mimi wat lief!! Prachtige kinderen. Hier vandaag controle van Seyhan , dokter was zeer tevreden. 54 cm, aldus halve cm gegroeid sinds vorige week en 4350 gram aldus 200 gram bijgekomen. En dat door zijn ziekte heen. Wel slechter nieuws van de andere kant. Er is een schaduw op mijn moeders long te zien op foto's en de artsen zijn bang voor longkanker Morgen krijgt ze meer onderzoeken bij een longarts. We zijn er erg bang door xxx
Sterkte *naam kwijt*, maar degene met het dochtertje met de tumoren in het hoofd (hopelijk slinkt/verdwijnt de grootste ook nog!) en mogen jullie snel naar huis met jullie kleine meid! En degene met de chemo, wat erg hé, zo klein en dan al chemo. Gelukkig reageert ze er goed op! Jullie ook sterkte in deze periode! En Elif, spannend met je moeder. Hopelijk valt het mee, maar het klinkt niet goed? Sterkte met de spanning, etc.
Humpie dank je wel! Jullie mannetje is ook al netjes bijgekomen zeg, al ruim boven zijn geboortegewicht goed hoor
charpi, heftig allemaal hoor! sterkte morgenochtend! maartje, fijn dat ze de chemo weer goed doorstaat en dat de arts tevreden is! wat een leuke foto's allemaal! vandaag is de lactatiekundige geweest. ze had geen pasklare oplossing, maar wel wat ideeen die ik ga proberen. maandag komt ze weer
Elif, wat een rot nieuws! Weet niet meer wie het zei, over raam op een kier laten. Kan dit wel? Liggen ze niet op de tocht dan? Bedje staat redelijk dichtbij het raam, en verwarming trouwens. Hoofdeind staat naar het raam. Maar Jayden ligt nog lang niet daar. Wat is mijn vriend eigenwijs! Wij gingen gisteravond om half 10 naar bed, waren beide heel moe. Ik zei nog tegen mijn vriend dat hij de wekker om 11 uur moest zetten, vanwege laatste voeding. Normaal wordt die om 10uur gegeven maar Jayden kwam gister om 7 uur pas 's morgens dus ja. Hij zo ja ik zet geen wekker daarvoor. Hele discussie. Uiteindelijk zou hij de wekker op zijn telefoon zetten. Maar wekker ging niet? Reden, misschien wel gegaan maar is hij vanzelf uit gegaan? Mijn neus, want wekker op tel ging gewoon hoor om half 7. Jayden kwam pas om half 2 vannacht. Mijn vriend wou eigenlijk dat ik de fles gaf dat hij ging slapen. Heb maar gezegd, dan had je de wekker om 11 uur moeten zetten... Nu kan Jayden niet door slapen en is zijn ritme weer om gegooid terwijl het zo goed ging. Bedankt! Heb hem er toch echt uit gestuurd vannacht. Werken of niet vandaag. Jammer dan. Had hij de wekker maar moeten zetten. Ik geloof serieus niet dat de wekker zichzelf heeft uit gedrukt, als hij er vooraf al op tegen was om de wekker te zetten en dat de wekker om half 7 zichzelf niet heeft uit gedrukt. Het grappige, hij heeft afgelopen woensdag zijn beoordeling gehad. Daarin kwam naar voren dat mijn vriend eigenwijs is en liever zijn eigen plan trekt. Zijn collega's die al 20 jaar in het vak zitten vinden dit een irritatiepunt. En ik kan mij daarin goed vinden...
Meiden ik smelt echt weg bij al die foto's! Heerlijk, blijven spammen hoor! Charpi en Maartje: Heel fijn al die goede berichten, het is jullie en jullie klein meiden gegund! Moosey: als ik over ga op kunstvoeding (ik wil tot 3 maanden volledige borstvoeding geven en dan tot 6 maanden grotendeels, helaas kan kolven niet goed gecombineerd worden met mijn werk) gaan we Kruitvat voeding gebruiken. lees daar veel goede verhalen over. Mimi: prachtige meid en wat een leuk kleed! Elif: knuffel meid.. wij hebben 2 weken in spanning gezeten omdat mijn moeder wellicht borstkanker had. Dat werd uiteindelijk goed nieuws maar ik weet hoe je je voelt.. zuigt energie en veel zorgen. Sterkte! Lauwie: Hopelijk helpen de tips van de ld! Sweet: Ja mijn vriend vindt het ritme van Siem ook minder belangrijk dan ik. Gelukkig ben ik óók eigenwijs Voordeel van bv is dat ik als Siem vroeg komt gewoon een extra voeding doe, dat kan met kv natuurijk niet. Kan me je irritatie dus wel voorstellen! Ego: Siem is net 2x achter elkaar van linkerzij via zijn rug en rechterzij van zijn kussen af gerold omdat hij zijn mobiel wilde bekijken. Okay het is met behulp van de zwaartekracht maar ik laat hem vanaf nu maar niet meer alleen op de bank en commode.. (deed ik al niet maar nu maar éxtra waakzaam zijn..)
zo heb het druk gehad meiden sorry! @elif: knuffel!! sterkte in deze zenuwslopende tijd... hopelijk een goede uitslag voor je moeder straks. @juju: hihi het gaat snel he! voor je het weet rollen ze echt hele mooie fotos allemaal! @charpi en maartje: fijn dat het met jullie kindjes nu beter gaat!! @ego: vanmiddag met isabel naar de osteopaat ben benieuwd wat ze gaat zeggen... gisteren zijn we weesten wegen en ze weegt nu 3885 gram en is 55,5 cm! weer goed gegroeid dus...
Wow, JuJu, baby's van die leeftijd: LEVENSGEVAARLIJK vooral als ze gaan rollen ja (is meer als grap bedoelt hoor). Maar is nu inderdaad echt uitkijken dus. Kan ook inderdaad door zwaartekracht. Lief he, dat ze naar hun mobiel willen kijken en daar het mogelijke voor het onmogelijke mee te gaan uithalen. Haha, herken het. En als het niet lukt, flink boos worden. Ok, bij Siem is het nu wel gelukt, ook mede door zwaartekracht. Jeetje, wat heb ik weer een makkelijk ventje! Moest hem wel even helpen om in slaap te komen (zachtjes over zijn neusje wrijven heen en weer van boven naar beneden, helpt bij hem heel goed), muziek doosje aan van de babyfoon (lang leve de Avent) en hij slaapt alweer 1.5 uur! En dat na de voeding van 10:30 uur. (Dan is hij meestal wat onrustig). Zo, dan nu lekker zelf eten. Vanavond naar de 9 maanden beurs! Zo'n zin in. Natuurlijk gaat Jayden mee.
Even snel nu er aan denk: Geven jullie ook extra vitamine K&D bij? Want dat "moet" schijnbaar als je borstvoeding geeft (en minder dan 500 cc flesvoeding per dag). Was een tip van onze kraamhulp en dat was ik steeds vergeten te zeggen. Want die vitamines maak je zelf niet aan, die zitten alleen in flesvoeding. Beetje raar want je zou zeggen dat in borstvoeding alles zit! Maar goed, misschien heeft iemand iets aan deze tip! Wij gaan met z'n drietjes shoppen, fijne dag!
Yep, bij bv moet je vitamine D en K bijgeven (of net wat je zegt, bij minder dan 500 ml flesvoeding per dag). Veel plezier met winkelen!!!
doen wij ook, Ook onze oudste krijgt nog vit K. Deon vindt het lekker hoor, die druppeltjes! Wat een leuke foto's heb ik hier voorbij zien komen, erg lief die kleintjes van jullie! Van de week zijn wij ook naar het cb geweest, alweer 5150 gram en 57cm! Dat was onze dochter met 8 weken haha! Wel fijn om te weten dat onze 'kleine' mannetje het goed doet op mama's melk.
Volgens mij is dat niet te missen hoor, staat op iedere website, in iedere folder, iedere kraamhulp zegt het en in het ziekenhuis werd het óók nog eens aangegeven Ik had de vitamientjes ook al in huis voor de geboorte Super schattig op een lepeltje, hij smakt dan zo lief Veel plezier op de 9 maanden beurs Sweet! Hier ook een slapende baby in de box
hallo meiden ff snel. Mijn moeder word maandag voor4 dagen opgenomen om te onderzoeken of het goed of kwaadaardig is. Einde van volgende week weten we meer
@elif: spannend hoor! Heel veel sterkte ermee, en probeer maar kracht te halen uit jullie lieve mannetje!!! @moosey: shopze....leuk hoor @juju: pas maar op met Sien dan. Wel knap hoor dat hij zich al omdraait. Doet hij dat ook als hij gewoon vlak ligt, of alleen maar vanaf het kussen? @naomi: dan is Isabel best lang in verhouding met haar gewicht spannend bij de osteopaat, ben benieuwd of hij jullie kan helpen! @sweet: staat zijn ledikant echt onder het raam? Dan zou ik het nog niet doen hoor! Hier staat de commode tegen het raam aan en daarachter pas het ledikantje, dus dan kan het wel denk ik. Hou wel van een beetje frisse lucht Hier zijn we gister voor het eerst naar CB geweest. Joucke is helemaal goedgekeurd. Hij weegt nu 4220 gram en is 53 cm. We mogen overstappen op flessen van 150+5 en als het nodig is mogen we ook flesvoeding voor hongerige baby's geven. We moesten zelf maar bekijken wat ons het beste leek en wat wij dachten dat hij nodig heeft. Dat vertrouwde ze ons wel toe, omdat we ervaren ouders zijn dus dat is wel fijn!
Elif ja het is heel heftig. Sterkte meid! Linnie: hij ging van zijn buik/zij naar zijn rug, kwam op de rand van het kussen en rolde dus zo door. Geen idee of hij het ook zonder kussen kan, lijkt me nog niet hoor. Hebben geen superbaby Fijn dat jullie het vertourwen hebben, doe je het toch goed he
Babylijst Ikkedus - 11 december -Hannah (3100gr/51cm) - Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/50cm) - Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - Maartje85 - 30 december - Roosmarijn Hanna (2925gr/52cm) - 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/50cm) - Moosey - 04 januari - Diede Hylke (5460gr-60cm) - JuJu - 04 januari - Siem (3760gr/51cm) - IrisB - 04 januari- Sinne (3475gr/51cm) - Peps - 5 januari - Kaja 3280gr/49 cm) 38w3d Danjay - 05 januari- Madou (4030 gr/54 cm) - Muppet1604 06 januari - Tess (4010gr/54 cm) - Sweetchocolate 08 januari - Jayden (4190gr/52cm) - Brademarie 08 januari - Thijs (3815gr/52cm) - Leeuw86 - 08 januari - Rilana (2900gr/48cm) - Jlover1988- 11 januari - Gabryéla (?/?) - Miracle1990 - 11 januari - Gwendoline Ophilia (3130gr/48cm) - Linnielin - 12 januari - Joucke (3630gr/50cm)- 4220gr/53cm- Mariska1976- 12 januar i- Andy (2785gr/?cm) - Vlinder - 14 januari - Syl Stevano (?gr/?cm) - Emme - 17 januari - Jort (4310gr/57cm)- Ink1313 18 januari - Britt (3900gr/52cm) - Linnepinn - 19 januari - Deon (4420gr/55cm) - Marije2121 - 20 januari - Duke (3500gr/51cm) - Ineminie84 - 22 januari - Jasmijn (4310gr/55cm) - Balleke - 24 januari - Cris (3060gr/48cm) EyesOnly - 25 januari - Finn Lukas (4125gr/55cm) - Juudje81 - 25 januari - Niels (4415gr/54cm) - Grace79 - 25 januari - Emma (3260gr/52cm) - Melis83 - 28 januari - Alper Emin (4270gr/52cm - Rnate - 3 februari - Daelesia Derena Adriella (?/?) - Ik heb de geboortelijst even uit het andere topic gehaald en een beetje aangepast. Het lijkt me wel leuk om hier steeds de actuele gegevensvan de kids in te zetten. Dan kunnen we dat een beetje bijhouden en volgen van elkaar. Ik heb de laatste gegevens van Joucke erin gezet, dus als jullie de lijst kopieren kun je de gegevens van je eigen kind erin zetten!!!
Babylijst Ikkedus - 11 december -Hannah (3100gr/51cm) - Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/50cm) - Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - Lauwie - 22 december - Jort Valentijn(4460gr/54cm) - Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - Goofychick - 23 december - Toine(3620gr/51cm) - Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - Maartje85 - 30 december - Roosmarijn Hanna (2925gr/52cm) - 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - Charpi - 01 januari - Riana Alexia(4160gr/??cm) - Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/50cm) - Moosey - 04 januari - Diede Hylke (5460gr-60cm) - JuJu - 04 januari - Siem (3760gr/51cm) - IrisB - 04 januari- Sinne (3475gr/51cm) - Peps - 5 januari - Kaja 3280gr/49 cm) 38w3d Danjay - 05 januari- Madou (4030 gr/54 cm) - Muppet1604 06 januari - Tess (4010gr/54 cm) - Sweetchocolate 08 januari - Jayden (4190gr/52cm) -5010gr/57.5cm- Brademarie 08 januari - Thijs (3815gr/52cm) - Leeuw86 - 08 januari - Rilana (2900gr/48cm) - Jlover1988- 11 januari - Gabryéla (?/?) - Miracle1990 - 11 januari - Gwendoline Ophilia (3130gr/48cm) - Linnielin - 12 januari - Joucke (3630gr/50cm)- 4220gr/53cm- Mariska1976- 12 januar i- Andy (2785gr/?cm) - Vlinder - 14 januari - Syl Stevano (?gr/?cm) - Emme - 17 januari - Jort (4310gr/57cm)- Ink1313 18 januari - Britt (3900gr/52cm) - Linnepinn - 19 januari - Deon (4420gr/55cm)- Marije2121 - 20 januari - Duke (3500gr/51cm) - Ineminie84 - 22 januari - Jasmijn (4310gr/55cm) - Balleke - 24 januari - Cris (3060gr/48cm) EyesOnly - 25 januari - Finn Lukas (4125gr/55cm) - Juudje81 - 25 januari - Niels (4415gr/54cm) - Grace79 - 25 januari - Emma (3260gr/52cm) - Melis83 - 28 januari - Alper Emin (4270gr/52cm - Rnate - 3 februari - Daelesia Derena Adriella (?/?) -