Zo, wel bijgelezen, maar op iedereen is een beetje te veel van het goede.... Een onwijs lekkere vakantie gehad. Weekje nederland en weekje duitsland. In NL erg slecht weer gehad dus vooral lekker bijgeslapen. Uk had alleen geen zin om te slapen Maar die was wakker ook erg gezellig. In DL erg lekker weer gehad en ons ook prima vermaakt. Hadden een bad in het huisje en dat was dikke pret. Was heerlijk, zo met z'n drietjes. Uk eet ook sinds de vakantie! Brood, banaan, bloemkool, aardappel, het gaat er nu allemaal in. Lepel wil niet, dus dan maar met vingers. En het is nog steeds een zoektocht, meneer heeft duidelijk een eigen wil (wil eerst wel, dan weer niet en dan weer wel.....) Praten: hier al een tijdje brabbelen papapapapapapapa als hij vrolijk is en mamamamamamamama als hij verdrietig is Maar vraag me af of dit erg bewust is, het valt alleen wel op. Hier nu ook 'ineens' (voor mijn gevoel) héél goed zitten. Ideaal! Zo makkelijk dat je hem nu gewoon even ergens kan neerzetten. Kruipen lukt nog niet. Verder nu 4 tanden waar hij niet super veel last van heeft (behalve overal op willen bijten en veel kwijlen). Zo ver de update Wat betreft verlies van een kindje 'vroegah': wellicht wat minder lang geleden maar mijn moeder is begin jaren 70 haar eerste kind verloren bij de geboorte (dood geboren). Er was idd geen plaats om je verdriet te uiten. Alles werd heel zakelijk afgehandeld. Mijn moeder kreeg het advies 'om maar weer snel zwanger te raken'. Verder werd er niet meer over gesproken. Ik weet dat mijn moeder er héél lang nog héél veel verdriet om heeft gehad, juist ook omdat haar verdriet niet werd erkend. Laatst is er hier op de begraafplaats een beeldje geplaatst voor alle moeders die een kind moeten missen (op wat voor manier dan ook). Mijn moeder is daar ook heen geweest met de onthulling, dat zei mij genoeg. Ik heb het er ook veel met haar over gehad toen ik zwanger was. Het verdriet is nu wel 'weg', maar vooral het niet kunnen uitten van je verdriet vind zij nog steeds het ergste eraan. sorry, heel verhaal en zal volgende keer ook wat meer op anderen reageren.
Zwaai meiden! Weer terug van een midweekje weg. Ik had het niet gemeld maar we hadden weer een poging gedaan en helaas is deze ook weer mislukt. Ben er heel erg droevig over en ga dus nu ook een pauze inlassen. Naomi van harte gefeliciteerd met je 13 weken!
@OW: he meid wat vreselijk balen dat het weer mislukt is!!!!!!!!! *dikke knuffel* voel me zo schuldig om wat te zeggen over mn zw.schap, want ik weet dat het bij jullie niet zo makkelijk gaat. hopelijk heb je wel een leuke vakantie gehad en heb je lekker kunnen genieten van je 2 mannen!
OW, wat ontzettend balen. Hopelijk is het snel weer jullie beurt. Naomi, gefeliciteerd met je 13 weken. Toch altijd weer een mijlpaal. Juudje, fijn dat het eten nu goed gaat. Klinkt als een goede vakantie! Verder alleen een snelle zwaai. Twee zieke kindjes thuis, dus slaap = nihil .
*Zwaai* @ow He bah wat jammer kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Dikke knuffel @Sweet niet leuk he alleen zijn @Naomi gefeliciteerd met de 13wkn @juju spannend
Ha allemaal, Weer eens ff een berichtje van mij. Eerst eens ff proberen te reageren op wat mensen: @Naomi gefeliciteerd met je zwangerschap. @OW he bah, poging 2 ook mislukt, kan me voorstellen dat je ff pauze wilt. Het komt vanzelf meis, jullie tweede wondertje komt er ook echt wel! @Juju, geef jij ook nog BV? Ik geef ook nog steeds, nu net bezig met af en toe een flesje KV om te wennen. @Eyes, heerlijk zo'n vloerkleedje Van de week krijgen we weer een logeetje, ff lekker wandelen met een hond, Wandelen zonder hond vind ik zo doelloos Leuk om te lezen hoe alle kindjes zich ontwikkelen, de een wat sneller met dit en de ander wat sneller met dat. Heel grappig om te vergelijken. Volgens mij heeft Britt weer een oorontsteking. Haar linkeroortje begon vannacht te lopen, dus die is al door. Ik denk alleen dat haar rechteroortje ook ontstoken is. Ze grijpt er elke keer naar en heeft ook weer wat koorts. Gelukkig is het een echte bikkel en is ze niet echt huilerig, wel heel erg mama gericht.
Ink ik geef sinds gisteren alleen nog de ochtendvoeding zelf. Hij heeft vanavond voor de tweede keer dus een flesje gehad ipv borst. Dat is wel vriezer borstvoeding. Hij heeft vandaag voor de tweede keer (gisteren eerste keer) een middagvoeding met kunstvoeding gehad. Als de vriezervoeding op is (nog een week of anderhalf denk ik) dan wordt ook de avondvoeding een kunstvoeding. Ik hoop nog een tijdje de ochtendvoeding te kunnen geven, in ieder geval nog 2 weken. Trouwen: Ja heel spannend. Hoop dat de plek die we op het oog hebben nog beschikbaar is dan hebben we echt een leuk plekje. *duimerdeduim*
@OW: Oh meisje, wat klote . Dikke knuffel!! @Juju: Wat leuk! Weet iedereen eigenlijk al dat jullie gaan trouwen?! @Juudje: Fijn dat alles goed gaat! @Emme: Hallo!!! Hmmm, 2 kindjes ziek. Niet leuk! Beterschap! @Sweet: Moet M. voor zijn werk weg? @Eyes: Hahahahaha, wat lief! Moet ik aan America's Funniest Homevideos denken waar honden zich vasthouden aan bv een stofzuiger en dan net van die zwabbers lijken @Ink: Beterschap voor Britt! Hier ook veel loopoortjes maar geen pijn er aan gelukkig! Hier gaat alles goed! Diede is gelukkig weer de makkelijke baby! Hij slaapt ook weer wat meer en dat is best fijn want als hij niet slaapt is hij best druk. Maar dat is alleen maar gezellig !
@ OW: kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig om bent Heel veel sterkte! @ juju: leuk, trouwlocatie!!! Succes met alle voorbereidingen en hoop dat jullie locatie doorgaat. @ eyes: hahaha, wat een leuke foto van jullie hond! @ naomi: jeej, 13 weken al weer!!! @ sweet: succes alleen..... niet leuk idd. Hoop dat de dagen snel omvliegen voor je. @ emme: beterschap voor je kindjes! @ Ink: hopelijk zijn de ontstekingen snel weg. Beterschap voor Britt @ moosey: fijn dat Diede weer lekker vrolijk is Hahaha, kleine grote druktemaker dus Hier van het weekend wat effen longsleeves gekocht voor zoon. En wat strijkpatronen op de markt. Nu dus zelf wat shirtjes maken, ben benieuwd! (vooral of die patronen erop blijven zitten in de was )
Eyes whaha vloerkleed a la hond Juju niet alles mee gekregen maar trouwen?! Leuk!!! Gister erg veel lol gehad bij mijn ouders. Als ik eraan terug denk schiet ik weer in de lach. Heerlijk, op maandag en dinsdag geen wekker zetten! Althans, deze week.