effe snel reageren dikke knuf aan de dames die er zo'n beetje doorheen zitten, 't is soms echt zwaar hè.. @ôpenbaar voeden: doe ik ook hoor.. als hij honger heeft, heeft hij honger @vervelende mannen: ze snappen er idd niks van. Niet te erg naar luisteren en anders hen elke keer 's nachts wakker maken en dwingen net zolang als jij wakker te blijven. En overdag als ze thuis zijn (in 't weekend of zo), laat je hen maar joggen zolang jij aan 't voeden bent (want voeden kost ook veel energie) Eens kijken hoe ze na 'n paar dagen piepen! @ hier: Yari weegt nu 5kg360. 370 gram bijgekomen op 13 dagen. Schrok ervan, had veel meer verwacht. Vorige week woensdag woog hij bij de dokter 5kg300.. zou 't door de antibiotica komen en z'n ziek zijn? K&G zei dat hij 't prima deed, maar ik ben toch niet echt gerust. Hij komt heel veel om te eten en valt tevreden in slaap, maar toch..
Gelukkig dat Joucke is geslaagd voor de gehoortest. Wat een hel vandaag. Zal blij zijn als het half 6 is, dan is vriendlief thuis. Dan ga ik een half uur lopen met de hond, zonder Jayden. Heerlijk, rust!
linnielin, thanx. donderdag komt ze. wat super van de hoortest. werd er een beetje zenuwachtig van want een vriendin had laatst hetzelfde en haar dochtertje blijkt doof aan beide oren
Hallo allemaal, Ook al verwaarloos ik jullie schandalig, ben jullie echt niet vergeten hoor. Maar het ontbrak me de laatste tijd aan energie om überhaupt mijn laptop aan te zetten, laat staan om hier bij te lezen. Maar zal wel even een update van mijn kant doen bij deze: Sinds zondag is Jenz eindelijk weer thuis en het gaat redelijk. Van zijn reflux geen last meer, maar wel van erge krampjes door de medicijnen. Met de ka afgesproken om het tot de poli-afspraak van volgende week dinsdag aan te kijken en anders wrs toch over te stappen naar een ander medicijn. Lactulose hebben ze vorige week al gestaakt en Jenz heeft tot nu toe 1 a 2 keer per dag ontlasting gehad. Sinds zondagochtend heeft hij alleen waterdunne diarree, dus dat houden we nu even in de gaten. Dit komt wrs door de medicijnen voor de spruw, welke hij weer heeft. Overigens afgelopen vrijdag echt heel boos geworden in het zkh, wilde Jenz oppakken en meteen meenemen na een gesprek met een ka. Ten eerste ging hij een gesprek aan terwijl Jenz aan het krijsen was en de moeder van het buurkindje erbij was. Ten tweede meldde hij (voor de 2e keer) dat Jenz geen pijn had, maar last van prikkels en dat hij vooral last had van zijn pittige karakter. Ook vroeg hij zich af van wie hij dat zou hebben. :x Ik weet best dat Jenz een pittig karakter heeft, maar hij heeft wel degelijk pijn. (Verpleging e.d. delen deze mening met mij) Hij huilt echt alleen als er iets is en ja dan kan hij wel eens "over de top" gaan. Dus ga niet zitten verkondigen dat hij last heeft van zijn karakter. Sorry hoor, maar kom niet aan mijn kind want dan word ik echt boos. :x Oke, genoeg over ons. Ik ga lekker mijn bedje in en probeer snel bij te komen lezen hier. Liefs Wendy en Jenz
Hey meiden!! Sorry ben wat minder actief laatste dagen, omdat ik niet echt behoefte heb aan de pc en om op het forum te kijken. Ik heb het heel erg leuk gehad bij mn moeder gisteren, en ik ga ergens volgende week weer naar dr toe maar dan neem ik Gwen mee! Wat me vriend betreft: hij doet nu wel veel meer met Gwen, ik hoef eigelijk alleen maar een flesje te maken en voor de rest doet hij het, snachts ga ik er gewoon wel uit, maar overdag (als hij vrij is) helpt ie me gewoon echt heel goed! Ik ga alleen niet hopen dat hij het volhoud, hem kennende gaat ie heus wel weer terug vallen... Dus ik geniet er nu maar van voor het weer veranderd Verder ben ik even alles vergeten wak heb geleze:S ik ben eindelijk gestopt met vloeien... heeft wel ontzettend lang geduurt moet ik eerlijk zeggen..:S
Wen, waar haalt men het lef vandaan om zo wie zo te gaan vragen van wie hij dat karakter heeft? Wat gaat hem dat aan? Is het voor hem belangrijk? Laat staan dat hij er "last" van heeft. Ik voel mij intens verdrietig. Maarten wilt geen tweede kind, "omdat hij zoveel huilt". Godver hey, hij is er enkel in het weekend en 's avonds. 'S avonds slaapt hij en is hij stil. En afgelopen weekend was hij heel lief. Ik zat er gister alleen mee. Wat zeurt die flapdrol? Hij was er gister niet. En mag Jayden niet huilen en bij mij willen zitten? Goed, ik heb in het verleden ook gezegd dat ik geen tweede wil. Maar dat is totaal bij gedraaid. Moet van hem ook maar al mijn spullen verkopen. Kleding die hem al te klein zit, zwangerschapskleding en de kolf. Ben bang dat het aan mij ligt dat hij het zegt. Zo vrolijk was ik niet gister. Snik, nooit meer zwanger... Als ik dit zo schrijf vloeien de tranen over mijn wangen. Dat betekend genoeg, lijkt mij. Maar kan hem niet dwingen om voor een tweede te gaan. Hij wou bij Jayden ook graag nog wachten. Helaas werd ik door pil geen zwanger.
Oef, gelukkig. Maarten zei het omdat hij dacht dat ik geen kinderen meer wil. Ik zei daarop dat Jayden soms best lastig is, maar daar kan Jayden toch niks aan doen dat hij gewoon bij ons wilt zijn? Dan maar eraan toegeven en het huishouden kan 's avonds ook gedaan worden. Jammer dan als er plots visite komt. Als het onze ouders zijn maakt dat niet zoveel uit. Zij weten ook hoe Jayden is en dat daardoor het huishouden er nogal eens bij in schiet. Heb vanaf nu ook zo iets van pech voor het huishouden, als mijn kind blijft huilen troost ik hem en laat het huishouden liggen. Komt die avond wel. Gelukkig, wij gaan dus wel voor een tweede. Nu niet hoor.
@Linnielin: Gelukkig was de gehoortest goed! Toch een hele opluchting! @Wen: Hoe weet die ka nou of Jenz wel of geen pijn heeft?! En dan ook nog zo in het openbaar het gesprek aangaan zonder privacy. Maar fijn dat hij weer thuis is!! @Miracle: Mooi dat het allemaal zo goed gaat! @Sweet: Het huishouden is niet zo belangrijk. Ik wilde eerst ook altijd een supernet huis hebben als er visite kwam maar dat kan ik nu wel van mij afzetten en mensen begrijpen dat ook wel! Waarschijnlijk letten ze er niet eens op. Behalve moeders en schoonmoeders dan haha! Het is voor jouw vriend ook een hele verandering, opeens een kindje dus waarschijnlijk zegt hij bepaalde dingen op het moment dat het even teveel wordt maar gelukkig heeft hij zijn woorden teruggenomen. Gisteren ben ik voor het eerst weer wezen volleyen en was ik ook voor het eerst 1,5 uur zonder Diede! Toen ik thuiskwam was mijn vriend met hem aan het knuffelen en het allerliefste was, was dat Diede mij zag en een hele grote glimlach opzette! Zo lief dat hij nu bewust lacht! Hij doet dat sinds maandag. Daarvan krijg ik gewoon vlinders in mijn buik !
@Subke: Volgens mij moeten ze tussen de 100 en 300 gram per week aankomen dus dan is het goed. Zolang hij goed eet is het goed lijkt mij. Maar ik snap dat je ongerust bent. @Lauwie: Hè bah, wat erg zeg van het kindje van je vriendin...
Moosey, heerlijk he, dat volleyen. Ben best jaloers op je. Wil dat eigenlijk ook wel weer op gaan pakken. Speel jij op recreatief of wedstrijd niveau? Ik heb zelf 8 jaar op wedstrijd niveau gespeeld. Maar merk dat ik het weer ga missen... Inderdaad, huishouden lekker laten voor wat het is. Volgens mij gaat maatje 56 hier te klein worden. Maar 62 is nog wat aan grote kant. Jayden heeft nu een maat 56 aan maar zijn armen en benen een beetje zijn er te lang voor. Op naar de 62. Dan maar omslaan hoor. Weet het anders ook niet. Vind te korte kleding niet zo geweldig staan...
@Sweet: Ik wilde 2 jaar geleden weer graag sporten maar alle sportclubs zaten best ver weg. Ik heb toen een oproepje op een internetsite geplaatst en een zaal gehuurd. Heb dus mijn eigen club opgericht. We begonnen met 6 man en zijn nu met ongeveer 16. Echt een superleuke groep! Allemaal via via erbij gekomen. Het niveau is alleen heel laag haha! En de helft van de tijd is het meer kletsen dan volleyen maar wel heel gezellig! Vroeger heb ik wel wedstrijden gespeeld. Enne, ik zou inderdaad voor een maat groter gaan en dan omslaan.
Ow leuk! En vooral ook gezellig. Haha. Heb half jaar bij de recreanten gezeten, maar die kletsen ook veel. Was toen 16, rest van de groep rond de 40. Dus ben er toen maar mee gestopt. Jayden heeft nu 62 aan maar alleen de mouwen zijn wat lang. Het pakje staat zo stoer. Echt super.
Hallo, Hoe was het bij jullie met vloeien? Het ging hier goed, werd op een gegeven moment minder en ging over op (waarschijnlijk) wondvocht (beetje zalmkleurig). Maar gisteren en vandaag echt weer rood bloed erbij. Ongesteldheid kan haast nog niet; borstvoeding (blijft vaak sowieso paar weken weg?) en geen ongesteldheidsgevoel. Zou het ook gewoon nog kunnen horen bij de baarmoeder die ook nog slinkt? Jorrin zit ook in maat 62 van boven. Maat 56 is geen gezicht meer. Zijn beentjes kunnen 56 nog wel hebben. Shop nu maar voor 68, want 62 past precíes en dat zal wel geen weken meer duren...
Bij ons heeft iedereen ongeveer dezelfde leeftijd. We gaan privé ook weleens stappen met elkaar of organiseren iets. Zo, het huis is weer helemaal gepoetst. Zo meteen komen mijn moeder en een vriendin van haar en morgen twee vriendinnen van mij. Heb er zin in!! Morgen om 17:00 komt er iemand om ons huis te bezichtigen. Ben benieuwd! Fijne dag allemaal!
@Humpie: Ik heb het ongeveer 4 weken gehad. De eerste week veel bloed, tweede en derde week al minder en de vierde meer een soort afscheiding. Heb nu eigenlijk nergens last meer van. Ben nog niet ongesteld geworden. Ik had gisteren best buikpijn maar het heeft nog niet doorgezet. Ze zeggen vaak dat als je meer gaat bewegen het bloedverlies weer heftiger kan worden.
Humpie, met 2 weken ongesteld lijkt mij onwaarschijnlijk; Dan zou je eisprong net nadat je bevallen bent geweest zijn. Denk nog gewoon dat je bloedverlies van de bevalling hebt. Kan 4 tot 6 weken duren. Nog even geduld dus.
Waarschijnlijk neemt het bloeden wat toe omdat je zelf wat drukker doet. Kan tot 6 weken aanhouden geloof ik. Oh en hier met borstvoeding gewoon een cyclus hoor, 32 dagen na de bevalling werd ik ongesteld. Dus pin je niet vast op die paar weken, dan valt het vast tegen (hier wel) @L: Wat fijn dat de gehoortest goed was! Heb je dat ook weer achter de rug. Wat sneu voor je vriendin Ego: Net de babydoos bij de Etos gehaald (vooral veel tijdschriften, ik ben vóór de supermarktpaketten die zijn veel mooier ) de pil bij de apotheek en we zijn ook maar even langs het weeguurtje gegaan; Siem weer 300 gram zwaarder in een week. Gaat super, volgt netjes de borstvoedingscurve dus ik ben allang blij Nu moet hij lekker gaan slapen (is ie het nog niet erg mee eens maar tegen zijn wil in zie ik zijn oogjes steeds dichtvallen) en ga ik die tijdschriften maar eens lekker doorspitten haha!
@lauwie: wat moeilijk voor je vriendin zeg! Dan mogen wij zeker opgelucht zijn!!!! Ben benieuwd wat de lactatiekundige morgen zegt! Red je het nu nog een beetje? @subke: het kan ook zijn dat de weegschaal bij de huisarts anders is he, elke weegschaal staat net weer iets anders afgesteld! en als het CB tevreden is, zou ik me niet druk maken. Als hij nu klaar is met de AB zal het vast wel weer beter gaan! @sweet: fijn dat jullie het uitgepraat hebben. En het is best logisch hoor dat jullie nu wel eens denken: alsjeblieft geen 2e meer, maar als het straks allemaal wat lekker gaat lopen denk je daar vast snel anders over en misschien vind je vriend het ook wel moeilijk om te zien dat jij het zo zwaar en moeilijk hebt, op de dagen dat je alleen met Jayden bent!!! @humpie: hier was het vloeien ook een eind over, maar toen ik weer meer ging doen na 2,5 week kwam het ook weer veel heftiger terug. Eigenlijk is het nog maar net helemaal gestopt hier! @kleding: hier zit Joucke nog in maat 56. Gisteren had nog een maatje 50 aan, maar die wordt toch echt wel te klein. Had shirtje in 62 geprobeerd, maar daar zwemt hij nog in. Dus hier voorlopig nog 56 @moosey: kan niet wachten tot Joucke ook gaat lachen Hier een mannetje wat nu elke keer na 3 uur al komt. Ik rek het nu steeds tot 3,5 uur maar echt leuk is dat niet. Morgen moet ik naar het CB dus dan maar overleggen of we 150 cc mogen gaan geven of dat we moeten overstappen op hongerige baby-voeding Verder gaat het heerlijk hier. Vind het echt genieten, vooral nu met het lekkere weer. Ga gewoon elke dag met de kids wandelend naar de winkels