tand 8 is hier door. en nu heeft hij 2 rode wangen en is hij heel mopperig, dus denk dat er meteen kiezen achteraan komen.
Zo zeg Lauwie Jort is echt snel met alles. Hopelijk heeft hij niet te veel pijn. Hier voel ik nu echt de puntjes komen van de eerste tandjes die al 3 a 4 maanden klaarzitten.
Ja, snel he? Hij heeft er wel behoorlijk last van. Zielig! Muppet, 17 kilo eraf?! Wat goed! Hoe heb je dat gedaan? Ik moet er ook echt aan. Heb vanmorgen met een vriendin afgesproken dat we samen gaan afvallen.
Wow Lauwie tand 8 al? En kiezen komen misschien ook? Jeetje dat is snel! Ik vraag me af wat er gister met onze hond is gebeurd. Ze is mega onderdanig, lijkt bang te zijn voor ons, wil niks wten en drinken, als je haar roept komt ze na heel wat aarzelen zeer onderdanig bij je, komt niet vrolijk naar je toe als je binnenkomt. Zowel gister na werk als net. En om half 7 gisteravond zat ze te zeuren dat ze uit moest. En er kwam me toch veel plas. En hond is groot beest en kan echt wel paar uur zonder naar buiten te hoeven hoor. De hond is duidelijk in ieder geval niet om geweest. Ik snap het niet, ze is normaal super vrolijk, best dominont, wel in om te spelen en gek te doen (zelfs als ze ziek is!!!) Ik ken mijn vader, kan best agressief zijn. Maar als ik erachter kom dat hij de hond wat heeft aangedaan hoeft hij niet meer op te passen. Dan gaat hij 2 keer per maand de vrijdag naar kdv. Zucht oppas. Arm beest. Vraag me af wat er in vredesnaam is gebeurd. Verder kunnen mijn ouders zich kennelijk ook niet LEZEN, aan onze regels houden blijft moeilijk
zwaai ik leef nog ben druk bezig te genieten voordat ik maandag26 september onder het mes ga. ze gaan s1-l5-l4 aan elkaar vastzetten. hoop woensdag weer thuis te zijn en volgende week mag ik mijn abbonement verlengen en komt er een htc desire z dus met i net op de tel. dus ook als ik mijn laptoppie niet kan optillen/bedienen kan ik toch wat op i net doen.
@mimi: heel veel sterkte/succes met je operatie. Waar ga je dat laten doen? @Muppet: jeetje ik lees het nu pas. -18 zie ik nu staan. Pff knap hoor. Hier hoef ik 'maar' 5 kg. Het lukt me alleen voor geen meter. Mijn complimenten voor jou. Wat is je geheim? @lauwie hier is hij mopperig sinds zijn tandjes er door heen zijn. Apart??! @sweet: hoe vervelend dat je steeds geen prettig gevoel hebt bij de oppas. Dan mag ik van geluk spreken dat hier alles fijn gaat. Ik ben trouwens erg tevreden over het kdv. Ging jayden daar nu ook heen ? ja toch? Of heb je het nu puur om de oppas op de hond? Wat een druilerig weer. Veel regen. Heb net de hele bovenverdieping schoongemaakt, bijna alle wassen gedraaid, wat er momenteel 2 meer zijn dan normaal en ook nog eens de auto van binnen/buiten schoongemaakt. Uiteindelijk ging het ook nog regenen. Pff zit nu met een natte spijkerbroek op de bank. Getver. Zo maar even omkleden. Bij jullie ook zulk verschrikkelijk weer?
@marise: hier heeft het nog niet geregend gelukkig! het is wel bewolkt dus het zal nog wel komen...... @mimi: suc6 met je operatie!! @muppet: wauw -18!! ik ben 8 kg afgevallen!! ben ik erg blij mee maar ja eigenlijk mag het natuurlijk niet.... en ik doe er ook helemaal niets voor is toch weer een voordeel van zwanger zijn bij mij hihi. Isabel is vandaag zelf komen zitten!!!!!!!! hoe of wat weet ik niet, heb het zelf ook niet gezien maar mn man vertelde het dat ze rechtop in bed zat toen hij haar uit bed ging halen vanmiddag!! mn moppie gaat lekker hard vooruit hihi.
Ik heb niet echt een geheim. Ik doe gewoon aan weight watchers en dat is het eerste wat me bevalt omdat je daarmee je levensstijl omgooit en leert om voor gezondere dingen te kiezen. Maar toch neem ik elke avond nog een bakje chips. En dat is al een hele verbetering want het was elke avond een zak! Ik val goed af en dat moet ook, ik wil er totaal 40 afhebben. 6 jaar geleden woog ik 65 kilo en daar wil ik weer naar terug.
Ik schrok me vandaag helemaal het lazerus! Tess trekt zich al een tijd op tot staan en loopt ook al langs de tafel enz. Maar ze deed het nooit in de box. Tot vandaag. Heel trots stond ze te lachen en ik zie haar zo voorover kukelen. Ik weet zeker dat ze een beschermengeltje heeft want het is net of ze naar achteren geduwd werd. Ik zag het gebeuren en trok echt een sprintje maar was echt te laat geweest. Manlief heeft de box meteen naar beneden gezet. Stom eigenlijk dat we er niet aan gedacht hebben dit eerder te doen.
@Sweet heb je het al aan je vader gevraagd? @Marise: het is vanavond bij ons gaan regenen, heb er weinig van meegekregen eigenlijk @Mimi: heel veel sterkte vast voor je en ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat! @Naomi: Wat is dat weer een mijlpaal he als ze zoiets kunnen. Onze boefjes worden groot....
muppet, ooooh wat schrikken zeg! ze viel uiteindelijk dus toch niet? doe je het zelf of echt bij weight watchers? ik ben er ook wel eens 16 mee afgevallen, maar zou er nu wel 25 mee af willen vallen. ga ook maar weer eens aan de bak! marise, heeft hij er ook rode wangen bij? ik twijfel namelijk ook of er nu echt kiezen komen. zou wel heel snel zijn. maar we hebben vannacht weer zo'n slechte nacht gehad dat het bijna niet anders kan. sweet, wat zielig van je hond naomi, knap hoor! mimi, geniet ze nog even!
Wo Muppet dat is schrikken zeg!!! Huh al lopen langs de tafel?! Dat is snel Hond is waarschijnlijk echt ziek. Volgens mijn vader is er niks gebeurd. Maar die heeft een hersenbeschadiging. Maar hond heeft weer gegeten en gedronken. Jayden kruipt nu ook op de gladde vloer vooruit. Hij kruipt naar de etens en drinkensbak van hond. Gevolg: hond sprint er naar toe en likt Jayden. Wij willen overigens niet hebben dat Jayden bij de bakken en slaapplaats hond komt. Dat is van de hond en niet van Jayden. Hond mag ook niet aan Jayden's spullen komen. Wow heb het vaker gezegd; Jayden is een jochie met pit! Bleek vandaag ook wel weer. Maar was toen ik kwam super vrolijk en hebben samen heerlijk gespeelt. Pfff vriendlief slaapt op de bank. Auto gaat niet door. Auto is mondeling aan iemand anders verkocht "omdat die niet moeilijk deed over een niet werkende airco en mijn vriend wel" Waarschijnlijk was er meer aan de hand. Jammer dan. M kreeg op papier gister dat hij een soort leaseauto krijgt. Hij mag alleen echt niet prive ermee rijden. Een volvo. Weet niet welke.
Marise: in Ede bij Nedspine. Hier trouwens ook een kruiper, zitter (ook zelf gaan zitten), optrekken aan van alles en 1 a 2 pasjes langs de tafel. klein eigenwijs monstertje is het. voodeel is dat ze door haar broer die natuurlijk regelmatig nee hoort nu wel weet wat het betekend , niet dat ze er altijd naar luisterd maar het begin is er.
@Lauwie: ze is idd net niet gevallen gelukkig, maar mn hart zat in mn keel! Jij ook goede ervaringen met ww dus. Als je het leuk vind, ik klets mee in het topic samen staan we sterk, veel afvallen. Deze staat bij de algemene clubs. Is ook en lekkere stok achter de deur. Kiezen, waarom niet? Hij is met al zn tandjes al vroeg dus het zou zo maar kunnen. @Sweet, O o dat word heel vaak Jayden daar vandaan plukken denk ik! Als ze ergens niet aan mogen komen gaan ze er vaak juist naartoe, boefies.
Yep begin het door te krijgen; Jayden op de grond en grond bezaait met ZIJN speelgoed. Pakt hij alsnog speelgoed van de hond. En dat was niet bepaald binnen handbereik. Hij heeft daar best moeite voor moeten doen. Gelukkig was je snel genoeg bij Tess! Kan me echt voorstellen dat je daar, ondanks dat ze gelukkig niet gevallen was, goed van bent geschrokken.
Haha grappig is dat he, ik kan de grond ook bezaaien met speelgoed van haar maar ze moet altijd het speelgoed van dr broer hebben (tot zijn grote frustratie) of ze wil de afstandsbediening, mn telefoon enz.
Goede morgen!!! Een fijn weekend gehad? Zijn de ukkies al door hun sprong heen? De bababababa, mamamamama en dadadadada vliegen om onze oren. Ja meneer praat van zich af!!! Zitten in combi met vooruit kruipen is veel leuker dan saai liggen op de grond. Hij is nou denk ik wel redelijk door zijn sprong heen. Heb mijn lieve niet veel huilende jongetje terug Zaterdag had hij bij M veel geslapen. Zoveel dat hij zich zorgen maakte over Jayden. Maar dat vele slapen vond ik gister wel meevallen. Jayden begint te begrijpen lijkt het als hij iets doet wat niet mag. Als wij er namelijk wat van zeggen dan zet hij het soms op een huilen. Is dat toeval? Of begrijpt hij het echt? Doet het niet steeds. Verder heeft M gister aan mij aan gegeven dat als ik klaar ben voor de tweede dat mijn spiraal er dan maar uit gaat. En mocht dat betekenen dat dat nu is, dan maken we afspraak bij de HA en haalt mijn HA de spiraal eruit. M heeft altijd gezegd geen tweede kind in dit huis. Heeft gister gezegd mocht ik er ook weer aan toe zijn en we wonen hier en raak zwanger, wordt het huis snel verhuren of verkopen en snel ander huis kopen. Lief dat hij het zegt. Maar doet hij dat voor mij of wilt hij dit echt? Er zit wel loonsverhoging bij hem aan te komen dan kan het wel. Maar de twijfel slaat toe. Waarom zegt hij dat???? Als hij dit blijft zeggen, ga ik mijn spiraal eruit halen als Jayden loopt.
goedemorgen dames al weer lang geleden en nog lang niet alles uitgelezen. maar even een teken van leven van ons. gaat hier prima; r wil alleen pas laat slapen, rond negen uur. paar dagen nu al, maar ze slaapt wel goed s middags. Vorige week weer lang in amsterdam geweest voor controle. zag er netjes uit. Wel een nieuw plekje, maar is onder controle te houden met laser. in okt. dus weer geen chemo! R. knap nu heel goed op en groeit hard, ook haar haar gaat nu groeien. Moet hele dag werken dus r is bij mijn moeder en de hond gaat voor het eerst met een uitlaatservice mee. @sweet: wil je zelf graag een tweede? @afvallers: knap hoor!ik wil nog 5 kg er af.