Nieuw plekje? owjee gelukkig is het onder controle te houden. Leuk dat haar haartjes gaan groeien! Blijft ze nou kleine tumoren krijgen in haar ogen? Heeft ze geen last van dat laseren? Wil wel tweede maar niet voordat Jayden loopt. En wil zo wie zo eerst december afwachten; met nieuw contract. Geen zin om weer op straat zonder werk te komen. En zeker niet met de tweede. Wijsheid zegt wachten. Plus ik snap M niet. Waar komt zijn tweede kind wens vandaan?!
@sweet: super!!!! @maartje: balen van het nieuwe plekje maar gelukkig kunnen ze het zonder chemo onder controle houden!! isabel haar 6e tandje is door eindelijk hahhaa. hier een overzichtje van mijn buik!!
Gefeliciteerd met alle nieuwe tandjes! Hier zit er ook 1 te drukken maar dat duurt nog wel een weekje denk ik. @Naomi: je kan zien dat het nu een echt buikje word ipv een darmen buikje. Als je snapt wat ik bedoel.
Wat een rust hier! Naomi wat zie je goed dat je buik groeit. Mooi hoor! Hett is net wat Muppet zegt geen darmenbuikje meer Leuk! Wanneer begin je met de opleiding? Hoe doe je dat met verlof? Heb je gewoon net zolang vrij van school als je verlof op het werk? Muppet, ben je nog meer afgevallen? Goed bezig joh! Vandaag komt mijn moeder bakkie doen en broodje eten. Altijd leuk. Zondag morgen gaat M weg voor 4 hele dagen En dan zie ik hem dus pas woensdag avond. Niet altijd leuk, zo'n man/vriend die in de buitendienst voor het buitenland werkt. Maar ja meestal gaat hij niet ergens overnachten. Dus wat klaag ik?
Hoi meiden! Wat een volle mondjes hebben jullie ukken al! Hier nog steeds maar een tand (die we natuurlijk trots poetsen ) Uk trekt zich een paar dagen omhoog nu, lopen nog (lang) niet maar staan vindt hij wel mooi wnat dan kan hij mooi bij lampjes enzo (zucht haha). Naomi gefeliciteerd met je echo en sweet jammer van de auto.
@Sweet: ja zeker tot ze 2 is kunnen er plekjes blijven komen.....en bij veel kindjes komt er zo rond 1,5 jaar een nieuwe opleving waarbij ze toch weer een paar keer chemo moeten geven. Voorlopig zijn we dus niet uitgedokterd. Maar eerlijk gezegd hebben wij en R. er niet veel last van als we thuis zijn. Ze is een super vrolijk kind dat zich raxendsnel ontwikkeld. @tandjes: R. heeft er twee, naast elkaar linksonder. En ook hier fanatiek poetsen, nu vindt ze dat nog interessant die borstel in haar mondje
Hier met tandenpoetsen weer een ramp. Ging goed tot de vijfde kwam. En de zesde komt er volgens mij ook aan.
Maartje fijn dat et goed gaat met jullie meid! En wat de toekomst brengt.. dat weet je nu toch nog niet!
@muppet: hihhi ik snap je is ook zo het wordt meer een zwangerbuikje ipv dikkebuik @sweet: ik doe de opleiding verzorgende IG, verkort traject. normaal duurt deze 3 jaar ik doe hem in 2 jaar. ik ben 2 weken geleden al begonnen nee ik heb niet zolang verlof als mijn gewone verlof, dat kan ik wel doen maar dan loop ik heel erg achter en zal ik de opleiding niet halen denk ik. ik wil zo lang mogelijk naar school gaan, of in ieder geval de belangrijkste vakken en dan ook zo snel mogelijk weer beginnen, zal wel gedeeltelijk zijn hoor. wil toch bv geven weer dus dan is van 9 tot 5 gelijk weg niet makkelijk en bevordelijk voor de bv. dus ook dan alleen de hoog nodige vakken en vakken als nederlands, engels en rekenen laat ik even links liggen.
Is het al bedtijd? Ik ben zo moe. Lijk wel een oud wijf. En wat heb ik nou voor inspannend werk gedaan? 2 keer met hond gelopen en naar de supermarkt geweest (die hier op nog geen 100 meter afstand vandaan is). Verder lekker met Jay gespeelt, gegeten, gezeten, lekker bakkie thee met mams gedaan en verder euh... Niks. Appart. En heb wel van 22:45 tot 8:30 geslapen! (ondertussen wel een half uurtje wakker geweest aangezien Jay even wilde laten horen dat hij het er bij papa echt niet mee eens was wat er gebeurde maar ok, dat ik daar nou moe van moet zijn????) Tand nummer 6 is door! Op een plek waar ik hem niet had verwacht; Onder. Had eerder boven verwacht... Jeetje, wat gaat dat snel. Ruim 3 maanden geleden kwam zijn eerste tandje door en nu heeft hij er al 6. Ik wacht nu tot Jayden wakker wordt, even snel een koekkie tussendoor eten en wat drinken. Wie van de kindjes drinkt uit een tuitbeker met anti lek? En hoe gaat dat? Is het harde of zachte tuit? Jayden dronk eerst uit een gewone beker, maar meneer heeft in de gaten dat hij dat drinken dat hij in zijn mond heeft gehad terug kan spugen in de beker. Gevolg: meneer drinkt niks! Gister een tuitbeker, zonder anti lek, geprobeert en daar drinkt hij prima uit. Maar vandaag wil hij zijn beker zelf vast houden, maar ja, dat gaat nogal eens fout. Gevolg: kleding nat en de vloer plakt (met sap) en/of de vloer is nat (in geval van water). Tijdje terug met anti lek geprobeert, maar dat snapt hij dus niet. Beker snapte hij toen wel en (heel stom) gewoon anti lek beker gewoon weg gegooid (ik was allang blij dat hij sap/water niet meer uit zijn fles dronk maar uit een beker en dacht dat dat altijd goed zou gaan, maar dat blijkt achteraf niet zo te zijn). Nu is mijn vraag voor die dames: Lekken die dingen echt niet? Ik zoek zo'n anti lek beker met handvaten. Iemand tips? Hij drinkt nu uit harde tuit en gaat goed. Is de overstap naar anti lek groot? En wat kan ik beter nemen, een harde of zachte tuit? Jayden gaat nogal ruw om met zijn spullen, de beker moet echt tegen een stootje kunnen. Het is op zich niet erg dat er wat sap/water gemorst wordt, maar het moet niet zijn dat ik de hele boel kan dweilen en mijn kind telkens moet verschonen.
Ik gebruik een rietjesbeker van de Hema, is praktisch, beter voor de mondmotoriek 9of minder slecht, net wat je wil ) en kost 3 euro ofzo. Oh en wordt hier regelmatig als bal gebruikt
Wow wat knap zeg van S! Gaat hij helemaal uit zichzelf staan? Zal eens bij Hema kijken; moet er toch zijn bedankt voor de tip. Als dat net zo werkt als tuitbeker... en is maar 3 euro. Nou als ie regelmatig als bal gebruikt wordt whaha dan is het ook Jaydenproof zeg maar. Haha
Ja het duurde wel even voor hij het doorhad. Ik deed water/thee in de beker en dan hapte hij op het rietje en kneep ik zachtjes. Hij ging dan zuigen en dan kwam het vocht er natuurlijk uit. Nu drinkt hij er goed uit. En idd, die 3 euro.. Ja hij ging al staan als hij in kleermakerszit zat (in de tummy enzo) maar nu doet hij het zelf. Hij trekt zich niet omhoog maar duwt zich omhoog. Staat dus ook (nog) niet in zijn bedje bijvoorbeeld.
Rietjesbeker gaat redelijk. Zonder hulp zuigt hij hard genoeg om er wat uit te krijgen. Al vindt hij de tuitbeker wel makkelijker. Alleen is het ook prettig als ik hem niet steeds hoef te helpen. Maar blijf oefenen met rietjesbeker
juju, wat knap! sweet, ik heb van mijn etos zegeltjes/stickers een oefenbeker/antilekbeker gehaald. is met zachte tuit. knoeit niet als hij m ondersteboven houdt of als hij op de grond ligt. ik hoop ook dat hij snel het principe gaat snappen dat de beker omhoog moet om uit te drinken. hij kan ook uit een bekertje drinken maar dan drinkt hij te weinig. koop hierna zo'n avent antilek. daarna haal ik daar de antilek uit en dan kan ie over op de tuitbeker (beker met dop met tuit met een paar gaatjes). maartje, wat fijn dat r het zo goed doet!
@juju: wat goed!!!!! isabel krijgt altijd nog gewoon sap uit haar gewone flesje, moet ook nodig een antilekbeker halen, en wil de rietjesbeker ook proberen die ik hier al heb staan. vandaag lekker geshopt met mn moeder leuke nieuwe kleertjes gekocht voor isabel en mij en speelgoed voor sinterklaar alvast hahaha.