Naomi zwijmel. Wat een mooie echofoto. Yeah weer paar dagen naar voren. Hyundai getz zijn leuke auto's!!! Megane grandtour zijn grote auto's. Mijn schoonouders hebben dezelfde serie senic die wij hebben gekocht. Zelfs bekleding is hetzelfde
hihi mijn zus heeft ook scenic en mn ouders hebben er 1 gehad ja dat zijn grote autos maar die hebben we ook nodig met 2 kids, 1 hond en een 2lingwagen straks!! hihi mooi he
@naomi geweldig die echo @sweet, heb vorig jaar dec een auto gekocht die ik deze zomer naar de sloop kon doen. Bleek de motor helemaal kapot te wezen. Daar gingen mijn belastingcentjes (had ik ook wel wat anders van kunnen kopen) En sindsdien mag ik alles lopends gaan doen
bedankt meiden!! mn banner pas ik snel aan maar nu ff geen zin in, heb barstende koppijn denk dat ik maar even een dutje ga doen. maar eerst even iets eten, heb nog maar 6 crackertjes met kaas op vanmorgen meer niet!
Dat is niet goed heh Naomi Hopelijk is je hoofdpijn snel weg! Eyes hoe is het verder meid. Wat erg van je auto ook zeg
@muppet: dat wordt pas na het weekend sorry. godver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! krijg net weekendplanning binnen en blijkt dat ik vanavond ook moet werken!!!!! heb ik avond, ochtend, avond, ochtend achter elkaar!! dat is gewoon niet te doen. zondagochtend ook nog een giga route die ook lichamelijk erg veel vraagt van me. ben ik om half 2 klaar kan ik om 6 uur weer beginnen pffffffff. ik baal hier echt heeeeeeel erg van vooral met die koppijn nu
@noami, lekkere planning daar zeg @Ow tja gaat wel beter maar toch ik heb nog wel last van de dingen die gezegd zijn. Het is niet meer zoals voorheen laat ik het zo zeggen.
@eyes: nee helaas, plannen blijkt toch wel heeeeel moeilijk te zijn.... er staat zelfs een cliënt tussen die een week geleden overleden is!!!!!! vind dat echt het toppunt hoor...
naomi, gefeliciteerd met die mooie echo! in onze cao staat dat je zwanger niet zulke diensten hoeft te draaien. bij jullie niet? ik zou aangeven dat dat niet te doen is hoor!
@naomi, Pff dat ken ik uit de thuiszorg. Ik ben huishoudelijk hulp en hoe vaak ik in vakanties wel niet voor een dichte deur heb gestaan. En dan krijg je wel betaald maar je bent je morgen/middag wel kwijt want dat verwacht je niet dat je dan net vrij bent
@lauwie: bedankt! *schaam schaam* heb de CAO nooit gelezen..... toch maar eens doen. die kun je gewoon op internet doen toch?? zo maar even pcm innemen, want zo kan ik niet werken.... heb het nagekeken en mag er max. 4 per dag hebben en niet langer als een week dus zo voor 1 keer moet het kunnen! ben er absoluut geen voorstander van maar ja het kan niet anders!
@naomi toch wel een goede tip van lauwie idd de cao even raadplegen want die planning slaat nergens op. Pff heb F net naar bed gebracht eigenlijk wil hij nooit meer slapen rond deze tijd. Maar hij deed constant gapen, hoop dat ie even lekker gaat slapen hij moet nl zo nog mee boodschappen doen