JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    pffff ja sommige makelaars!!!
    we hebben er hier 4/5 over de vloer gehad toen en bij de meeste had ik gewoon geen goed gevoel dus die werden het automatisch niet:p

ik weet niet precies hoeveel de courtage hier is, wij krijgen korting nl omdat we de makelaar kennen ;)

we kopen inderdaad niets voordat we ons huis verkocht hebben hoor!! heb geen zin in dubbele lasten ;)
    maar het huis waar we voor de 2e keer gaan kijken raken ze voorlopig toch nog niet kwijt. staat al 15 maanden te koop en nooit een 2e bezichtiging of bod gehad!! omdat er dus zoveel aan moet gebeuren.

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Zeg nooit nooit!!! Dat dachten wij ook met een huisje in Meerkerk toen destijds. Stond al 3 jaar te koop! Moest heel veel aan gebeuren (o.a nieuw elektra, tuin, schilderwerk, kozijnen helemaal vernieuwen, isoleren, nieuw plafond in (oude was echt brandgevaarlijk nog), nieuwe badkamer, nieuwe keuken echt alles, ook buitenkant moest wat vervangen worden). Maar is inmiddels wel verkocht. (jammer genoeg)

Ik ga mijn kleine aappie uit bedje halen. Hond uitlaten en dan hond naar binnen gooien en dan lekker naar de kinderboerderij.

3. sweetchocolate

:$ mijn schoonmoeder wil me toevoegen op facebook. Nou nee bedankt. Wat een tuttige foto heeft ze zeg op haar profiel.

Jaydrn vindt macaroni niet lekker. Raar zeg dat schoonloeder zei dat hij het wel lekker vond terwijl hij het toen nooit gegeten had.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: hahahah ik heb mn smoeder op hyves maar heb er geen problemen mee dus dat scheelt ;)

hmmm raar.... isabel vind het geweldig lekker:p krijgt hij kale macaroni of met saus? isabel nl met saus en al. die eet echt gewoon precies hetzelfde als ons hihi.

jippie!!!! morgen om half 12 krijgen we de 1e kijkers!!!!!! als ze het wat vinden en het kopen willen ze er over 2 maanden al in *schrik* zo snel kunnen wij niet in dat andere huis dus dat word tijdelijk iets anders zoeken hihi.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Jort heeft gister ook voor het eerst met de pot mee gegeten! Couscous met courgette, feta en tomatensaus. Zat ook knoflook en wokolie door. Heerlijk vond hij het! Hij laat zich inmiddels ook voeren met een lepel dus wisselen we nu af.

Heb vandaag ook een stoer winterjasje voor jort gekocht. Maat 86 :)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

@Naomi Veel s6 met de 1e kijkers morgen van je huis, hopelijk ook gelijk de toekomstige kopers. Leuk huisje.

@Sweet Wow wat goed zeg dat hij al zelf kan zitten. Hier nog niet hoor. Leuke foto.

@OW S. vindt het ook niets op zijn buik? Hier nog eentje, dacht al dat hij de enige was. Tja slapen doet hij dan wel weer op zijn buik, maar dat is dan ook het enige.

@Eyes Leuke foto en fijn dat het weer beter gaat.

@ego Hier gaat eindelijk alles weer rustig, *klopt meteen op hout weer af*. Jenz heeft nu alweer 3 nachten doorgeslapen en overdag ook weer iets meer, dus langzaam lijkt zijn ritme terug te komen. Hij heeft in 2,5 week 5 tanden :$ gekregen en we vermoeden dat dit ook iets te veel van het goede was voor hem. Verder krijgt Jenz nog steeds geen bijvoeding, mogen we ook nog niet mee starten van de ka. Eerst moet Jenz weer helemaal rustig zijn en in zijn ritme zijn. Dan starten we weer langzaam met 1 week verse banaan en vervolgens een week verse mango. Kijken hoe hij daarop reageert. Het bloed is enkele dagen na het stoppen van de bijvoeding verdwenen uit zijn ontlasting, dus zowel wij als de ka denkt toch dat het door de bijvoeding komt. Dus wel spannend om straks toch weer wel te beginnen met de bijvoeding.
    Ow ja, Jenz is morgen alweer 9 maanden. Pfff nog maar 3 maandjes en dan is het groot feest hier. :D

Met mij gaat het nu ook weer iets beter, moeheid trekt langzaam weg en kan weer een beetje ontspannen. Jenz laat nu papa ook weer toe, dus er valt een last van mijn schouders zodat ik weer wat meer tijd voor mezelf krijg.

Zo nu lekker naar bedje, want morgen is het weer vroeg dag: werk. ;)

Liefs Wendy en Jenz

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Wat een lekker ventje, wen!

10. sweetchocolate

Macaroni was met saus (tomatenpuree, champions en tomaten) hij heeft wel wat gegeten maar daarna weigerde hij gewoon. Maar hij heeft wel hele snee brood op en 's middags koekje. Drinken ging ook goed. Vrijdag passen mijn ouders op. Dan eet hij 's avonds weer macaroni.

Wen wat gaat die tijd snel! 9 maanden. Nog maar 3 maanden. Yeah pary time. Ben je bang om weer met bijvoeding te beginnen? Wat een leuk ventje. Zo ziet hij er echt heerlijk vrolijk uit.

Naomi spannend. Waar moeten jullie heen als het binnen 2 maanden de overdracht is?

Ik ben kapot van volleybal. Ga pitten.

11. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @naomi Fijn dat jullie zo snel al kijkers hebben, tja zo snel eruit is niet leuk maar als je dan je woning kwijt bent zou ik het er wel voor over hebben. Hier in de straat staan al tijden 3 woningen te koop. 1 is eindelijk verkocht nu. Pffff ben blij dat we niet willen verhuizen want dan duurde het eeuwig voor dat het verkocht was.

@wen Ben blij dat het beter gaat met Jenz, arm mannetje zoveel tandjes in zo'n korte tijd.

@sweet, F heeft gisteren hier ook macaroni meegegeten. Heerlijk vond ie het. Zo ie zo vind hij als hij met ons mee eet lekkerder dan potjes.

Zo ondertussen heeft mijn vader F opgehaald mama moet straks werken en mijn vader heeft weer een creche (ook de kinderen van mijn zus) Ach mijn moeder komt ook zo weer thuis van het werk dus dan heeft ie het niet meer zo druk. F was erg moe was vanochten om 6 uur al wakker, tja tis geen lang slaper. Moet ook zeggen dat ie s avond tussen half 7 en 7 uur naar bed gaat langer kan ik hem echt niet ophouden. Het gaat gelukkig goed nu in zijn gewone slaapzak. Verder tijgert hij nu echt het hele huis door, gisteren had ie al een hondebot te pakken gekregen, en ja daar heeft hij ook aan gekauwd. Had het niet zo snel door, hahaha slechte mama he

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat een leuke foto's zie ik weer allemaal!!

@Naomi: Wow, dat is echt snel!!! Zou super zijn als het wat wordt. Duimuh!!!!

@Wen: Geen wonder dat Jenz niet in zijn hummetje was!

@Eyes: Hahaha, hier lag hij gisteren met een stuk losse plint in zijn hand :D

Macaroni: Tot nu toe deed ik dat steeds in de blender, maar dat wordt zo papperig.
    Ik zal ook eens het eten wat minder grof maken. Tot nu toe deed ik de groente en vlees in de blender en prakte ik de aardappelen. Maar volgens mij kan hij best wat grotere stukken aan.

Verder ben ik kaaaaaaai moe :D. Diede gaat door een erg vervelende-ik-wil-je-achter-het-behang-plakken-fase! Grrrr, steeds huilen als ik hem neerleg, als ik wegloop, als hem iets niet lukt. En dan ook heel driftig doen. Niet aangekleed willen worden of een schone luier om willen krijgen. En steeds naar zijn buik willen draaien op het aankleedkussen. En dan heel driftig worden als ik hem terug wil draaien.
    En maar een uurtje per dag slapen.
    Maar gelukkig slaapt hij wel gewoon door, dus ik mag niet klagen.
    Nou ja, een beetje mag wel, toch ;)?!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Jort stond vandeweek op de derde tree van de trap :$. het is nu echt opletten!

Moosey, hij zit ook midden in de sprong he? Nog een weekje!

14. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    :$:$:$:$:$
    Inderdaad goed opletten!!

Ik weet dat het een sprongetje is maar toch ben ik dan ook een beetje bezorgd omdat ik denk dat het iets anders is.
    Maar volgende week is hij waarschijnlijk weer de lieve baby en lach ik er om!
    Niet dat ik nu niet lach, maar af en toe kan ik wel janken hahaha!

15. sweetchocolate

Moosey ik schud je de hand; hier net zo

16. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Ik weet dat het een fase is, maar ik zou zo graag willen weten hoe lang die fase nog duurt haha!
    Heb je tenminste licht aan het einde van de tunnel :D

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @moosey: ZOOO herkenbaar. :D moet er aldoor maar om lachen. Vooral op dat aankleedkussen, pfff wat een werk om die man stil te houden. Ik zet hem nu steeds maar op zijn billen en dan omkleden. Dat gaat sneller

18. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @moosey hier heb ik drie weken opzitten van een mannetje dat telkens krijzend wakker werd en niet getroost wilde worden. Dit duurde soms wel een uur. Zelfs de overburen konden hem horen. En zo ineens gaat het nu beter. Heb ook wel eens in onze slaapkamer staan janken omdat ik echt niet meer wist waar ik moest beginnen

19. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @marise Ik mocht van F dit weekend hem geen blouse aan doen. Hij maar trekken aan mijn armen en toen ik de knoopjes dicht had zat hij te trekken aan de blouse. En driftig dat ie dan kan worden. Of telkens klooien met zijn benen als ik hem een schone pamper wil geven

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent :).
    Moet wel zeggen dat ik zelf de afgelopen tijd ook niet zo lekker in mijn vel zat en dan moet je al snel bijna janken haha!
    Maar ik ben sinds vorige week weer begonnen met volleyen en van sporten krijg je toch weer energie en heb je zin om meer te gaan sporten en bewegen.
    Ik was weer zoveel aangekomen en voelde mij zo klote!
    Maar goed, we zijn weer begonnen met gezonder eten ;) en meer bewegen!
    En ja, daar was ik al een keer eerder mee begonnen :D maar nu zit het in mijn hoofd ook weer wat beter!!

Deel Deze Pagina