JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ow wat een lekkerding:)

Kusje: toeval? Hier ook! mond wagenwijd open en had het eerst helemaal niet door (zat ergens naar te kijken). Toen kreeg ik likken op mijn gezicht en keek ik hem aan. Zat ie daar. Haha geweldig.

Muppet jeetje dat is balen. Maar haar hoofd dan?!

Hier: pech met die kut auto's!!!! Moeten weer een nieuwe. De zoveelste. Gaan er nu maar wat meer geld tegenaan smijten. In de hoop op hoede stationwagen.

Verder goed! Jayden is weer lief bij ons maar op kdv een draakje. Heeft vanmiddag niet geslapen daar. Hij zat aan tafel toen ik bij kdv aan kwam (m kon Jayden niet ophalen wat hij normaal doet wegens problemen met onze stationwagen die hij mee had naar Duitsland). Kom ik daar bij kdv. Kijkt Jayden me verbaasd aan of hij wilt zeggen "mam wat doe jij hier?? Waarom haalt papa mij niet op?!". Maar hij vond het wel leuk om mij te zien.

Ik ga saai auto's op internet kijken met vriendlief. Alles voor betere auto (hoop dit keer geluk te hebben)

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wen: wat een knapperd is jenz!!

@OW: *smelt* hij kijkt altijd zooooo lief en vreselijk wijs haha

@sweet: balen zeg!! hopelijk nu meer geluk met een volgende auto is toch elke keer weer een dure uitgave...

@juju: oei ja dat is wel licht ja! je mag wel wat spekjes van mij hebben:p ik weeg 32kg meer als jou hihi.

hier vanavond lekker stoofpannetje gemaakt!! met stukjes hamlap, rode kool, ui en appel hmmmmm was echt zo vreselijk lekker! morgen lekker nog een beetje hahaha.
    heb ook eindelijk weer eens redelijk normaal kunnen eten... is al even geleden!

net de box omlaag gezet, ze trok zich daar nog niet aan op, tot vandaag dus!!!
    ze zat al op haar knietjes.. dat doet ze anders dus nooit.

3. sweetchocolate

O ja Juju wat weeg je weinig!!!! Maar had je zelf ook door.

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja :( Heb er écht geen last van maar het is natuurlijk niet goed. Ik eet al roomboter en volle yoghurt mee met uk. Nog 1,5 week en dan ga ik weer een bv afbouwen (niet dit weekend maar het volgende). Misschien dat dat scheelt. Voor mijn zwangerschap woog ik 63/64 kilo, heb nu ook helemaal geen buikje meer.

Uk kruipt :D Hij was al begonnen gisteren en eergisteren maar vanaf vandaag gaat hij echt vooruit op zijn knietjes. En hij heeft vandaag voor het eerst bietjes op: groot succes.

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bietjes vind S ook lekker:D

Hihihih en kruipen wat goed zeg.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Naomi hmm dat klinkt als een receptje wat je me wel mag PB-en!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: staat op het pakje van maggi stoofpannetje haahahah.
    beetje van maggi en beetje van jezelf ;)
    de saus om het even te laten sudderen enz. zit nl in dat pakje ;)

dit is hem! en echt hij is geweldig! wij aten er een beetje aardappel puree bij hmmm

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm daar jat ik altijd de kruiden van, goed idee :D
    Maar eet Isabel dat ook al mee? Zit er niet veel zout in?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi :p

nee isabel eet dit niet mee. in zo een geval krijgt ze een potje of vers uit de vriezer.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    *binnenkort weer met een blocnote naar de supermarkt*

OW wat blijft je S toch een schátje om te zien!

11. sweetchocolate

Ik ben hier woest... zo enorm kwaad

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    waarom sweet??

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dta vraagt om een toelichting Sweet! Vast niet om die verkoudheid van je collega's ;)

14. sweetchocolate

Zie eerdere post.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, dat doe ik ook. leg m alleen neer voor een luier, verder zittend of staand op het aankleedkussen of schoot.

oh wauw wat is S toch een prachtig ventje!

juju, wat goed dat ie kruipt! en wel handig als ze ook van een lepel willen eten he? ik snap dat jij er niet blij mee bent, maar ben jaloers op je gewicht! (maar ben 8 cm kleiner)

muppet, ook al zo'n snelle! wat een gedoe met die helm! wel logisch dat je op zo'n zweterig plekje als onder die helm eczeem krijgt, maar wel lastig! hoop dat je het op kunt lossen. mijn oudste kreeg ook eczeem toen ze net yoghurt kreeg.

antares, jort is echt superscheel. vooral op foto's zie je het. maar papa staat ook scheel op alle babyfoto's. dus het zal met jort ook wel goed komen ;). hoop alleen niet dat jort ook -8 krijgt ;)

oh wat lief die kusjes!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: je vorige post is over de auto....... is dat het?
    het is een beetje vaag zo...

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook worstelen om de luier om te krijgen en als ik geen poepluier verwacht dan doe ik die ook om als hij op zijn buik ligt of zit.. heb ook al veel poepbroeken verschoont terwijl hij op zijn buik ligt.. Aankleden zittend, en dan nog zet hij het vaak op een brullen!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihih hier ook zo een kronkelend kind op het aankleedkussen!

draait op haar zij, op haar buik, grijpt naar alles, kruipt weg pffffff.
    geef haar vaak een doekje, borstel of lepel in haar handen dan ligt ze een beetje stiller en grijpt ze tenminste niet gelijk in haar kruis want dat is ook niet prettig met een poepluier:p

aankleden doe ik ook zittend en staand bij haar is anders echt geen doen!

19. sweetchocolate

Kortgezegt: garage heeft mij reparaties laten betalen waarvan ze niet zijn uitgevoerd (aantoonbaar). Is vandaag gebleken...

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Naomi mijn zoontje graait naar zijn piemel, zit er al vroeg in (sorry, haha)

Sweet dat is wel erg zeg!

Deel Deze Pagina