En, ligt Seyan te slapen of is het brullen? Hier Hollandse welvaart. Met 2 maanden: 59,5 cm en 5,8 kilo! 500 gram aangekomen in 2 weken CB zei er niks over, die zegt misschien een groeisprong en kan altijd afzakken weer tot "normaal". Maar ik schrik hier wel van. Schijnt niet door de forte voeding te komen, het geeft enkel een verzadigd gevoel bij Jayden...
Hij is in slaap gevallen Ongelooflijk maar waar hihi. Ik hoor hem soms wel wakker worden en dan ff wat geluidjes maken maar tot nu toe is hij weer in slaap gevallen.
En zolang hij dat doet, is het lekker Hier ook gevalletje "ik heb af en toe gewoon zin om te piepen dus doe dat lekker". Zo, nu sollicitatiebrief met cv inleveren (vriendlief wilt toch naar die winkel), daarna naar tuincentrum plantjes voor balkon halen.
sweet denkt het voorjaar komt eraan De uitslag van het bloed is normaal maar ja je hebt vaak dat het bloed dat nog niet aangeeft.
Hoe blij kun je zijn?! Ik hoorde iets in zijn pamper knetteren!! Volgens mij komt alles eruit hoor Al charme heeft hij er wel pijn van
En, en, en? Idd, ik denk de lente komt er weer aan dus hup, nieuwe plantjes op het balkon. het ziet er aardig dood uit buiten. Enkel de hortensia gaat weer uitlopen (gelukkig heeft die de winter overleefd)
hier hetzelde gehhad natuurlijk elif. zou me daar nog niet gruk over mamen straks is hij veel meer wakker en komt hij vanzanf dat hij wakker zijn bed ingaat.. reager vanavond verder mini meisje wil eten
sweet de volle laag was het hahaha. Hij zat tot aan zijn nek vol maar mama was erg blij Net zoals papa die binnenkwam van werk en dat het eerste vroeg
Elif jee een poepbroek! Lief van je man dat hij nu inziet dat hij je zoveel stress heeft gegeven rond de bv. Duidelijk niet zijn bedoeling geweest. Sweet hier is Siem wel eens 500 gram aangekomen in een ruime week. CB was geschokt toen. Uiteindelijk komt hij nu steeds 100/200 gram aan de in week, was echt een groeispurt (tja ik geef bv, heb er geen invloed op verder). hier: morgen prikjes
@In bed leggen Jenz gaat hier zowel slapend als wakker zijn bed in. Hij geeft het wel aan hoor als hij moe is, dan gaat hij jengelen. @Sweet Zou me er idd niet zo druk om maken dat Jayden 500gr in 2 weken is aangekomen. Op zich best netjes. Jenz is al een paar weken 400gr of meer aangekomen per week en dat vindt ka toch niet echt ok. Vreemd hoor. @Juju Sterkte morgen met de prikjes. Jenz krijgt ze donderdag voor het eerst, zie er nu al als een berg tegenop. @Elif Yeeeaaaahhhhh een poepluier. @Mimi Hoe gaat het nu met jou? Jij moet toch 1 dezer dagen naar het zkh?
Hehe, eindelijk Elif, dat hij het weer kwijt is. Hahaha, nou, Seyhan heeft de schade dan ook weer ingehaald jeetje, waarom belt men geheim? Neem ik op, word er niks gezegd. Bel dan niet en val mij niet lastig!
Dat had ik vanmorgen ook, wilde alweer ophangen toen ik ineens iemand zacht en krakig hoorde praten. Ze wilde me een kennismakingspakket van Disney opsturen voor Jenz. Ik zeg tegen haar: Sorry hoor, maar hij is net 2 maanden dus vind je hem daar niet iets te jong voor? Zegt zij: Mevrouw, dit pakket is speciaal ontwikkelt voor kindjes van 0 tot 6 jaar. Uhm, je snapt zeker wel dat ik hiet niet aan mee heb gedaan he?
Wen ik lig dubbel hier hahaha. Kom Jenz we gaan lezen Welk schema hebben de meeste meiden eigenlijk hier met de fv? En op hoeveel voedingen zitten jullie nu ( van hoeveel)
Ja moest zelf ook wel lachen hoor nadat ik had opgehangen. Ik zit nu op 6 flessen: 5x 120cc en 1x130cc voor de nacht. Allemaal 120cc water + 4 scheppen.
he meiden, Hier nnog steeds niet te best. veel pijn, erg moe.Ben blij met mijn zware pijnstilling (oxynorm,tramadol,paracetamol) op goede dagen neeem ik alleen de oxynorm, maar net als vandaag neem ik max wat ik mag. ben erg moe en probeer martin wakker te krijgen doe slaapt op de bank, Snannon ligt lekker te slapen bij mij.. zit in een sprong of regeldagen.. Ze is nu bijna 11 weken ongecorigeerd,ze ligt warschijnlijk zo'n 6 weken achter (is echt jonger in ontwikkeling) dus dan zou ze qua normale ontwikkelinvg nu op 5 weken zitten.. dan is er een sprong toch??? Mijn hoofd is stuk. donderdag naar mediferia en hopwlijk dan ook uitslag ziekte van lyme.. Elif: shannon krijgt 6 x (soms 5 x) 165 cc (150 water+ 5 scheppen).
Mimi succes donderdag als ik je niet meer op forum zie verschijnen. Ja, met 5 weken zit ze ook in een sprong. Elif, Jayden had gister voldoende aan 4X180+6. Dag daarvoor 2X165+5, 2X180+6. Schijnt vroeg te zijn. Maar geen zin als mijn kind 5X165+5 krijgt hij na iedere voeding vanaf 3 uur ontroostbaar is. Met 4X180+6 komt hij iedere 5 uur en slaapt 's nachts weer door.
Goedemorgen! Jeetje mimi wat erg allemaal. Wat afschuwelijk dat je je zo voelt. Dan ligt seyhan gelijk aan Jenz, althans hij begint nu 120+ 4 te drinken, eerst telkens 90+3.
Mimi knuffel voor jou meid! Wat een tegenslag.. Ego: hier prikken achter de rug en nu een slaperig mannetje in zijn wieg. De afgelopen nachten heeft hij geslapen van 23 uur (laatste voeding om 22.30) tot 7.30! Ben helemaal uitgerust
@Mimi Wat vervelend dat het nog niet beter is en je zoveel pijnstilling nodig hebt. Ik hoop echt snel op vooruitgang. @Juju Wat lekker dat hij zo'n goede nacht heeft gehad. Even lekker bijkomen. @Elif Dan drinkt Seyhan hartstikke goed toch? Hoe gaat het trouwens met de nieuwe voeding? Merk je al verbetering? @ego Hier gaat het hartstikke goed nog steeds, heb er ook de volste vertrouwen in dat het zo blijft gaan. Ka heeft vanmorgen gebeld en die was ook blij te horen dat het zo goed gaat. Dat hij ontlasting heeft om de dag of 1x per 2 dagen, vindt hij niet erg aangezien Jenz er geen last van heeft. Jenz is trouwens vandaag alweer 12 weken, wat vliegt de tijd toch voorbij. Meteen nog eventjes een fotootje spammen waar hij op lacht. Bekijk bijlage 135739