schuur is 2 bij 2 haha dus kan ook niet veel in! we moeten dus dringend een huis hebben met zolder en het liefste een grotere tuin met flinke schuur. en een grotere woonkamer haha. het huis hebben we gevonden, vrijdag 2e bezichtiging!! moeten daar helaas wel voor 30.000 gaan verbouwen..... maar ja dan is het gelijk zoals wij willen!
Naomi dat is waar, jullie hebben het dan precies hoe jullie het willen hebben! En je zit nu nog in die 2% overdrachtsbelasting. Let wel op dat eerst jullie eigen huis verkocht is! Maar goed, dat zal ongetwijfelt de makelaar ook zeggen. Hier 2 makelaars over de vloer gehad, en alletwee hebben ze dat gezegd. Ik vind die makelaarscouttage van de laatste wel erg hoog. 1.90%! (gemiddeld liggen ze tussen de 1 en 1.50%. En met de eerste makelaar (toen J een paar maanden was) stond de makelaar zijn kop en houding naar mij toe mij niet aan dus daar gaan we ook niet mee in zee. Dus even verder zoeken. De laatste makelaar met die hoge couttage was wel een vriendelijke man en heeft ons huis wél serieus bekeken (die eerste makelaar niet, maar die "kende het huis" (terwijl het hele huis gestript is geweest. Nieuwe keuken, badkamer, nieuw toilet, nieuwe vloeren. Enigste wat is blijven zitten is betonne ondervloer, de deuren (wel geschildert), het elektra en het aantal slaapkamers. Voor de rest alles verbouwd) en vond het dus niet nodig om te kijken)