*even snel* Ik moet bellen IrisB, zou ik gewoon even doen voor de zekerheid. Fijn dat je er weer bent na die hectische tijden!
nieuw licht op de zaak.. het kan ook wel eens de ziekte van lyme zijn.. nog niet op getest. Neurologische testjes heb ik inderdaad wel gehad, het een en ander was wel gestoord maar dan dus blijkbaar niet zo dat hij dacht dat het erg kon zijn. geen scan van mijn hoofd gemaakt. na de eerste liggende testen op het eerste hulp bed, heeft hij in die 6 dagen nog 2 x mijn reflexen getest en verder alleen een longembolie test door een andere arts gedaan .. vanwege verdenking. martin heeft iemand gesproken met dezelfde symptomen en die had dus inderdaad lyme . Dus wij kijken en er komt heeeeeeeeel veel overeen en dat zou ook de benauwdheid, spier problemen, belachelijke hoofdpijn en nekpijn. Ben er nog niet op getest, heb het lab gebeld.. dus ga morgen mijn huisarts bellen, voor 2 bloedtesten. Hoe sneller als het dat s hoe beter.
hey hey, ff een berichtje van hier: het is enorm genieten van mijn mannetje (en mijn vrouwtje ). hij kan zo heerlijk zitten lachen en kletsen ('urre'), speelt echt met zijn babygym en zit zichzelf uitgebreid te bekijken in het spiegeltje. verder lijkt het wel zo'n chinese kat die met zijn armpje zwaait. echt een lekker knuffelig bolletje. de douche en de tummy tub vind hij niks, maar we hij geniet wel als ie samen met ons in bad gaat, het liefst met mama en dan lekker aan de borst hoop dat jullie ook zo genieten van jullie smurfjes!
Mimi, hopen dat daar iets uit komt. Al is Lyme ook geen pretje. Heerlijk avondje just for me. Maarten is nachtje is Duitsland voor zaken. Jayden ligt vanaf half 7 in bed. De hond ligt naast de bank te snurken. Ga zo film huren bij tele2. Zie net dat 10 things about you er nog is. Hudge Ledger (of hoe je zijn voornaam ook schrijft) ziet er goed uit. Jammer alleen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Chips erbij, wijntje erbij. Dames, ik ga van de rust genieten
als ik terug kijk op vandaag... Wat een heerlijk dagje. Het huis voor mij, mijn kleine vent en de hond alleen. Jayden en ik hadden vanmiddag hele verhalen tegen elkaar. Waar het over ging? Geen idee. Ik zou zeggen, vraag het aan mijn zoontje van 7 weken. Haha. Vanavond heb ik Jayden maar wakker gemaakt voor voeding. Normaal rond 10 uur is laatste, maar hij lag zo lekker te slapen. Uiteindelijk toch maar om 11 uur wakker gemaakt. Zo, dan ga ik zelf ook slapen. Misschien dat Jayden vannacht komt. Je weet nooit bij hem. Haha
heb ondertussen(nu veel hoofdpijn ook ) maar veel info gelezen over lymeen het kan haast niet anders.. zou wel betekenen dat ik al in fase 3 zit en het chronisch is.. men wat hoop ik dat ik een huissrts heb die mee denkt.. zodat er nig een beetje problemen misschien voorkomen kunnen worden. De rest van me leven af en toe zo'n terugval is niet iets waar ik blij mee ben en daarnaast blijvende vermoeidheid enz..
Pfff Mimi dat is niet niks. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg. Hier vandaag lekker een dagje thuis met beide kids. De oudste is vreselijk aan het draken en aan het uitproberen. Maar gelukkig komt m'n vriendin straks met haar zoontje dus kan hij daar mee spelen.
@Elif en Mimi Heel veel sterkte! @Eyes Hoe gaat het nu met Finn? @werken Hier pas weer 7 april 1e werkdag, gelukkig! @ego Hier was het van het weekend flink bal met Jenz, ging langzaam weer slechter. Maandag overleg gehad met de ka en die wilde dat we zowel met Nexium als Nutriton gingen stoppen aangezien dit wrs de erge buikkrampen en wisselende ontlasting veroorzaakt. Helaas is dit gewoon geen optie. We hebben de Nutriton geprobeerd 2 voedingen maar hij ging meteen weer teruggeven, dus nu doen we het met 1 schepje. Gisteren wederom de Nexium geprobeerd maar hij wordt echt onrustig zonder dit medicijn en zodra je het hebt gegeven is het goed. Sinds we 1 schepje Nutriton gebruiken, heeft hij bijna geen krampen meer gehad maar ook geen ontlasting tot nu toe. Er kan ook nooit eens iets in een keer goed gaan hier. Ow ja, Jenz heeft vannacht bijna 8 uur geslapen. Dat doet een mens wel weer goed hoor.
mimi, heftig hoor wat je meemaakt! lukt het wel om voor shannon te zorgen? als ik lees dat je met een rollator loopt.. muppet, hoe was je eerste werkdag? kon je je er weer toe zetten? sweet, lekker avondje gehad? wen, waar is de nexium voor? lastig dat zonder en met allebei niet goed gaat.
@Sweet Lekker he zo'n dagje als alles goed verloopt. Gisteren heb ik ook zo'n dag gehad wist niet wat me overkwam. @Mimi Poeh dat zal toch wat wezen als het lyme is. Hoop dat je snel uitslag krijgt, sterkte meid @ego Ben er maandag achter gekomen dat mijn mannetje voor noppes een weekend in het ziekenhuis heeft gelegen. En dat allemaal omdat iemand het nodig vond om te vermelden dat ik medicijnen van de ha had gekregen en dat diegene dacht dat ik een pnd had. Kl*te zooi kwam hem maandag ophalen en ik kreeg hem haast niet mee want tja ik had pilletjes en ik kon de verzorging van Finn niet aan (was al zijn 3e opname namelijk). Moest eerst maar is met een maatschappelijk werkster gaan praten zodat ze hulp thuis konden inschakelen. Jemig wat voelde ik mij een mislukte moeder. Ok een paar weken terug had ik echt een dip, en heb ik homeopatische tabletjes gehad, maar daarna ging alles lekker totdat Finn niet meer kon poepen. Heb maandag ook maar eens aan de ka gevraagd van wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag wat ik eraan kan doen. Kreeg ik een receptje mee. Hadden ze verdorie vrijdag ook kunnen doen. Lekker bijkomen als je kind in het ziekenhuis ligt amahoela. Dan reis ik 4 keer per dag op en neer, nee daar word je niet moe van.
@wen Het gaat redelijk goed met Finn alleen vanmorgen redelijk veel terug gegeven op bed. En gisteravond kon hij weer niet poepen dus heb ik hem moeten helpen met de thermometer. Heb een recept voor lactulose gekregen maar zolang het zo lukt om te poepen wil ik er eigenlijk niet mee beginnen
werken: ik voorlopig niet. Haha. Ze hebben mijn contract niet verlengd... Dus ik mag nog lekker genieten van mijn vrolijke vent. Ben nu echt wel aan het solliciteren hoor, maar wil nog niet vlotten. Muppet, kijk trouwens op stagemarkt.nl om je eventueel om te scholen tot apothekersassistent. Zitten misschien ook bbl plekken bij. Die link kreeg ik van Maarten. Zelfs voor mij, kinderopvang zitten er bbl plekken tussen. Verder ga ik over op ego. Ik ben zo boos. Begin van de week belde schoonvader mijn vriend op. Dat het bij hem in het verkeerde keelgat schoot dat er eerst wordt gezegd dat Jayden niet steeds bij zijn moeder mocht(???) vanwege zijn sprong. Dit was enkel bedoelt voor andere familieleden! Maar dat mijn ouders Jayden wel vast mochten houden. Verdomme hey. Mijn ouders zien Jayden nauwelijks. Ik moet iedere week langs mijn schoonouders, anders komen ze bij ons. Voordat Jayden kwam, zagen wij elkaar 1 keer per maand. Had al eerder eens iets gezegd over een ander onderwerp en toen kreeg ik op mijn dak dat ze ons financieel hebben bijgestaan dus ik MOET het accepteren. Zo voelt het nu ook. Ik MOET accepteren dat ik mijn kind af sta omdat ze ons financieel hebben bijgestaan. En als ik dat tegen mijn vriend zeg, zegt hij dat hij de boosdoener is. En dat is dus niet waar, dus ik heb maar weer de schuld op mij genomen, zoals altijd. Vandaag MOET ik wéér naar mijn schoonouders. Zet wel weer mijn acteer lachje op. En hopen dat er geen ruzie komt want tja, ze hebben ons financieel bij gestaan. Echter, naar mijn gevoel en wensen wordt nooit geluisterd. Want volgens mij ben ik niet belangrijk, want tja, het financiële he...
@Eyes Jeetje meid, wat een verhaal. Jenz is ook 3x opgenomen geweest, maar hier in het zkh werkten ze juist allemaal mee om dit zijn laatste opname te maken. Echt superbegeleiding gehad van alle kanten, voor zowel Jenz als ons. Echt heel vervelend dat het zo anders bij jullie is gegaan. Ik zou de lactulose ook alleen gebruiken als hij geen ontlasting krijgt, hij kan hier nl weer erge kramp van krijgen. Tenzij hij het al dagelijks in het zkh kreeg, dan zou ik daar niet ineens mee ophouden. Mmmm, weer lekker dubbel van me. Sterkte meid! @Sweet Leuk zulke schoonouders... NOT... Sterkte vanmiddag.
sweet wat een verschrikkelijke schoonouders.. kunnen jullie dat deekl dat ze financel hebben bijgestaan niet sparen en teruggeven.. klaar. eyes: wat irritant zeg...ze zouden dat ook gewoon aan jullie kunnen vragen... hier huisart heeft gelijk bloedformulier naar lyme gemaakt. mijn vader haalt het op en martin gaat morgenochtend met me te prikken. mijn moede komt onsstraks halen, ik heb een redelijke dag, gus wil grag even wat anders zien.. voor shannon zorgen.. gaat. we hebben haar wipstoel bovenop mijn rollatorplankje vastgebonden met 8 profesionele tyrips.. hihi kunnen 100 kg per stuk hebben.. denkdat ze er niet afvalt.. dus dar vervoer ik haar in en de rest doe ik op mijn bed..met moeite en als het echt niet wil kan ze altijd ergens heen.
@Elif: Ah nee, wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte! @Mimi: Zo, wat heftig allemaal zeg. Ik hoop dat er snel iets uitkomt en dat het dan het minst erge scenario is! Diede is vandaag voor het eerst een dag naar het kdv om te wennen. Ik vind er niks aan. Loop maar een beetje doelloos door het huis. Heb wel lekker bij kunnen slapen ! Maar ik heb net gebeld en het gaat heel goed. Hij wil veel knuffelen (raar dat dan een vreemde je kind knuffelt!). Gelukkig is het de komende maanden maar voor 1 dag in de week.
irisb, wat een zieken bij jullie! en wat lijkt me dat schrikken zo'n koortsstuip! wat heb je gedaan? kan me voorstellen dat je niet alles teruggelezen hebt, maar vroeg me af of je ook kookt met haar in de draagdoek? dat vind ik namelijk het lastigste moment. hoe was het bij het cb? moosey, wanneer moet je weer werken?
Mimi, gedeelte was cadeau, voor aanschaf kinderwagen. Willen schoonouders niet terug. Dus heeft vriend het erbij laten zitten. Andere deel is al terug betaald. Zelfs dat wouden ze niet terug maar we hebben het erop aan gedrongen. Hun zagen het als gift, wij niet. Hou zelf ook niet van schulden. En zeker niet als wij op later tijdstip de helft terug hebben gekregen. Lang verhaal, wil ik niet op internet kwijt. Volgens mij is vriendlief boos op mij. Heb al uren niks van hem gehoord. Telefoon neemt hij niet op, belt niet terug, smst niet terug. Als dit maar niet het einde betekend. Normaal is hij nooit lang boos. Gelukkig merkt Jayden weinig van mijn verdriet. Hij pept mij weer op door gewoon uitgebreid naar mij te lachen. Smelt!
@Lauwie: 16 maart en dan voorlopig twee dagen in de week. Morgen krijgt Diede trouwens zijn eerste prikjes en gaan ze hem dus wegen en meten. Ben echt benieuwd! Er komen steeds meer plooitjes in zijn beentjes haha! Hij draagt nu trouwens officieel maat 68 en van jasjes en sokjes maat 74. Zucht, het gaat zo snel!