JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat lief zeg!!!

Nou ik net heel enthousiast 120+4 gegeven valt hij in slaap bij 60ml.
    Hij ligt nu dus boven te slapen want kreeg hem niet wakker en aan het drinken:(
    Het is nooit goed heh:p

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind hem wel wat rustiger door de pepti maar laat ik maar niet te vroeg spreken.
    Deze dagen paar keer gedaan en dan was het weer huilen ;)

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mooi Wen! (zowel dat het goed gaat als jou superlieve mannetje)

4. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@sweet: jaa me vriend is niet een van de makkelijkste helaas:p die heeft een uitgebreide gebruiksaanwijzing:p

Hier: Het gaat nu niet echt geweldig hier met Gwen, ze eet, maar spuugt het net zo hard weer uit, ze blijft ook wakker, zodra ik dr in bed leg als ze in me armen slaapt (toch wel al 15 min) dan word ze weer wakker en brult de boel bij elkaar.. wat kan ik nou doen zodat ze toch wel wat eten binnen krijgt?

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kleine beetjes? En ik zou haar lekker vast blijven houden, net ook een paar uur met een slapende baby op me gelegen ivm prikjes en dus hangerig en erg mamahonger. Huis is hier ook een puinzooi ;)

6. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een zwaai en bericht dat ik nog steeds meelees.
    Reageren schiet er vaak bij in, druk in huis en met ons meisje :)
    Wat JuJu zegt: veel met Roosmarijn op schoot, op buik, rondlopen en naar buiten. Dan is ze tevreden :D

Morgen weer richting de Vu voor alweer de 4e chemokuur en 2e keer laseren. Ze mag dus best een beetje extra aandacht nu.
    Verder is ze heel lief, slaapt af en toe een nachtje door en lacht heel veel:)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ook even een zwaai vanaf hier, heb niet zo heel veel tijd om te schrijven. ik lees wel regelmatig mee hoor!!

maartje suc6 morgen in het vu!
    fijn dat ze het zo goed doet :D

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier ook een zwaai. heb een chronisch slaaptekort. hij wordt elke nacht om 3u en om 6u wakker. hij is nog steeds verkouden en ws oorontsteking (ha kon het niet goed zien, oortje te klein). soms slaapt ie pas om 5u. overdag wil hij ook niet meer in de kinderwagen. heb dus de hele dag ruim 7,5 kilo in de draagdoek. heb vanavond etentje met vriendinnen afgezegd terwijl ik er erg zin in had. hoop dat ik er zo op tijd in kan!

mimi en maartje, sterkte!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    lauwie wat vervelend!!! hopelijk knapt hij snel op en kom jij weer aan je slaap *knuffel*

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie volgens mij hebben onze zonen dezelfde tijd afgesproken om wakker te worden;)

Hier net weer een drama.
    Huilen huilen huilen, tijdens de fles, na de fles.
    Je hoort zijn darmen hevig protesteren , we zijn 3,5 uur bezig geweest hem wat kalm te krijgen:(
    Zo zielig:(

Maar het zal dus ook wel een gezellig nacht worden:(

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @maartje S6 morgen in het zkh en fijn om te lezen dat ze het zo goed blijft doen.

@Lauwie Ach arm kereltje, beterschap!

@Naomi Ik miste je al... Gaat alles verder wel goed?

@Elif Ow nee, niet weer he. :( Meis, ik weet echt maar al te goed hoe het voelt. Dikke knuf!

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wen: het gaat hier prima hoor! heb het lekker druk met isabel en het huishouden haha.
    voorlopig nog niet werken dus dat is wel lekker :)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik miste Naomi ook al:D

Ja wen we hebben wat te veel hetzelfde heh ;)
    Ik heb echt zoiets wat moet ik je nu dan geven??
    Meer medicatie voor de reflux mag niet.
    Vaste voeding moet ik echt nog niet aan denken.

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Elif Wat krijgt hij nu voor zijn reflux dan? En heb je al venkelthee voor zijn darmpjes geprobeerd? Is voor zowel betere ontlasting als krampen, heb ik begrepen. Of evt probiotica? Schijnt ook bij baby's goed te werken voor de darmpjes. Heb met beide geen ervaring nog hoor, wel venkelthee in huis gehaald voor als de ontlasting te lang wegblijft. ;)

@Naomi Fijn om te horen dat alles goed gaat. Hoe lang heb je nog verlof?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi toch wel leuk om te horen dat jullie me al miste hahah ;)

isabel is een heel ander kindje geworden nu ze naar de osteopaat is geweest! ze is nu 2x behandeld en zoveel vrolijker :D
    ze heeft ook geen krampjes meer dat is heerlijk!

verder gaat de bv hier niet geweldig meer. mn productie wilt niet echt omhoog dus isabel krijgt soms een beetje flesvoeding erbij als ze niet genoeg heeft. dit gaat gelukkig prima!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoe laat slapen jullie baby's 's avonds voor de nacht? en hoe laat 's ochtends zijn ze wakker? (ik bedoel dus niet hoe laat ze voor nachtvoedingen wakker worden, maar van hoe laat tot hoe laat de nacht duurt)
    en hoeveel slapen ze overdag? hoeveel slaapjes? en hoe lang duren die slaapjes?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wendy: tot 16 maart en 27 maart (zaterdag baan). maar 16 maart kan weleens 4 juli worden want ik heb nog geen opvangkindjes....

@lauwie: isabel slaapt van half 12 tot een uur of 5 meestal. dan tot 8/9 uur. dan rond het middag uur ong. een uur. soms rond 3 uur nog heel ff een half uurtje. dan gaat ze na het eten naar bed tot meestal half 11

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Lauwie Het verschilt per dag, zeker overdag maar zal even laten zien een dag vanaf gisteren tot nu:

0:15 Laatste voeding
    8:00 Wakker, voeding, daarna naar bed rond 9:00.
    10:00 Wakker, rustig aan omgekleed e.d. om 10:30 voeding en weer naar bed rond 11:30.
    14:30 Wakker gemaakt voor voeding, daarna weer naar bed rond 15:30.
    18:00 Wakker, voeding en rond 19:00 weer naar bed.
    21:00 Wakker gemaakt voor voeding, 21:45 weer in bed.
    0:00 Weer laatste voeding.

Ik maak hem overigens nooit wakker voor de laatste voeding. Ik haal hem uit bed, verschoon hem, laat hem in zijn Puckababy en geeft slapend de fles.

19. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow dus jij mag ook nog eventjes thuis blijven, lekker hoor. Vervelend dat je nog geen opvangkindjes hebt, of vind je het zelf niet zo heel erg? Tis dat je te ver weg woont, anders had ik wel een kindje voor je geweten. :D

20. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hier verschilt het ook per dag. Al merk ik wel dat hij 's middags langer wakker is.

6:30: begin van de dag. Verschonen, eerste voeding.
    7:15: naar bed
    10:50: om de dag in bad, anders gewoon omkleeden, gezicht en onderkant washandje overheen halen.
    11:15: speeltijd
    11:30: voeding
    12:10: naar bed
    16:00: verschonen voeden, na voeden speeltijd.
    17:30: naar bed. Dat is dus het langere stuk waarin hij echt niet naar bed wilt en klaarwakker is. Ben dan toch aan het koken. Als wij gaan eten gaat hij naar bed. Soms is het mega huilen als hij in bed wordt gelegd. Maar normaal is hij even, 10minuten, boos en slaapt dan wel weer.
    21:30: verschonen, laatste voeding.
    22:15: naar bed tot eerste voeding.

Gister zag het schema er iets anders uit, want we zijn wezen winkelen met een vriendin van mij. Toen heeft hij om 10:30 al gegeten. De volgende voeding is dus 1 uur terug gegaan. Maar laatste voeding was wel om zelfde tijd, ook omdat Jayden zich niet meldde.

Deel Deze Pagina