hier gaat het verschonen en aankleden weer beter dan het even was. als ik hem iets geef om mee te spelen (liefst iets waar geluid uit komt), dan heb ik wel heel even tijd om wat te doen.
@sweet: dan kun je er ook vast wel iets tegen doen, niet? dit is gewoon oplichten, en als het aantoonbaar is...... wel klote zeg!!!! @juju: hihih ja isabel dus ook alleen niet naar haar piemel is wel erg vervelend als alles onder de poep zit...
hahaha sokken trek ik bij voorbaat al uit bij haar ze trapte weleens in de luier dus dat was ik al vroeg afgeleerd hihi. ja het gaat echt razensnel!!! vrijdagochtend de termijnecho heb daar zoveel zin in, eindelijk een echt kindje om te gaan zien!
Verschonen is hier ook niet makkelijk. Heb zijn verschoonmat nu voor de spiegel liggen, dat werkt goed ter afleiding. En inderdaad dingen in de handen geven. Even een hoeraatje: J heeft al vier nachten goed geslapen en ik dus ook . Over loenzen: J loenst niet, maar heeft wel mijn oogafwijking geërfd (L ook trouwens). Daardoor lijkt het vaak alsof hij dat wel doet. Gelukkig hebben ze het niet zo erg als ik en zal het volgens de artsen rechttrekken naarmate hun neusbrug smaller en duidelijker wordt. Ik ben eraan geopereerd, omdat dit bij mij niet gebeurde (epicanthus - definition of epicanthus in the Medical dictionary - by the Free Online Medical Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia.).
Ze mogen van geluk spreken dat ik er niet bij kan zijn vanavond, maar ga daar met alle bonnen maandag heen en dan zwaait er wat. M wou zo wie zo deze week nieuwere auto kopen want gaat over 2 weken naar Zwitserland voor zaken. Maar goed ene kant blij dat we er nu achter zijn gekomen. 1 ding is duidelijk geworden, onze auto's gaan alleen bij de dealer in onderhoud en niet meer bij een andere garage zelfs geen Kwikfit want die maken er ook een potje van!!!
@Sweet: Wat een gedoe! Wij balen ook. Hebben vorig jaar een auto gekocht voor 7.000 euro en bij de grote beurt kwam er uit dat het ons 3500 euro gaat kosten!! Wij hadden gerekend op hooguit 300 euro! We rijden super weinig! Dus nu eerst specificatie opvragen en een bevriende monteur er naar laten kijken. En anders misschien maar de auto even de deur uit. We wonen toch overal dichtbij. @OW: Om op te vreten Aankleden: Ik kan Diede niet neerzetten want dan valt hij om Vanmorgen naar de huisarts geweest omdat Diede rode ogen en soepogen had. Nu heeft hij een bacteriële infectie. Maar met de druppels moet het zo over zijn. Ik hoop het want hij kreeg zijn ogen vanmorgen niet open. Zo zielig! O ja, Diede is dus de hele week al vervelend en slaapt hooguit 1 uur per dag. Gisteren bij het kdv heeft hij van de 10 uur dat hij daar was, 7 uur geslapen . Echt niet eerlijk hahaha!!
Moosey whaaaat???? Dan denk je een GOEDE auto te hebben gekocht! Krijg je dat weer. We hebben nieuwe auto gekocht. Rib uit ons lijf maar wel nodig
@sweet: dat zijn leuke auto's!!! wij willen een renault megane grandtour maar eerst nog even een paar jaartjes met deze rijden hihi. hebben nu een hyundai getz en een volkswagen golf station en rijden beide prima. hier net de echo gehad en hij was echt geweldig ben zoooooo verliefd! de kleine was lekker aan het jumpen in mn buik en zwaaide nog even hihi. we konden echt de vingertjes al tellen super gaaf! ben weer 3 dagen vooruit gezet, dus nu precies 12 weken jippie !! uitgerekende datum is nu 31 maart! fotos volgen nog