oja, mooie foto miracle en Miranda: hoe is 't nu met je? al 'n super ei gedetecteerd? (weet je hele verhaal niet meer, dus ik hoop dat ik nu niks doms vraag) en leuke vooruitzichten moosey (over paardrijden of sporten kan ik helaas niks zinnigs zeggen.. wil dolgraag terug wat gaan sporten, maar vind er de tijd niet voor)
Gisteren voor het eerst weer gaan voetballen. Viel me alles mee vanmorgen Beetje stramme benen, voel spieren in rug en buik, meer niet. En de conditie ging ook wel weer...al met al lekker om er eens ff uit te zijn zonder de kinderen. VAndaag wil Britt erg vaak en veel drinken, dus maar eens ff lekker eraan toegeven en kwality time moeder en dochter Nu slaapt ze eindelijk weer ffies, maar is de hele morgen al af en aan aan het drinken, ze komt om de 1 a 1,5 uur. En dat ook na een avondje kolven en flesdrinken....ik weet ff niet meer wie dat ook had gisteren en een een regelkind? Zou het eraan liggen dat ze gisteren flesjes hebben gehad onze kids? Was bij mij de eerste keer dat ik zo lang weg was en Britt twee voedingen fles heeft gekregen, wel borstvoeding natuurlijk. Misschien omdat voor haar gevoel het ritme is doorbroken oid? Lijkt me niet dat de melk niet goed meer is, volgens mij is dat een van de vele borstvoedingsfabeltjes.....
@moosey: het is mij ook 100% meegevallen hoor!! het wennen viel wel mee, was bang dat ik mn evenwicht kwijt zou zijn en niets meer kon haha maar ik reed eigenlijk zo goed als gelijk op mn oude niveau ik rijd ook maar recreatief hoor, 1x per week en als er wedstrijden zijn doe ik daar wel aan mee maar gewoon voor de lol want hoog eindig ik nooit @ink: lekker he even sporten
Regeldagen: Diede heeft ook dagen dat hij opeens 200 cc bijna achter elkaar drinkt maar dan drinkt hij bv een paar dagen later weer minder. Wij schrijven altijd de tijden en hoeveelheden op en we zien dat hij gemiddeld in een week toch weer steeds goed uitkomt. Dus ze passen het zelf aan. @Ink: Train je normaal gesproken veel of is het meer voor de ontspanning? Wij waren van de week bij V&D en toen mochten we dobbelen en konden we een prijs winnen bij hun fotostudio. Ik gooide twee en dat was de hoofdprijs (natuurlijk, dat zeggen ze altijd ). Nu mogen we morgen foto's van Diede laten maken en krijgen we een vergroting en lijst gratis. Ik heb wel tien keer gevraagd of het echt gratis is en dat was zo. Maar ze willen natuurlijk dat je er foto's bij koopt en die zijn dan waarschijnlijk 25 euro per stuk ofzo! Ben heel benieuwd. Hoop ook dat het een beetje leuke foto's zijn en niet van die standaard dat Diede op een schapenvachtje ligt ! "Neem maar wat extra kleertjes mee voor haar" zei de fotomiep net door de telefoon. "HIJ!" "Het is een hij!" zei ik. Maar goed, ik heb mij al voorbereid dat we dat nog wel vaker moeten zeggen. Terwijl wij ons kind eigenlijk geen naam wilden geven die hij zou moeten spellen of wat dan ook.... @Elif: Hoe is het met je??!
@Charpi Jeetje wat hebben jullie een rottijd achter de rug. Wel fijn dat Riana weer thuis is. Uiteraard zijn wij er ook voor om je hart te kunnen luchten. @Naomi Leuk dat het paardrijden weer goed ging. @Ink Lekker hoor weer sporten, ik kan niet wachten tot het weer een beetje beter wordt want spring ik ook weer even lekker op de mountainbike en van de zomer weer lekker duiken. @Antares Hoe gaat het met jou? @Moosey Fijn dat Diede weer in zijn ritme zit en leuke dingen in het vooruitzicht. Ik hoop dat jullie appartement snel verkocht is en dat jullie op zoek kunnen naar jullie droomhuis met allemaal nieuwe/oude spulletjes. @Miracle Mooie foto! @Subke Lekker he even een dagje zonder kinderen weg, even tijd voor jezelf. @Moosey Volgens mij vroeg jij of ik het moeilijk vond om alleen weg te gaan. In eerste instantie wel, maar voelde ook wel dat ik er aan toe was. Toen ik eenmaal weg was, kon ik het gelukkig wel loslaten. Hij was tenslotte in goede handen bij zijn vader, alhoewel dat natuurlijk nooit zo goed is als bij jezelf. Zo vandaag eindelijk het huis weer eens een beetje aan kant gemaakt. Was er allemaal bij ingeslopen de laatste tijd, van mij had de kraamhulp nog wel een paar weken mogen blijven in ons geval. Straks komen mijn leidinggevenden op kraamvisite, dus nu maar hopen dat Jenz zich een beetje gedraagt als ze er zijn.
@Wen: Maar gaat nu alles goed met Jenz?! Staat hij nog onder controle?! Ik heb eindelijk Diede zijn lach kunnen vastleggen!
@moosey: leuke foto Leuk hoor al die kleintjes, maar wat worden ze toch snel groot!! ons meisje is flink aan het groeien, ze heeft nu ook best lange beentje, echt grappig om zo te zien hihi @charpi: ik hoop echt dat jij ook gauw een lachend kindje hebt, ik duim voor je, en ikw eet wel zeker dat het goed gaat komen!!(K) @naomi: ik wil ook heel graag weer paardrijden, maar ik durf eigelijk niet..:S tis toch iets waar je wel veel bij inspant, maar wil het wel dolgraag weer op gaan pakken (ik denk dat ik dan ook best last van spierpijn ga krijgen) Verder ben ik het eventjes kwijt!:S ik voelde me echt beroerd afgelopen dagen, maar das nu aan de betere hand gelukkig.. Ons meisje gaat nu echt doorslapen, zit nu 4 uur tussen de voedingen door, en ze doet het zo ontzettend goed! Ze is nu bijna 4,5 kilo, maar t voelt alsof ze veel zwaarder is:S volgende week toch maar eventjes gaan wegen denk ik hihi
@miracle:rijd jij ook paard?? als je nog niet durft moet je het niet doen!! hoe lang rijd je al? @moosey: wat een leuke foto!!
Ja ik rijd vanaf mn 9de al paard, das dus al een aardig tijdje, alleen weet ik dus niet of mn lichaam dat al wel aankan, dus denk dak nog even wacht al gaat t allemaal wel kriebele als ik een paard zie hoor
hihi dat herken ik miracle tijdens de zwangerschap miste ik het niet echt maar na de bevalling begon het gelijk te kriebelen heb netjes de 6 weken afgewacht en nog 1 weekje extra tot na de nacontrole bij de vk, die zei dat het mocht en heb gelijk de manege gebeld! jij rijd ook op een manege of niet? ik rijd vanaf mn 11e dus nu bijna 13 jaar...
Wat ik mij af vraag he, wat is de leeftijd van de dames hier? Ok, Naomi, jouw leeftijd kan ik wel raden; 24. Die van Miracle ook, 21 (of wordt 21) Zelf ben ik, net als Naomi 24 (eind augustus 25). Elif, kiz, waar ben je?!?! Mijn gevoel zegt dat er wat met Seyhan is Vanmorgen op controle in het ziekenhuis geweest. Was 5 minuten te laat. Alle stoplichten tegen die je ook maar tegen kan hebben. Parkeergarage redelijk vol (of mensen kunnen niet parkeren zodat je er niet kan parkeren omdat anders de maxi cosi er niet uit kan. Muppet, je kent die garage, moest zelfs naar de derde verdieping vanmorgen bij 't Antonius! Heb vervolgens nog 25 minuten moeten wachten tot ik aan de beurt was (doen ze dat expres?) en stond met 5 minuten al weer buiten. Niks van onder gezien of wat dan ook, omdat mijn VK het al had gezien en ik er van onder geen klachten over heb. Volgende keer als ik weer geen klachten heb na een totaal reptuur (wat er dik in zit dat ik weer een totaal reptuur krijg vanwege de afstand daar beneden) en de vk heeft het gezien, ga ik niet naar het ziekenhuis. Zonde van mijn tijd! Nadat wij het ziekenhuis hadden verlaten nog snel naar de stad geweest, was toch heel dichtbij. Snel nieuwe speen voor Jayden gehaad, waar die andere van hem is gebleven Joost mag het weten. Verder weinig beleefd. Jayden lekker rustig geweest. Wel langer wakker tussen de voedingen (totaal tussen de voedingen 2 uur geslapen, tot vorige week ongeveer 3 uur). Kan dat te maken hebben met die sprong dat ze langer wakker zijn? Ok, geef toe, als het einde van de voeding nadert valt hij wel in slaap. Drinkt soms al slapend zijn fles op, maar soms ook niet. Morgen weer de stad in, maar dan lunchen, met Muppet en Tess. En dan is het nu tijd om lekker tegen mijn mannetje aan te kruipen op de bank.
@sweet: ik word in mei 24 ik was nog net 22 toen ik zwanger raakte hihi wat klinkt dat jong nu zonde van je tijd dan inderdaad om naar het zkh te gaan! balen dat je volgende keer ws weer een totaal ruptuur krijgt, hier zal ik volgende keer ws ook weer flink inscheuren... de vk zei al dat ze het expres wat wijder had gelaten in de hoop dat het volgende keer minder erg zou zijn! geen wonder dat ik klussen dus nooit fijn heb gevonden als het zo smal was
hier net trouwens al gedoucht met isabel... normaal doen we dat rond half 11 maar mevrouw had gepoept en zat tot bijna onder haar oksels onder hihi. nu ligt ze weer lekker te slapen in de box! zometeen gaat manlief weer weg dus lekker alleen een avondje bank hangen
@sweet Ik ben nu 27 was 26 toen ik zwanger werd @naomi vind isabel douchen ook zo fijn? Finn in ieder geval wel heerlijk ontspannend vind hij het. @all. Finn had van de week telkens darmkrampjes nu leg ik er een warm kersepitje op en voila meneer slaapt de hele dag al. Heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Verder weet iemand ook hoe snel je na een keizersnede in bad mag, want ik heb er zo'n zin in.
@eyes: super dat een pittezak werkt! zal eh hier ook eens proberen als ze krampjes heeft. ja isabel vind douchen heerlijk!! als ze de badkamer nog maar in komt wordt ze al rustig van de stoom en douchewater dat klettert haha. ze ontspant helemaal onder de douche!
@Moosey Gave foto's van Diede! En met Jenz gaat het momenteel wel aardig, alleen de Nexium stoppen lijkt niet te gaan. Gisteravond ging hij alweer krijsen, dus hebben we het toch maar weer gegeven. Eerst zijn spruw maar weg zien te krijgen en dan proberen zonder Nexium. Maar we mogen echt niet klagen zoals het nu gaat, hij huilt nog wel maar het is te overzien en hij slaapt ook een stuk beter. Lief dat je er naar vraagt. @Sweet Jeetje zonde van je tijd idd, dan kan je net zo goed naar de vk. Ik stond ook zo weer buiten bij de nacontrole van de gyn, ze heeft nergens naar gekeken. Alleen bloeddruk gecontroleerd. Maar eindelijk kon ze Jenz wel een keer in het echt bewonderen ipv via de echo. Ennuh ik was 34 toen ik zwanger werd en 35 toen ik beviel. Fijne avond allemaal!
enkele vroegne hoe het ging..gaat wel...zit te wachten tot ik ongi word...voel aan alles dat het eraan komt, maar ewl weer een langere cyclus....ach dat kan, hebben alle vrouwen wel eens toch! Verder gaat het goed hoor!!!
Waar heeft Jayden ineens last van? Gisternacht was het 20seconden huilen en vervolgens stil en dan een uur lang iedere 5 tot 10minuten. Daarna werden de pauzes langer. Vandaag is het heel hard continu huilen. Voeding mag ik niet geven, zit al aan de max. Hoe komen wij die 2.5 uur door? Nou, niet.