Zijn uiteindelijk wel naar hap gegaan en zitten daar nu te wachten. Jayden ligt alleen alweer 3 kwartier te slapen. Mannen! Hij slaapt overigens wel onrustig. Niet huilen. Gewoon, onrustig. Ook qua ademhalen. Dus wel blij dat ik hier ben. Oef Elif, Seyhan ook al zo bezig?
Nooit aan de Nutrilon Soya beginnen hoor, dan kunnen ze juist allergisch worden voor soja! En dan heb je pas echt een probleem. Ik hoop dat de Pepti snel zijn werk doet en dat jullie kleine mannetje snel rustiger wordt. Geef je trouwens nog de fruithapjes e.d.? @Lauwie Volgens mij vergat ik jou helemaal antwoord te geven. Het is idd een zoektocht geweest en eigenlijk heb ik vooral naar mijn gevoel geluisterd. Deze had het steeds bij het juiste end, dus vertrouw daar nu volledig op wat betreft Jenz. Ik kom nu zelf ook meer tot rust, meer ontspannen maar het is me zeker niet in de koude kleren gaan zitten. Heb echt op het randje van instorten gestaan, gelukkig zelf op tijd opgemerkt en toen is mijn man nog meer kan bijspringen. Ik heb dan ook nu 1x per weer een "mama-is-weg-dag". Ik moet 7 april pas weer werken, maar heb er al wel weer zin in hoor. Heb het altijd goed naar mijn zin gehad daar en begin het langzaam maar zeker ook wel een beetje te missen. Althans het contact met mijn collega's enzo.
Goed dat je toch daar bent nu hoor meid. Ja seyhan ook, daarnet op het zh geweest bij mijn moeder. 2 uurtjes daar geweest en 2 uurtjes heeft hij bijna gehuilt met tussen pauzes. We hebben ook vaak op het punt gestaan te vertrekken. Uiteindelijk maar gegaan.
Terug van de hap. Buik wat verhard. Moeten om half 11 bellen en dan wordt besloten of hij bekeken wordt door ka.
Wen heb het gisteren geprobeerd maar ik had er ook een slecht gevoel eigenlijk bij. Ja idd dat hoorde ik van de soya gelukkig heb ik het maar 2 keer gegeven! Pff en dan denk je bv is het beste. Maar heb net als wat jij tegen lauwie schrijft dat ik een beetje op het randje sta. Met alle dingen de afgelopen tijd. Vandaag met manlief afgesproken dat hij vannacht opstaat. Hij heeft gezien hoe Seyhan zijn conditie soms is en normaal ziet hij hem maar 3 uurtjes zoiets. Groot verschil he
@Elif Als hij een kma heeft dan mag hij die fruithapjes niet, volgens mij zelfs tot 6 maanden niet. Ik zou hem nu echt alleen even de pepti geven om te kijken of het werkt. En fijn dat je man nu vannacht van je overneemt, dat heeft voor mij echt veel goed gedaan. Even tijd voor jezelf, ook een middagje ofzo zonder kind weggaan is heel goed voor je. Even afstand nemen, aan jezelf denken zodat je weer kan opladen. Mijn ha zei toen dat ook moeders blokken van 3 a 4 uur voor zichzelf moeten hebben zonder verantwoording te hebben voor de kleine. Papa kan tenslotte ook goed voor de kleine zorgen, ook al willen wij (moeders) daar niet altijd aan natuurlijk. @Sweet Wat vreemd dat ze dat dan pas beslissen... Ik ken alleen de situatie dat ze meteen overleggen met de ka over wat te doen. Mag ik vragen waar het afhankelijk van is dat ze dan pas beslissen?
sweet, ben benieuwd.. wen, fijn dat het nu met jou ook weer goed gaat! haha, jij hebt meer zin in je werk dan ik elif, kan me voorstellen dat je er doorheen zit! het is ook niet niks watje allemaal meemaakt. eerst de rotstart, toen seyhan weer ziek en opgenomen, je moeder ziek en nog zoeken naar wat de oorzaak van de klachten van seyhan is en wat daar het beste aan te doen. wees maar lief voor jezelf en ik hoop dat je man dat ook doet! dikke knuffel meis!
Bedankt lieverds!!! Nee ik wil ook idd eerst weten hoe het zit met de kma. Ja wen dit is eigenlijk heel goed geweest , nu heeft hij zelf gezien hoe het soms is. Mijn schoonzusje is de 27e februari bevallen van een zoontje. En daar zijn we net mee aan het bellen. Zijn broer dus heel goed duidelijk gemaakt dat ze geen druk op haar moeten uitoefenen, want bij haar loopt de bv ook niet zo. Dan beginnen ze maar druk uit te oefenen.
Ik vermoed omdat Jayden bij aankomst stil was, winden liet, geen koorts had, wakker en alert was en gister 2 keer per dag had, wel 2 keer in ochtend. Maar zeker weten doe ik het niet. Is achteraf, dat ik daar dan weer aan denk... Net getempt, 37.4. Geen ontlasting. Moeten wel stoppen met Nutriton. Wel appart dat hij dat mag beslissen. En net alsof dat binnen 2 uur helpt. Om half 11 krijgt hij normaal zijn voeding. Moet dat dan maar verschuiven. 10cc meer water en hopen dat het los komt. Jayden slaapt wel nog steeds.
sweet bij seyhan was de nutriton ook een heeeeeeeeeel groot probleem en kon niet meer poepen! En hij had toen ook erg veel pijn ocharme.
Maarten heeft gebeld na eerste verschoonronde toen ik aan het voeden was. Temp was 36.4 en toen nog niet gepoept. Hap assistent zou het doorgeven. Mochten er veranderingen zijn moesten wij bellen. Ik kwaad wel potver. Kind heeft ondertemp, niet veel maar ok. Heeft niet gepoept en heeft een harde buik. Was nog niet klaar met voeden en daar kwam het. Broek en romper zijn vies, van de ontlasting. Wat was ik blij. Hij heeft echt veel gepoept. Is de schade flink wezen inhalen, gelukkig. Heeft alleen slecht gedronken. 110cc op gedronken. Maar hij wou echt niet meer. Dan niet. Ik doe 2 schepjes nutriton op 165cc. Half schepje minderen? Wil nu niet aan nutriton, het voelt op dit moment niet goed na wat er gebeurd is. Vanavond spuugde hij niet, ook zonder de nutriton. Ben bang dat hij weer verstopt gaat zitten.
sweet, en? juju, dat klinkt als een heerlijk ritme! jort valt helaas eigenlijk bijna nooit uit zichzelf in slaap en na 45min (1 slaapcyclus) weer wakker dus zo makkelijk gaat het hier niet.
@Sweet Je kan het proberen zonder nutriton en anders 1 schepje gaan geven. Hier was dat DE oplossing, het is het proberen waard als hij weer wel gaat spugen. Fijn dat hij nu ontlasting heeft gehad. Overigens hoeven ze niet elke dag ontlasting te hebben he, in ieder geval wel 1x per 2 dagen.
@Eyes: Wat een leuke foto! Lief pakje ! @Sweet: Hoe is het nu met Jayden?! Gelukkig heeft hij wel ontlasting gehad. @Juju: Klinkt zoals het bij ons is. In de ochtend slaapt Diede nog best veel, in de middag is hij wakkerder en is het speeltijd en in de avond komt papa thuis en gaat hij met Diede spelen. En hij valt rond 22:30 eigenlijk altijd snel in slaap. Wel fijn, want het kan ook heel anders als ik dat zo lees... @Elif: Niet leuk dat het nog niet zo lekker gaat allemaal met Seyhan. Is hij vandaag wat rustiger? Diede is weer helemaal de oude. Hij heeft weer praatjes en wil alles weer in de gaten houden. Ik heb gisteren toch maar even met de HAP gebeld en ze wilden ons zien. De arts heeft naar zijn longetjes geluisterd maar dat klonk goed. Hij zei dat we beter niks van medicijnen konden geven en het even afwachten. Dat vond ik wel fijn want sommige artsen zeggen zo makkelijk dat je ze een zetpilletje moet geven. Maar vanmorgen was zijn temperatuur 37,2. Gelukkig maar! Dit jaar komt de carnavalsoptocht bij ons door de straat, dus kunnen we mooi voor het raam gaan staan! Morgen gaan we een weekje naar Landal in Friesland. We hebben een huisje met sauna, open haard en bubbelbad, dus dat wordt genieten!
Hm das lastig ja. Het enige tijdstip dat hij uit zichzelf in slaap valt hier is meestal als we de nacht ingaan. Daarvoor moeten we wiegen ('s avonds) of 'troosten' (weet niet goed hoe ik het anders moet noemen). Maar soms lukt het idd wel opeens.. Geen wijze raad ofzo, heb er verder geen verstand van en doe ook maar wat (klinkt erg zo he). Elif en Sweet: knuffels meiden. Huilende baby's, dat trek je slecht als bezorgde mama Sweet: Chicco draagzak is vanaf 2 maanden geloof ik. Hij is niet ergonomisch dus niet te lang dragen zou ik zeggen (max 2 a 3 uur).
@Sweet Hoe gaat het nu met Jayden? @Elif Hoe gaat het bij jullie? Ben je een beetje bijgekomen van een nachtje doorslapen? @Moosey Fijn dat het met Diede weer goed gaat. En alvast veel plezier met je weekje weg. Klinkt goed sauna, bubbelbad en open haard.
Sweet: ik gebruik al nacht maandverband, die zijn lekker groot en dik normaal verband moet ik echt niet proberen gaat er zo doorheen, het is wel ietsje minder, maar keb alsnog wel soms op een dag dat het er nog wel uitstort zeg maar.. echt ik wil ervanaf bah..