@eyes: ow ja hier ook eentje die overal snel op uitgekeken is hoor! tenzij het iets is waar ze niet aan mag zitten....
@Eyes: Ik vraag mij af of het verdriet om een overleden kind vroeger net zo groot was als nu. Hier ook snel uitgekeken op dingen, maar op zijn tandenborstel bijvoorbeeld niet! Die houdt hem rustig als ik hem wil verschonen. En als ik die afpak is het huilen geblazen ! @Naomi: Wat leuk dat je de baby al zo goed voelt! Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Ik vind het ook niks als Diede van de opvang komt en ik heb nog een uurtje met hem. Dan heb ik dat echt gemist! En hier ook al de eerste woordjes, al is het soms niet helemaal bewust. Wel typisch dat hij duidelijk mama zegt als ik even weg ben of hem oppak. Zitten gaat nu trouwens opeens best goed! Een vriendin van mij is bevallen van een dochtertje en ze heet Storm. Eigenlijk heb ik niet zoveel met namen als Storm, Vlinder enz. maar Storm voor een meisje vind ik dan wel weer leuk!
@moosey: sorry vind storm echt geen leuke naam en helemaal niet voor een meisje.... maar ja gelukkig verschillen meningen hihi. ja we willen zeker weten wat het wordt! en het is weer geen geheim dus over een week of 7 weten we het en jullie dus ook he super dat het zitten opeens goed gaat!!
@Naomi: Ik hou ook helemaal niet van dat soort namen, maar vind het dan weer orgineel dat Storm voor een meisje wordt gebruikt. Maar ik ken ook kindje die Parel heet. En als dat later nou echt zo'n lomp wijf wordt denk ik dan. Heet ze Parel hahahaha! Ieder zijn smaak inderdaad, maar ik heb niet veel met die Splinter en Beer namen Leuk!! Als het een jongetje wordt moet je dan, behalve kleertjes, veel dingen nieuw kopen? Of is veel unisex qua kleur? Lijkt mij heel raar als je dan opeens weer zo'n hulpeloos kindje hebt, terwijl je nu gewend bent dat ze steeds meer kunnen! Ik moet zeggen dat ik het allemaal alweer een beetje ben vergeten hoe het ging met voeden enz. in het begin. @Juju: Tja, er werd gewoon helemaal niet over gesproken. Hoe vaak hoor je wel niet van oudere mensen dat er een broer of zus vroeger is overleden en dat ze dat pas onlangs gehoord hebben?
@moosey: hihi ja origineel is het wel parel pffff ook al zo een naam.... je hoort zoveel belachelijke namen vind ik. we moeten heeeeeel veel gaan kopen als het een jongen wordt haha ik heb bijna alles roze of paars....... aankleedkussenhoezen, hoeslakens.... ach ja is wel leuk opnieuw shoppen
@Naomi: Mijn vriend die is ook bang dat als we een meisje krijgen, ik alles weer nieuw wil kopen Eigenlijk hebben we best veel unisex. De kinderkamer is wit, grijs en rood (ruitjes), maar ik denk dat ik sowieso veel nieuwe dingen koop, of het nu een jongetje of een meisje wordt haha! Terwijl het eigenlijk niet nodig is. Maar het is zo leuk! Maar goed, eerst zwanger worden haha! Het afvallen gaat nu trouwens goed, dus nog even doorzetten en dan wil ik wel voor een tweede gaan. Mijn vriend ook als het goed is haha!
@moosey: hihi de kinderkamer is wit met 1 paarse muur, dat kan dus wel maar we willen verhuizen..... dus ja super dat het afvallen zo goed gaat! hier ook al 9 kg kwijt... ik blijf bezig!zit op 90.9 nu.... mijn buik groeit echt mega hard!!!! zal even het verschil laten zien van 5 dagen..
@moosey: hihih dank je *bloos* ja 9kg eraf, dat moet toch ergens te zien zijn lijkt me in mn gezicht en nek kun je het heel goed zien daar val ik altijd af... terwijl ik echt geen dikke kop heb vind ik zelf bij isabel had ik zo een buik pas met 21 weken dus ben echt heeeeel trots nu
Mooi buikje naomi! Gaat zeker hard! Woordjes die hier gezegd worden door Tess zijn: papa, mama en eten haha de basisbehoeftes heeft ze al onder de knie Wij hebben voor Tess niet veel gekocht. Ze kreeg de kamer van Sem en we hadden een vaag vermoeden dat we ontzettend veel van de kraamvisite zouden krijgen qua roze kleertjes. En dat was idd zo. Dus dat scheelde ons weer geld.
Ik merk trouwens dat ik bij Tess minder bangig ben dat bij Sem. Ze loopt nu langs van alles en laat soms ook haar handjes al los. Bij Sem had ik er allang bij gestaan in paniek maar nu denk ik als ze valt dat valt ze op haar kont.
Wow wat gaan jullie kindjes goed met praten. D. is sinds deze week ineens HEEEEL anders aan het brabbelen. Hij maakt nu heel veel verschil in intonatie. Nog niet echt woorden te herkennen. Maar soms heb ik wel het idee als hij huilt dat hij dan om mama roept. Mooie buikfoto naomi. Ooh dat gevoel van die kleine in je buik is geweldig! Wat betreft namen. Ik hou van apart maar nog wel een naam. Mijn vriend vindt bijv storm heeel erg mooi. Daar heeft hij het al lang over. Maar ik vind hem TE. Wij komen trouwens slecht overeen met namen moet ik zeggen. Het duurde bij ons ook super lang.
wat ik nog even vergeten te zeggen was: vriendlief zei gisteren nog. Enn hoe zit het eigenlijk, wanneer 'moeten' we weer beginnen voor een kleine? Haha viel bijna van mijn eierstokkie toen hij dat uit zichzelf zei. Maar goed. Wat zouden jullie nou doen? Stel dat ik zwanger raak in de 1e ronde (daar moet je toch altijd rekening mee houden, dat dat zou kunnen) Dan zou ik bevallen in de zomervakantie (die heb ik natuurlijk altijd al vrij) Dan heb bijna geen 'extra' verlofweken daar bovenop. Ten tweede we hebben wintersport geboekt en als zou ik nog 1 a 2 maanden wachten, dan zou ik zelf ook nog kunnen snowboarden. En daarnaast zou dan mijn zwangerschapsverlof NA de zomervakantie ingaan. Dus nog langer vrij. haha slecht dat ik daar over nadenk he Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.
Dan stop je nu toch met de pil en ga je je vruchtbare dagen uit de weg? Kun je al ontpillen (als je überhaupt anticonceptie gebruikt natuurlijk) en je cyclus kan normaal worden. Maar voor hetzelfde geld duurt het maanden. Moeilijk hoor...
Ik zou het laten afhangen van je wens. Als je nog niet wil dan wacht je nog even Hier nog lang geen gerichte 'mama'hoor. Wel gerichte glimlachjes, ben ik al heel blij mee
Ja ik wil het heel graag. Maar ben ook gek op wintersport. Vorig jaar natuurlijk ook niet geweest. Nou goed. Keuzes maken dus @ muppet. Ik ben niet aan de pil. Ik ben nog maar 1x ongesteld geworden sinds de bv. Tijdens de bv kon ik natuurlijk niet aan de pil en had nu voor die korte tijd geen zin om te beginnen. Kijken jullie ook de voice. Die gozer nu nu op zijn piano speelt. Wow. Ik vind dat liedje al ontzettend mooi !
Bee ik heb via Marktplaats wat maatje 80 gekocht wat "goed als nieuw" zou zien maar dus gebruikt is. Dat zet ik dus nu als gebruikt op Marktplaats. Mijn zoontje draagt nog 74.