Miracle ik heb ook de draagzak. Geweldig ding. Als ik mijn handen vrij wil doe ik hem erin. Ik ga er alleen niet mee koken en schoonmaken. Jeetje, ik ben al 12dagen ongi waarvan ik 9 dagen de pil slik. Niet normaal toch? Maandag de ha bellen. Snap niet waarom ik de pil slik. Kan beter stoppen want het werkt toch niet.
Wat een dode boel hier. Haha. Iemand al iets van Elif gehoord? Heb haar net een pb via Hyves verstuurd. Ze is geen hyves vriend dus kan ook geen www lezen. Jayden hebben wij na één na laatste voeding laten slapen. En we keken wel wanneer hij zich meldde. Aangezien hij afgelopen nachten toch standaard kwam en wij hem voor laatste voeding wakker moesten maken hadden wij zo iets, we doen dit. Hij kwam pas om kwart voor 4 vannacht. Vanaf half 8. Dus netjes. Alleen jammer dat weer in de nacht is. Maar ja. Vanavond wakker maken dus. Gister geen spuitluier gehad! Ondanks nutriton. Gistermorgen wel veel ontlasting, maar niet dun. Hopen dat het zo blijft. Vandaag verjaardag van schoonmoeder. Hele huis vol visite en nog veel mensen die Jayden nog niet hebben gezien. Hopen dat ze zich niet op Jayden storten. Hij heeft al zoveel te verwerken door zijn sprong. Jayden is wel heel leuk. Hij is echt gericht aan het lachen. Gister kom ik thuis na middagje winkelen. Krijg ik bij binnenkomst toch een smile. Beentjes gingen de lucht in en kraaide van plezier. Fijn dat thuiskomen zo. Gister heeft hij ook naar onze hond gelachen. Heeft hij niet eerder gedaan nog. Haha.
jeetje meiden wat is het rustig hier!!! gisteravond zijn wij lekker naar de manege geweest om te frisbeeen met de honden met het hele frisbeeteam erg leuk trainen kunnen we momenteel nog steeds niet (al vanaf eind oktober niet meer ivm vorst, sneeuw en nu weer regen) dus is het fijn als we binnen soms nog even kunnen oefenen. draagdoek gebruik ik hier ook weleens. het knopen is echt mega simpel! isabel vind het ook heerlijk om daar in te zitten maar dan moet ik wel lopen haha als ik stil sta of zit vind ze het niet leuk meer.... zometeen bij mn zus schommelstoel ophalen! soort maxi cosi die zelf wiegt, wel makkelijk als isabel weer alleen maar gewiegt wil worden dan heb ik toch mn handen vrij!
@Sweet Ik ben wel een hyvesvriend van haar, maar bij haar www staat niets. Alleen dat de kleine erg ziek was geweest vorige keer. Ik hoop dat alles goed gaat met haar en de kleine.
Hallo meiden, Hier snel ff een berichtje van mij. De laptop is kapot dus ik kan niet komen kijken Hier helaas niet zo'n goed nieuws. Donderdag is er kanker geconstateerd bij mijn moeder. Dat was een koude douche We moeten afwachten welke behandeling er gaat komen. Dat weten we nu nog niet zeker. Hoop dat alles goed is met de kindjes. Waarschijnlijk heeft de kleine hier KMA xxx
elif hele dikke knuffel voor jou!! wat een klote nieuws over je moeder... ik hoop dat ze het nog enigzins goed kunnen behandelen!
Goedeavond meiden, Bedankt voor het wekkom heten Elif82@ heel veel sterkte de komende tijd met je moeder. Heftig hoor, ik heb het 1 jaar geleden meegemaakt. Ook sterkte met je kleine. ((knuff)) Miracle1990@ welke draagzak heb je gekocht? En is hij een beetje handig voor in het huis? sweetchocolate@ lief he als ze gericht gaan lachen. Het maakt meteen je dag weer goed. Heeft Jayden de verjaardag overleeft ? naomi123@ leuk zo een schommelstoel en lekker makkelijk heb je ook even je handen vrij. JuJu@ dat heb ik gemerkt dat de minimonk niet goed is voor je rug Ik heb de lange draagdoek besteld. Heb hem jammer genoeg niet binnen, hopelijk maandag. Hoe was je avondje uit? groetjes Jetje
isabel slaapt al 1,5 uur alleen boven!!! ze heeft het 1 keer eerder smiddags een uurtje gedaan. ben weer helemaal trots op haar hopelijk kunnen we dit een beetje volhouden vind het wel ff lekker zo beneden zonder haar, kan ik gewoon even alles doen hihi.
Jettje, ja hij heeft het goed overleefd. Goed geslapen op de dag. Hij vond de visite erg interessant. Hij is flink verwend door zijn oom en andere familieleden. Naomi, lekker he je handen vrij. Kan jij ook even gaan en staan waar je wilt. Lekker tijd voor jezelf. Heeft ze nog lang boven geslapen? Lang leve speen mee kunnen inbakeren. 1.5 uur voor zijn eerste voeding kwam hij al. Als ik hem toen gaf vind ik het te kort op elkaar. Als ik voeding had verschoven, was ik om 21:00uur begonnen met laatste voeding. Voor ons niet praktisch want weet dat hij het kan. En hij kan het, want ligt nu weer te slapen. Na veel gemopper. Nog half uur volhouden.
Ga zo naar het ziekenhuis hoop dat Finn weer mee mag. Gisteren had hij weer heel veel last van boeren en windjes en te stevige poep. Ben benieuwt wat de kinderarts hier nu mee gaat doen. Was gisteren wel zielig natuurlijk dat hij weer last had maar aan de andere kant, nu hebben ze in het ziekenhuis het ook een keer meegekregen. @Elif heel veel sterkte meid @Mimi hoop dat het snel weer beter met je gaat
Goeiemorgen meiden. Hier ben ik ook weer eens. Sorry dat ik zo weinig laat horen maar heb het druk gehad. En het is ook drukmet 2 kinderen. Vanaf morgen ga ik ook weer aan het werk dus het normale leventje begint weer.
Elif meid een dikke knuffel voor jou. Helaas heb ik maar al teveel ervaring met kanker dus ik weet hoe het is. Sweet is het rekken nog gelukt? Ben je nog geslaagd afgelopen zaterdag met het winkelen? Eyes ik hoop voor je dat finn meemag. Heb je wel een beetje kunnen bijslapen de afgelopen dagen? Dat boeren en windendat ken ik hier ook. Tess heeft er best last van gehad gisteren.
he meiden, ik lees nog mee hoor. ik lig lekker op mijn bedje in de kamer. we hebben steeds sterker het idee dat het een herseninfarct is geweest bij mij. alles blijft een beetje hetzelfde niveau en ik merk dat ik nog steeds moeite heb met zien met links en mijn tong goedbewegen als ik veel praat. Had zovee pijn dat ik eerder niet vel praatte achter elkaar, nu met goede pijnstilling en thuis, moet ik soms toch wel dingen uitleggen over shannon enzo natuurlijk als hier iemand te oppassen is en ik merk dat ik na 2 min. praten ofzo het echt moeilijk word en ik extra adem moet halen en nadenken. Linkerarm blijft krachtverlies hebben en pijn doen, nek ook. als ik met de rollator loop dan gaat het nu redelijk goed met lopen, kan steeds beter orienteren wat ik met mijn linkerbeen moet. zonder rollator bn ik een klunsen alle controle kwijt over mijn lopen. mijn moeder is nu met Shannon naar het cb, voor haar prikjes (die waren uitgesteld i.v.m. haar longontsteking), vanmiaddag moet ze werken en ga ik zelf op shanno letten, als er iets niet gaat kan ik mijn zuje bellen, die woont aan einde van de weg die komt dan naar me toe. colin is bij mijn schoonmoeder, morgen zijn ze allebei hier en mijn moeder ook. woensdag colin bij buuf s ochtends, de rest van de dag gat ie naar mijn moeder shannon is dan bij mij of ook bij haar, donderdag zijn ze ook bij mijn moeder en vrijdagwil ik mijn zusje vragen of ze op colin wil passen dat ikzelf shannon doe.
@muppet: nu al weer gaan werken?? ik 16 maart en 27 maart... (2 banen ) maar aangezien er nog geen oppaskindjes zijn is er een grote kans dat ik tot juni/juli alleen op zaterdag werk en dus lekker voor de rest thuis alleen met isabel ben! @sweet: ze heeft tot kwart voor 11 nog boven geslapen! ze sliep nog steeds toen maar wij gingen douchen, en dan moet ze mee ze werd toch een beetje wakker van ons natuurlijk. @mimi: jeetje meid wat heftig!!