JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Officieel nog niet verloofd, want vriend gaat volgende week dinsdag mijn vader vragen (schattig) maar de data en de locatie al bijna rond hihi. Alleen mijn zusje en beste vriendin kennen de plannen (net als de eerste weken van mijn zwangerschap ;))

OW wat waanzinnig balen van de poging, dikke knuffel meis!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

#4962 sweetchocolate, 26 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2011
    Waarom is iedereen toch zo egoistich? Gadverdamme (nee, niet gericht op jullie hoor!) (niet dat jullie mijn verhaal willen aanhoren hoor, dat weet ik dat jullie dat niet willen:p)

Ik trek dit niet meer, al 9 maanden niet meer. Ik wil kappen. Het moet stoppen, nu. Het is allemaal gewoon mijn schuld, ik ben de boevrouw, ik ben gewoon een rot wijf.

Mijn kop dendert uit elkaar en mijn hart slaat 6 slagen over (per keer). Althans, zo voel ik me nu.

Weltrusten

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sweet wat is er aan de hand?!

4. sweetchocolate

Heel veel, te veel, te lang verhaal. Beknopte versie: M en ik hangen er tegenaan om uit elkaar te gaan. Vanwege mijn schoonouders. Die mensen brengen zoveel stress bij ons dat het moeilijk is om bij elkaar te blijven. Vandaag was er weer zo'n strijd. Die mensen denken eerlijk waar enkel en alleen maar aan hunzelf. Ik ben enkel goed voor het baren van kinderen. Nou, die wens is voor hun in vervulling gegaan en ze maken het leven, als ik voor mijzelf mag spreken, tot een ware hel! Zo erg dat ik liever van deze aardkloot verdwijn.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juju: ow wat leuk! trouwen :D:D

@sweet: jeetje meid wat klote.......
    ziet M. niet wat zn ouders met jou en dus jullie relatie doen?? of steekt hij zn kop in het zand (zoals alle mannen vaak doen ;))
    heb je al weleens een goed gesprek gehad met M. over dit probleem en wat het met jou en jullie doet? en een gesprek met je schoonouders en ze de waarheid vertellen?

pffff schoonouders, je kunt beter eerst op zoek naar de perfecte schoonouders en dan hun zoon nemen:p overal is het een probleem.
    mijn man heeft het getroffen met zijn schoonouders, helaas ik ook wat minder.

het zijn hele lieve mensen echt waar maar s.moeder kampt met problemen waarvan een groot deel tussen haar oren zit en iedereen daar in huis het maar begrijpt en snapt, terwijl wij als aanhang haar het liefste een schop onder de kont willen geven zodat ze iets wel moet doen.

zo hebben wij natuurlijk de kans dat we straks even zonder huis zitten, als ons huis vekocht is en we er snel uit moeten....
    dus mn man gevraagd of we dan evt. op de zolder bij zn ouders konden verblijven tijdelijk... wat denk je wat hij te horen kreeg!!
    nee, ik ben er nog niet aan toe om vreemde in mijn huis te hebben!!!!
    ik ben heeeeeeeel blij dat ik er niet bij was, volgens mij was ik gebarsten.. hoezo vreemd!!!
    ik snap best dat ze het niet aankan maar haal dan niet dat vreemde erbij, het is verdomme je eigen zoon en mij kent ze ook al 7 jaar!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bah dat klinkt helemaal niet leuk :(

7. sweetchocolate

Naomi ja die kans heb je ja. pfff lekker irritant dus. Waar moet je dan heen?

Hij zit in Zwitserland. En via de telefoon ga ik zulke dingen niet bespreken al hebben we het er gister wel over gehad iets. Hij zei het begrepen te hebben maar of dat waar is???

Morgen komt hij thuis. En dan goed gesprek voeren want ik trek dit niet, al heel lang niet meer eigenlijk. Ik hou van hem maar is het echt liefde of puur een "gewoonte" en omdat hij de vader van mijn kind is? Ik weet het niet. Hij is sinds gisterochtend weg en heb hem geen seconde gemist. Zelfs niet toen ik op bed lag. En 's avonds ook niet. Erg eigenlijk of is mijn liefde voor hem een gewoonte?

Jayden is overigens vandaag naar de kapper geweest voor de eerste keer. Hij vond het maar wat leuk en volgens de kapster deed hij het geweldig! Hij huilde niet. Was wel lekker bewegenlijk maar goed.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: we kunnen evt. bij mijn ouders op zolder komen maar als het voor lang is willen we wat huren tijdelijk.

morgen dan inderdaad maar een gesprek aan gaan met M.

hihi leuk dat hij het zo leuk vind bij de kapper hihi. isabel hoeft voorlopig nog niet:p

9. sweetchocolate

Nee maar Isabel is een meid;) Denk als ik een meid had ik ook nog wel had gewacht.

Begin nu enigsinds een soort van blij te zijn dat M morgen terugkomt. Misschien dat ik hem niet miste omdat ik het megadruk had en maandag en dinsdag ben ik overdag altijd alleen. Heb voor mijzelf St Janskruid gehaald. Kijken of het werkt. En wil mijn schildklier eens laten checken. Schijn je ook stemmingswisselingen van te kunnen hebben.

Wel prettig dat je ouders wel bereid zijn om jullie in huis te nemen. Echt vaag joh van je schoonouders. Het is ten eerste hun zoon en ten tweede dan kunnen ze hun kleindochter meer zien. En ten derde ze kennen je al 7 jaar!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet klinkt allemaal heel erg heftig:(

Pfff ik herken wel soms de gevoelens hoor;)

Hopelijk kunnen jullie alles goed uitspreken:)

Naomi schandalig zeg!!!

11. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @sweet ai ik weet hoe het voelt gelukkig gaat het hier op het moment weer goed.

@naomi ik ben eens met ow schandalig gewoon grrr

@ego vandaag met F naar de ka geweest en in principe hoeft hij niet weer te komen. Behalve als hij ouder dan een jaar is en loopt en nog niet zonder zijn medicijnen kan. Hij was ook weer goed gegroeid dit keer. 73cm en 8935gr (vorige keer op cb erg weinig gegroeid maar daarna at hij als een turfgraver)

12. sweetchocolate

Ik ben hier helaas idd niet de enige. Hoe gaat het met jullie? Snapt M je beter nu?

Gelukkig gaat het tussen jullie beter Eyes. Heftig allemaal.

En misschien komt het door mij hoor. Heb ik een burn out? Misschien schildklier problemen? Misschien ligt het toch niet aan mij maar ook (deels) aan derden.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    te lang niet gereageerd om op alles nog te reageren.

wilde alleen ff tegen OW zeggen: wat onwijs balen dat poging 2 ook niet geslaagd is! :(

hoeveel voedingen krijgen jullie kindjes nu?
    en lezen jullie al voor? zo ja, hoe vindt hij/zij dat?

14. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @lauwie Ik bied F nog 3 flessen op een dag aan. S morgens 210 tussen de middag 150 en als wij naar bed gaan 180 de ene keer maakt hij alles op en de andere keer laat hij de helft staan. En soms wil hij die van s avonds niet eens meer

dit krijgt hij allemaal op een dag
    6.30 wakker 210+rijstebloem
    8.00 naar bed 9.30 wakker
    10.00 medicijnen rijste wafel en flesje drinken
    11.30 broodje eten met mama
    12.30 fles 150
    naar bed tot 14.00
    15.00 potje fruit
    17.00 groente + 2x danoontje of wat papa en mama krijgen voor vla/yoghurt
    18.00 in bad en 18.30 naar bed
    22.30 fles 180+rijstebloem

Verder lees ik F al wel eens voor. Meestal probeerd hij dan telkens het boekje te pakken.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: tja ik ben dat soort uitspraken nu wel gewend van ze....

@sweet: hihi ja dat scheelt zeker ;) isabel krijgt wat langere haren nu en kan er binnenkort een speldje in gaan doen eens kijken hoe ze dat vind hihi.

goed dat je je schildklier laat onderzoeken! heb ik ook gedaan tegelijk met bloedonderzoek paar weken geleden. alles was gelukkig goed. mn vader en moeder hebben er problemen mee, bij mn ma werkt hij te snel en bij mijn pa te langzaam hahaha.

isabel is wat verkouden, ze moet regelmatig niesen en hoesten hihi. soms hoest ze expres dat is echt een stom gezicht!
    ze deed toen net iets stoms... ik was het rolluik boven omhoog aan het doen en zij zat lekker op de grond, had ze een kleerhanger te pakken gekregen, ik dacht nog ach daar kan ze niet zoveel mee. begint ze opeens keihard te huilen, heeft ze dat uiteinde van ijzeren boogje zeg maar achter haar tanden en krijgt hem niet meer eruit en trekken dat ze deed ja dat deed pijn. dom dom dom van mij ook om te denken dat ze daar weinig mee kan...

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ow ja lauwie:

isabel krijgt 3/4 flessen per dag! meestal heeft ze er echt nog 4 nodig, sochtends 210 met pap, smiddags 180, begin avond 180, laat in de avond 210 met pap. ze begint steeds meer de middag en begin avond fles in 1 keer te pakken.
    dan drinkt ze rond 10/11 uur een fles en dan rond 5/6 uur weer.

verder eet ze 1 stuk fruit in de ochtend, 1 boterham in de middag en best wat groenten in de avond. en tussedoor vaak nog een lange vinger en natuurlijk sap wanneer ze wilt maar dat is maar 1 klein flesje (60cc) per dag vaak...

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Grappig om te lezen dat er zoveel mensen met vervelende schoonouders zijn!
    Ik vind het natuurlijk niet grappig, maar het is wel toevallig.
    Ik heb op zich wel aardige schoonouders, maar mijn schoonmoeder is zo bemoeizuchtig.
    Of zou het zo zijn dat je van je eigen moeder gewoon meer kan hebben?!

@Lauwie. Voorlezen doen wij al heel lang, alleen luistert hij maar half :).
    Diede krijgt nog 3 flessen, waarvan in de ochtend een papfles. Verder fruithapje in de ochtend, in de middag 2 boterhammen en in de avond zijn warme hap.
    Op zich kan ik er wel een fles van af halen omdat hij in de middag ook blij is met ander drinken, maar ik bouw die fles wel af als hij 10 maanden is.

@Naomi: Dat is inderdaad zoiets waar je niet bij stilstaat. Ik gaf Diede ook een keer een kleerhanger omdat hij stil moest liggen en ik verder niks voor handen had. Maar ik zag het ijzeren stuk meteen in zijn mond gaan en toen heb ik het snel afgepakt!!
    Dat expres (nep) hoesten doet Diede trouwens ook hahaha!
    Eerst hoesten en dan nog een paar keer om de zoveel seconden een kuchje. Echt lachwekkend!

18. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @naomi F doet ook nep hoesten, en de laatste tijd maakt hij expres een geluidje net als hij stik. Schrik me telkens rot.

@sweet F heeft ook al aardig lang haar maar ik knip telkens zelf de lange pieken. Pas na de winter gaat hij voor het eerst naar de kapper.
    Ben benieuwt wat voor haar hij trouwens krijgt die van mij zus hebben allebij heel stug haar. Ik heb stijl haar (tenminste dacht ik altijd tot dat ik laatst mijn haar heb laten afknippen heb nu een bob en nu heb ik achterop slag) En mijn vriend heeft krullen pijpekrullen wel te verstaan. Verder hebben wij allebij donker haar en F heeft bijna wit haar hihi

19. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @moosey mijn poolse buurvrouw zegt altijd als moeder mag je je niet bemoeien met je schoondochters, dat gaat nooit goed :D Kan meestal ook meer van mijn moeder hebben. Niet altijd hoor want mijn moeder en ik denken over zoveel dingen heeeeeel anders :D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @moosey: wauw al 2 boterhammen tussen de middag!!! ik krijg er bij isabel net 1 naar binnen, ze zit dan niet echt vol maar heeft er gewoon genoeg van hahaha. dat is met alles eigenlijk zo....
    warm eten gaat er erg goed in! van het weekend chinees gegeten en madam at lekker nasi mee hihi.

ik denk dat ik bij isabel vanaf morgen ook maar eens ga proberen om 3 flessen te doen.....
    vandaag heeft ze er al 2 op!! vanmorgen om 8 uur en vannacht om 3 uur....
    ze was gisteravond erg van slag en huilerig ik denk weer tanden, ook weer flink verhoging en pcm leek niet echt te helpen.
    dus ik kwam terug van mn werk en gelijk der kleren uit gedaan, ze voelde hartstikke klam en warm aan dus alleen in rompertje gezeten. daarna even op de koude vloer gezet en dat vond ze toch wel lekker hahaha nog een fles pap gegeven en ze is gaan slapen werd dus wel om 3 uur huilend wakker, dus een flesje van 150 met 1 schepje pap erin en toen sliep ze gelukkig weer door, gebeurt echt nooit dat ze snachts fles nodig heeft behalve als de tandjes zo aan het klieren zijn en ze echt wakker is daarvan.

@eyes: oei dat is ook schrikken!! isabel loopt ook eerst helemaal rood aan en dan krijgt ze er met moeite een kuchje uit:p terwijl dat met normaal hoesten niet is hihi

@voorlezen: ja ik doe het hier weleens maar ze eet alleen de boeken maar op ;) ik moet haar dus in de kinderstoel zetten anders kan ik niet lezen. ze is ook veel te afgeleid dus meestal doe ik het niet echt, of echt maar 10/20 seconde zodat ze haar aandacht erbij kan houden.

Deel Deze Pagina