Ja inderdaad heel eng meiden. Gelukkig alles nu in orde. @ow: wat een TE lieve foto van S. Ik ben nog geen 1 keer wezen zwemmen met D. Lijkt me wel super leuk, komt er iedere keer niet van. @leeuw: hier de cyclus ook wat in de war. Voorheen stipt na een maand op de zaterdag af. De eerste keer na de stop met bv. precies weer een maand en op zaterdag. Maar nu weer ineens een korte cyclus en op woensdag. Ben benieuwd naar de volgende. Hoop voor jou dat er geen volgende komt, maar gewoon zwanger
Het afbouwen doet me héél veel pijn.. de vriezervoorraad is hier echt goed als op (dankzij mijn vriend die een halve liter (!!!!) teveel heeft ontdooid) dus nog een paar dagen en dan 2x kunstvoeding. Maar ik vind het zó moeilijk, kan er soms om huilen stom he.. gelukkig hebben we de ochtendvoeding nog.. @ OW: wat fijn dat het goed gaat met je relatie! Een beetje gezelligheid is wel zo fijn Goed dat jullie even rust nemen. De wens is heel groot, het is niet gek dat het dan overheersend kan zijn en denk ik heel verstandig om dan even een stapje terug te doen. Knuffel! @ MArise: oei dat is schrikken! Het risico op verslikken is groter bij fijngemalen prutjes omdat grote stukken makkelijker uit de keel schieten. Ik zou ook erg schrikken, gelukkig hier nog geen verslikken gehad! @ Leeuw: Hoera! Bijna gipsvrij!
En we praten hiero verder: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/305874-januari-2011-mamas-deel-2-a.html